PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
من از همون اولش با این ریمیک و بلوبر مخالف بودم ولی خب بعد اومدن نمرات نظرم عوض شد. البته هنوزم با طراحی Maria و چندتا از صحنه های مهم مشکل دارم. یکی از دوستان هم بالاتر اشاره کرده به این موضوع. ولی با این حال چیزیه که هست به غیر از یه سری موارد جزیی معلومه ریمیک تمیزی هستش. مخصوصا نظرات دوستان رو میخونم واقعا کیف میکنم. یک روز قبل انتشار منم بازی رو پیش خرید کردم ولی هنوز شروعش نکردم. یعنی به قول یکی از دوستان تحویل نگرفتن همچین ریمیکی کار درستی نیست البته بیشتر بخاطر ریمیک نسخه اول و Room خواستم یه شکلی هرچند ناچیز فروش بازی بوست داشته باشه.

درکل امیدوارم فروش خوبی داشته باشه و برای ریمیک بعدی یه مقداری هم که شده بودجه بیشتری بگیرن. از اونجاییکه روی نسخه اول و 4 کمتر حساسم بنظرم از اونا بیشتر لذت ببرم. lol

بازی یه سری جزییات داره که واقعا از بلوبر انتظار نداشتم. مثلا ناخن های James در مرور کثیف تر میشه! و جایی خوندم قیافش هم به مرور خسته تر میشه! برای همین خیلی خوشبینم نسبت به ریمیک نسخه های بعدی توسط بلوبر.
GZYTK9SWEAAA4oL.jpeg GZYTK9UXIAAYsRP.jpeg
 
انصافا بازی معرکه ای . خیلی طولانیه . مملو از معما و گشتن . خفنه

مرحله زندان تاریک و مخوف زیر زمین رد کردم . قاعدتا باید آخرای بازی باشم . هر چی می روم جلو می گم تمومه ولی باز بازی یک مکان جدید رو می کنه.

عالیه
 
نمی دونم مرض از منه که عاشق فضای سرد و بی روح شدم، از هیجان و ترس خوشم میاد، افسردگی گرفتم یا از بازیساز هاست که تو چهار پنج سال اخیر بهترین بازی های سال من بازی ترسناک شده شاید هم بخاطر اینه که اون حس نوستالژی رو واسم زنده می کنه.
RE2 Remake, Dead Space Remake, Alan wake 2, The Last of Us Part II, RE 4 Remake, اینم از این
 
نمی دونم مرض از منه که عاشق فضای سرد و بی روح شدم، از هیجان و ترس خوشم میاد، افسردگی گرفتم یا از بازیساز هاست که تو چهار پنج سال اخیر بهترین بازی های سال من بازی ترسناک شده شاید هم بخاطر اینه که اون حس نوستالژی رو واسم زنده می کنه.
RE2 Remake, Dead Space Remake, Alan wake 2, The Last of Us Part II, RE 4 Remake, اینم از این
بازی ترسناک می ترسونه ، عصبی می شی ، شکنجه روحی داره اما یک کخی توش هست که دوست داری بری و حس مازوخیسم در وجودت جوانه می زنه
 
دوستانی که بیمارستان رو رد کردن.

به نظرتون بیمارستان هالیودی نشده بود؟ tlou لیزه نشده بود؟

رابطه بین دختر کوچولو لاعورا و جیمز سطحی نشده؟

اثر سرد و روانی بیمارستان جاشو به تاریکی و نور هالیوودی نداده؟

حامد جان کتاب زیاد میخونی برادر. من نسخه اوریجینال رو بازی نکردم اما این حرفات فقط از کتاب خوندن زیاد و هم‌زمان کام گرفتن بر آمده است :D
 
دیگه بعد از لوکیشن بیمارستان, تعداد دشمنا بیش از اندازه زیاد میشه :دی دیگه صدای رادیو از اسپیکر دوال سنس قطع نمیشه یعنی. یادم‌ نمیاد نسخه ی اورجینال هم همینقدر جک و جونور داشت یا نه. ولی ترجیح میدادم یه کم کمتر باشن :دی
البته این چیزا چیزی از نمره ی ۱۰ من به بازی کم‌ نمیکنه.
 
دیگه بعد از لوکیشن بیمارستان, تعداد دشمنا بیش از اندازه زیاد میشه :دی دیگه صدای رادیو از اسپیکر دوال سنس قطع نمیشه یعنی. یادم‌ نمیاد نسخه ی اورجینال هم همینقدر جک و جونور داشت یا نه. ولی ترجیح میدادم یه کم کمتر باشن :دی
البته این چیزا چیزی از نمره ی ۱۰ من به بازی کم‌ نمیکنه.
معمولا اکثر بازی های ترسناک با نزدیک شدن به اواخر بازی ، ریتم سریع تر و اکشن تر به خود می گیرند .
 
دیگه صدای رادیو از اسپیکر دوال سنس قطع نمیشه یعنی.
ظلم رو نکنید و رادیو رو خاموش کنید
رادیو ترس بازی رو کم میکنه سریع بهتون میگه دشمن هست حواستون رو جمع میکنید
رادیو خاموش برین یه دفعه غافلگیر شید و برینید به خودتون:)
 
ظلم رو نکنید و رادیو رو خاموش کنید
رادیو ترس بازی رو کم میکنه سریع بهتون میگه دشمن هست حواستون رو جمع میکنید
رادیو خاموش برین یه دفعه غافلگیر شید و برینید به خودتون:)
قصد پلات بازیو دارم و قراره حداقل ۴ بار بازیش کنم که برای یکی از تروفی هاش باید رادیو رو خاموش کنم .
 
  • Like
Reactions: Taha75
حامد جان کتاب زیاد میخونی برادر. من نسخه اوریجینال رو بازی نکردم اما این حرفات فقط از کتاب خوندن زیاد و هم‌زمان کام گرفتن بر آمده است :D
بعد از متال گیر من با سایلنت هیل زندگی کردم، برای همین یک سری چیزها خیلی برام مهمه، البته گذر زمان باعث شده بخش اعظمی مراحل بازی یادم بره ولی خب من رو بیمارستان خیلی حساسم. :D
دارک بودن در سایلنت هیل به همون اندازه مهمه که فضا باید سرد هم باشه.
سرد از این نظر که حس مبهم بودن بده، ابهام در شخصیت ها، در محیط در دشمنها حتی در دیالوگ ها، این نکته مخصوصا در سایلنت هیل 2 خیلی مهمه.
ترس در سایلنت هیل یک حس بی اهمیتِ.
سایلنت هیل برای ترسیدن نیست برای روانی شدنه، برای زوال روح هستش.

این بازی با بقیه بازی های ترسناک فرق داره .
اومدم منم همینو بگم که شما گفتی، سایلنت هیل 2 حتی با خود سایلنت هیل ها (قسمت های 134) هم فرق داره
 
دیگه بعد از لوکیشن بیمارستان, تعداد دشمنا بیش از اندازه زیاد میشه :دی دیگه صدای رادیو از اسپیکر دوال سنس قطع نمیشه یعنی. یادم‌ نمیاد نسخه ی اورجینال هم همینقدر جک و جونور داشت یا نه. ولی ترجیح میدادم یه کم کمتر باشن :دی
البته این چیزا چیزی از نمره ی ۱۰ من به بازی کم‌ نمیکنه.
توی زندان تعدادشون زیاده ولی بعدش حتی بخش هتل تعداشون کم میشه
 
دیگه بعد از لوکیشن بیمارستان, تعداد دشمنا بیش از اندازه زیاد میشه :دی دیگه صدای رادیو از اسپیکر دوال سنس قطع نمیشه یعنی. یادم‌ نمیاد نسخه ی اورجینال هم همینقدر جک و جونور داشت یا نه. ولی ترجیح میدادم یه کم کمتر باشن :دی
البته این چیزا چیزی از نمره ی ۱۰ من به بازی کم‌ نمیکنه.

عه پس تنها نیستم تو این مورد :D یکی از لوکیشنا که دیگه خیلی شلوغ میشه! من حقیقتش فکر میکنم صدای رادیو اتفاقا استرس رو بیشتر میکنه و دلم نیمد پلی‌ترو اول خاموشش کنم چون حداقل یک بار دیگه هم بازی رو تموم میکنم اما واقعا یه جاهایی اینقدر صدای رادیو از دوال سنس زیاد و مُمتد میشه که صدای بازی رو نمیشنوی :D منم ترجیح میدادم توی سایلنت هیل انمی‌های کمتری ببینیم. اوایل بازی به نظرم خیلی خوب بود ولی هر چی میری جلوتر بیشتر میشن. این شلوغی بیشتر مناسب بازی‌هایی مثل RE هستش تا سایلنت هیل. حتی بعضی وقتا فرصت نمیکنی نقشه رو نگاه کنی ببینی کجایی. اما ازون‌ور یه سری از بخشا هستن کوچیک و خلوتن و اجازه میدن یه استراحتی بکنی و کاملا از فضاسازی و طراحی محیط لذت ببری. در کل حس میکنم سعی کردن یه بالانسی برقرار کنن. حالا بعد تموم کردن بازی بهتر میشه قضاوت کرد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or