Multi Platform Silent Hill 2 Remake

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
Last edited by a moderator:
چون من نقدا رو دیدم احتمال شدید مهندسی و زود کد دادن به کسایی که قبلا ری اکشن و پرویو مثبت دادن میدم. یه سایت لهستانی هموطن خودشونم ۶ داده که بیشتر ثابت میکنه مهندسی بوده و فکرشو نمیکردن سایت مملکت خودشون ۶ بده:دی
مهندسی شده چیه، همه جا دارن به به چه چه میکنن :D
1728290520256.png

آخرین بازیی که اینقد لانچ مثبتی رو استیم داشت ووکانگ بود که خب اونو میگفتن چون چینیا ریختن خریدن و حمایت میکنن اون شکلیه اما این دیگه واقعا بهونه ای نیس واسش.
 

سلام و درود، رو چه پلتفرمی بازی میکنی، ایشالا که این اسکرین شات ها مال ps5 باشن
ببخشید دیر جواب میدم
پی سیه منتها فرق گرافیکی خاصی بین PC و PS5 نیست به جز رفلکشنها که تو PC بهترن. وگرنه نورپردازی ، تکسچرها و..تقریبا مثل هم هستند. البته منظورم مود کوالیتی هست وگرنه مود پرفورمنس یه مقداری تنظیمات گرافیکی پایین تری داره.
احتمال زیاد برای PRO رفلکشنها هم بشه مثل PC.
راستی بازی فعلا فتومد نداره برای اینکه بتونید اسکرین شات بدون جیمز در صفحه بگیرید با جیمز به یک دیوار یا شی نزدیک بشید و دوربین رو بچرخونید اینطوری میشه اسکرین شات بدون کرکتر گرفت

مهندسی شده چیه، همه جا دارن به به چه چه میکنن :D
View attachment 352678

آخرین بازیی که اینقد لانچ مثبتی رو استیم داشت ووکانگ بود که خب اونو میگفتن چون چینیا ریختن خریدن و حمایت میکنن اون شکلیه اما این دیگه واقعا بهونه ای نیس واسش.
:D :D

View attachment VID_20241007_121525_890.mp4
 
مهندسی شده چیه، همه جا دارن به به چه چه میکنن :D
View attachment 352678

آخرین بازیی که اینقد لانچ مثبتی رو استیم داشت ووکانگ بود که خب اونو میگفتن چون چینیا ریختن خریدن و حمایت میکنن اون شکلیه اما این دیگه واقعا بهونه ای نیس واسش.
۱-پست یه تاپیک رو همون تاپیک خودش کوت کنید
۲-کامل کوت کنید

بعد داداش من گفتم تا آخر نسل کلا تو تاپیک این SH ها ظاهر نمیشم، منظورم آخرین SH معرفی شده این نسل هم اومد بعد، یه میانگین میگیریم اگه از ۸۰ رد شد حق با شما ولی اگه نه عملا هیچ فرقی با نسل ۷ نکرده.

حیف و صد حیف همیشه میگفتم ریمیکی بیاد ازش حق خورده شده بازی اصلیو میگیره و راحت +۹۰ میاره که...

حالا هم بد نشد، گیمرایی که از ‌دستشون رفته بود میتونن بازی کنن.
ولی مهم بازیهای جدید سریه، زیاد سر این نمیشه نتیجه گرفت وای کونامی متحول شده. همونطور که ریمیک متال گیر۳ احتمالا بالای ۷۵ شه. بن مایه این بازیا چیز خاص و قوی ای بوده، پلات قوی و شخصیتهای تکرار نشدنی. ایضا ولی شما ریمیک تاپ خواستی سرچ گوگل هست برات میاره. خوب ظاهر شد ولی اون چیز تاپ و پرفکت در کار نیست.

اینم بیشتر ری اکشن ملت که بعد یه دهه و اندی از کونامی بازی خوب دیدن هست و طبیعیه ذوق کنن، وگرنه پارسال FF 16 همین متا رو گرفت ولی از دید اکثریت بدرد نمیخورد چون وظیفه شده برای اسکوئر که بازی کیفیت بالا تحویل بده. البته خب حافظه ها هم ایرادات اساسی داره کل دنیا حواسشون نیست ده سال از چند تا ادامه ناب تو ای پی های اسم و رسم داری مثل متال گیر، همین سایلنت هیل، کسلوانیا، کنترا و... محروم بودن. نظر شخصی نظر شخصیه ولی نقد همونیه که متاست، خیلی راحت عین آب خوردن، پولی که سر شورت مسیج و اسنشن ریختن چاه میدادن چهار تا بازیگر میوردن برای این بالای ۹۰ میشد.

به هر حال امیدوارم تو بازیهای جدید سایلنت هیل حداقل F متای خوبی بگیره مثل این. چون نه امیدی به آدم شدن این کونامیه نه امیدی به اینکه این بازیها رو بفروشه یا اجاره بده دست کسی که قدرشونو بدونه. (بهترین گزینه همین لیزینگ شون هست، دستشم بازه رو دستگاه پاچینکو و چه میدونم کاغذ قمارخونه یا حقه وافور! قمارخونه هاش اسم بازیا و شخصیتها رو بزنه)

پ.ن: دیگه فکر کنم یه جمع بندی کاملی رسوندم نقطه نظرمو، صبر کنید تا آخر ببینیم کارنامه این حضرات چطوره با تفاسیر که گفتم... و روزه سکوت ما رو نشکنید:دی
 
آخرین ویرایش:
  • Cool
Reactions: Taha75
۱-پست یه تاپیک رو همون تاپیک خودش کوت کنید
۲-کامل کوت کنید

بعد داداش من گفتم تا آخر نسل کلا تو تاپیک این SH ها ظاهر نمیشم، منظورم آخرین SH معرفی شده این نسل هم اومد بعد، یه میانگین میگیریم اگه از ۸۰ رد شد حق با شما ولی اگه نه عملا هیچ فرقی با نسل ۷ نکرده.

حیف و صد حیف همیشه میگفتم ریمیکی بیاد ازش حق خورده شده بازی اصلیو میگیره و راحت +۹۰ میاره که...

حالا هم بد نشد، گیمرایی که از ‌دستشون رفته بود میتونن بازی کنن.
ولی مهم بازیهای جدید سریه، زیاد سر این نمیشه نتیجه گرفت وای کونامی متحول شده. همونطور که ریمیک متال گیر۳ احتمالا بالای ۷۵ شه. بن مایه این بازیا چیز خاص و قوی ای بوده، پلات قوی و شخصیتهای تکرار نشدنی. ایضا ولی شما ریمیک تاپ خواستی سرچ گوگل هست برات میاره. خوب ظاهر شد ولی اون چیز تاپ و پرفکت در کار نیست.

اینم بیشتر ری اکشن ملت که بعد یه دهه و اندی از کونامی بازی خوب دیدن هست و طبیعیه ذوق کنن، البته خب حافظه ها هم ایرادات اساسی داره کل دنیا حواسشون نیست ده سال از چند تا ادامه ناب تو ای پی های اسم و رسم داری مثل متال گیر، همین سایلنت هیل، کسلوانیا، کنترا و... محروم بودن تو این یه دهه. نظر شخصی نظر شخصیه ولی نقد همونیه که متاست، خیلی راحت عین آب خوردن، پولی که سر شورت مسیج و اسنشن ریختن چاه میدادن چهار تا بازیگر میوردن برای این بالای ۹۰ میشد.

به هر حال امیدوارم تو بازیهای جدید سایلنت هیل حداقل F متای خوبی بگیره مثل این. چون نه امیدی به آدم شدن این کونامیه نه امیدی به اینکه این بازیها رو بفروشه یا اجاره بده دست کسی که قدرشونو بدونه.
استاد آخرین سایلنت هیل که متای بالای 80 آورده چندسال پیش بوده؟
یکجور میگی یک دهه و اندی ...ولی حتما در جریانی اخرین بازی سایلنت هیل متا بالا 80 داشته مال ۲۱ سال پیشه. اگه کونامی بده پس از اون زمان بد باید باشه.
هیچ وقت نفهمیدم مشکلت با این بازی چیه. یه ریمیکی انجام شده که متای 87 و رضایت مطلق پلیرها را در بر داشته. بجای اینکه بیای بگی آره اشتباه کردم و بازی خوبیه، نمیفهمم این توجیهات چیه :D
 
حیف و صد حیف همیشه میگفتم ریمیکی بیاد ازش حق خورده شده بازی اصلیو میگیره و راحت +۹۰ میاره که...

حالا هم بد نشد، گیمرایی که از ‌دستشون رفته بود میتونن بازی کنن.
ولی مهم بازیهای جدید سریه، زیاد سر این نمیشه نتیجه گرفت وای کونامی متحول شده. همونطور که ریمیک متال گیر۳ احتمالا بالای ۷۵ شه. بن مایه این بازیا چیز خاص و قوی ای بوده، پلات قوی و شخصیتهای تکرار نشدنی. ایضا ولی شما ریمیک تاپ خواستی سرچ گوگل هست برات میاره. خوب ظاهر شد ولی اون چیز تاپ و پرفکت در کار نیست.

اینم بیشتر ری اکشن ملت که بعد یه دهه و اندی از کونامی بازی خوب دیدن هست و طبیعیه ذوق کنن، وگرنه پارسال FF 16 همین متا رو گرفت ولی از دید اکثریت بدرد نمیخورد چون وظیفه شده برای اسکوئر که بازی کیفیت بالا تحویل بده. البته خب حافظه ها هم ایرادات اساسی داره کل دنیا حواسشون نیست ده سال از چند تا ادامه ناب تو ای پی های اسم و رسم داری مثل متال گیر، همین سایلنت هیل، کسلوانیا، کنترا و... محروم بودن. نظر شخصی نظر شخصیه ولی نقد همونیه که متاست، خیلی راحت عین آب خوردن، پولی که سر شورت مسیج و اسنشن ریختن چاه میدادن چهار تا بازیگر میوردن برای این بالای ۹۰ میشد.
همین سایلنت هیل 2 اصلی متاش 89 شده ها. یا سایلنت هیل 4 ای که برای من بهترین سایلنت هیل هستش هم متای 76 داره.
من کاری با کونامی یا سایلنت هیل های جدید ندارم، ولی به عنوان یه فن خیلی قدیمی سری از اینکه تونستن یه ریمیک در حد بازی اصلی(متاشم تقریبا یکسانه با شماره اصلی) منتشر کنن و اکثریت هم باهاشون حال کنن راضیم.

بشخصه همین که خاطرات سایلنت هیل2 اصلی رو میتونه با این کیفیت برام زنده کنه کفایت میکنه - بیشتر از این نباید جدی گرفت بنظرم قضیه رو :-bd

.
 
Director of Original Silent Hill 2 ‘Not Satisfied’ With Limited Camera From 23 Years Ago, Much Prefers the Remake’s Modern Perspective - IGN


‍ ماساشی سوبویاما، کارگردان نسخه اورجینال Silent Hill 2 در شبکه اجتماعی X، خیلی ابراز علاقه کرده که قصد دارد این نسخه ریمیک را بازی کند. اون در ادامه حرفاش گفته:

بازی ها و تکنولوژی، دائما در حال تغییر هستند و در نتیجه، تفاوت های قابل توجهی در محدودیت ها و ارائه مراحل، ایجاد می شود.
این یک مسئله رایج در هنرهای رسانه‌ای است اما وفاداری به محیط ها و طراحی آنها نسبت به آن زمان، کار آسانی نخواهد بود.

من فکر می‌کنم که ارزش ریمیک این است که نسل جدید می تواند آن را بازی کند. به عنوان‌ یک خالق، از این بابت بسیار خوشحالم. ۲۳ سال گذشت! حتی اگر نسخه اورجینال را بازی نکردید، می توانید از ریمیک لذت ببرید. خوب یا بد بودن آن، تاثیری روی نسخه اورجینال ندارد.

چیزی که باید به آن توجه کرد، تغییر در دوربین است. این تغییر بر بسیاری از بخش ها به مانند کامبت، طراحی مراحل و.. تاثیر قابل توجهی دارد و تغییر بزرگی حس می‌شود.

صادقانه بگویم، از دوربین بازی ۲۳ سال پیش اصلا راضی نیستم. در آن زمان عمق و زاویه دید محدود شد و این بالاترین حدی بود که می توانستیم به آن برسیم.

دوربین از روی شانه، قطعا به حس واقع‌گرایی بازی می‌افزاید و این باعث می‌شود که بخواهم نسخه ریمیک را تجربه کنم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or