نمایشگاه/رویداد SONY E3 2014 Press Conference

Behrooz

کاربر سایت
[SUB]تاریخ رسمی کنفرانس اعلام شد:[/SUB]

04344059744130761450.png


[SUB]June 9 at 6 p.m. PT
[/SUB][SUP]
سه‌شنبه، 5:30 صبح [به وقت ایران]
[/SUP]
 
گفتین گیرز... میگم بیاید با اجازه اینوریا و انوریا و بالاییا و پایینیا و... فرض کنیم یکی از مگاتون ها یه انحصاری از Epic باشه ؟! :دی
خیلی غیر منطقی نیس که Epic برای به رخ کشیدن قدرت انجینشون بیاد و رو قوی ترین کنسول بازیشون رو ارائه بده ؟! ;;) :دی
 
ههه.مرد مومن اون موقع صبح قلبا داره صدای انفجار اتمی میده بعد تو کله پاچه میخوایی بخوری..:d

لول .=))اهم ببخشید وسط حرفاتون..دوستان عزیز اون موقع صبح چی میل میفرمایین؟؟:dهایپ یا رد بول یا چایی؟:d گفتی چی میل میکنن منم گفتم کله پاچه با چایی و نون سنگک فکر کردم میخوای سفارش بگیری تهیه کنی .:d


و گرنه امسال من اصلا نمیتونم کنفرانس سونی زنده ببینم باید بزارم بعدم دانلود کنم شاهکار کنم کنفرانس ماکروسافت ببینم .;)
 
کاور گیری باعث کند شدن گیم پلی میشه ولی یک سازنده با هوش می تونه با ابتکار های که از خودش به خرج می ده از این کند شدن جلوگیری بکنه مثلا نا امنکردن کاور ها که تو گرز اتفاق می افته مثلا تو کمپین گرز تیکر ها این وظیفه رو دارن یا انداختن گرینت به پشت کاور و یک سری اسلحه ها و ترفندهای که کاور رو نا امن می کنه و شما مجبورین یا از کاور در بیایین یا کاور رو جابجا کنید.
 
به نظرم به طور کلی آنچارتد گیم پلیش هیچ مشکلی نداره:دی، فقط یکم هوس مصنوعی:-"
اما کلا بقیه چیزاش خیلی هم خوب میباشد!

از این تغییرات TLOUوار فقط در صورتی حمایت میکنم که بره سراغ سرفرانسیس و دزدان دریایی! اونجا وجود Crafting و MAهای خشن و ترکیدن طرف و ... جذاب میشه:-" ولی با نیت اصلا :دی

بزرگترین کمک به گیم پلی آنچارتد، سخت تر کردن معماهاست:دی
 
بله مشکلش چیه که درست نباشه ؟
آخه گیمفا بعضی از خبرهای فیک رهم میزاشت:d

- - -ویرایش - - -

به نظرم به طور کلی آنچارتد گیم پلیش هیچ مشکلی نداره:دی، فقط یکم هوس مصنوعی:-"
اما کلا بقیه چیزاش خیلی هم خوب میباشد!

از این تغییرات TLOUوار فقط در صورتی حمایت میکنم که بره سراغ سرفرانسیس و دزدان دریایی! اونجا وجود Crafting و MAهای خشن و ترکیدن طرف و ... جذاب میشه:-" ولی با نیت اصلا :دی

بزرگترین کمک به گیم پلی آنچارتد، سخت تر کردن معماهاست:دی
هر چه قدر که معماش سخت باشه خودش بعد از چند دقیقه بهت میگه چیکار کنی:d
 
آخه ... بعضی از خبرهای فیک رهم میزاشت:d
نمیدونم اینجور سوال کردن در مورد یه منبع فارسی هم تبلیغات محصوب میشه یا نه اما بهتر در آینده در سایت از سایت های فارسی اسم نبری و لینک ندی که یه وقتی جزو قانون تبلیغ برای سایت خارجی حساب میشه و باهات برخورد میکنن مدیران یه وقتی .;)
 
82846236576783249403.jpg

عنوان: Ninja Theory's New Game
Hype Lvl در صورت معرفی: 100 - 1000
اصلا چی هست؟ عنوان جدید سازندگان Enslaved: Odyssey to the West, Heavenly Sword و DmC:Devil May Cry. نینجا تئوری را میتوان تا حدودی همراه و هم کیش Crytek دانست. در حالی که Crytek با توجه بسیار زیاد بر روی گرافیک عناوینش از گیم پلی آنها غافل میشود، NT همین کار را با داستان بازی هایش انجام میدهد. عناوین NT اصولا از داستان و شخصیت پردازی بسیار زیبایی برخوردار هستند اما متاسفانه توجه بسیار زیاد سازندگان به این بخش ها باعث غفلتشان از مهمترین بخش یک بازی یعنی گیم پلی آن میشود، یا بهتر است بگوییم میشد. با شروع ساخت DmC و همکاری NT با Capcom (یکی از با تجربه ترین و بهترین شرکت های صنعت گیم در ساخت بازی های Action) این استدیوی انگلیسی وارد مرحله جدیدی از ساحت بازی های Action شد. گیم پلی DmC فرسنگ ها با دو عنوان قبلی این شرکت فاصله داشت! وجود چندین سلاح مختلف و کاربردی، امکان Chain کردن کمبو های متفاوت، قابلیت تعویض سلاح ها به صورت درون کمبویی، تمرکز بر روی مبارزات هوایی و... همگی دست به دست هم دادند تا DmC به بهترین عنوان نینجا تئوری در تاریخ این شرکت تبدیل شود. اما متاسفانه این بار NT از طرف داستان و شخصیت پردازی کم آورد و نتوانست وعده هایش به هواداران DMC را به واقعیت تبدیل کند. حال باید منتظر ماند و دید پس از آموزش های کپکام و تجربه کار بر روی DmC آیا نینجا تئوری میتواند بالاخره به آن سازنده بزرگی که پتانسیلش را در عناوین مختلف نشان داده تبدیل شود یا اینکه قرار است برای همیشه یک سازنده رده دومی باقی بماند!
احتمال معرفی: 50%
چرا فکر میکنیم معرفی میشه: اواسط سال 2012 بود که Tameem اعلام کرد در کنار DmC پروژه بعدیشون رو هم استارت زدن و مراحل اولیه توسعه اون رو آغار کردن. همچنین حضور Ninja Theory در ویدئوی Developer ها در مراسم معرفی PS4 و شایعات ساخت یک عنوان انحصاری برای این کنسول، احتمال حضور NT در E3 رو افزایش میده. چند وقت پیش هم لیستی برای استخدام منتشر کرده بودن که نشون میدادن دارن روی یه پروژه نسل بعدی با Unreal Engine 4 کار میکنند.
تنها دلیلی که الان اون درصد معرفی روی 50 ـست نه 99، خبریه که Tameem ماه قبل در مورد نمایش یکی از پروژه های کنسل شده نسل بعدیشون در GDC امسال اعلام کرد.
======
راستی جا داره یه تشکری از وحید ™TyrioN عزیز بابت ادامه دادن این حرکت داشته باشم @};- وحید جان، پسریم (:دی)، دمت گرم @};-
 
آخرین ویرایش:
به نظرم به طور کلی آنچارتد گیم پلیش هیچ مشکلی نداره:دی، فقط یکم هوس مصنوعی:-"
اما کلا بقیه چیزاش خیلی هم خوب میباشد!

از این تغییرات TLOUوار فقط در صورتی حمایت میکنم که بره سراغ سرفرانسیس و دزدان دریایی! اونجا وجود Crafting و MAهای خشن و ترکیدن طرف و ... جذاب میشه:-" ولی با نیت اصلا :دی

بزرگترین کمک به گیم پلی آنچارتد، سخت تر کردن معماهاست:دی

انچارتد 3 ولی کلی مشکل داشت به نظرم کارش از هوش مصنوعی گذشته بود
 
نمیدونم اینجور سوال کردن در مورد یه منبع فارسی هم تبلیغات محصوب میشه یا نه اما بهتر در آینده در سایت از سایت های فارسی اسم نبری و لینک ندی که یه وقتی جزو قانون تبلیغ برای سایت خارجی حساب میشه و باهات برخورد میکنن مدیران یه وقتی .;)
میخوای نون ما ر آجر کنی؟؟!!!:d
 

عنوان: Ninja Theory's New Game
Hype Lvl در صورت معرفی: 100 - 1000
اصلا چی هست؟ عنوان جدید سازندگان Enslaved: Odyssey to the West, Heavenly Sword و DmC:Devil May Cry. نینجا تئوری را میتوان تا حدودی همراه و هم کیش Crytek دانست. در حالی که Crytek با توجه بسیار زیاد بر روی گرافیک عناوینش از گیم پلی آنها غافل میشود، NT همین کار را با داستان بازی هایش انجام میدهد. عناوین NT اصولا از داستان و شخصیت پردازی بسیار زیبایی برخوردار هستند اما متاسفانه توجه بسیار زیاد سازندگان به این بخش ها باعث غفلتشان از مهمترین بخش یک بازی یعنی گیم پلی آن میشود، یا بهتر است بگوییم میشد. با شروع ساخت DmC و همکاری NT با Capcom (یکی از با تجربه ترین و بهترین شرکت های صنعت گیم در ساخت بازی های Action) این استدیوی انگلیسی وارد مرحله جدیدی از ساحت بازی های Action شد. گیم پلی DmC فرسنگ ها با دو عنوان قبلی این شرکت فاصله داشت! وجود چندین سلاح مختلف و کاربردی، امکان Chain کردن کمبو های متفاوت، قابلیت تعویض سلاح ها به صورت درون کمبویی، تمرکز بر روی مبارزات هوایی و... همگی دست به دست هم دادند تا DmC به بهترین عنوان نینجا تئوری در تاریخ این شرکت تبدیل شود. اما متاسفانه این بار NT از طرف داستان و شخصیت پردازی کم آورد و نتوانست وعده هایش به هواداران DMC را به واقعیت تبدیل کند. حال باید منتظر ماند و دید پس از آموزش های کپکام و تجربه کار بر روی DmC آیا نینجا تئوری میتواند بالاخره به آن سازنده بزرگی که پتانسیلش را در عناوین مختلف نشان داده تبدیل شود یا اینکه قرار است برای همیشه یک سازنده رده دومی باقی بماند!
احتمال معرفی: 50%
چرا فکر میکنیم معرفی میشه: اواسط سال 2012 بود که Tameem اعلام کرد در کنار DmC پروژه بعدیشون رو هم استارت زدن و مراحل اولیه توسعه اون رو آغار کردن. همچنین حضور Ninja Theory در ویدئوی Developer ها در مراسم معرفی PS4 و شایعات ساخت یک عنوان انحصاری برای این کنسول، احتمال حضور NT در E3 رو افزایش میده. چند وقت پیش هم لیستی برای استخدام منتشر کرده بودن که نشون میدادن دارن روی یه پروژه نسل بعدی با Unreal Engine 4 کار میکنند.
تنها دلیلی که الان اون درصد معرفی روی 50 ـست نه 99، خبریه که Tameem چند وقت در مورد نمایش یکی از پروژه های کنسل شده نسل بعدیشون در GDC امسال اعلام کرد.

این نینجا تئوری مگه بعد شمشیر بهشتی نگفته بودن دیگه انحصاری نمیسازن ؟! :-/ نظرشون عوض شد ؟! /:)

خو اگه قراره انحصاری بسازن بیان شمشیر بهشتی 2 رو بسازن ! :bighug:
 
آخرین ویرایش:
به نظرم بهتره سونی برای بازی های انحصاری بزاره استدیو های خودش بازی ها رو بسازن تا دست به دامن استدیو های خارجی بشه چیزی که زیاد داره استدیو فقط باید یکم بهشون اعتماد کنه از طرف دیگه برای بازی های ویتا بره طرف استدیو های مثل NT و بقیه .

میخوای نون ما ر آجر کنی؟؟!!!:d

به من چه .:d من فقط قانون گفتم یه وقتی برای خودت مشکل درست نشه .;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or