نمایشگاه/رویداد SONY E3 2014 Press Conference

Behrooz

کاربر سایت
[SUB]تاریخ رسمی کنفرانس اعلام شد:[/SUB]

04344059744130761450.png


[SUB]June 9 at 6 p.m. PT
[/SUB][SUP]
سه‌شنبه، 5:30 صبح [به وقت ایران]
[/SUP]
 
من همین الان تا همین لحظه به ضرص قاطع و کاملا فکت وار میگم هنوز هیچ انیمیشنی از هیچ کاراکتر در هر بازی به پای Kratos نسخه سوم نمیرسه ! هیچ بازی !

گنده ترینشون که نیتن U3 و جوئل TLOU و حالا بخوایم این شخصیت دماغ گنده RYSE رو هم بگیم عملا جلو کریتوس و انیمیشنش باید لنگ بندازن !

انیمیشن بدن یا همون هیکل بله.:d
ولی هیچ شرکتی تو بخش انیمیشن صورت به گرد پای ناتی داگ هم نمیرسه. کلا کارشون تو این بخش قابل توصیف نیست.:d
نکته جالب تر اینه که اینا بر خلاف بعضی استودیوهای دیگه مثل کوانتیک دریم از موشن کپچر برا ضبط حرکات صورت استفاده نمی کنن. تمام انیمیشن های صورت رو دستی انجام میدن که خدا میدونه چقدر کار سخت و اعصاب خورد کنیه :d
 
انیمیشن بدن یا همون هیکل بله.:d
ولی هیچ شرکتی تو بخش انیمیشن صورت به گرد پای ناتی داگ هم نمیرسه. کلا کارشون تو این بخش قابل توصیف نیست.:d
نکته جالب تر اینه که اینا بر خلاف بعضی استودیوهای دیگه مثل کوانتیک دریم از موشن کپچر برا ضبط حرکات صورت استفاده نمی کنن. تمام انیمیشن های صورت رو دستی انجام میدن که خدا میدونه چقدر کار سخت و اعصاب خورد کنیه :d

لیپ سینک آره ولی فیشیال انیمیشن ... :دی

10511514109133031002.jpg


این صحنه بهتر از اون عکس جول (همونی که با کله رفته تو شیشه) نباشه بدترم نیست تازه با 3 سال فاصله :دی
 
انیمیشن بدن یا همون هیکل بله.:d
ولی هیچ شرکتی تو بخش انیمیشن صورت به گرد پای ناتی داگ هم نمیرسه. کلا کارشون تو این بخش قابل توصیف نیست.:d
نکته جالب تر اینه که اینا بر خلاف بعضی استودیوهای دیگه مثل کوانتیک دریم از موشن کپچر برا ضبط حرکات صورت استفاده نمی کنن. تمام انیمیشن های صورت رو دستی انجام میدن که خدا میدونه چقدر کار سخت و اعصاب خورد کنیه :d
تو انيميشن هاي بدن هم U2 و u3 اگر بيشتر از gow 3 نباشن كمتر نيستن فقط تعداد شكلك هايي كه نيتن موقع كاور گيري از خودش در مي اورد از مجموع انيميشن خيلي از بازيها ي ديگه بيشتر :d كلا از لحاظ روان بودن انيميشن U3 برترين هست تو نسل هفتم .......كلا همگي دوستان سوني فن كه شاخه sm فن هستن :dيادشون باشه ND تو تمام ضمينه سالار تمام استديو هاي دنياس حالا استديو هاي فرست پارتي سوني كه بماند .و همچنين اين دوستان يادشون باشه ما كه سوني فن هستيم و شاخه مون nd فن هست ازشون برتريم :d
 
لیپ سینک آره ولی فیشیال انیمیشن ... :دی

مخالفم

قبول کنید انیمیشن های صورت گاو 3 در حد کارای ناتی داگ نبود. البته نه کل بازی ولی اکثر اوقات. مثلا همین کچل یه موقع هایی چشماش بیش از حد گرد میشد یه دو سه سانت هم زیادی میزذ بیرون. خوب بودا ولی عالی نبود:d
 
خوب نت وصل شد! یادی کنیم از اسپایرو! :x سومین کاراکتر محبوب دنیای گیمم! :x و با تشکر از وحید که این مطلب خوب رو نوشت! :x

15965345041782598549.jpg

اول اینکه این بازی در کنار کراش،جزو افسانه ها و اسطوره های دنیای گیم اینجانب میباشد! :x مخصوصا شماره ی سومش! :x با اون کاراکترهای عالی،و اون تنوع گیم پلی و مراحلی که داشت! (باز در کنار کراش،اسم اسپایرو هم تو تریلرهای نک میبردن! مخصوصا تریلر لانچ! که میخواستم بزنم بترکونم همه رو با هم :| )

24172366486761993187.png

Bentley کاراکتر محبوب اینجانب بود (بین بقیه ی کاراکترهای قابل بازی شماره ی سوم) بس خفن بود! >:) مخصوصا با این گرزش! :d و... نمیدونم چرا،ولی در زمان کودکی احساس میکردم "کان" (اُلیور کان؟ =)) نه مطمئنا از این نبود! ولی نمیدونم از کجا ...:-" ) خیلی به کاراکترهای هیکلی میاد و من این اسم رو گذاشته بودم روش:| :d حالا از اسم بگذریم! این بشر خیلی خوف بود! >:) بعدشم کانگوروـه! :d ، پلنگه هم که عالی بود! :x فقط حیف که هیچوقت به عنوان یه کاراکتر قابل بازی درست حسابی نبودش:(


توی بازی،یک سری تخم اژدها بودن که باید پیدا میکردیم! بعضی هاش رو با انجام مراحل میگرفتیم،بعضیاش رو باید توی محیط میگشتیم پیدا میکردیم و بعضیاشم از دشمنا زورگیری میکردیم:-" یکی از جالب ترین تخم اژدها هایی که گرفتم،مربوط میشه به Evening Lake( و همین جایی که Bentley رو آزاد میکردیم) اونجا که وال ـی همینجوری برای خودش توی آب ول میگشت! وقتی مستقیم میرفتیم طرفش،این وال گرامی دهنش رو باز میکرد و ما رو میخورد! :-" توی شکمش یکی از این تخم اژدها ها بود! :x


یکی از رو اعصاب ترین، و جالب ترین دشمن های بازی،این تخم اژدها دزدا بودن! :| یعنی به فنامون میدادن بعضی وقتا تا بتونیم تخم اژدها رو ازشون بگیریم! :-" ولی خیلی حال میداد! :x دلم براشون تنگ شده :(
توی عکس هم روی یک مسیری که باعث میشد سرعتمون چند برابر بشه،داریم میریم دنبال این دزدها! بس هیجان انگیز بود! >:) یک حالت مسابقه ای داشت که باید بهشون میرسیدیم و شاخشون میزدیم تا تخم اژدها از دستشون بیفته! >:) ،روی این مسیرها هم این دزد و پلیس بازی هیجان انگیز تر میشد! :x

16221134379333938241.png

و در آخر،نماد اصلی جناب اکتی! که از آینده وارد بازی شده بود، جناب Moneybags :| یعنی انسان(حیوان،خرس ... یا هرچی:-" ) از این بی شع** تر من ندیدم! :-" هرجا میخواستیم بریم،میومد جلو راهمون! میگفت "پول وَده! پول زور وَده! >:) " :|
و شما رو به دیدن این ویدیوی فن مید،از ایشان دعوت میکنم! :d
Spyro Does A Thing
همممم... فکر کنم همین E3 پارسال بود که این ویدیو رو گذاشته بودم! :-"

بازی هم پر از مینی گیم های جالب بود! :x مثل اسکیت سواری و بوکس و ...! :x واقعا یادش بخیر:(
و اسپایرو هم در کنار کراش،واقعا جاش خالی بود توی ASBR :( خیلی ها هم درخواست میدادن...ولی اکتی پول پرست:|

و در آخر اینکه،من شانس برگشت اسپایرو رو 5% هم نمیدونم! :| قشنگ خود خود 0%ـه! :|
با سری Skylanders ، الان اکتی داره پول پارو میکنه! از اون طرف منتقدها هم همچین بدشون نیمده! اتفاقا اولین شماره ی بازی که اومد،آخر سال جزو بهترین ایده ی جدید و اینا بود،که خیلی هم تحویل گرفته شد! :|
و متاسفانه هرچقدر هم بازی خوب باشه،برای طرفدارهای قدیمی بازی فاجعست! فقط یه نگاه به طراحی اسپایرو بندازید،تا بعدش بگید صد رحمت به مکس پین ـه MP3 ! :d
 
تو انيميشن هاي بدن هم U2 و u3 اگر بيشتر از gow 3 نباشن كمتر نيستن فقط تعداد شكلك هايي كه نيتن موقع كاور گيري از خودش در مي اورد از مجموع انيميشن خيلي از بازيها ي ديگه بيشتر :d كلا از لحاظ روان بودن انيميشن U3 برترين هست تو نسل هفتم .......كلا همگي دوستان سوني فن كه شاخه sm فن هستن :dيادشون باشه ND تو تمام ضمينه سالار تمام استديو هاي دنياس حالا استديو هاي فرست پارتي سوني كه بماند .و همچنين اين دوستان يادشون باشه ما كه سوني فن هستيم و شاخه مون nd فن هست ازشون برتريم :d

انقدر تند نرو پسرم :دی ناتی توی زمینه بصری خداس توش شکی نیست ولی سانتا مونیکا اگه از ناتی سر تر نباشه کم تر هن نیست :دی نسل قبل به خاطر ساپورت کردن شونصد تا استودیوی کوچک برای سونی (+ اون گند استیگ) به اون صورت بازی ندادن (رسماً یه گاو 3 بود :دی اون اسنژن که جمعاً 30 نفر هم شاید روی پروژه نبودن) و گرنه زمانی که ناتی جک می ساخت سانتا با گاو PS2 رو چلونده بود :دی اگر همین سانتا مونیکا نبود خیلی از بازیهای ریز و درشتی که از استودیو های ریزه میزه برای PS3 اومدن شاید نصف کیفیت قعلی رو هم نداشتن :دی
و مهم ترین نکته هم این بود که سانتا مونیکا گاو 3 رو با موتور آپدیت شده ی همون گاوهای PS2 ساخت ولی ناتی به کل موتورشون جدید و مخصوص نسل قبل بود :دی وای به روزی که سانتا موتور جدید مخصوص همون نسل بزنه :دی بترسید آقا بترسید :دی ناتی توی بازیسازی خداس درست ولی توی زمینه ی بصری سانتا بد غولیه :دی دست کم نگیریدش :دی

مخالفم

قبول کنید انیمیشن های صورت گاو 3 در حد کارای ناتی داگ نبود. البته نه کل بازی ولی اکثر اوقات. مثلا همین کچل یه موقع هایی چشماش بیش از حد گرد میشد یه دو سه سانت هم زیادی میزذ بیرون. خوب بودا ولی عالی نبود
yahoo_4.gif

نه اتفاقاً خیلی هم خوب بود :دی گرد شدن چشم هم ربطی به خوب بودن و بد بودن انیمیشن ها نداره :دی همه ی چشم های دنیا که ژاپنی نیستن :دی حالا وقت شد بازم یه چند تا عکس از کریتوس میذارم حال بیایید :دی + اینکه توضیحات بالا رو هم بخون :دی
 
انقدر تند نرو پسرم :دی ناتی توی زمینه بصری خداس توش شکی نیست ولی سانتا مونیکا اگه از ناتی سر تر نباشه کم تر هن نیست :دی نسل قبل به خاطر ساپورت کردن شونصد تا استودیوی کوچک برای سونی (+ اون گند استیگ) به اون صورت بازی ندادن (رسماً یه گاو 3 بود :دی اون اسنژن که جمعاً 30 نفر هم شاید روی پروژه نبودن) و گرنه زمانی که ناتی جک می ساخت سانتا با گاو PS2 رو چلونده بود :دی اگر همین سانتا مونیکا نبود خیلی از بازیهای ریز و درشتی که از استودیو های ریزه میزه برای PS3 اومدن شاید نصف کیفیت قعلی رو هم نداشتن :دی
و مهم ترین نکته هم این بود که سانتا مونیکا گاو 3 رو با موتور آپدیت شده ی همون گاوهای PS2 ساخت ولی ناتی به کل موتورشون جدید و مخصوص نسل قبل بود :دی وای به روزی که سانتا موتور جدید مخصوص همون نسل بزنه :دی بترسید آقا بترسید :دی ناتی توی بازیسازی خداس درست ولی توی زمینه ی بصری سانتا بد غولیه :دی دست کم نگیریدش :دی
در همين ضمينه بصري هم كه مي فرماييد ناتي داگ نسل هفتم سه بار 2009 ،2011و 2013 بيشترين جوايز بهترين گرافيك سال رو برد وسانتا مونيكا فقط يه بار در سال 2010 :):d
ضمنا سال 2013 كه هردو استديو بازي هاشون در رقابت مستقيم هم بودن كه نتيجه خب به نفع ناتي داگ شد پس در ضمينه بصري هم سانتا مونيكا هرچي باشه ولي جلو nd شكلاتي بيش نيست گلم :d
خوبه توضیح دادم چرا سانتا مونیکا نسل قبل بازی نداشتا :d


در مورد اسنژن هم توضیح دادم:d
ديگه ايشا لا كه نسل هشتم از اين بهانه ها نداريد :d ببينيم تعريف كنيم :d
 
آخرین ویرایش:
در همين ضمينه بصري هم كه مي فرماييد ناتي داگ نسل هفتم سه بار 2009 ،2011و 2013 بيشترين جوايز بهترين گرافيك سال رو برد وسانتا مونيكا فقط يه بار در سال 2010 :):d
ضمنا سال 2013 كه هردو استديو بازي هاشون در رقابت مستقيم هم بودن كه نتيجه خب به نفع ناتي داگ شد پس در ضمينه بصري هم سانتا مونيكا هرچي باشه ولي جلو nd شكلاتي بيش نيست گلم :d

خوبه توضیح دادم چرا سانتا مونیکا نسل قبل بازی نداشتا :دی

در مورد اسنژن هم توضیح دادم :دی

===

تازه دو تا عکس اولی بیلد قدیمی هم هستن :دی







ديگه ايشا لا كه نسل هشتم از اين بهانه ها نداريد
yahoo_4.gif
ببينيم تعريف كنيم
yahoo_4.gif

این امواج ترکوندن استیگ اگه پس لرزه هاش تموم بشه میشه منتظر سانتا موند :دی
 
آخرین ویرایش:
نه اتفاقاً خیلی هم خوب بود :دی گرد شدن چشم هم ربطی به خوب بودن و بد بودن انیمیشن ها نداره :دی همه ی چشم های دنیا که ژاپنی نیستن :دی حالا وقت شد بازم یه چند تا عکس از کریتوس میذارم حال بیایید :دی + اینکه توضیحات بالا رو هم بخون :دی

بابا برا من که گاو رو جویدم عکس نزارید خواهشا :">:d
اون گرد شدن غیر عادی چشم یه مثال بود. خلاصه اینکه احساسات انچنانی تو صورت کاراکترا نبود. حالا کاری نداریم غیر از عصبانیت احساس دیگه ای برا کریتوس معنی نداره ولی بقیه هم این ضعف رو تا حدودی داشتن. :d مثلا اون قسمتی که اون دختره پاندورا کب میکنه یکم زیادی مصنوعی بود و... :d حالا مثال خوبش میشه مثلا انچارتد 2. پایان اکت Keep Moving وقتی لازارویچ جف رو میکشه و نقشه رو از نیت می گیره قشنگ میشد کنف شدن رو تو صورت نیت دید:d اصلا اون کات سین کلاس درس بود لامصب 8-> مثال زیاده اقا بی خیال بشید :d
 
بابا برا من که گاو رو جویدم عکس نزارید خواهشا :">:d
اون گرد شدن غیر عادی چشم یه مثال بود. خلاصه اینکه احساسات انچنانی تو صورت کاراکترا نبود. حالا کاری نداریم غیر از عصبانیت احساس دیگه ای برا کریتوس معنی نداره ولی بقیه هم این ضعف رو تا حدودی داشتن. :d مثلا اون قسمتی که اون دختره پاندورا کب میکنه یکم زیادی مصنوعی بود و... :d حالا مثال خوبش میشه مثلا انچارتد 2. پایان اکت Keep Moving وقتی لازارویچ جف رو میکشه و نقشه رو از نیت می گیره قشنگ میشد کنف شدن رو تو صورت نیت دید:d اصلا اون کات سین کلاس درس بود لامصب 8-> مثال زیاده اقا بی خیال بشید :d

بالاخره کرکتر ها یا فقط کرکتر اول ؟! :دی بحث در مورد کرکتر اول و انیمیشن منقبض منبسط شدن خفن عضلات کریتوس بود :دی که بعد روی فیسش هم رفت :دی
در ضمن کات سین های آنچارتد 2 رو با ریل تایم گاو 3 از لحاظ انیمشن مقایسه نکن پسرم :دی شما که بازیها رو جویدی باید بدونی نیتن دریک توی کات سین های آنچارتد 2 80 هزار پلیگون داشت ;;) منبع هم خواستی بدم خدمتت :دی
 
یه کانسپت آرت دیگه :d
First Concept Art of Next Hitman Game Revealed
ایجنت 47 در E3 حضور نخواهد داشت و خوشبختانه واسه کنسول هایـه نسل هفت نمیاد #:-s :d

:arrowd: This location is set in Central Europe and you’ll be able to explore the entire building you see in the image
 
آخرین ویرایش:
First artwork for Guerrilla Games new IP آیا ؟! :d
خیلی خیلی جاه طلبانه و خفن به نظر می رسه!
یعنی چی می تونه باشه؟!:bighug:
این گوریلا با shadow fall کمی چهرش بین بعضی ها خراب شد و گرنه خیلی تیم حرفه ای هستن! از لحاظ تکنیکی هم با هر کیلزونشون گرافیک کنسولی رو یک قدم بردن جلو!

- - -ویرایش - - -

83208421740545111328.png

\
58122173446509166793.png

53061677678877590422.png
:d
هم سلاح سرد هم سلاح گرم؟!:((
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or