Sleeping Dogs برای نسل بعد ؛ ریمستر ها تمام نمیشوند!

  • Thread starter Thread starter arnino
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

arnino

کاربر سایت
40539140734543327831_BuXlxpiIYAAmj7u.jpg

بنابر یکی از بازی های لیست شده توسط آمازون این بازی به همراه تمام DLC ها و یک آرت بوک , تحت نام "Sleeping Dogs : Definitive Edition" برای کنسولهای نسل بعدی یعنی PS4 و XOne منتشر خواهد شد.

43559140734545231015_Untitled.jpg



دوستداران میتوانند Sleeping Dogs: Definitive Edition: Limited Edition (!) را که احتمالا در 14 اکتبر منتشر میشود , خریداری کنند.

منبع
منبع
 
آخرین ویرایش:
من کلا با این ایده ی ریمستر کردن بازی ها مخالفم .
یه بازی سطح پایین یا معمولی مثل همین sleeping dogs که نیاز به ریمستر کردن نداره . یه بازی سطح بالا و عالی هم که دیگه در زمان و نسل خودش عالی بوده
و هر گیمری تونسته اونو تجربه کرده مثل همین TLOU . من خودم می خواستم یه ps3 جور کنم TLOU رو بازی کنم ولی می بینم ریمستر کردن دیگه نیازی به این کار نمی بینم
در نگاه اول خیلی خوب بنظر میرسه ولی فردا که نسل هشتم همش شد ریمستر و جای خالی ایده های جدید حس شد اون وقت به زیان های Remastering پی می بریم .
 
همه عناوین که قرار نیست ریمستر بشن !! عناوینی که فروش خوبی داشتن به نظرم طبیعیه ریمستر شن تا ی فروش دیگه رو روانه جیب ناشر کنن و سازنده .
ولی خیلی جالب نیست همه بازی هایی که رو نسل هفتم تجربه کردن اکثریت دوباره با ی اپدیت گرافیکی و گذاشتن همه dlc بیاد رو نسل هشتم
اینم که من بازی کردم و کاملش کردم کانلا بازی متوسطی بود از درایوینگ ضعیف و خشکش بگیر تا گرافیک و انیمیشن ضعیفش
نقطه قوتش همون حرکات خونین و کاراته و داستانشم خوب بود
ماموزیت هلی فرعیشم به شدت تکراری و خسته کننده میشد ..
 
اخه کی میاد واسه دوتا تکسچر اضاف اینو بخره حالا the last of us فرق میکرد اندازه کل دی ال سی این بازی( اخه خیلی داره) شاید بیشتر جایزه برده بازی سال شده اخه اینا چی فکر کردن با خودشون یادش بخیر قبلا بازیا تموم که میشد منتظر شماره بعدیش بودیم حالا من خدایی میترسم بازی کنم چون میدونم فردا ریمستر میشه میاد خاطره ای واسمون نمیمونه تورو جدتون این سیاستو بیخیال بشین ریمستر رو بیخیال بشین بازی بسازید که بگیم وای نسل 8 عالی بود ولی تا الان مزخرفی بیش نبوده
 
به جا ریمستر باید یه قابلیت Backward بذارن بعد نسل که عوض میشه یه پچ بدن واسه بازی هر کی خواست بازی رو داشت اون پچُ با قیمت کمتری بخره :|
مسخره بازیا چیه!!
هر نسل بری بازیای نسل پیشتُ بخری که ورشکست میشی!

بخدا میتونن اینکارُ بکنن !
 
یه جوری میگی انگار در گذشته بازی های کامپیوتری فقط به جنبه های هنری و روشنفکری بازی ها توجه داشتن و الان پول پرست شدن :d. به نظر من که خط مشی این شرکتای سرمایه داری همیشه یه جور بوده .
از اولشم برای پول بوده
ساخت های بازی های معتاد کننده که ساعت ها آدم رو درگیر خودش میکنه برای خیر دیگران نیست , برای پوله دیگه
الان مثلا همین آرت بوک بازی ها ... منتشر کردنشون چه فایده ای داره جز برای جیب منتشر کننده ؟
منم نگفتم قبالا اینجوری نبوده ولی خودتون ی نگاه به قبل بندازید با حالا مقایسش کنید کیفیت بازیایی که تو سبک و زمان خودشون شاخ بودن بیشتر بود یا الان ؟ الان بازار اشباع شده از عناوین تکراری که پشت سر هم داره ازشون بازی ساخته میشه (با نو آوری زیر خط فقر) + محتواهای پولی که تو نسل هفت باب شدن . قبلا دو فاکتور پول و رازی کردن مخاطب سهمشون نصف نصف بود ولی الان با این وضعیت که میبیند پول بیشتر میچربه به رازی کردن مخاطب . در عوض میبینید که عناوین مستقل میان و باخودشون نوآوری میارن چون همه فکرشون پول در اوردن نیست میخوان ی چیز متفاوت خلق کنن البته همش تقصیر سازنده نیست ی شرکت وقتی میبینه ی فرمول رو مخاطباش جواب میده میاد و از همون فرمول همیشه استفاده میکنه و بقیه شرکت ها هم دنباله روش میشند ولی اگه مخاطب اون فرمول پس بزنه اون شرکت مجبوره تا ی فرمول جدید اختراع کنه . همین مثال ها رو هم میشه کم و بیش تو صنعت سینما دید ....
 
یک مشت بازی معمولی رو چپ و راست دارن ریمستر میکنند (مهاجم مقبره :| ) اینم روش...
تنها بازیهایی که به نطر من ارزش ریمستر شدن دارن یکیش Silent Hill 4 و یکی Resident Evil 2 هستن
dino crisis هم اضافه میکنم...
 
نسل هفت هم با ریمستر کردن بازی های نسل شش آغاز شد؟؟؟؟ :|
واقعا از خرید سریع PS4 بشدت متاسفم :|
الآن PS4 من داره بیشتر از PS3 خاک میخوره.......
.............................
منم نگفتم قبالا اینجوری نبوده ولی خودتون ی نگاه به قبل بندازید با حالا مقایسش کنید کیفیت بازیایی که تو سبک و زمان خودشون شاخ بودن بیشتر بود یا الان ؟ الان بازار اشباع شده از عناوین تکراری که پشت سر هم داره ازشون بازی ساخته میشه (با نو آوری زیر خط فقر) + محتواهای پولی که تو نسل هفت باب شدن . قبلا دو فاکتور پول و رازی کردن مخاطب سهمشون نصف نصف بود ولی الان با این وضعیت که میبیند پول بیشتر میچربه به رازی کردن مخاطب . در عوض میبینید که عناوین مستقل میان و باخودشون نوآوری میارن چون همه فکرشون پول در اوردن نیست میخوان ی چیز متفاوت خلق کنن البته همش تقصیر سازنده نیست ی شرکت وقتی میبینه ی فرمول رو مخاطباش جواب میده میاد و از همون فرمول همیشه استفاده میکنه و بقیه شرکت ها هم دنباله روش میشند ولی اگه مخاطب اون فرمول پس بزنه اون شرکت مجبوره تا ی فرمول جدید اختراع کنه . همین مثال ها رو هم میشه کم و بیش تو صنعت سینما دید ....
جواب خودتو خودت دادی :دی
اون زمان طیف خاصی بازی های ویدیویی بازی میکردن و به اندازه ی الآن صنعت محبوب نبود.
اون طیف خاص هم به شدت دنبال چیز های نوآورانه بودن و هرگز راضی تجربه های تکراری نبودن(چون پول دادن واسه ی بازی واسشون به راحتی الآن نبود و میخواستن با اون مقدار پولی که میدن حداکثر رو از سازنده بگیرن). بنابراین پول درآوردن برای شرکت های بازیسازی مساوی بود با نوآوری.
بعد از رواج بازی های کامپیوتری مشتریانی وارد صنعت شدن که تنها دنبال یه تجربه ی ساده بودن که فقط میخواستن چند دقیقه در روز بازی کنن، پس بازی ها کوتاه تر و حتی آسون تر شدن. در نتیجه پول درآوردن برای شرکت های بازی سازی مساوی شد با ساخت بازی های ساده تر (به عنوان مثال تعداد معما ها به شدت کمتر از قبل شده) و کمپین ها به حدود 7-8 ساعت رسیدن.
بعد هم مولتی پلیر به شدت محبوبیت پیدا کرد و واسه ی هر بازی 4تا مپ پک عرضه شد.
اگر همه ی این چیزهایی که من گفتم درست باشه، همون اوایل هم بازیسازی نصف پول نصف راضی کردن طرفدار و نوآوری نبود، همیشه همون پول بوده، فقط عوض شدن اون چیزی که مشتری ها دنبالش هستن، باعث شده بهترین شیوه ی پول درآوردن عوض بشه. :دی
 
آخرین ویرایش:
این نسل تنها امیدم بازی های انحصاری سونی هست
دیگه بازی های مولتی پلتفرم شورش ر دراوردن
اون از ea که بازی نصفه میده دست مردم اون از یوبی که سره wd خالی میبنده گرافیک ر نابود میکنه اونم از اکتی که ... این بازی که هم که نسل قبل متوسط هم نمیشد بهش گفت با چه امیدی ریمستر کردن این ر خدا میدونه حالا حتما 40 تا dlc هم میخوان بهش ببندن :d
 
يك دليل اين همه ريمستر هم اينه كه شركت ها اصلا آماده نبودن براي شروع نسل جديد.سوني اومد مايكرو رو سوپرايز بكنه و نسل جديد رو زودتر شروع كنه خودش و بقيه كمپاني ها را هم يكجا سوپرايز كرد.

حقيقت اينه كه شروع نسل توي سال 2013 يك اشتباه بود.هيچ كدوم از شركت ها هم آماده نبودن.نمونش همين امسال توي E3 كه شركتي به بزرگي EA عملا بازي براي نمايش نداشت.تا حالا هرچي بازي هم عرضه شده براي كنسول هاي جديد اكثر Cross-Gen بودن يا كيفيت خوبي نداشتن.

شركت ها هم براي اينكه فعلا اين خلا را تا آماده شدن رسمي بازي هاي نسل بعد پر كنن مجبور شدن رو بيارن به ريمستر و اينجور بساطا.

مثلا كاپكام نشسته فكر كرده ديده تا عرضه RE بعدي يك دو سالي بايد بدون RE سپري بكنه براي همين گفته بياين RE1RR رو توي دو سه ماه آماده كنيم بندازيم جلوي مردم تا ببينيم چي ميشه.
 
یک مشت بازی معمولی رو چپ و راست دارن ریمستر میکنند (مهاجم مقبره :| ) اینم روش...
تنها بازیهایی که به نطر من ارزش ریمستر شدن دارن یکیش Silent Hill 4 و یکی Resident Evil 2 هستن
dino crisis هم اضافه میکنم...
Tomb Raider رو چند بار ریمستر کردن مگه؟:|
پ.ن: شد بازی معمولی؟:-j
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or