درسته سینا، منم همین نظرو دارم.
خُب مشکل همینه آرش.تو این نظر رو نداری و داری ناخواسته مغلطه میکنی!چرا!؟به این خاطر:
خب تو میگی نارنجک بنداز بکش برو (گرچه مثال زدی)، اگه اینطوری بود که میرفتم MW 2 بازی میکردم.
اون چیزایی که من گفتم تمامش جزو همون اصولی بود که جزو مخفی کاری حسابش کردم و تو هم گفتی قبولش دارم.ولی عملا اینجا نقضش میکنی و میگی میشه مثل MW2!!من که نگفتم Frag بنداز وسطشون که همه بمیرن!گفتم EMP که تمام منابع نور رو چند ثانیه خنثی میکنه!مارکشون کن اینو بنداز وسطشون سریع خودتو به یکیشون برسون و H2H اجرا کن و بقیه رو سریع Execute کن!این روش تا 6 نفر رو جواب میده!ببین مخفی کاری تو این شماره این نیست که کسی رو نکشی و اگه کسی رو کشتی بگی خُب من اینجا رو اکشن یا شوتر رفتم!!نه اصلا این طور نیست!! دیگه خودم داره حالم بهم میخوره از بس از لفظ "تغییر استایل مخفی کاری" استفاده کردم!!اگه مشکلت این تغییر هست که خُب این که اصلا مشکلی نیست!شما خوشت نمیاد از این تغییرات.هیچ کس هم انتظار نداشت که با این همه تغییری که Ubisoft انجام داد همه ی فن ها با هر سلیقه ای راضی باشن!بالاخره یه عده راضی و یه عده ناراضی هستن!ولی دلیل نمیشه بیای بگی اینجا این اجازه رو بهت نمیده که مخفی کاری کنی!اون کاری که از نظر تو مخفی کاری نیست(انداختن یه EMP وسط 4-5 تا گارد و سریع دخلشون رو آوردن) در قوانین این بازی مخفی کاری محسوب میشه!بعد من مطمئنم که خودت هم میدونی,این Gadgetها چیز جدیدی نیستن.تو شماره های قبلی هم بودن.چطور اونجا استفاده کردنشون روند مخفی کاری رو مختل نمیکرد ولی اینجا بازی رو میکنه MW2!!؟
نه من نمیخوام اینکارو بکنم، من میخوام با صبر و حوصله دشمنا رو بکشم، درست کاری که تو CT و PT انجام میدادم.
خُب مسلما این کاریه که نمیتونی تو این شماره انجام بدی اونم به خاطر اینکه اصلی ترین و دوست داشتنی ترین مشخصه ی گیم پلی بازی که همین کندیش بوده رو دقیقا برعکس کردن!و سرعت حالا شده اصلی ترین مشخصه ی بازی!
خواهش میکنم برو یه بار دیگه 2 مرحله ی آخر رو برو. ببین جدی بازی یه شوتر نمیشه؟! اگه اون مراحل شوتر نیست پس چیه؟ نکنه ریسینگ یا RPG ای چیزی هست؟!
اگه استفاده از Smoke,FlashوEMP Grenade و M&E کردن دشمنا و هدشات کردنشون(نه به رگبار بستنشون با MP5) و استفاده از محیط برای کشتنشون رو میگی شوتر شدن,حرفت کاملا درسته!
خب همین ضعف بازی رو میرسونه عزیز من! چرا باید یه بازی رو انقدر تغییر داد که نشه با شماره های قبلیش مقایسش کرد؟ از نظر من که ضعف هست، حالا نمیدونم تو چی فکر میکنی...
از نظر من زمانی ضعف محسوب میشه که نتونه یه چیز قابل قبول به آدم تحویل بده!نتونه ایده هایی که داشته رو خوب پیاده کنه!و خود بازی گند بزنه!که مطمئنا از نظر من Conviction همچین وضعیتی نداره!
قبلا هم گفتم، اگه هم چنین حقی بده مطمئنا تعادلی نیست.
در ضمن اینو در مورد خودم میگم: انگ حوصله یا مهارت یا توانایی نداشتن در مخفی کاری به هر کس بچسبه مطمئن باش به من یکی نمیچسبه! خوشبختانه انقدر از خودم مطمئن هستم و شماره های قبلی رو انقدر بازی کردم که این حرفو از روی هوا نزده باشم.
من خدایی نکرده منظورم تو نبودی.بالای کامنتمم گفتم که دارم کلی میگم.در مورد تو من حدس میزنم هنوز همون انتظاری رو داری (یا بهتر بگم هنوز همون طوری بازی میکنی)که 4 شماره ی قبل رو بازی میکردی و انتظارت از Stealth همونه.که خُب تا عوضش نکنی(نمیگم باید عوضش کنی.خودت بهتر میدونی که باید چه کار بکنی) همین وضعیت وجود داره!(منظورم عدم ارتباطت با بازی هست.نه اینکه تو مثلا طرف نادرست بحث باشی و من طرف درستش!)
درضمن سینا تو تاپیک SC | PC یه حرفی رو زده بودی در مورد زمان بازی، میخواستم اونجا نقل قولش کنم ولی دیدم بحث جدا میفته، اگه اجازه بدی همینجا نقل قولش کنم:
بفرما.اجازه ی ما هم دست شماست.
خودمونو که نمیخوایم گول بزنیم که عزیز من. ما داریم خط داستانی بازی رو میگیم و خط داستانی بازی مد نظرمون هست، باید قبول کنیم که بازی واقعا و انصافا کوتاه بود، من این بازی رو با شماره های قبلیش و بخش داستانیشون میسنجم. البته CT هم کوتاه بود ولی نه دیگه اندازه ی این.
خُب عزیز من نمیشه که یه قسمت از یک پکیج رو جدا کنی بگی این تیکه اش کوتاهه!
مثلا تو داری یه چیز برگر میخوری,نمیای که پنیرشو در نظر بگیری بعد بگی:این ساندویچ چرا اینقد کمه!!! خو نگاه میکنی میبینی عوضش یه همبرگر داره کلی گوجه و خیارشور و ... داره!(به جانه خودم مسخره نمیکنم.مثال واضح تر از این به ذهنم نرسید!)اون Story mod اش اگه کوتاهه(که باز اگه منطقی فکر کنی میبینی یکی از دلایل زود تموم شدنش اینه که بازی سریع شده.شاید اگه همین مپ ها رو میخواستی با سبک قبلی ها بری دو برابر این زمان طول میکشید!)عوضش قسمت های دیگه ای داره که پکیج رو ارزشمند میکنه!
و یه چیز دیگه اینکه من اونهارو گفتم,چون یه عده داشتن دیگه واقعا بازی رو به گند میکشیدن!همه هم که سطح اطلاعاتشون بالا نیست و از همه چی اطلاع ندارن.فکر میکنن این بازی رو گرفتن 5 ساعته بازی تموم میشه بعد باید Uninstallاش کنن و بندازن دور.قصد من اونجا فقط اطلاع رسانی بود!
.............................................
پ.ن1: دیگه والله به خدا آدم رو مجبور میکنین واسه چیزای بی اهمیت و پیش پا افتاده ای مثل این قضیه قسم بخوره!من خدا رو شاهد میگیرم تک تک قسمت های بازی رو (اون جاهایی که بهم اجازه داده میشد.حدود 94-5% بازی)مخفی کاری اونم بر اساس اون چیزی که خودم مخفی کاری میدونم رفتم.حتی همون دو مرحله ی آخر که اینقدر روش پافشاری میشه که شوتر بود.حالا اگه شما نمیتونید یا واقعا حوصلشو ندارین,یا مهارتشو ندارین و یا مثل آرش(البته من حدس میزنم مورد آرش رو)تفکرتون و انتظارتون از مخفی کاری تو بازی با من فرق میکنه!
پ.ن2:آرش تو هنوز این سوال منو جواب ندادی:
ببین آرش قبلا هم گفتم .ایراد اصلیش سره DA مشخص شد.مگه DA چه چیزی کمتر از CT داشت!!گرافیک بهتر!المانهای جدید در گیم پلی و... پس چرا از نظر عموم با اقبال مواجه نشد.میانگین امتیازش حدود 1 نمره پایین اومد!در حالی که همین Conviction با تموم تغییراتی که داشت هنوز 0.1 از DA میانگین امتیازش بیشتره!(این امتیاز هارو واسه این گفتم که واسه همه قابل لمس بشه!)این به خاطر اینه که بازی داشت تکراری میشد و به تغییر احتیاج داشت!Ubisoft هم این ریسک رو قبول کرد و دست به تغییرات گسترده زد.حالا تو به من بگو,به نظرت با توجه به اینکه DA همون رویه ی سری های قبل رو پیش گرفته بود و اونجور باهاش برخورد شد(امتیازهارو میگم)اگه Conviction هم با همون سبک و سیاق میومد کسی الان نمیومد از بازی ایراد بگیره که چمیدونم مثلا این Splinter Cell 4.5ـه!!!؟نو آوری نداره!!؟دیگه تکراری شده!!؟همینطور که این حرفارو الان درباره ی MW2 و GeOW 2 میزنن!!نمیزنن!!؟
میدونم پیشگو نیستی و نمیتونی پیشگویی کنی,ولی میخوام نظر واقعیت رو بدونم.