PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
دوستانی که با ترس تو این بازی مشکل دارن با ریختن این ماد می‌تونن راحت بازی کنن! :دی

eee711_24photo-2024-10-10-14-46-36-1152x720.jpg


74d811_24photo-2024-10-10-14-46-40-1152x720.jpg


دانلود :Arrowd:
PLAY AS CJ
 
خیلی جالبه همین که بازی رو خریدم خانواده رفتن سفر ، تو تنهایی مطلق دارم بازی رو میبرم جلو 😄 ، کلا دومین تجربه من از سبک ترسناک هست ، قبلیش اویل ۴ ریمیک بود حالا هم این ، ولی به نظرم دوز ترس اویل ۴ یک صدم سایلنت هیل هم نیست ، دیشب وارد چپتر بیمارستان شدم طبقه دوم که رفتم همون راهرویی که از آسانسور پیاده شدم چند دقیقه داشتم فکر میکردم برم جلو یا بیخیال بشم صبر کنم حداقل خانواده برگردن 😄 ، در هر صورت با ضربان قلب ۱۱۰ ۱۲۰ ادامه دادم ، ولی حالا تعجب می‌کنم با این میزان استرس چه جوری بازم با پر رویی بازی می‌کنیم 😂
یه پیشنهاد هم برای دوستانی که با اسپیکر تی وی بازی میکنن ، اسپیکر رو قطع کنید هدست بزارید 🤣
 
آخر بازی دلم خیلی گرفت. ( مری تو نامه نوشته بود دکترها جوابم کردند و اجازه دادند بیام خونه . شاید آخرین بار باشه که میام ولی خوشحالم که تو رو خواهم دید ولی مطمئن نیستم که تو هم خوشحال خواهی شد . هر بار که در بیمارستان به دیدنم میایی ناراحتی ، نمی دونم از من بدت میاد یا به من حس ترحم داری . به جیمز گفت تو بهم قول دادی بازم منو به سایلنت هیل بیاری اما نیاوردی . )

جیمز نامرد چطور دلش اومد مری رو خفه کنه . لاشیه. مری با کلی امید برای آخرین بار به خانه آمد و عشقش او را کشت .

اولین بار بود که واقعا اشکم داشت می گرفت . فضا خیلی سنگین بار و هضمش سخت .

چرا جیمز آخر بازی راحت از شهر خارج شد ؟ باید توی زندان کله هرمی می پوسید تا ابد .

ماریا کی بود ؟ لورا کی بود و چرا با جیمز خارج شد ؟ ادی و اون دختر که اولین بار در قبرستان دیدم کی بودند ؟

اون دو کله هرمی چرا یکدفعه خودکشی کردند ؟ خصومت کله هرمی با ماریا چی بود ؟

واقعا پایان تراژدیک داشت و حالم از جیمز بی احساس بهم خورد .
 
Screenshot_20241011_144931_Gallery.jpg
یکی از بهترین ماد هایی که تا حالا تو عمر گیمریم نصب کردم ، واقعا برام عجیبه بازی خودش خوب هست به اندازه کافی اما این ماد رسما کیفیت بافتهارو یه نسل دیگه جلو میبره به شدت پیشنهادش میدم ،معجزه میکنه و در عین حال با اپتیمایز فریم من رو برد بالای ۱۰۰ رو fsr 3 با نهایت تنظیمات. رتبه اول تو نکسوس مد .
راستی کیفیت فاگ یا همون مه بازی رو از حالت کروماتیک و پیکسلی در میاره و به واقعیت نزدیک میکنه، اگه سیستم بالایی دارید پک اپیکشو دانلود کنید.
کیفیت بازی رو قشنگ چند برابر میکنه ‌.

Ultra Plus Fixes and Visual Improvements
 
آخرین ویرایش:
خیلی جالبه همین که بازی رو خریدم خانواده رفتن سفر ، تو تنهایی مطلق دارم بازی رو میبرم جلو 😄 ، کلا دومین تجربه من از سبک ترسناک هست ، قبلیش اویل ۴ ریمیک بود حالا هم این ، ولی به نظرم دوز ترس اویل ۴ یک صدم سایلنت هیل هم نیست ، دیشب وارد چپتر بیمارستان شدم طبقه دوم که رفتم همون راهرویی که از آسانسور پیاده شدم چند دقیقه داشتم فکر میکردم برم جلو یا بیخیال بشم صبر کنم حداقل خانواده برگردن 😄 ، در هر صورت با ضربان قلب ۱۱۰ ۱۲۰ ادامه دادم ، ولی حالا تعجب می‌کنم با این میزان استرس چه جوری بازم با پر رویی بازی می‌کنیم 😂
یه پیشنهاد هم برای دوستانی که با اسپیکر تی وی بازی میکنن ، اسپیکر رو قطع کنید هدست بزارید 🤣
اصلا سری اویل حتی ۷ و ۸ هم نسبت به ترسی که سایلنت هیل داره مثل یه شوخی میمونه. اویل های کلاسیک بیشتر بخاطر کمبود مهمات و حتی کمبود امکان سیو دلهره و ترس داشتن ولی سایلنت هیل قشنگ ترس روانشناسی هست از اون سبک فیلم های ترسناک ژاپنی.
مثل کوایدان.
مثل این پوستر.
1000088968.jpg
اصلا زاویه چهره، نوع نگاه و اون طلسم و دعاهایی که روی صورت نوشته شده خود کابوسه !
1000088966.jpg
دشمنان و رنگ امیزی دیوار و محیط با روح و روان آدم بازی میکنه ولی در عین حال یه اصولی رو رعایت می‌کنه که با وجود اون شکنجه روحی بازی کردنش لذت بخشه.
بلاخره بلوبر کاری کرد که خیلی ها که سمت سری کلاسیک نرفته بودن متوجه بشن جادوی سایلنت هیل چی هست.
 
خیلی جالبه همین که بازی رو خریدم خانواده رفتن سفر ، تو تنهایی مطلق دارم بازی رو میبرم جلو 😄 ، کلا دومین تجربه من از سبک ترسناک هست ، قبلیش اویل ۴ ریمیک بود حالا هم این ، ولی به نظرم دوز ترس اویل ۴ یک صدم سایلنت هیل هم نیست ، دیشب وارد چپتر بیمارستان شدم طبقه دوم که رفتم همون راهرویی که از آسانسور پیاده شدم چند دقیقه داشتم فکر میکردم برم جلو یا بیخیال بشم صبر کنم حداقل خانواده برگردن 😄 ، در هر صورت با ضربان قلب ۱۱۰ ۱۲۰ ادامه دادم ، ولی حالا تعجب می‌کنم با این میزان استرس چه جوری بازم با پر رویی بازی می‌کنیم 😂
یه پیشنهاد هم برای دوستانی که با اسپیکر تی وی بازی میکنن ، اسپیکر رو قطع کنید هدست بزارید 🤣
اسپیکری تی وی که فقط بدرد گوش دادن اخبار میخوره😅. الان که تو این بازار آشفته با این قیمت ها نمیشه یه اسپیکر خوب گرفت، ولی واقعا انجام بازی های ترسناک روی یه سیستم 5.1 خوب یه تجربه به یاد موندنی میشه، میتونم بگم حتی از هدست هم ترسناک تر...
 
آخر بازی دلم خیلی گرفت. ( مری تو نامه نوشته بود دکترها جوابم کردند و اجازه دادند بیام خونه . شاید آخرین بار باشه که میام ولی خوشحالم که تو رو خواهم دید ولی مطمئن نیستم که تو هم خوشحال خواهی شد . هر بار که در بیمارستان به دیدنم میایی ناراحتی ، نمی دونم از من بدت میاد یا به من حس ترحم داری . به جیمز گفت تو بهم قول دادی بازم منو به سایلنت هیل بیاری اما نیاوردی . )

جیمز نامرد چطور دلش اومد مری رو خفه کنه . لاشیه. مری با کلی امید برای آخرین بار به خانه آمد و عشقش او را کشت .

اولین بار بود که واقعا اشکم داشت می گرفت . فضا خیلی سنگین بار و هضمش سخت .

چرا جیمز آخر بازی راحت از شهر خارج شد ؟ باید توی زندان کله هرمی می پوسید تا ابد .

ماریا کی بود ؟ لورا کی بود و چرا با جیمز خارج شد ؟ ادی و اون دختر که اولین بار در قبرستان دیدم کی بودند ؟

اون دو کله هرمی چرا یکدفعه خودکشی کردند ؟ خصومت کله هرمی با ماریا چی بود ؟

واقعا پایان تراژدیک داشت و حالم از جیمز بی احساس بهم خورد .
خوب خوشحالم که بلاخره شما یکی از بهترین بازی های تاریخ رو تموم کردید بزارید یه توضیح اجمالی راجع به داستان بازی که بی شک یکی از 3 بازی برتر تمام تاریخ در داستان هست براتون بدم
به صورت کلی شهر جیمز رو فراخونده که بهش گناهی که کرده رو یادآوری کنه تمامی دشمن های بازی با اون شکل شمایل میخان به جیمز یادآوری کنن که چی کار کرده همه دشمن های بازی یا مانکن هایی هستند که فقط پایین تنه اشون به هم چسبیده یا موجوداتی که روی تخت هستند و بیمار هستند و تنها قسمتشون که مشخصه واژنشون هست همه اینا تو خوی شهوانی جناب جیمز ساندرلند رو نشون میدن .
اما پیرامید هد کیه پیرامید هد مامور عذاب جیمز هست که من بهش میگم آینه تمام نمای جیمز ساندرلند یادت باشه تو آپارتمان پیرامید هد داشت یکی از مانکن ها رو بهشون تجاوز می کرد و بعد از اینکه کارش باهاش تموم شد مانکن رو با شمشیر نابود کرد. من تمام دشمن ها و باس های بازی رو به خصوص پیرامید هد رو عذاب وجدان جیمز ساندرلند می دونم
ماریا کیه ؟ ماریا شخص خاصی نیست اون نمادی از ماری هست که جیمز دوست داشته اونطوری باشه ماریا دقیقا ساخته ذهن جیمزه کسی که چهرش دقیقا شبیه ماری هست ولی بسیار سکسی تر و لوند تره همونطور که بالا گفتم اگه دشمن های بازی رو عذاب وجدان جیمز در نظر بگیریم ماریا میشه همون وسوسه جیمز هر چقدر همه دشمن های بازی میخان واقعیت رو به جیمز بقبولونن ماریا میخاد از واقعیت دورش کنه دقت کردی تو کل بازی تنها کسی که پیرامید هد رو میدید فقط ماریا بود؟
لورا کی بود ؟ لورا دختر بچه ای بود که در زمان بیماری ماری تو شهر با ماری آشنا شد و ماری مثل دخترش دوستش داشت لورا یه دختر بچه پاک و معصوم بود به همین دلیل هم شهر رو عادی میدید.
شهر گناهکارها رو فرامی خوند تا گناهشون رو بهشون یادآوری کنه.
آنجلا شخصی بود که پدرش بهش تجاوز کرده بود و آنجلا اونو به قتل رسونده بود دقت کنید که آنجلا تمامی هیولاها را به شکل پدرش می دید.
ادی شخصی بود که به خاطر ظاهرش مورد تمسخر قرار می گرفت ادی هیولاها را به صورت افرادی می دید که که دارن اونو مسخره می کنن و ادی اقدام به قتل همه اونایی می کرد که اونو مسخره می کنن.
شهر به زیبایی تمامی افرادی که یک گناه رو مرتکت شده بودن روبرو هم قرارداد.(قتل)
اما پایان بندی بازی : به صورت کلی بازی شش پایان مختلف داره که میشه چهار پایان رو پایان اصلی در نظر گرفت و دوپایان هم جایزه است.
برای گرفتن پایان های مختلف چی کارباید بکنیم
باید با هیل کم یا همون hp پایین بازی رو تموم می کردی تا پایان in water رو بگیری دلیل جالبی که با چک کردن چاقوی آنجلا باعث میشد پایان in water رو بگیری این بود که چاقو آنجلا از اول نماد خودکشی بود از همون صحنه ای که آنجلا روبرو آینه می خواست خودش رو بکشه با چک کردن چاقو و کم کم مشخص شدن حقیقت که جیمز چی کار در حق ماری کرده اون بذر خودکشی تو مغزش ایجاد میشه و آخرش هم وقتی حقیقت رو قبول می کنه خودش رو می کشه .(دقت کنید دشمن های بازی رو من عذاب وجدان جیمز توصیف کردم هر چه بیشتر دشمن های بازی رو بکشید و چاقو آنجلا را هم چک نکنید به پایان ماریا نزدیک میشید(ماریا وسوسه بود یادتونه که)
ولی اگه چاقو آنجلا رو چک نکنی ریشه خودکشی تو ذهن جیمز کاشته نمیشه و در صورتی که با کارایی که طی بازی انجام میدید باعث بشید جیمز حقیقت رو قبول کنه پایان لورا رو می بینیم .(پایانی که شما مشاهده کردید)
در صورتی که جیمز حقیقت رو کتمان کنه پایان ماریا رو می بینیم .
این سه پایان اصلی بازی هستند.
این بازی به حدی بی نظیر و پیچیده است که سالها میشه راجع بهش بحث کرد ولی صحبت های بالا یه شمایل کلی از داستان رو بهت نشون میده
 
خوب خوشحالم که بلاخره شما یکی از بهترین بازی های تاریخ رو تموم کردید بزارید یه توضیح اجمالی راجع به داستان بازی که بی شک یکی از 3 بازی برتر تمام تاریخ در داستان هست براتون بدم
به صورت کلی شهر جیمز رو فراخونده که بهش گناهی که کرده رو یادآوری کنه تمامی دشمن های بازی با اون شکل شمایل میخان به جیمز یادآوری کنن که چی کار کرده همه دشمن های بازی یا مانکن هایی هستند که فقط پایین تنه اشون به هم چسبیده یا موجوداتی که روی تخت هستند و بیمار هستند و تنها قسمتشون که مشخصه واژنشون هست همه اینا تو خوی شهوانی جناب جیمز ساندرلند رو نشون میدن .
اما پیرامید هد کیه پیرامید هد مامور عذاب جیمز هست که من بهش میگم آینه تمام نمای جیمز ساندرلند یادت باشه تو آپارتمان پیرامید هد داشت یکی از مانکن ها رو بهشون تجاوز می کرد و بعد از اینکه کارش باهاش تموم شد مانکن رو با شمشیر نابود کرد. من تمام دشمن ها و باس های بازی رو به خصوص پیرامید هد رو عذاب وجدان جیمز ساندرلند می دونم
ماریا کیه ؟ ماریا شخص خاصی نیست اون نمادی از ماری هست که جیمز دوست داشته اونطوری باشه ماریا دقیقا ساخته ذهن جیمزه کسی که چهرش دقیقا شبیه ماری هست ولی بسیار سکسی تر و لوند تره همونطور که بالا گفتم اگه دشمن های بازی رو عذاب وجدان جیمز در نظر بگیریم ماریا میشه همون وسوسه جیمز هر چقدر همه دشمن های بازی میخان واقعیت رو به جیمز بقبولونن ماریا میخاد از واقعیت دورش کنه دقت کردی تو کل بازی تنها کسی که پیرامید هد رو میدید فقط ماریا بود؟
لورا کی بود ؟ لورا دختر بچه ای بود که در زمان بیماری ماری تو شهر با ماری آشنا شد و ماری مثل دخترش دوستش داشت لورا یه دختر بچه پاک و معصوم بود به همین دلیل هم شهر رو عادی میدید.
شهر گناهکارها رو فرامی خوند تا گناهشون رو بهشون یادآوری کنه.
آنجلا شخصی بود که پدرش بهش تجاوز کرده بود و آنجلا اونو به قتل رسونده بود دقت کنید که آنجلا تمامی هیولاها را به شکل پدرش می دید.
ادی شخصی بود که به خاطر ظاهرش مورد تمسخر قرار می گرفت ادی هیولاها را به صورت افرادی می دید که که دارن اونو مسخره می کنن و ادی اقدام به قتل همه اونایی می کرد که اونو مسخره می کنن.
شهر به زیبایی تمامی افرادی که یک گناه رو مرتکت شده بودن روبرو هم قرارداد.(قتل)
اما پایان بندی بازی : به صورت کلی بازی شش پایان مختلف داره که میشه چهار پایان رو پایان اصلی در نظر گرفت و دوپایان هم جایزه است.
برای گرفتن پایان های مختلف چی کارباید بکنیم
باید با هیل کم یا همون hp پایین بازی رو تموم می کردی تا پایان in water رو بگیری دلیل جالبی که با چک کردن چاقوی آنجلا باعث میشد پایان in water رو بگیری این بود که چاقو آنجلا از اول نماد خودکشی بود از همون صحنه ای که آنجلا روبرو آینه می خواست خودش رو بکشه با چک کردن چاقو و کم کم مشخص شدن حقیقت که جیمز چی کار در حق ماری کرده اون بذر خودکشی تو مغزش ایجاد میشه و آخرش هم وقتی حقیقت رو قبول می کنه خودش رو می کشه .(دقت کنید دشمن های بازی رو من عذاب وجدان جیمز توصیف کردم هر چه بیشتر دشمن های بازی رو بکشید و چاقو آنجلا را هم چک نکنید به پایان ماریا نزدیک میشید(ماریا وسوسه بود یادتونه که)
ولی اگه چاقو آنجلا رو چک نکنی ریشه خودکشی تو ذهن جیمز کاشته نمیشه و در صورتی که با کارایی که طی بازی انجام میدید باعث بشید جیمز حقیقت رو قبول کنه پایان لورا رو می بینیم .(پایانی که شما مشاهده کردید)
در صورتی که جیمز حقیقت رو کتمان کنه پایان ماریا رو می بینیم .
این سه پایان اصلی بازی هستند.
این بازی به حدی بی نظیر و پیچیده است که سالها میشه راجع بهش بحث کرد ولی صحبت های بالا یه شمایل کلی از داستان رو بهت نشون میده
ادی و آنجلا آدم های واقعی بودند ؟

پدر آنجلا چرا له یک در دوخته شده بود و ما باید باهاش مبارزه می کردیم ؟ چه ربطی به ما داشت ؟

سرنوشت آنجلا چی شد ؟ رفت در شعله های آتش !

چرا کله هرمی دائم ماریا رو می کشت ؟ برای عذاب دادن جیمز ؟ ماریا وهم و خیال بود پس . ماریا ورژن آرمانی و مورد علاقه از مری در ذهن جیمز بود .

نامه رو شهر برای جیمز فرستاده بود ؟

سایلنت هیل بالاخره یک شهر واقعی بود یا خیالی ؟ چون مری گفته بود قبلا اومده بودیم اینجا مثل ماه عسل و جیمز قول داده بود بازم بیارتش . در بازی ناگهان محیط های تبدیل به یک مکان مخروبه و کثیف می شد شبیه بازی مترو .

به نظرم بازی نباید چند پایان می داشت و اکثرا پایان خوب می دیدند . باید جیمز از کله هرمی شکست می خورد و به اعماق زمین و زندان می رفت و عذاب می کشید . در نهایت روح مری می اومد و می بخشیدش و از اونجا نجاتش می داد و جیمز چشم ها رو که باز می کرد خود را مراقبت های ویژه بیمارستان می دزد و از کما خارج شده بود . اینجوری قشنگ تر بود .
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
خوب خوشحالم که بلاخره شما یکی از بهترین بازی های تاریخ رو تموم کردید بزارید یه توضیح اجمالی راجع به داستان بازی که بی شک یکی از 3 بازی برتر تمام تاریخ در داستان هست براتون بدم
به صورت کلی شهر جیمز رو فراخونده که بهش گناهی که کرده رو یادآوری کنه تمامی دشمن های بازی با اون شکل شمایل میخان به جیمز یادآوری کنن که چی کار کرده همه دشمن های بازی یا مانکن هایی هستند که فقط پایین تنه اشون به هم چسبیده یا موجوداتی که روی تخت هستند و بیمار هستند و تنها قسمتشون که مشخصه واژنشون هست همه اینا تو خوی شهوانی جناب جیمز ساندرلند رو نشون میدن .
اما پیرامید هد کیه پیرامید هد مامور عذاب جیمز هست که من بهش میگم آینه تمام نمای جیمز ساندرلند یادت باشه تو آپارتمان پیرامید هد داشت یکی از مانکن ها رو بهشون تجاوز می کرد و بعد از اینکه کارش باهاش تموم شد مانکن رو با شمشیر نابود کرد. من تمام دشمن ها و باس های بازی رو به خصوص پیرامید هد رو عذاب وجدان جیمز ساندرلند می دونم
ماریا کیه ؟ ماریا شخص خاصی نیست اون نمادی از ماری هست که جیمز دوست داشته اونطوری باشه ماریا دقیقا ساخته ذهن جیمزه کسی که چهرش دقیقا شبیه ماری هست ولی بسیار سکسی تر و لوند تره همونطور که بالا گفتم اگه دشمن های بازی رو عذاب وجدان جیمز در نظر بگیریم ماریا میشه همون وسوسه جیمز هر چقدر همه دشمن های بازی میخان واقعیت رو به جیمز بقبولونن ماریا میخاد از واقعیت دورش کنه دقت کردی تو کل بازی تنها کسی که پیرامید هد رو میدید فقط ماریا بود؟
لورا کی بود ؟ لورا دختر بچه ای بود که در زمان بیماری ماری تو شهر با ماری آشنا شد و ماری مثل دخترش دوستش داشت لورا یه دختر بچه پاک و معصوم بود به همین دلیل هم شهر رو عادی میدید.
شهر گناهکارها رو فرامی خوند تا گناهشون رو بهشون یادآوری کنه.
آنجلا شخصی بود که پدرش بهش تجاوز کرده بود و آنجلا اونو به قتل رسونده بود دقت کنید که آنجلا تمامی هیولاها را به شکل پدرش می دید.
ادی شخصی بود که به خاطر ظاهرش مورد تمسخر قرار می گرفت ادی هیولاها را به صورت افرادی می دید که که دارن اونو مسخره می کنن و ادی اقدام به قتل همه اونایی می کرد که اونو مسخره می کنن.
شهر به زیبایی تمامی افرادی که یک گناه رو مرتکت شده بودن روبرو هم قرارداد.(قتل)
اما پایان بندی بازی : به صورت کلی بازی شش پایان مختلف داره که میشه چهار پایان رو پایان اصلی در نظر گرفت و دوپایان هم جایزه است.
برای گرفتن پایان های مختلف چی کارباید بکنیم
باید با هیل کم یا همون hp پایین بازی رو تموم می کردی تا پایان in water رو بگیری دلیل جالبی که با چک کردن چاقوی آنجلا باعث میشد پایان in water رو بگیری این بود که چاقو آنجلا از اول نماد خودکشی بود از همون صحنه ای که آنجلا روبرو آینه می خواست خودش رو بکشه با چک کردن چاقو و کم کم مشخص شدن حقیقت که جیمز چی کار در حق ماری کرده اون بذر خودکشی تو مغزش ایجاد میشه و آخرش هم وقتی حقیقت رو قبول می کنه خودش رو می کشه .(دقت کنید دشمن های بازی رو من عذاب وجدان جیمز توصیف کردم هر چه بیشتر دشمن های بازی رو بکشید و چاقو آنجلا را هم چک نکنید به پایان ماریا نزدیک میشید(ماریا وسوسه بود یادتونه که)
ولی اگه چاقو آنجلا رو چک نکنی ریشه خودکشی تو ذهن جیمز کاشته نمیشه و در صورتی که با کارایی که طی بازی انجام میدید باعث بشید جیمز حقیقت رو قبول کنه پایان لورا رو می بینیم .(پایانی که شما مشاهده کردید)
در صورتی که جیمز حقیقت رو کتمان کنه پایان ماریا رو می بینیم .
این سه پایان اصلی بازی هستند.
این بازی به حدی بی نظیر و پیچیده است که سالها میشه راجع بهش بحث کرد ولی صحبت های بالا یه شمایل کلی از داستان رو بهت نشون میده
آنجلا که پدرش بهش تعرض کرده ، چرا اول بازی و در ادامه دنبال مادرش بود ؟؟ با مادرش چیکار داشت ؟

انگیزه اصلی جیمز چی بود که زنش کشت ؟ ازش خسته شده بود یا حس ترحم ؟

توی بیمارستان یک سری برگه بود در مورد بیمارانی که دچار زوال عقل و دیوانگی در طی مراحل بیماری شده بودند . به داستان جیمز این برگه ها مربوط بود !!!!؟

قضیه مه در شهر چی بود ؟ مه غیر عادی بود

اون صدای آلارم چی بود که دشمنان بهش واکنش نشان می دادند ؟ در مبارزه اول با کله هرمی موقع شنیدن آلارم دست از مبارزه کشید و به سمت صدا رفت . (منو یاد ناقوس کلیسا در اول رزیدنت ۴ انداخت که زامبی ها همه مسخ شده و به یک سمت رفتند)
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
ادی و آنجلا آدم های واقعی بودند ؟

پدر آنجلا چرا له یک در دوخته شده بود و ما باید باهاش مبارزه می کردیم ؟ چه ربطی به ما داشت ؟

سرنوشت آنجلا چی شد ؟ رفت در شعله های آتش !

چرا کله هرمی دائم ماریا رو می کشت ؟ برای عذاب دادن جیمز ؟ ماریا وهم و خیال بود پس . ماریا ورژن آرمانی و مورد علاقه از مری در ذهن جیمز بود .

نامه رو شهر برای جیمز فرستاده بود ؟

سایلنت هیل بالاخره یک شهر واقعی بود یا خیالی ؟ چون مری گفته بود قبلا اومده بودیم اینجا مثل ماه عسل و جیمز قول داده بود بازم بیارتش . در بازی ناگهان محیط های تبدیل به یک مکان مخروبه و کثیف می شد شبیه بازی مترو .

به نظرم بازی نباید چند پایان می داشت و اکثرا پایان خوب می دیدند . باید جیمز از کله هرمی شکست می خورد و به اعماق زمین و زندان می رفت و عذاب می کشید . در نهایت روح مری می اومد و می بخشیدش و از اونجا نجاتش می داد و جیمز چشم ها رو که باز می کرد خود را مراقبت های ویژه بیمارستان می دزد و از کما خارج شده بود . اینجوری قشنگ تر بود .
بله ادی و آنجلا آدم های واقعی بودن.اون هیولا پدر آنجلا روی تخت نماد تجاوز پدر به دخترش بود.
دقیقا کله هرمی ماریا برای عذاب جیمز و اینکه به یاد بیاره با مری چه کرده بودش بله ماریا که توی بازی می بینیم در اصل تصور ذهنی جیمز از مری آرمانی بود البته این تصور از روی بدن فاحشه ای که پوسترش توی بار که ماریا ما رو اونجا میبره و چهره مری به وجود آمده اگه توجه کرده باشی چهره اون پوستر قابل دید نبود.توی نسخه کارگردان بازی اصلی یک سناریو کوتاه در مورد ماریا بودش که از همون بار شروع می شد و وقایع قبل از ملاقات اول جیمز و ماریا نشون می داد احتمال داره این سناریو بعدا بصورت دی ال سی در ریمیک اضافه بشه.

سایلنت هیل هم میتونه خیالی باشه و هم واقعی .اگه مبنا رو سایلنت هیل 1 بزاریم واقعی بوده ولی هم ممکنه سایلنت هیلی توی 2 می بینیم ساخته ذهن جیمز باشه یکی از ایده های جالب در مورد بازی این هستش که جیمز بعد از ارتکاب به قتل مری وارد شهر شده و در اصل مری نه 3 سال بلکه 3 روز قبل مرده.

در مورد پایانی که دیدی هم اکثر عقیده دارن پایان خوب نیستش بازی نشون میده جیمز همراه لورا داره در قبرستان قدم میزنه ولی نشون نمیده که از شهر خارج میشه ضمن اینکه همراهی خود لورا خودش یک عذاب دیگه برای جیمز هست.لورا از جیمز متنفره و قراره تمام عمر به یاد جیمز بیاره که چکار کرده.ضمن اینکه احتمال زیاد لورا توی بازی هم ساخته ذهن جمیز هستش.در اصل از ایدهای بازی این هست که لورایی که دوست مری در بیمارستان بوده قبل از مری مرده و یکی از دلایل افسردگی مری هم مرگ بهترین دوستش بوده .جیمز قبلا لورا در بیمارستان کنار مری دیده و لورا که از جیمز خوشش نمیومده با جیمز بد صحبت کرده واین دلیل ساختن لورای خیالی توسط جیمز در بازی هست .شخصی که قراره همیشه اونو با حرفهاش عذاب بده .خیلی ها پایان in water بهتر میدونند
 
آخرین ویرایش:
آنجلا که پدرش بهش تعرض کرده ، چرا اول بازی و در ادامه دنبال مادرش بود ؟؟ با مادرش چیکار داشت ؟

انگیزه اصلی جیمز چی بود که زنش کشت ؟ ازش خسته شده بود یا حس ترحم ؟

توی بیمارستان یک سری برگه بود در مورد بیمارانی که دچار زوال عقل و دیوانگی در طی مراحل بیماری شده بودند . به داستان جیمز این برگه ها مربوط بود !!!!؟

قضیه مه در شهر چی بود ؟ مه غیر عادی بود

اون صدای آلارم چی بود که دشمنان بهش واکنش نشان می دادند ؟ در مبارزه اول با کله هرمی موقع شنیدن آلارم دست از مبارزه کشید و به سمت صدا رفت . (منو یاد ناقوس کلیسا در اول رزیدنت ۴ انداخت که زامبی ها همه مسخ شده و به یک سمت رفتند)
کلا سوالات شما خیلی جوابها داره شاید بهتر باشه مطالب تاپیک بحث و تبادل بازی یک مروری بکنید
در مورد آنجلا تنها کسی آنجلا بهش پناه میبرده مادرش بوده.ضمن اینکه گفته میشه مادر آنجلا مرده و قبرش همون قبری بوده اول بازی جلوش ایستاده

مه بازی در اصل دود وخاکستره و به تاریخ شهر و داستان سایلنت هیل 1 مربوطه .برگه های توی بیمارستن هم اشاره به سایلنت هیل 1 داره و صدای آلارم هم به همین دلیله.در اصل همونطور که گفتم برمبنای داستان سایلنت هیل 1 و اشاراتی توی قسمت 2 به قسمت اول میشه شهر واقعی هستش
 
  • Like
Reactions: AMIR-R and Taha75
منم دیشب بازی رو تموم کردم و واقعا تجربه‌ی لذبخشی بود. اینکه هر چیزی که تو بازی میبینیم در نهایت مستقیم و غیر مستقیم به جیمز برمیگرده خیلی جالب بود. شخصیتای بازی رو خیلی دوس داشتم. لارا و ماریا که مستقیم به جیمز ارتباط داشتن. انجلیکا هم اتفاقات وحشتناکی واسش افتاده بود. ادی هم شرایط سختی رو گذرونده بود و همچنان درگیر بود با خودش و نمیتونست خلاص بشه. ۳تا پایان رو دیدم فعلا و پایان مورد علاقم Leave بود. خیلی قشنگ بود و خصوصا نامه‌ی ماری به نظرم تو این پایان خیلی بهتر معنی پیدا میکنه. راه رسیدن به هر پایان هم خیلی دوس داشتم. خیلی منطقی و جالب بودن. لوکیشن‌های بازی همگی عالی و به یاد موندنی. محیط‌های سرد و تاریکی که ترس و استرس دائمی تو خودشون دارن. طراحی انمی‌ها خیلی خوب بود. شاید اگه تنوع بیشتری داشتن بهتر میشد اما مشکلی نداشتم به شخصه. تعداد سلاح‌ها خوب بود. با حال و هوای بازی و کرکتر اصلی همخونی داشت. اینکه هیچ آپگریدی در کار نیست رو دوس داشتم. ازون‌ور اینکه اینونتوری هم وجود نداره تا وقتت با مدیریتش گرفته بشه هم خیلی دوس داشتم. ضمن اینکه بازی خیلی مهربونه با پلیر. هم iFrame خیلی درست حسابی دادن بهمون هم هیت‌باکس انمی‌ها و خصوصا باس‌ها گُشادتر از چیزیه که میبینیم. حالا نمیدونم این داستان از دستشون در رفته یا عمدی گذاشتن. گیم‌پلی بازی در کل خیلی خوب بود. همونیه که باید باشه. سلاح‌ها حس خوبی میدن. صداگذاری عالی. وقتی یه جا ساکت و خلوت بود اون صداهای ریزی که میشنیدی واقعا ترسناک بودن. صداپیشگی‌ها هم خوب بودن خصوصا ماریا و ماری. پازل‌های این بازی به نظرم بهترینن تو این سبک. خیلی متنوع و خوب و پر جزئیاتن. در کل اولین سایلنت هیلی که تموم کردم خیلی لذتبخش بود برام. قطعا ریمیک باقی نسخه‌ها هم در دستور کار قرار میگیره با توجه به موفقیت این نسخه. الان دوس دارم یه اسپیدران از نسخه اوریجینال ببینم و مقایسه کنم با ریمیکش و بیشتر لذت ببرم :D
 
من تئوریم این هست که سایلنت هیل در واقع برزخ هست نه یک مکان واقعی، جایی که انسان ها با اعمالشون روبرو میشن. حالا چهره اعمالشون به اشکال مختلف ظاهر میشه. اون صدای آلارم احساس میکنم نفیر خداوندی هست که مانع میشه انسان ها توی برزخ به دست اعمالشون از بین برن چون ماهیت و ذات اون دنیا صرفا بیداری و خودآگاهی انسان ها هست جهت شکل کاری که مرتکب شدن
 
آخرین ویرایش:
1728664948627.jpeg

گرافیک بازی و اتمسفرش بینظیره
درمقایسه با الن ویک 2 فیچر های ریتریسینک در لول پایینتری قرار دارن
استفاده از تکنولوژی های آپ اسکیل خیلی بد درش انجام شده پیشنهاد میکنم حتما فایل DLSS دستی از 3.5.10 به 3.7.20 آپدیت بشه
ولی این بازی ترسانک ترین بازی سال تا اینجاست
9 از 10 حقشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or