Multi Platform Silent Hill 2 Remake

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
Last edited by a moderator:
۱-پست یه تاپیک رو همون تاپیک خودش کوت کنید
۲-کامل کوت کنید

بعد داداش من گفتم تا آخر نسل کلا تو تاپیک این SH ها ظاهر نمیشم، منظورم آخرین SH معرفی شده این نسل هم اومد بعد، یه میانگین میگیریم اگه از ۸۰ رد شد حق با شما ولی اگه نه عملا هیچ فرقی با نسل ۷ نکرده.

حیف و صد حیف همیشه میگفتم ریمیکی بیاد ازش حق خورده شده بازی اصلیو میگیره و راحت +۹۰ میاره که...

حالا هم بد نشد، گیمرایی که از ‌دستشون رفته بود میتونن بازی کنن.
ولی مهم بازیهای جدید سریه، زیاد سر این نمیشه نتیجه گرفت وای کونامی متحول شده. همونطور که ریمیک متال گیر۳ احتمالا بالای ۷۵ شه. بن مایه این بازیا چیز خاص و قوی ای بوده، پلات قوی و شخصیتهای تکرار نشدنی. ایضا ولی شما ریمیک تاپ خواستی سرچ گوگل هست برات میاره. خوب ظاهر شد ولی اون چیز تاپ و پرفکت در کار نیست.

اینم بیشتر ری اکشن ملت که بعد یه دهه و اندی از کونامی بازی خوب دیدن هست و طبیعیه ذوق کنن، وگرنه پارسال FF 16 همین متا رو گرفت ولی از دید اکثریت بدرد نمیخورد چون وظیفه شده برای اسکوئر که بازی کیفیت بالا تحویل بده. البته خب حافظه ها هم ایرادات اساسی داره کل دنیا حواسشون نیست ده سال از چند تا ادامه ناب تو ای پی های اسم و رسم داری مثل متال گیر، همین سایلنت هیل، کسلوانیا، کنترا و... محروم بودن. نظر شخصی نظر شخصیه ولی نقد همونیه که متاست، خیلی راحت عین آب خوردن، پولی که سر شورت مسیج و اسنشن ریختن چاه میدادن چهار تا بازیگر میوردن برای این بالای ۹۰ میشد.

به هر حال امیدوارم تو بازیهای جدید سایلنت هیل حداقل F متای خوبی بگیره مثل این. چون نه امیدی به آدم شدن این کونامیه نه امیدی به اینکه این بازیها رو بفروشه یا اجاره بده دست کسی که قدرشونو بدونه. (بهترین گزینه همین لیزینگ شون هست، دستشم بازه رو دستگاه پاچینکو و چه میدونم کاغذ قمارخونه یا حقه وافور! قمارخونه هاش اسم بازیا و شخصیتها رو بزنه)

پ.ن: دیگه فکر کنم یه جمع بندی کاملی رسوندم نقطه نظرمو، صبر کنید تا آخر ببینیم کارنامه این حضرات چطوره با تفاسیر که گفتم... و روزه سکوت ما رو نشکنید:دی

به نظرم ازين مساله بكش بيرون و روى احتمال فيل شدن ريميك متال گير فعاليت كن اينجا كار خيلى خوب در اومده :D
سايلنت هيل هم بيشتر از ٢٠ ساله كه به قهقرا رفته بوده و اتفاقا اين بهترين بازگشت سرى بوده هر چند به صورت ريميك.
اگه مشكل شخصى با كونامى دارى كه خب بحثش جداس و بايد جاى ديگه مطرحش كنى و الان با اين حرفا فقط رو اعصاب اينهمه آدمى كه دارن از بازى لذت ميبرن راه ميرى.
 
بازی رو دیشب دانلود کردم و امروز رو یعنی قرار بود بذارم برای این بازی که دیدم حدود 14 ساعت دیگه مونده تا آنلاک بشه.

حقیقتش با اینکه اوایل اصلا امیدی به این ریمیک نداشتم اما همون موقع هم رغبت داشتم که بازیش کنم اما با نمایش های اخیر شوخی شوخی خیلی جدی شد!!...با این تعاریفی که از اتمسفر قوی بازی میشه و جلوه های بصری محسور کننده ای که داریم از نمایشها میبینیم و البته باز خوردهای عالی واقعا سخته انتظار برای انجام این بازی.:x:x:x

یعنی بعد اون تریلری که یادآور Wolfenstein و Doom Eternal بود و یه سری شائبه های فنی حتی یجورایی توی ذوقم خورده بود اما ظاهرا قراره مثل ریمیک Resident Evil 2 بدجوری سورپرایز بشیم.

امیدوارم بعد از این بازی نرن برای بازسازی 3 و یا حتی نسخه اول و یه راست برن سراغ ریمیک نسخه چهارم یعنی The Room...برخلاف منتقدین یه علاقه شخصی شدیدی به این شماره از بازی و داستانش دارم.
 
آخرین ویرایش:
یک ساعتی بازی رو انجام دادم و واقعا بازی شاهکاره! فن های بازی برن عشق کنن که بلوبر کار رو درست دراورده! فضاسازی و گرافیک هنری و فنی بازی معرکه است! قدم به قدم شهر سایلنت هیل رو باورنکردنی با جزییات تمام ساختن. بازی با ریتریسینگ روشن هم قابل وصف نیست.
 
یه ایستر اگ بامزه و باحال
در نسخه HD Collection سال 2012، فونت تابلوی "Silent Hill Ranch" تغییر کرده بود(به Comic Sans). از نظر طرفدارها حرکت جالبی نبود و معتقد بودن بی دلیل انجام شده و قشنگ نیست.

font hd.jpg

ولی در نسخه ریمیک، بلوبر فونت نسخه HD Collection رو کنار گذاشته و از فونت نسخه اولیه استفاده کرده.

font1.jpg

حالا در نسخه ریمیک، میشه تابلوی نسخه HD Collection رو که در یک انبار متروکه در Silent Hill Ranch دور انداخته شده پیدا کرد!

font gh.jpg

TTX.jpg
 
یه ایستر اگ بامزه و باحال
در نسخه HD Collection سال 2012، فونت تابلوی "Silent Hill Ranch" تغییر کرده بود(به Comic Sans). از نظر طرفدارها حرکت جالبی نبود و معتقد بودن بی دلیل انجام شده و قشنگ نیست.

View attachment 352717

ولی در نسخه ریمیک، بلوبر فونت نسخه HD Collection رو کنار گذاشته و از فونت نسخه اولیه استفاده کرده.

View attachment 352718

حالا در نسخه ریمیک، میشه تابلوی نسخه HD Collection رو که در یک انبار متروکه در Silent Hill Ranch دور انداخته شده پیدا کرد!

View attachment 352719

View attachment 352720
این حرکت فقط از خوره های یه بازی بر میاد.
اینکه ساعتها نشستن تجزیه تحلیل کردن که طرفدارها چی میخواستن و چی شده و ...
همین کارها باعث شده که تجربه بازی اینقدر خوب در بیاد و فضای ترسناک بازی دقیقاً مثل همون زمان باشه! فقط با این تفاوت که اون زمان ۱۳،۱۴ ساله بودم و میترسیدم الان با ۳۳ سال سن!
 
درچه سختی بازی و هوش مصنوعی چطوره؟ اکسپلور بازی ریواردینگ هست و محیطا وسیع تر شدن نسبت به بازی اورجینال؟ بازی تغییراتی در داستان هم داره ولو کم یا مو به مو نسخه اصلی ریمیک شده؟
جواب همه سوالاتت مثبته

درجه سختی رو البته نمیشه به هوش مصنوعی تعمیم داد، اما دوربین به شخصیت نزدیک تر شده و دید گیمر هم محدوده. به خصوص توی جاهای تنگ و باریک واقعاً اذیت میکنه. مضاف به این که مهمات هم محدوده متاسفانه

محیط هم بزرگ تر شده، ببین کلیات مسیر خیلی از مراحلش مثل قبله اما جزئیاتش تغییر پیدا کرده. بازی برای من که تقریباً 16 17 ساعتی زمان برد که ظاهراً از نسخه اصلی بیشتره و طبیعتاً به خاطر لوکیشن های بیشتر و گسترده تره

تغییرات داستانی هم پایان بندی جدید داره. یه سری دیالوگ ها عیناً مثل قبلاً اما تغییرات هست
 
ابن کمبود مهمات خیلیا گفتن یعنی انقدر اذیت کنندس که نشه ادامه داد ؟!
والا تو نقد gamespot از معدود ایرادایی که گرفت فراوون بودن ammo و health بود ولی تاکید کرد که همه سوراخ سمبه‌هارو گشته واسه همین آیتم زیاد جمع کرده. احتمالا اگه عجله ای بازی نکنی و خوب بگردی بعیده کم بیاری
 
باس فایت Pyramid Head

چندین لول از باس فایت های سری سولز و بازیهای میازاکی پایین تره. بعضی بازیا بهتره متعلق به همون دوره ای که منتشر شدن بمونن... یا لااقل با تغییرات جدید و سطح انتظارات دوره جدید تطابق بدن خودشونو.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or