Multi Platform Silent Hill 2 Remake

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
Last edited by a moderator:
به نظرم این بازی را باید با مود 30 فریم انجام داد برای نزدیک شدن به حس و حال نسخه ی کلاسیک. ابتدای بازی آنقدر خوب است که انگار گذشته در حال تکرار شدن است. موسیقی ورای همه چیز است محیط آرام، چشم انداز زیبا و اتمسفر آرامش بخش است. سایلنت هیل یعنی روایت تغییر و تحوالات عمیق احساسی نه بصورت کلام بلکه بصورت تصویر. صحنه ی آغازین بازی و تکیه دادن کاراکتر اصلی به نرده ها به همراه موسیقی حزن انگیز فوق العاده زیبا حس رهایی عمیقی را تداعی می کند که انگار گسستنی نیست. که در دورنمای آن نیز یک جنگل سرپوشیده از درخت دیده می شود که با مه ای غلیظ در برگرفته شده است. این یعنی قصه گویی به روایت تصویر، یعنی سایلنت هیل.
 
View attachment 352742
رتبه سوم top selling استیم.بنظرتون امشب چندتا پلیر هم زمان تو استیم میزنه ؟ :x
از همین الان معلومه بازی به سود دهی میرسه و دچار سرنوشت alan wake 2 نمیشه.اون بدبخت با همه پتانسی لش سوخت...
باور کن اگه الن ویک هم انحصاری اپیک نبود و از اول روی استیم میومد فروش خوبی می کرد

میگم این گیم ساب ایندفعه چه زود بازی ترجمه کرد هنوز دو روز نمیشه که لینکهای دانلودش آمده

بازی اشارات به نسخه اورجینال زیاد داره
 
به نظرم این بازی را باید با مود 30 فریم انجام داد برای نزدیک شدن به حس و حال نسخه ی کلاسیک. ابتدای بازی آنقدر خوب است که انگار گذشته در حال تکرار شدن است. موسیقی ورای همه چیز است محیط آرام، چشم انداز زیبا و اتمسفر آرامش بخش است. سایلنت هیل یعنی روایت تغییر و تحوالات عمیق احساسی نه بصورت کلام بلکه بصورت تصویر. صحنه ی آغازین بازی و تکیه دادن کاراکتر اصلی به نرده ها به همراه موسیقی حزن انگیز فوق العاده زیبا حس رهایی عمیقی را تداعی می کند که انگار گسستنی نیست. که در دورنمای آن نیز یک جنگل سرپوشیده از درخت دیده می شود که با مه ای غلیظ در برگرفته شده است. این یعنی قصه گویی به روایت تصویر، یعنی سایلنت هیل.
من روی پرفرمنس میرم. کوالیتی رو میذارم ایشالله روی pro :دی حیفه ۳۰‌فریم بری اینو.
 
فعلا قسمت بیمارستان هم رد کرد و ماریا برای دور اول مرد. اکت و قیافه ماریا ریمیک به دل نمیشینه و خیلی پایینتر ماریا نسخه اصلی بوده تا اینجا برای من .مخصوصا اون قسمتی که توی بیمارستان به جیمز میگه تو منوتنها گذاشتی اصلا توی ریمیک جالب در نیومده .ولی بازی تا اینجا به غیر از موردی که گفتم توی سایر بخش ها خیلی خوب بوده
 
دیزاین اون ۴ تا دونه باس فایتی که تنها نکته مثبت بازی های میازاکی هست اخه چه ربطی به این بازی دارن
اینها رو باید به فرام گفت که بازی با گرافیک ۲ نسل قبل و پرفورمنس داغون منتشر میکنه گیم پلی و انیمیشن هم از ۲۰۰۹ همونو داره کپی پیست میکنه
فقط چهارتا دونه باس؟؟
تنوع مراحل و تنوع دشمنان معمولی بلادبورن فقط 20 - 15 برابر این بازیه. بنظرم سایلنت هیل دیگه قدیمی شده و برای کسی که بازی به عظمت و زیبایی و آتمسفر بلادبورن رو انجام داده باشه هیچ حرفی برای گفتن نداره.

Bloodborne >>>>>>>>>>>>>>>> Silent Hill
 
  • Cool
Reactions: Taha75
از اونجایی که تو محیط بازی خیلی زیاد به آبجکتهای محیط توجه می‌کنم این ۴ تا بازی که یکجورایی شاخه ای از Horror هم هستن این فرشها در بازی برام جالب توجه بودن:D

IMG_20241008_082746_511.jpg IMG_20241008_082732_565.jpg IMG_20241008_082731_098.jpg IMG_20241008_082730_423.jpg

fps با 4070 ti چطوره ؟
Max Setting with RT - 2160p - DLSSP or DLSSB ~ 60-70fps
 
فعلا قسمت بیمارستان هم رد کرد و ماریا برای دور اول مرد. اکت و قیافه ماریا ریمیک به دل نمیشینه و خیلی پایینتر ماریا نسخه اصلی بوده تا اینجا برای من .مخصوصا اون قسمتی که توی بیمارستان به جیمز میگه تو منوتنها گذاشتی اصلا توی ریمیک جالب در نیومده .ولی بازی تا اینجا به غیر از موردی که گفتم توی سایر بخش ها خیلی خوب بوده
یک دور بازی رو تمام کردی ؟ خالص چند ساعت شد ؟

توی یوتیوب دیدم بعضی افراد توی ۸ ۹ ساعت تمام کردند . با اون ۱۶ ۱۸ ساعت سازنده خیلی تفاوت داره !!
 
  • Smile
Reactions: soltanmasoud
یک دور بازی رو تمام کردی ؟ خالص چند ساعت شد ؟

توی یوتیوب دیدم بعضی افراد توی ۸ ۹ ساعت تمام کردند . با اون ۱۶ ۱۸ ساعت سازنده خیلی تفاوت داره !!
والا من 5 ساعت رفتم، هنوز یک سوم بازی رو رد کردم.
 
وای بر من وای بر من یه ساعتی بازی رو بازی کردم
حدودا پنج شش سال بود فقط بازیا رو بازی میکردم و به واسطه سن هیچ حس خاصی نداشتم
ولی این بازی بد جور ذوق زدم کرد
گرافیک رو گذاشتم آخرین درجه روی 4k ری تریسینگ روشن بازی رو با هدست با کیفیت و کارت صدا و دسته PS5
یعنی دارم لذت دنیوی و اخروی رو میبرم
گرافیک نسل ۹ + مکانیک های بازی و نحوه بازی سازی و گیم پلی نسل ۷ ی(بهترین نسل):x
فقط تو محیطا راه میرمو و در و دیوارو نگاه میکنم و از صدای محیط لذت میبرم
چقدر خوب از هپتیک فید بک استفاده کردن
صدا ها چقدر خوبن
گرافیک چقدر چشم نوازه>:D<
صنعت گیمینگ باید این راهو میرفت و این میشد ولی متاسفانه شده این مضخرفی که الان میبینیم و این بازی یه گوهره تو این وضعیت
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or