Shadows of the Damned | X360 Version

Altair6116

کاربر سایت
Jun 25, 2009
39
نام
امین
بازی فوق العاده سلیقه ای هستش ، و همین سلیقه ای بو دن یکی از مهم ترین ویژگی های کارهای Suda 51 ئه !
واقعا Grasshopper تو این روزا به یکی از محبوب ترین شرکت های بازی سازی برای من تبدیل شده و از الان بی صبرانه منتظر کار جدیدشون یعنی Lollipop Chainsaw هستم :d
Shadows of the Damned از نظر من یکی از باارزش ترین بازی های امسال بود ، نه به خاطر گرافیک یا گیم پلیش ، بلکه به خاطر متفاوت بودنش و روایت عجیب و غریب داستانیش!
 
  • Like
Reactions: Polaris

silent_hill54

کاربر سایت
Jan 6, 2008
913
بلاخره امروز بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم این افتضاح رو تمام کردم.واقعا حیف یک قرون پول اصلا حیف اصطحکاک دیسک درایو دستگاه.کلا کسیم که چیزی رو نسفه کاره نمیزارم بخاطر همین تمامش کردم.از نظر داستانی که دیگه اینروزا تا دلت بخواد سر به جهنم میزنیم خیلی کلیشه ای شده گرافیک که همون گرافبک ps2 بود.صدا گذاری هم که دیگه.... حتی خیلی تابلو کلی از صداهای سایلنت هیل رو در این بازی استفاده کرده بودن.در کل من که خیلی بدم اومد.
 

гадюка

کاربر سایت
Jul 21, 2008
3,980
نام
رضا
سلام.خوب من هم بلاخره این عنوان تموم کردم.باید بگم که موضوع داستان با بازی دانته اینرفمو تقریبا یکی بودش.هر دو شخصیت بازی به دنبال زن هاشون بودن.ولی از نظر گیم پلی,داستان,گرافیک و صداگذاری این کجا و دانته کجا.در کل به نظر من عنوان متوسطی بودش و عرضش دوباره بازی کردن رو نداره.
 

Bianconeri

کاربر سایت
Feb 25, 2008
611
نام
مهران
من هم باید بگم که نتونستم بازی را تحمل کنم و بعد از حدود 4 ساعت بازی کردن گذاشتم کنار.دقیقا مثل بازی دانته اینفرو.کاملا بازی سلیقه ای است ولی من که اصلا خوشم نیامد.
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,777
بلاخره تموم شد! #:-s
خداییش خیلی بازی خوب و متنوعی بود.... اوایلش واقعا رو مخه ولی هرچی میره جلوتر باحال تر میشه! تکه کلام ها،مسخره بازی ها،تغییر روند،هجو کردن جهنم،داستان جالب،باس ها و مینی باس های فراوان و مبارزات نفس گیر با اون ها،موسیقی عالی و دلنشین،پایان غیر قابل پیش بینی، تنها قسمتی از این شاهکار به حساب میاد...
ولی بعضی از قسمت هاش بسیار سخت و رو مخه ! شاید این تنها عنوانی بوده که من توش چندین بار صفحه Game Over رو دیدم و دیوونم کرد!... کلا خیلی حال داد!
مگه میشه از اساتید سودا 51 و شینجی میکامی بازی بد دید؟!
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
خیلی خوب کار شده. تا الان که Act 3 هستم تکراری نشده و مرتب چیزهای جدید رو میکنه. Boss Fight h های جالبی داره. کلا از تم ـش خوشم میاد.
 

ehsanvk

کاربر سایت
Aug 8, 2010
39
نام
ehsan
?

دوستان مرحله 4قسمت 3 اونجا که چند دیوار هست که باید بچینیشون و اون کله بز با دستاش بالای در چیکار باید کرد؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر