نمایشگاه/رویداد SONY E3 2014 Press Conference

Behrooz

کاربر سایت
[SUB]تاریخ رسمی کنفرانس اعلام شد:[/SUB]

04344059744130761450.png


[SUB]June 9 at 6 p.m. PT
[/SUB][SUP]
سه‌شنبه، 5:30 صبح [به وقت ایران]
[/SUP]
 
پس GOW:Ascension هم در بهترین حالت کمتر از یک بازی معمولی بوده؟:-/
بهترین سورپراز MS اول Halo:MC بود بعد هم Scalebound
کاملا درسته GoW:A کمتر از یه بازی معمولی بود از هر Ps فن عاقلی بپرسی هم همینو بهت میگه.
Scalebound رو قبول دارم، Platinum games رو سر ما جا داره!:d
پس یعنی یه کالکشنی که 2-3 ماه هست شایعش تو نت پخش شده بهترین سورپرایزتون بوده؟؟
 
سونی همه زورش رو زد بازی بهترین استدیو هاش رو نشون داد ناتی (U4)و tlou + سانتا مونیکا (اوردر) +استدیو ژاپن و...

در حالی که مایکرو نه از halo5 نشون داد نه کوانتوم نه گیرز +rare هم نبود فقط چندتا از ip های قدیمیش رو دوباره زنده کرد الان همه سایت ها کنفرانس مایکرو رو برتر میدونن :d
و طرفدارهای سونی میگن یکسان بود باشه اینم قبول :dخوش باشید:d
 
خُب منم که می گم in game هست ولی در این مواقع کل منابع سیستمی فارغ از خیلی پردازش های دیگه مثل هوش مصنوعی یا زاویه دید دلخواه در اختیار سازندست . در ضمن سونی همینا رو هم در قالب کاتهای از ضبط شده درون بازی قرار می ده ( حداقل تا به اینجا) که همین هم ماهیت اصلی و IN GAME بودن رو میتونه زیر سوال ببره که آیا افکت یا چیزهای دیگه بهش اضافه شده یا نه . من از طرفداران اصلی بازی تلو هستم ولی همیشه گفتم که بین کات و گیم پلی بازی تفاوت محسوس هست . کاری هم به کنفرانس مایکروسافت ندارم و فقط نظر خودمو گفتم .

میدونم منظورت چیه! منتها خود سازنده ها طوری صحبت کردن که انگار گرافیک بازی همینه!:دی حالا باید صبر کنیم ببینیم در نهایت چی میشه. ولی خوب با توجه به سابقه ND من روی بهتر از این هم سرط میبندم. یعنی گرافیک نهایی بازی از اینی که الان نشون دادن هم باید بهتر باشه.

فقط این وسط مشخص نیست ND طرح قبلی رو ریخته دور، یا چه مرگش هست که هیچی از خود بازی نشون ندادن؟ عدم نمایش گیم پلی بازی برای من خیلی ناامید کننده بود! کلا فرست پارتی ها سونی معلوم نیست چه مرگشونه! دارن چه غلطی میکنن خدا عالمه!
 
سونی همه زورش رو زد بازی بهترین استدیو هاش رو نشون داد ناتی (U4)و tlou + سانتا مونیکا (اوردر) +استدیو ژاپن و...

در حالی که مایکرو نه از halo5 نشون داد نه کوانتوم نه گیرز +rare هم نبود فقط چندتا از ip های قدیمیش رو دوباره زنده کرد الان همه سایت ها کنفرانس مایکرو رو برتر میدونن :d
و طرفدارهای سونی میگن یکسان بود باشه اینم قبول :dخوش باشید:d
بی زحمت لینک اون سایترو میدی؟
یعنی اصلا خرابم کردی با این حرفت 3 تا انحصاری شد همه زورش؟ Santa که نبود . Media molocul که نبود. QuanticDream هم که نبود.
 
کاملا درسته GoW:A کمتر از یه بازی معمولی بود از هر Ps فن عاقلی بپرسی هم همینو بهت میگه.
Scalebound رو قبول دارم، Platinum games رو سر ما جا داره!:d
پس یعنی یه کالکشنی که 2-3 ماه هست شایعش تو نت پخش شده بهترین سورپرایزتون بوده؟؟
اگه به شایعه باشه که غیر از حضور Scalebound بقیه بازی هایی که حاضر بودن تو کنفرانس همه در موردشون حدس و گمان و شایعه هایی بوده :d
مهم تایید رسمی هست . بعد هم قیمتش که 60 دلاره و 1080p و 60 فریم بر ثانیه بودنش + مولتی پلیرش، جدید بود و تو شایعات چیزی در موردشون نگفته بودن
 
سونی همه زورش رو زد بازی بهترین استدیو هاش رو نشون داد ناتی (U4)و tlou + سانتا مونیکا (اوردر) +استدیو ژاپن و...

در حالی که مایکرو نه از halo5 نشون داد نه کوانتوم نه گیرز +rare هم نبود فقط چندتا از ip های قدیمیش رو دوباره زنده کرد الان همه سایت ها کنفرانس مایکرو رو برتر میدونن :d
و طرفدارهای سونی میگن یکسان بود باشه اینم قبول :dخوش باشید:d

the Order 1886 رو Ready at Dawn میسازه ، اینا برای PSP بازی میساختن ;;)
انقدر خفن بوده فکر کردید یه استودیوی بزرگ اینو ساخته ؟
 
سونی همه زورش رو زد بازی بهترین استدیو هاش رو نشون داد ناتی (U4)و tlou + سانتا مونیکا (اوردر) +استدیو ژاپن و...

در حالی که مایکرو نه از halo5 نشون داد نه کوانتوم نه گیرز +rare هم نبود فقط چندتا از ip های قدیمیش رو دوباره زنده کرد الان همه سایت ها کنفرانس مایکرو رو برتر میدونن :d
و طرفدارهای سونی میگن یکسان بود باشه اینم قبول :dخوش باشید:d

اولا سانتامونیکا سازنده اوردر نیست Ready at dawn ـــه ثانیا تا جایی که ما داریم می بینیم مایکرو داره تمام زورش رو میزنه واسه بازی رو کردن و سونی با آرامش کامل داره پیش میره.
 
خُب منم که می گم in game هست ولی در این مواقع کل منابع سیستمی فارغ از خیلی پردازش های دیگه مثل هوش مصنوعی یا قرمان پذیری در زاویه دید دلخواه در اختیار سازندست . در ضمن سونی همینا رو هم در قالب کاتهای از ضبط شده درون بازی قرار می ده ( حداقل تا به اینجا) که همین هم ماهیت اصلی و IN GAME بودن رو میتونه زیر سوال ببره که آیا افکت یا چیزهای دیگه بهش اضافه شده یا نه . من از طرفداران اصلی بازی تلو هستم ولی همیشه گفتم که بین کات و گیم پلی بازی تفاوت محسوس هست یعنی اینکه راحت میشه تشخیص دادن الان گیم پلی هست یا کات . کاری هم به کنفرانس مایکروسافت ندارم و فقط نظر خودمو گفتم .
اولین تریلر Infamous SS رو یادته؟ اینم مثل اونه همون خود بازیه فقط زاویه دوربین رو عوض کردن (فک کنم)

دیگه سازنده نمیاد الکی یه چیزی بگه که بعدا گند بزنن بهش :d
 
نه طرفداران سونی و نه طرفداران مایکرو هیچ کدوم از بازی های انحصاری کنسولشون در e3 خوششون نیومد و زیاد هیجان زده و هایپ نشدن چون یک سری از بازی ها یا معرفی نشدند و یا اینکه از قبل اسمشون لیک شده بود

من قول میدم نمایش نینتندو از هر 2 تا کنفرانس سونی و مایکرو بهتر خواهد بود اگر نبود امتیاز منفی یا بن کنید منو
اونم با نشون دادن بازی زلدای جدید که تا کنون هیچ عکس یا تریلری از بازی بیرون درز پیدا نکرده و بشدت هایپ هستش
مخصوصا اینکه خود نیتندو پارسال گفته بود که گیم پلی زلدای جدید انقلابی در گیم پلی خواهد بود
 
اعتقاد فن های مایکروسافت اینجوریه که مایکروسافت هم یه عالم انحصاری و IP جدید داره و هم هیچی IP ‌جدید نشون نمیده. سونی هم هیچی انحصاری نداره در صورتی که همه استدیوهاش هستن. کلا پارادوکس رو نمودید!:دی
 
تو این چند وقت گذشته من به یک نتیجه ای رسیدم تو این فروم بازی مستقل ، ریمستر و اوپن ورلد فقط و فقط زمانی حساب میشند و قابل قبول هستند که روی کنسول سونی نباشند.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or