PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
یک دور بازی رو تمام کردی ؟ خالص چند ساعت شد ؟

توی یوتیوب دیدم بعضی افراد توی ۸ ۹ ساعت تمام کردند . با اون ۱۶ ۱۸ ساعت سازنده خیلی تفاوت داره !!
نه هنوز تموم نکردم ولی بخش بیمارستان رد کردم و تا اونجا بیشتر از 8 ساعت پاش بودم
 
خب منم دو چپتر رفتم. چپتر سوم هم فکر کنم آخراش باشم. بازی واقعا عالیه. جذابترین بخشش برای من لول دیزاین و ساختار هر لوکیشن هستش. من کلا همچین سیستمی رو خیلی دوس دارم که وارد یه محیطی میشی و اکثر درها قفلن و به مرور یه راهی برای باز کردن همشون پیدا میشه و در نهایت تمام محیط به صورت یکپارچه در اختیارته برای گشتو گذار. پازل‌های بازی خیلی خوبن. چندتا آیتم پیدا میکنی و در نهایت باید به شکل درستی ازشون استفاده بکنی تا بتونی یه چیزی رو باز کنی. نمیدونم چقدر به نسخه‌ی اوریجینال شباهت داره و این مپی که دستمونه اونجا هم بوده یا نه اما خیلی دوس دارم مپش رو. منو یاد یکی از بخشای تلوپ ۲ میندازه. اتمسفر بازی واقعا عالیه. هیجان و استرس خیلی خوبی داره. صداگذاری هم واقعا خووبه و حسابی درگیرتون میکنه. تا اینجا دو مدل انمی دیدم + یکی تو کات‌سین که هنو باهاش درگیر نشدم. طراحی انمی‌هاش خیلی متفاوت و عجیبه از نوع خوبش. Melee کامبت و داج دادنش خووبه. استفاده از پیستولش خوب دراومده. هم انیمیشن هم صداگذاریش. از اون Sway و لرزش اسلحه هم قشنگ این حس رو میگیری که طرف یه آدم معمولیه و خیلی تو کار با اسلحه راحت نی. داستان بازی هم خوبه و کنجکاو نگهت میداره و دوس داری بفهمی داستان چیه. گرافیک و فریم بازی هم خوب و ثابته. در کل برای من که اولین باره دارم بازیش میکنم تجربه‌ی خیلی لذتبخشیه.
 
اونهایی که کارت RTX دارن از این denoiser استفاده کنید و از کیفیت عالی رفلکشها و بهتر شدن کیفیت بافت ها لذت ببرید

حالت دیفالت:

IMG_20241008_170444_003_1.jpg




با denoiser :

IMG_20241008_170445_575_1.jpg




ابتدا از اینجا اخرین نسخه nvidia dlss 3.7.20 رو دانلود کنید سپس آنزیپ کنید تا به یک فایل dll برسید:

https://www.techpowerup.com/download/nvidia-dlss-dll/

سپس فایل NVIDIA DLSS 3.5 Ray Reconstruction DLL 3.7.10 را هم از لینک زیر بگیرید و آنزیپ کنید تا فایل dll بدست بیاد:


https://www.techpowerup.com/download/nvidia-dlss-3-ray-reconstruction-dll/


هردوتا فایل dll رو کپی کنید در این مسیر ازپوشه بازی:
\SILENT HILL 2\SHProto\Plugins\DLSS\Binaries\ThirdParty\Win64

سپس از درایو ویندوز خودتون این مسیر رو پیدا کنید فایل Engine.ini را پیدا کنید
C:\Users\USER\AppData\Local\SilentHill2\Saved\Config\Windows
سپس این فایل رو باز کنید و خط آخر یک enter بزنید تا بیاد پایین خط آخر و این متن رو دقیقا کپی کنید و از بالا save رو بزنید
[SystemSettings]
r.NGX.DLSS.denoisermode=1
r.Lumen.Reflections.BilateralFilter=0
r.Lumen.Reflections.ScreenSpaceReconstruction=0
r.lumen.Reflections.Temporal=0
r.Shadow.Denoiser=0
r.SceneColorFringeQuality=0

وارد بازی بشید.
 
دوستان این سایلنت هیل 2 ایا از اون بازی هاس که در مناطقی انمی ها همیشه وجود دارن و باید با داج و کشتن چند تا از اون منطقه فرار کنی یا با کشتن اونها تموم میشن ؟
 
  • Like
Reactions: Taha75
دوستان این سایلنت هیل 2 ایا از اون بازی هاس که در مناطقی انمی ها همیشه وجود دارن و باید با داج و کشتن چند تا از اون منطقه فرار کنی یا با کشتن اونها تموم میشن ؟
با کشتن هم تموم میشن
 
خب منم تونستم ۴ ساعتی بازی کنم و رسیدم به آپارتمان. لپ کلام اینکه بازی فوق العادست. از گرافیک تا اتمسفر و صداگذاری بگیر بهترین چیزیه که تو ژانر هارور میتونید ببینید.
شروع بازی شدیدا اهسته و اتمسفریکه به صورت زیبایی از همین طریق بهتون میگه چی در انتظارتونه. با اینکه قسمت ابتدایی بازی تقریبا جدید و متفاوته چه از نظر پازل و لوکیشن ها
ولی شدیدا به نسخه ارجینال وفاداره و حس بازی اشناست. به عنوان کسی که عاشق سایلنت هیل ۲ هست و جایگاه خاصی داره این بازی براش از دست پخت بلوبر راضی هستم.
 
من روی پرفرمنس میرم. کوالیتی رو میذارم ایشالله روی pro :دی حیفه ۳۰‌فریم بری اینو.
حقیقتش من هنوز بقل نرده ها واستاده ام، هر چندگاهی از این سر خیابان به آن سر می روم، پس به حال من توفیری ندارد که چند فریم باشد. البته تصمیم را گرفته ام که بصورت 30 فریم بازی کنم. بعد در بار دومی اگر در کار باشد بصوریم 60 فریم.
حقیقتش 60 فریم به پویایی تصویر کمک می کند اما از حالت وهم بار آن می کاهد صحبت من از این جهت است.

بابا چرا هی قیمه ها رو میریزین تو ماستا؟ :D
این دو تا بازی نه سبکشون به هم ربطی داره نه خیلی از مکانیزمای بازیشون..... .
این یه بازیه ترسه اون یه بازیه rpg....این تمرکزش رو داستان و اتمسفر و گشت و گذار تو سکوت و حل پازله اون یکی تمرکزش رو اکشن و المان های نقش آفرینی و دانجن و ..... .
حالا این وسط چون هردوشون تم دارکی دارن قرار نیس که رقیب هم باشن.
تازه بازیهای سولزلایک به باس هاشون معروفن ولی سری بازیهای سایلنت هیل یا برخی نسخه هاشون باسی نداره یا اگر داشته باشه در حد یکی دو تاس


سایلنت هیل رو باید با ژانر بازیهای ترس خالص (مثه سایرن) مقایسه کرد نه با بلادبون یا رزیدنت ایول و ....

.
البته این نکته را از قلم انداختید که بازیهای میازاکی را فقط می شود با بازیهای میازاکی مقایسه کرد، گزینه ی دیگری وجود ندارد.
 
یکی از چیزهایی که برای من سایلنت هیل رو خاص کرده بود اون جو روانی محیطه.
تو این ریمیک هم انصافا بلوبر گل کاشته و هر از گاهی صدای خنده از یه اتاق میاد یا پچ پچ نامفهوم و صداهای خیلی دلهره آور.
قشنگ من رو یاد P.T انداخت و صد البته بازی های تیم سایلنت.
اینکه محیط به خودی خودش ترسناک و روانی هست و حتی اگه کسی نیاد و سلاح و مهمات هم کافی باشه باز هم بازی ترسناکه. من سایلنت هیل ۳ رو رسما قورت داده بودم و همه کوچه پس کوچه هاش رو میشناختم و اون اواخر سلاح لیزری داشتم که همه رو یه ضرب میکشت ولی بازم بازی ترسناک بود و نمیشد با خیال آسوده بازی کرد.
بازی در حالی که به شاهکار تیم سایلنت وفاداره ولی تغییرات مثبتی داشته.
فعلاً که با حوصله و دقت کل محیط رو میگردم و از لحاظ مهمات و خون وضعیتم خوبه.
فقط ای کاش وقتی خود ماساهیرو ایتو در ساخت همکاری کرده یه چند تا هیولا و دشمن دیگه هم میساخت.
 
آقا من به عنوان یه گیمر قدیمی هیچ وقت قسمت نشده بود از فرانچایز سایلنت هیل نسخه ای رو بازی کنم و سر این بازی خیلی ذوق داشتم در حدی که از همون اول پری اوردرش کردم
ولی سوالی که واسم ایجاد شده اینه که طبیعیه الان من نتونستم با بازی ارتباط بگیرم؟ هنوز یک ساعت اولشم
رو مود پرفورمنس که بازی هم افت فریم داره هم موقع دویدن یه ذره بالانس و روون نیست از لحاظ گیم پلی و پلتفرمینگ هم که با رزیدنت ایول ۴ ریمیکس و آلن ویک ۲ مقایسه میکنم حرفی واسه گفتن نداره البته این نکته رو هم باید در نظر گرفت که بازی خواسته به نسخه اورجینال وفادار باشه
ولی تنها چیزی که بدجوری توجهم رو جلب کرده فقط ساند ترک های بازی و موسیقی های درون بازیه
حالا سوالم اینه که بره جلو تر خوب میشه ؟ چون یک ساعت اول بازی با اینکه غلام این سبک بازیم ولی خوابم گرفت البته هنوز اسلحه نگرفتم تا گانه پلی بازیو ببینم چجوریهولی امیدوارم که بتونه جلو تر خوب شه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or