نمایشگاه/رویداد SONY Paris Games Week Press Conference

  • Thread starter Thread starter kiya
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

kiya

کاربر سایت
با درود


سونی روز و ساعت کنفرانس Paris Games Week رو اعلام کرد !
کنفراس ساعت 20:30 روز سه شنبه پنجم آبان ماه به وقت تهران برگذار میشه.


بازیهایی که انتظار میره معرفی بشن:


  • Gran Turismo 7

تقریبا دو سال از عرضه PS4 میگذره و هنوز از پرفروشترین فرنچایز سونی یعنی Gran Turismo خبری نیست
شاید کنفرانس پاریس بدلیل اهمیت داشتن این سبک بازی در اروپا بهترین موقعیت برای معرفی این بازی محبوب باشه.



  • Quantic Dream's Project

از شروع این نسل David Cage رو فقط در مراسم رونمایی از PS4 دیده بودیم بعد از این سکوت طولانی این میتونه بهترین فرصت برای معرفی بازی جدید QD تو وطن خودش باشه !



  • Sucker Punch's New Project

از اخرین بازی این استودیو یعنی Infamous Second Son که با موفقیت همراه بود زمان زیادی میگذره و Shuhei Yoshida قبلا از پروژه جدید این استودیو و معرفی اون در زمانی نزدیک خبر داده بود !


از بازیهایی که قبلا معرفی شدن و احتمالا گیم پلی و جزئیات بیشتری از اونها خواهیم دید:



  • WILD


بازی جدید میشل انسل که از اون فقط یه تریلر مربوط به گیمزکام پارسال دیده بودیم و دیگه خبر و جزئیاتی از اون نداریم ! احتمال نمایش جدید گیم پلی و اطلاعات جدید بدلیل موقعیت نمایشکاه بسیار بالاست !




  • Rime


سکوت عجیب سونی در مورد این بازی در حالی که سازنده های اون یعنی Tequila Works قبلا از مراحل پایانی ساخت بازی خبر داده بودن شاید نشون دهنده این بوده که سونی منتظر موقعیت مناسبی برای نمایش و اعلام تاریخ عرضه بازی بوده !




  • Dreams


نمایش بیشتر و اطلاعات جدید از عنوان جدید استودیوی محبوب Mm تو این نمایشگاه قبلا توسط یوشیدا اعلام شده بود ! پس طرفدارای Mm میتونن مطمئن باشن که چیزهای بیشتری از Dreams خواهند دید !


در آخر با توجه به موقعیت نمایشگاه که هم از نظر مکان که در اروپا بازار اصلی PS4 هست و هم از نظر زمانی که نزدیک تعطیلات آخر سال هست میشه انتظار داشت شاهد سورپرایز بزرگی مثل PS4 Slim ویا کاهش قیمت باشیم !

مرسی
 
آخرین ویرایش:
این قیمت VR قطعا چرته!:دی خودشون درست کرد که شب گفتن 400 دلاره مردم خوشحال بشن!:دی

اگه سونی میتونست اینو 200 دلار بفروشه خیلی خوب میشد!:دی واقعا منفجر میکرد!:دی

kz2 و Resistance 3 واقعا عنوانهای خوبی بودن ولی برای تبدیل شدن به یک call, BFو Halo فقط کیفیت عنوان مهم نیست نیاز به سرمایه گذاری خیلی خیلی زیاد در بخش مارکتینگ داره.

دقیقا! مخصوصا KZ2 شاهکار بود! چه کمپینش و چه مولتیش! منی که اهل مولتی نیستم ساعت های KZ بازی میکردم! ارزش این بازی بخصوص زمانی بیشتر مشخص میشه که امتیازهای دو تا هیلو آخری نگاه میکنیم. انگار تازه میشه فهمید گریلا چه کار بزرگی انجام داد. اگه سونی تبلیغات لازم رو میکرد KZ2 واقعا هیلو کیلرش میشد.

بنظرم الان زمان خوبی هست تا سونی با یه FPS پدر مادر دار این سبک تسخیر کنه! با توجه به موفقیت PS4 اگه گریلا دوباره یه شاهکاری غین KZ2 بسازه و بتونه همونقدر موفق عمل کنه جایگاهش رو بدست میاره! من خیلی دوست دارم هرچه سریعتر یه KZ واقعی بازی کنم!
 
بنظرم الان زمان خوبی هست تا سونی با یه FPS پدر مادر دار این سبک تسخیر کنه! با توجه به موفقیت PS4 اگه گریلا دوباره یه شاهکاری غین KZ2 بسازه و بتونه همونقدر موفق عمل کنه جایگاهش رو بدست میاره! من خیلی دوست دارم هرچه سریعتر یه KZ واقعی بازی کنم!

اتفاقاً من بعد از دیدن Horizon و پتانسیل سوپر خفنی که این بازی داره دیگه اصلاً دوست ندارم بروبچ گودزیلا برن سراغ کیلزون (البته من کلاً با FPS حال نمی‌کنم) :d
یعنی اگه Horizon همون چیزی باشه که هممون فکر میکنیم و بتونه حسابی بترکونه، سونی شده با زور چک و لگد هم باید اینا رو از کیلزون دور نگه داره. (اون کیلزون 2 کلاً باگ استودیو بود و حساب نیست)

من که دلم روشنه و بنظرم گودزیلا تو اکشن RPG خیلی بهتر خودشو نشون میده و میتونه یه چی بشه مثل سانتا و ناتی‌داگ.
 
کی بود نگران بود؟
unchatted 4 is playable in PGW
CSUMn8GWUAAfurA.png:orig



or maybe It's just uc2 remaster! :-"

بنظرم مربوط به مولتی هست...
5v5
 
آخرین ویرایش:
این قیمت VR قطعا چرته!:دی خودشون درست کرد که شب گفتن 400 دلاره مردم خوشحال بشن!:دی

اگه سونی میتونست اینو 200 دلار بفروشه خیلی خوب میشد!:دی واقعا منفجر میکرد!:دی



دقیقا! مخصوصا KZ2 شاهکار بود! چه کمپینش و چه مولتیش! منی که اهل مولتی نیستم ساعت های KZ بازی میکردم! ارزش این بازی بخصوص زمانی بیشتر مشخص میشه که امتیازهای دو تا هیلو آخری نگاه میکنیم. انگار تازه میشه فهمید گریلا چه کار بزرگی انجام داد. اگه سونی تبلیغات لازم رو میکرد KZ2 واقعا هیلو کیلرش میشد.

بنظرم الان زمان خوبی هست تا سونی با یه FPS پدر مادر دار این سبک تسخیر کنه! با توجه به موفقیت PS4 اگه گریلا دوباره یه شاهکاری غین KZ2 بسازه و بتونه همونقدر موفق عمل کنه جایگاهش رو بدست میاره! من خیلی دوست دارم هرچه سریعتر یه KZ واقعی بازی کنم!
ماکان واقعا درسته که سونی الان FPS نداره اما دیگه بر و بچ گریلا از FPS ساختن بکشن بیرون خداییش ادم بعد دیدن Horizon :ZD تازه متوجه میشه اینا استعداد و خلاقیتشون
با کیلزون ساختن داشته حروم میشده همین ای پی جدید ساختن خیلی بهتره برای گریلا اینو مارک نوریس هم زمان معرفی هورایزن گفت
برا FPS ساختن سونی بره یه استودیو جدید بزنه و با افراد خبره که فقط و فقط کارشون این باشه و یه سرمایه گذاری غول روی بخش مارکتینگ
به شدت میترکونه بخصوص الان که شرایط برا PS4 مهیاست
پ.ن:اینا هیچ هایپی راه ننداختن دیوید کیج اصلا توییتی چیزی نکرده اگه هم کوانتیک دریم باشه صرفا برای تاریخ انتشار ریمستر بیاند و هیوی رین هستش والا با این نوناشون:d
 
بَه بَه Uncharted ! :دی از اونجایی که اگه بخوان گیم پلی از بخش داستانی بذارن احتمالاً همون دموی E3 باشه، بخش مولتی پلیر رو ترجیح میدم. :دی مولتی پلیر نسخه های قبلی (مخصوصاً U2) واقعاً لذت بخش بود و الآن با تجربه بیشتر ببینیم چه میکنن.

==================

این هم غرفه انحصاری معنوی! :دی

ebZFi.jpg

gcIqa.jpg


=================

این رو هم نمیدونم ملت به صورت خودجوش بعد از اون شایعه درست کردن یا واقعی هست!

 
AsaraymA و sajadkh

بله درسته که Horizon نمایش خوبی داشته و راحت پتانسیل تبدیل شدن به یه IP فوق با کیفیت عین UC رو داره. قبول. اما KZ رو هم نباید دستکم گرفت! خصوصا زمانی که سونی یه FPS انحصاری نداره! مشکل اینه که سونی هیچ وقت توجه لازم به این بازی رو نداشته. مثلا من اگه تصمیم گیرنده بودم هیچ وقت نمیزاشتم SF ساخته بشه! البته مولتی بازی جذابیت های خودش رو داشت اما خوب اینکه یه بازی لانچ بودن باعث شد تف بزن بره ساخته بشه. وگرنه KZ بازی با کیفیتی بوده! از KZ2 که بگذریم همین KZ3 هم کاملا بازی خوبی بود! متاش دش 85 و گیمررنکینگزش 86 و خورده ای! همین Halo 5 با این همه سر و صدا خیلی هنر کنه متاش در نهایت میشه 85 اینا! اما سونی تبلیغات درست و حسابی نداشت. نه روی KZ2‌ و نه KZ3. البته فکر کنم برای KZ3 یه سری تبلیغ خیلی گرون قیمت وسط فوتبال آمریکایی و اینا گرفتن اما در کل اون اهمیت لازم هیچ وقت داده نشده!

برای همین من هیچ رقمه قبول نمیکنم KZ بازی بدی باشه! SF افتضاح بود چون یه اسپین آف درپیتی برای خالی نبودن عریضه ساختن! بهتر از این میشد باید تعجب میکردیم! اما 2 و 3 عالی بودن. همین الان سونی بیاد KZ4 رو بسازه و بتونه به ریشه ها و KZ2 برگرده، مولتیش هم عین mercenary در بیاد میشه یه بازی کاملا خوب و جذاب. خلاصه کمبود یه FPS پدر و مادر دار به شدت حس میشه.
 
اتفاقا الان وقت سرمایه گذاری نیست به 2 دلیل :
1- بتل فیلد ، کال ، دستینی و به زودی تایتان فال دمو گرافیک دوست دار اول شخص رو قبضه میکنن
2- اگر قراره کسی الان fps بسازه توی استدویو های سونی احتمالا کمبریج بدبخته که بسیار با استعداد تر از GG هستش و بهتره استعدادش رو سر ghost hunter 2 خرج کنه نه کیلزون:|
 
سلام شرمنده فرصت نداشتم کل تاپیک رو بخونم
فقط میخواستم بدونم احتمال نمایش پروژه جدید آقای دیوید کیج تو این کنفرانس چقدر هست؟
پیشاپیش ممنون
 
خوبه چیزایی که واسه من مهم نیست لیک میشن مثل درایو کلاب و... :دی
 
نکنه معرفی بازی کیج رفته برای psx یا e3?:(نه تویتی نه خبری ؟به شخصه مهمترین بازی کنفراس بازی دیوید کیج هست.
 
خدا کنه بازی کیج رو کامل معرفی و گیم پلی هم نشون بدن و تاریخ هم 2016 اعلام کنن ، کشش ندن:d.
 
بترسید از اون روزی که حماسه ی KZ2 تکرار بشه . KZ پتانسیل خودنمایی در بین همه ی FPS ها رو به راحتی داره ، به زمانی رسیدیم که FPSها بدون شک درجا مزنن ، TF یه تغییری به این روند خسته کننده داد ولی باز هم ناقص بود ، بخش داستانی قوی در مقابل مولتی پلیر با خلاقیت بالا فقط با KZ برام میسر میشه . این بازی تکنیکهای جنگی فراوونی داره و حس جنگ واقعی رو (با اینکه بسیار مدرنه) بهم القا میکنه (KZ2) . در کل IP جدیدی مثل H و خرابکاری KZ SF باعث نمیشه این بازی رو از سطر بهترین FPSها کنار بزنم . نسخه جدید با قدرت تمام باید ظاهر بشه نیازی به FPS جدیدی نیست .
 
چند روز پیش بروبچ MM یه برنامه زنده داشتن که در مورد Dreams صحبت هایی میکردن. خودم ندیدمش، ولی یه نفر بعضی از صحبت ها و اطلاعات رو نوشته که بد نیست اینجا بذارم.
رابط کاربری بازی برای نمایشگاه پاریس آماده میشه و احتمالاً تفاوت هایی با رابط کاربری نهایی داره.
بازی هنوز در حال بهینه سازی هست و الآن سریع تر از قبل اجرا میشه.
MM حدوداً هر یک ماه یک بار ویدئویی از مراحل ساخت پروژه در اختیار سونی میذاره که بدونن اوضاع از چه قرار هست.
بخشی در بازی وجود داره تحت عنوان Hard Edges که اجازه ساخت مدل های خیلی دقیق مثل سازه ها و سفینه ها رو میده.
استودیو از حدود دو سال قبل کار تولید رو از PC به PS4 برده و ابزارآلات رو با PS4 منطبق کرده.
کار با ابزار و ساخت چیزهای مختلف خیلی بهتر و راحت تر از چیزی هست که در ابتدا در نظر داشتن.
Dreams فقط به ساختن مدل ها و آیتم ها خلاصه نمیشه و ابزار مخصوص ساخت آهنگ هم داره، در کنار ابزاری که میشه باهاش ساخته های بقیه رو تغییر داد و همین طور بخش مخصوص ساخت انیمیشن.
بخش اول Bear Dream که در تریلر E3 شاهد بودیم (اون خرس قطبی و بچه ـش) فقط در یک روز ساخته شده. همه چیزش به جز آهنگ با خود PS4 کپچر شده و البته از اون زمان تا الآن، ابزار ساخت بازی پیشرفت زیادی داشته.
اون دمو باعث شد ساخت یک بازی اسنوبرد به ذهن یکی دیگه از استودیوها برسه.
نمایشگاه پاریس برای Dream به شدت عظیم خواهد بود و خیلی چیزها از بازی خواهیم دید.
بعد از E3 اعضای استودیو دستکاری های زیادی در بازی کردن و بخش های مختلف رو جدا کردن و با بهینه سازی هایی دوباره در کنار هم قرار دادن و در مجموع پروژه هر روز در حال تغییر و تحول هست. دموی پاریس هم 3 هفته پیش آماده شده.
Alex Evans به کار اعضای گروه افتخار میکنه و اون رو خیلی بزرگ میدونه، ولی در عین حال به خاطر رشد روزانه بازی فکر میکنه 6 ماه بعد که به دموی پاریس نگاه میکنن، پیش خودشون میگن چقدر جمع و جور بوده.
Dreams به LittleBigPlanet شبیه هست، ولی از طرفی تفاوت هایی هم داره. بازی وسعت بیشتری نسبت به LBP داره و دسترسی های بیشتری به بازیکن میده و کار بازیکن رو راحت تر میکنه. البته اون هایی که با ساخت و ساز در LBP آشنا هستن، در ابتدا کار راحت تری نسبت به افراد کاملاً تازه وارد دارن.
Dreams یک ابزار فیلمسازی نیست. البته میتونین بهش فیلم هم بسازین و با ابزار انیمیشنش به خوبی کار کنین، ولی هدف اصلی ساختن بازی هست.
در مورد مدیریت حافظه کنسول هم اگه از این نظر به مشکل خوردین یا فضا کم اومد، میشه رویاها رو با همدیگه لینک کرد و بهم وصل کرد که هنوز توضیح بیشتری داده نشده. این لینک کردن به جز رفع مشکلات حافظه، بخش مهمی از ذات بازی هم هست.
میتونین هر چیزی که دوست دارین رو از جزیی ترین بخش ها تا کامل ترین ها بسازین و روی تک تک پیکسل ها نظارت داشته باشین. از مدل های معمولی تا کارهایی به سبک امپرسیونیسم رو میتونین تدارک ببینین و تنوع به شدت بالاست. هم برای تازه کارها و هم حرفه ای ها.
--------------------
کلاً به نظر میرسه Dreams چیز واقعاً عظیم و غول آسایی هست، ولی از اون طرف نگران فروشش هستم. توی Neogaf که مثلاً قشر هاردکور بیشتر حضور دارن، تاپیک هاش خیلی کم جلو میره. :| چه برسه به جاهای دیگه و ویدئوها که بازدیدهاش خیلی کم هست و ... امیدوارم توی پاریس یه کاری کنن که توجه ها به بازی بیشتر بشه و انقدر زیر سایه بقیه بازی ها نباشه. :دی
خود MM هم باید حتماً برای بخش های غیر از ساخت و ساز یه چیزهایی تدارک ببینه. اگه Dreams فقط یه پکیج ساخت بازی باشه، بدجوری به مشکل میخوره. ولی یه بخش داستانی اساسی براش درست کنن یا حداقل کلی محتوای متنوع (از مراحل کوچیک و رنگارنگ تا بخش های چند نفره و رقابتی) آماده کنن و یه پکیج پر از مینی گیم های جالب باشه، خیلی بهتر میشه.
خیلی سرم شلوغه، میشه توی 20 کلمه خلاصه ش کنی؟ - سایتاما از وان-پانچ-من :دی.

با این تفاسیر "رویا" تو هیچ دسته بندی جا نمیگیره. LBP بخش عظیمیش ساخت/اشترک/بازی بود ولی درکل گیم بود اما این یه طوریه!.
 
وای پسر امشب چه حالی بده
جونم uncharted 4
غرفه رو ببین
CSUMn8GWUAAfurA.png

عالیه
کاش اونجا بودیم:((
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or