Multi Platform Silent Hill 2 Remake

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
Last edited by a moderator:
یکی از چیزهایی که برای من سایلنت هیل رو خاص کرده بود اون جو روانی محیطه.
تو این ریمیک هم انصافا بلوبر گل کاشته و هر از گاهی صدای خنده از یه اتاق میاد یا پچ پچ نامفهوم و صداهای خیلی دلهره آور.
قشنگ من رو یاد P.T انداخت و صد البته بازی های تیم سایلنت.
اینکه محیط به خودی خودش ترسناک و روانی هست و حتی اگه کسی نیاد و سلاح و مهمات هم کافی باشه باز هم بازی ترسناکه. من سایلنت هیل ۳ رو رسما قورت داده بودم و همه کوچه پس کوچه هاش رو میشناختم و اون اواخر سلاح لیزری داشتم که همه رو یه ضرب میکشت ولی بازم بازی ترسناک بود و نمیشد با خیال آسوده بازی کرد.
بازی در حالی که به شاهکار تیم سایلنت وفاداره ولی تغییرات مثبتی داشته.
فعلاً که با حوصله و دقت کل محیط رو میگردم و از لحاظ مهمات و خون وضعیتم خوبه.
فقط ای کاش وقتی خود ماساهیرو ایتو در ساخت همکاری کرده یه چند تا هیولا و دشمن دیگه هم میساخت.
 
آقا من به عنوان یه گیمر قدیمی هیچ وقت قسمت نشده بود از فرانچایز سایلنت هیل نسخه ای رو بازی کنم و سر این بازی خیلی ذوق داشتم در حدی که از همون اول پری اوردرش کردم
ولی سوالی که واسم ایجاد شده اینه که طبیعیه الان من نتونستم با بازی ارتباط بگیرم؟ هنوز یک ساعت اولشم
رو مود پرفورمنس که بازی هم افت فریم داره هم موقع دویدن یه ذره بالانس و روون نیست از لحاظ گیم پلی و پلتفرمینگ هم که با رزیدنت ایول ۴ ریمیکس و آلن ویک ۲ مقایسه میکنم حرفی واسه گفتن نداره البته این نکته رو هم باید در نظر گرفت که بازی خواسته به نسخه اورجینال وفادار باشه
ولی تنها چیزی که بدجوری توجهم رو جلب کرده فقط ساند ترک های بازی و موسیقی های درون بازیه
حالا سوالم اینه که بره جلو تر خوب میشه ؟ چون یک ساعت اول بازی با اینکه غلام این سبک بازیم ولی خوابم گرفت البته هنوز اسلحه نگرفتم تا گانه پلی بازیو ببینم چجوریهولی امیدوارم که بتونه جلو تر خوب شه
 
از اینکه یه بازی رو باز کردم و پس از سالها با لوگوی KONAMI مواجه شدم بسیار خوشحالم
امیدوارم با دیدن این نتیجه و البته امتیازا عقل توی کله‌شون برگشته باشه و اون همه عنوان خفنی رو که سالهاست به زنجیر کشیدن، رو از بند آزاد کنن...
 
صحبت سازندگان ریمیک درمورد بازی


Bloober چقدر خوب بازی رو درک کردن و مشخصه تو طول ساخت این بازی به یه پختگی رسیدن. حس میکنم این استودیو به یه داستان خوب نیاز داشت تا خودشون رو نشون بدن.
بازی هایی که با نمایش های اولیه شون نتونستن مخاطب رو راضی کنن ولی با انتشارشون معادله تغییر میکنه و همه کیف میکنن خیلی خیلی بیشتر به آدم میچسبن. اون سورپورایزی که مخاطب میشه از کیفیت اثر واقعا یکی از دلنشین ترین حسای دنیاس. واقعا دمشون گرم. خیلی کار سنگینی بود عالی درآوردن این اثر.
 
خب منم دو چپتر رفتم. چپتر سوم هم فکر کنم آخراش باشم. بازی واقعا عالیه. جذابترین بخشش برای من لول دیزاین و ساختار هر لوکیشن هستش. من کلا همچین سیستمی رو خیلی دوس دارم که وارد یه محیطی میشی و اکثر درها قفلن و به مرور یه راهی برای باز کردن همشون پیدا میشه و در نهایت تمام محیط به صورت یکپارچه در اختیارته برای گشتو گذار. پازل‌های بازی خیلی خوبن. چندتا آیتم پیدا میکنی و در نهایت باید به شکل درستی ازشون استفاده بکنی تا بتونی یه چیزی رو باز کنی. نمیدونم چقدر به نسخه‌ی اوریجینال شباهت داره و این مپی که دستمونه اونجا هم بوده یا نه اما خیلی دوس دارم مپش رو. منو یاد یکی از بخشای تلوپ ۲ میندازه. اتمسفر بازی واقعا عالیه. هیجان و استرس خیلی خوبی داره. صداگذاری هم واقعا خووبه و حسابی درگیرتون میکنه. تا اینجا دو مدل انمی دیدم + یکی تو کات‌سین که هنو باهاش درگیر نشدم. طراحی انمی‌هاش خیلی متفاوت و عجیبه از نوع خوبش. Melee کامبت و داج دادنش خووبه. استفاده از پیستولش خوب دراومده. هم انیمیشن هم صداگذاریش. از اون Sway و لرزش اسلحه هم قشنگ این حس رو میگیری که طرف یه آدم معمولیه و خیلی تو کار با اسلحه راحت نی. داستان بازی هم خوبه و کنجکاو نگهت میداره و دوس داری بفهمی داستان چیه. گرافیک و فریم بازی هم خوب و ثابته. در کل برای من که اولین باره دارم بازیش میکنم تجربه‌ی خیلی لذتبخشیه.
یکی از مهم ترین ویژگی های سری سایلنت هیل لول دیزاین بی نظیرشونه کمتر پیش میاد بازی لول دیزاینی به خوبی سایبنت هیل داشته باشه مهم ترین ویژگی این ریمیک همینه کاملا ساختار و لول دیزاین و اتمسفر بازی اصلی رو حفظ کرده کوچکترین تغییری در مپ های بازی پیش نیومده کاملا بر اساس بازی اصلی ساختن مپ ها رو برای همین هم هست که بازخورد ها چه از طرف منتقد ها چه از طرف پلیر ها اینقدر مثبته بی شوخی نسخه اصلی این بازی یکی از 20 بازی برتر تمام دورانه تاثیر فوق العاده زیادی روی بسیاری از بازی های بعد از خودش گذاشته و خوشحالم که بلوبر تونست با ریمیک این بازی حق مطلب رو در موردش ادا کنه
سایلنت هیل2 یکی از 5 بازی برتر زندگی منه همه چیزش عالیه ولی بهترین مپ سایلنت هیل مربوط به سایلنت هیل 1 هست و مپ nowhere پیشنهاد می کنم اگه نمی تونید سایلنت هیل 1 رو بازی کنید حتما ویدیو های مپ nowhere رو ببینیدو
 
آخرین ویرایش:
محیط هاش خیلی تو در تو و راهرو در راهرو و گیج کننده هست . تاریک هم هست که دیگه نور علی نور شده .

کاش مثل رزیدنت و تنها در تاریکی هر قسمت و هر اتاق که خوب می گشتیم رنگش آبی می شد که یعنی تکمیل هست و کمک بسزایی می کرد

آقا من به عنوان یه گیمر قدیمی هیچ وقت قسمت نشده بود از فرانچایز سایلنت هیل نسخه ای رو بازی کنم و سر این بازی خیلی ذوق داشتم در حدی که از همون اول پری اوردرش کردم
ولی سوالی که واسم ایجاد شده اینه که طبیعیه الان من نتونستم با بازی ارتباط بگیرم؟ هنوز یک ساعت اولشم
رو مود پرفورمنس که بازی هم افت فریم داره هم موقع دویدن یه ذره بالانس و روون نیست از لحاظ گیم پلی و پلتفرمینگ هم که با رزیدنت ایول ۴ ریمیکس و آلن ویک ۲ مقایسه میکنم حرفی واسه گفتن نداره البته این نکته رو هم باید در نظر گرفت که بازی خواسته به نسخه اورجینال وفادار باشه
ولی تنها چیزی که بدجوری توجهم رو جلب کرده فقط ساند ترک های بازی و موسیقی های درون بازیه
حالا سوالم اینه که بره جلو تر خوب میشه ؟ چون یک ساعت اول بازی با اینکه غلام این سبک بازیم ولی خوابم گرفت البته هنوز اسلحه نگرفتم تا گانه پلی بازیو ببینم چجوریهولی امیدوارم که بتونه جلو تر خوب شه
قطعا جلوتر بری بهتر می شود . من آخرای بخش بیمارستانم. (نصف بازی تازه تمام شده)

جلوتر محیط های رعب آور و پازل های سخت و گشتن جنون آمیز اجباری در محیط داره .

اگر به این سبک واقعا علاقه داری حتما ادامه بده . مثل رزیدنت و تنها در تاریکی هست .

آقا من به عنوان یه گیمر قدیمی هیچ وقت قسمت نشده بود از فرانچایز سایلنت هیل نسخه ای رو بازی کنم و سر این بازی خیلی ذوق داشتم در حدی که از همون اول پری اوردرش کردم
ولی سوالی که واسم ایجاد شده اینه که طبیعیه الان من نتونستم با بازی ارتباط بگیرم؟ هنوز یک ساعت اولشم
رو مود پرفورمنس که بازی هم افت فریم داره هم موقع دویدن یه ذره بالانس و روون نیست از لحاظ گیم پلی و پلتفرمینگ هم که با رزیدنت ایول ۴ ریمیکس و آلن ویک ۲ مقایسه میکنم حرفی واسه گفتن نداره البته این نکته رو هم باید در نظر گرفت که بازی خواسته به نسخه اورجینال وفادار باشه
ولی تنها چیزی که بدجوری توجهم رو جلب کرده فقط ساند ترک های بازی و موسیقی های درون بازیه
حالا سوالم اینه که بره جلو تر خوب میشه ؟ چون یک ساعت اول بازی با اینکه غلام این سبک بازیم ولی خوابم گرفت البته هنوز اسلحه نگرفتم تا گانه پلی بازیو ببینم چجوریهولی امیدوارم که بتونه جلو تر خوب شه
قطعا جلوتر بری بهتر می شود . من آخرای بخش بیمارستانم. (نصف بازی تازه تمام شده)

جلوتر محیط های رعب آور و پازل های سخت و گشتن جنون آمیز اجباری در محیط داره .

اگر به این سبک واقعا علاقه داری حتما ادامه بده . مثل رزیدنت و تنها در تاریکی هست .
 
آخرین ویرایش:
یک ساعتی بازی کردم فقط میتونم بگم عالییییییییییییییییییی
جز بازی هایی هست که بچه ها توی گیم نت خیلی خواهانش شدن
میارم روی پی سی بازی کنن عشق کنن این فضا رو باید با هدست و گرافیک عالی تجربه کرد
بشدت خوب کار شده
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or