[SUB]تاریخ رسمی کنفرانس اعلام شد:[/SUB]
من همین الان تا همین لحظه به ضرص قاطع و کاملا فکت وار میگم هنوز هیچ انیمیشنی از هیچ کاراکتر در هر بازی به پای Kratos نسخه سوم نمیرسه ! هیچ بازی !
گنده ترینشون که نیتن U3 و جوئل TLOU و حالا بخوایم این شخصیت دماغ گنده RYSE رو هم بگیم عملا جلو کریتوس و انیمیشنش باید لنگ بندازن !
انیمیشن بدن یا همون هیکل بله.:d
ولی هیچ شرکتی تو بخش انیمیشن صورت به گرد پای ناتی داگ هم نمیرسه. کلا کارشون تو این بخش قابل توصیف نیست.:d
نکته جالب تر اینه که اینا بر خلاف بعضی استودیوهای دیگه مثل کوانتیک دریم از موشن کپچر برا ضبط حرکات صورت استفاده نمی کنن. تمام انیمیشن های صورت رو دستی انجام میدن که خدا میدونه چقدر کار سخت و اعصاب خورد کنیه :d
تو انيميشن هاي بدن هم U2 و u3 اگر بيشتر از gow 3 نباشن كمتر نيستن فقط تعداد شكلك هايي كه نيتن موقع كاور گيري از خودش در مي اورد از مجموع انيميشن خيلي از بازيها ي ديگه بيشتر :d كلا از لحاظ روان بودن انيميشن U3 برترين هست تو نسل هفتم .......كلا همگي دوستان سوني فن كه شاخه sm فن هستن :dيادشون باشه ND تو تمام ضمينه سالار تمام استديو هاي دنياس حالا استديو هاي فرست پارتي سوني كه بماند .و همچنين اين دوستان يادشون باشه ما كه سوني فن هستيم و شاخه مون nd فن هست ازشون برتريم :dانیمیشن بدن یا همون هیکل بله.:d
ولی هیچ شرکتی تو بخش انیمیشن صورت به گرد پای ناتی داگ هم نمیرسه. کلا کارشون تو این بخش قابل توصیف نیست.:d
نکته جالب تر اینه که اینا بر خلاف بعضی استودیوهای دیگه مثل کوانتیک دریم از موشن کپچر برا ضبط حرکات صورت استفاده نمی کنن. تمام انیمیشن های صورت رو دستی انجام میدن که خدا میدونه چقدر کار سخت و اعصاب خورد کنیه :d
لیپ سینک آره ولی فیشیال انیمیشن ...![]()
سومین کاراکتر محبوب دنیای گیمم!
و با تشکر از وحید که این مطلب خوب رو نوشت! 
مخصوصا شماره ی سومش!
با اون کاراکترهای عالی،و اون تنوع گیم پلی و مراحلی که داشت! (باز در کنار کراش،اسم اسپایرو هم تو تریلرهای نک میبردن! مخصوصا تریلر لانچ! که میخواستم بزنم بترکونم همه رو با هم
)
مخصوصا با این گرزش! :d و... نمیدونم چرا،ولی در زمان کودکی احساس میکردم "کان" (اُلیور کان؟
نه مطمئنا از این نبود! ولی نمیدونم از کجا ...
) خیلی به کاراکترهای هیکلی میاد و من این اسم رو گذاشته بودم روش
:d حالا از اسم بگذریم! این بشر خیلی خوف بود!
بعدشم کانگوروـه! :d ، پلنگه هم که عالی بود!
فقط حیف که هیچوقت به عنوان یه کاراکتر قابل بازی درست حسابی نبودش
یکی از جالب ترین تخم اژدها هایی که گرفتم،مربوط میشه به Evening Lake( و همین جایی که Bentley رو آزاد میکردیم) اونجا که وال ـی همینجوری برای خودش توی آب ول میگشت! وقتی مستقیم میرفتیم طرفش،این وال گرامی دهنش رو باز میکرد و ما رو میخورد!
توی شکمش یکی از این تخم اژدها ها بود! 
یعنی به فنامون میدادن بعضی وقتا تا بتونیم تخم اژدها رو ازشون بگیریم!
ولی خیلی حال میداد!
دلم براشون تنگ شده 
یک حالت مسابقه ای داشت که باید بهشون میرسیدیم و شاخشون میزدیم تا تخم اژدها از دستشون بیفته!
،روی این مسیرها هم این دزد و پلیس بازی هیجان انگیز تر میشد! 
یعنی انسان(حیوان،خرس ... یا هرچی
) از این بی شع** تر من ندیدم!
هرجا میخواستیم بریم،میومد جلو راهمون! میگفت "پول وَده! پول زور وَده!
" 

مثل اسکیت سواری و بوکس و ...!
واقعا یادش بخیر
خیلی ها هم درخواست میدادن...ولی اکتی پول پرست
قشنگ خود خود 0%ـه! 

تو انيميشن هاي بدن هم U2 و u3 اگر بيشتر از gow 3 نباشن كمتر نيستن فقط تعداد شكلك هايي كه نيتن موقع كاور گيري از خودش در مي اورد از مجموع انيميشن خيلي از بازيها ي ديگه بيشتر :d كلا از لحاظ روان بودن انيميشن U3 برترين هست تو نسل هفتم .......كلا همگي دوستان سوني فن كه شاخه sm فن هستن :dيادشون باشه ND تو تمام ضمينه سالار تمام استديو هاي دنياس حالا استديو هاي فرست پارتي سوني كه بماند .و همچنين اين دوستان يادشون باشه ما كه سوني فن هستيم و شاخه مون nd فن هست ازشون برتريم :d
مخالفم
قبول کنید انیمیشن های صورت گاو 3 در حد کارای ناتی داگ نبود. البته نه کل بازی ولی اکثر اوقات. مثلا همین کچل یه موقع هایی چشماش بیش از حد گرد میشد یه دو سه سانت هم زیادی میزذ بیرون. خوب بودا ولی عالی نبود![]()
در همين ضمينه بصري هم كه مي فرماييد ناتي داگ نسل هفتم سه بار 2009 ،2011و 2013 بيشترين جوايز بهترين گرافيك سال رو برد وسانتا مونيكا فقط يه بار در سال 2010انقدر تند نرو پسرمناتی توی زمینه بصری خداس توش شکی نیست ولی سانتا مونیکا اگه از ناتی سر تر نباشه کم تر هن نیست
نسل قبل به خاطر ساپورت کردن شونصد تا استودیوی کوچک برای سونی (+ اون گند استیگ) به اون صورت بازی ندادن (رسماً یه گاو 3 بود
اون اسنژن که جمعاً 30 نفر هم شاید روی پروژه نبودن) و گرنه زمانی که ناتی جک می ساخت سانتا با گاو PS2 رو چلونده بود
اگر همین سانتا مونیکا نبود خیلی از بازیهای ریز و درشتی که از استودیو های ریزه میزه برای PS3 اومدن شاید نصف کیفیت قعلی رو هم نداشتن
و مهم ترین نکته هم این بود که سانتا مونیکا گاو 3 رو با موتور آپدیت شده ی همون گاوهای PS2 ساخت ولی ناتی به کل موتورشون جدید و مخصوص نسل قبل بودوای به روزی که سانتا موتور جدید مخصوص همون نسل بزنه
بترسید آقا بترسید
ناتی توی بازیسازی خداس درست ولی توی زمینه ی بصری سانتا بد غولیه
دست کم نگیریدش
![]()
ديگه ايشا لا كه نسل هشتم از اين بهانه ها نداريد :d ببينيم تعريف كنيم :dخوبه توضیح دادم چرا سانتا مونیکا نسل قبل بازی نداشتا :d
در مورد اسنژن هم توضیح دادم:d
در همين ضمينه بصري هم كه مي فرماييد ناتي داگ نسل هفتم سه بار 2009 ،2011و 2013 بيشترين جوايز بهترين گرافيك سال رو برد وسانتا مونيكا فقط يه بار در سال 2010:d
ضمنا سال 2013 كه هردو استديو بازي هاشون در رقابت مستقيم هم بودن كه نتيجه خب به نفع ناتي داگ شد پس در ضمينه بصري هم سانتا مونيكا هرچي باشه ولي جلو nd شكلاتي بيش نيست گلم :d
ديگه ايشا لا كه نسل هشتم از اين بهانه ها نداريدببينيم تعريف كنيم![]()
![]()
نه اتفاقاً خیلی هم خوب بودگرد شدن چشم هم ربطی به خوب بودن و بد بودن انیمیشن ها نداره
همه ی چشم های دنیا که ژاپنی نیستن
حالا وقت شد بازم یه چند تا عکس از کریتوس میذارم حال بیایید
+ اینکه توضیحات بالا رو هم بخون
![]()
:d
مثال زیاده اقا بی خیال بشید :dبابا برا من که گاو رو جویدم عکس نزارید خواهشا:d
اون گرد شدن غیر عادی چشم یه مثال بود. خلاصه اینکه احساسات انچنانی تو صورت کاراکترا نبود. حالا کاری نداریم غیر از عصبانیت احساس دیگه ای برا کریتوس معنی نداره ولی بقیه هم این ضعف رو تا حدودی داشتن. :d مثلا اون قسمتی که اون دختره پاندورا کب میکنه یکم زیادی مصنوعی بود و... :d حالا مثال خوبش میشه مثلا انچارتد 2. پایان اکت Keep Moving وقتی لازارویچ جف رو میکشه و نقشه رو از نیت می گیره قشنگ میشد کنف شدن رو تو صورت نیت دید:d اصلا اون کات سین کلاس درس بود لامصبمثال زیاده اقا بی خیال بشید :d
منبع هم خواستی بدم خدمتت خیلی خیلی جاه طلبانه و خفن به نظر می رسه!
هم سلاح سرد هم سلاح گرم؟!:d![]()
\![]()
![]()

