Xbox Senua's Saga: Hellblade II

سازنده
Ninja Theory
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
image(1)(2).png


داستان سنــوآ ادامه دارد...
______________________________________________________________________________________

اطلاعات منتشر شده از بازی :

  • مراحل ساخت این نسخه قبل از خریداری شدن نینجا تئوری توسط مایکروسافت شروع شده است.
  • مِلیـنا یورگِنز همانند نسخه اول در نقش سنــوآ به ایفای نقش خواهد پرداخت.
  • تمامی تصاویر موجود در تریلر معرفی، به صورت in-engine ضبط شده است.
  • موتور گرافیکی ساخت بازی Unreal Engine 5 می باشد.
______________________________________________________________________________________

تریلــر ها:



______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2021):

______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2019):

______________________________________________________________________________________
 
آخرین ویرایش:

graywolf

کاربر سایت
Jun 1, 2007
1,180
نام
احمد
با اینکه تا الان نمایش هلبلید2 گرافیکی ترین عنوانی بوده که نشون داده شده اما تریلر بازی به وضوح نشون میده که هنوز بازی تو مرحله پیش تولیده و جای کار داره و تو این صحنه هم تکستچر صورت سنوا خوب لود نمیشه و یه تیک خیلی ریز داره و هم یه صحنه کلا طی‌الاعرض میکنه.
این اصلا ایرادی نیست و با توجه به اینکه بازی در بهترین حالت اخر 2023 منتشر میشه میتونیم با اطمینان بگیم گرافیک بازی چند لول بهتر و با کیفیت تر میشه! هیلو تو همین یک سال زمین تا اسمون تغییر کرده
در هر حال برای من جزو بازی هایی هست که حتی اگه دانگرید هم بشه بازم همون روز اول تجربه ش میکنم.
View attachment Y2Mate.is - Senua's Saga Hellblade II - Gameplay reveal-fukYzbthEVU-1080p-1639099176717.mp4View attachment 2.mp4
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
خود هلبلید یک هم هنوز از بعد تکنیکی بسیار قویه . این نشون میده نینجا بسیار در استفاده از Ue و منابع پردازش سخت افزار در اختیازش بسیار ماهره . این اواخر یک پچ بسیار عالی با همکاری یک تیم دیگه برای قسمت یک عرضه شد تا بازی از سریز ها ساپورت کنه .
اسکرین شاتهای زیر در حالت اینریچ مود گرفته شده اند که ۴کا سی فریم ولی سطح جزییات و افکت و .... در الترا قرار داره و با داینامیک رزلوشن اسکلیر بازی سعی میکنه فریم رو روی سی قفل نگه داره با بال پایین کردن رزلوشن .
کیفیت بصری بازی در این مود خیره کننده است چون از directx Ray tracing برای انعکاسات استفاده میکنه در کل روی سریز بینهایت زیباست با پچ نسل جدید .
97f040ba-0160-48a0-ba19-106bf283ebdd_compress11.jpg
f537d05b-51f4-431c-979d-c0860046fe9a_compress49.jpg
91941e5c-1b99-428b-aea2-4a904347330b_compress94.jpg
کیفیت بافت ها و نو‌پردازی حجم دار و افکت و سایه ها و انعکاسات و ... اصلا انگار نه انگار بازی ازش مدت زمانی گذشته .
قسمت دوم باید هم اینجور باشه .
 

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,280
نام
علیرضا
با اینکه تا الان نمایش هلبلید2 گرافیکی ترین عنوانی بوده که نشون داده شده اما تریلر بازی به وضوح نشون میده که هنوز بازی تو مرحله پیش تولیده و جای کار داره و تو این صحنه هم تکستچر صورت سنوا خوب لود نمیشه و یه تیک خیلی ریز داره و هم یه صحنه کلا طی‌الاعرض میکنه.
این اصلا ایرادی نیست و با توجه به اینکه بازی در بهترین حالت اخر 2023 منتشر میشه میتونیم با اطمینان بگیم گرافیک بازی چند لول بهتر و با کیفیت تر میشه! هیلو تو همین یک سال زمین تا اسمون تغییر کرده
در هر حال برای من جزو بازی هایی هست که حتی اگه دانگرید هم بشه بازم همون روز اول تجربه ش میکنم.
View attachment 236230View attachment 236231
یکی از بزرگترین مشکلاتش از نظرم انیمیشن راه رفتن و نیزه پرت کردنش بود
 
  • Like
Reactions: graywolf

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
یکی از بزرگترین مشکلاتش از نظرم انیمیشن راه رفتن و نیزه پرت کردنش بود
اتفاقا بسیار طبیعی و یکپارچه زمین میخورد نیزه رو از از زمین میکشید بیرون و بسیار عالی با کمرا ورک عالی برمیگشت هدف میگرفت .زمین خوردن و غلط زدنش یا گرفتن نیزه پرتاب شده از طرف یارش ... همه چی عالی بود اصلا مشکلی نبود که شما بزرگترین مشکلات میدونیدش .
 

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
قطعا گرافیکی ترین نمایش مراسم بود ولی در مورد اینکه نسبت به اون تریلر in-engine اولیه پیشرفت داشته یا پسرفت من خودم همون دفعه اول که تریلر رو دیدم متوجه یه مقدار افت انیمیشن های صورت سنوآ شدم و این اصلا ربطی به نور پردازی نداره! :D ولی در مورد بقیه چیز ها مطمئنم اگه پیشرفت نداشته باشه قطعا پسرفتی هم نداشته ! مخصوصا تو بعضی چیز ها مثل آتیش و دود که قشنگ به استاندارد های CGI رسیدن!
 
آخرین ویرایش:

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
حالا بحث های گرافیکی رو اگر کنار بزاریم خود تریلر صحبت های نهفته ی زیادی درش هست(چرا چسبیدین به گرافیک:|)
منتهی نمیشه 100 درصد تاییدشون کرد

20211212_211727_copy_431x243.jpg

ولی چیزی که مطمئنم اینه که این سمبل (یا صورت فلکی) به زبان نوردیک خونده میشه:

"Ad stilla alla reidi"
به معنی : خشم خودت رو کنترل کن!
این سمبل رو هم توی تریلر اول دیدیم، هم تریلر دوم، پس فک کنم به عنوان شعار و نماد سنوا و همراهانشه!

پ.ن: از طرفی یه سری تئوری جالب دیگه هم‌ خوندم که بگم‌برگا میریزه:D
منتهی فعلا زوده واسه بیانشون😼
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,165
نام
∂αнмα
این تصویر رو ببنید :

Web capture_12-12-2021_21152_forum.bazicenter.com.jpeg


یـ سری جزئیات میبیند حالا چرا اینقدر این جزئیات Blur و به قولی Smooth هستن ؟ دلیلش واضحه کیفیت ویدیو اصلا جالب نیست و خود بازی هم اینجوری که پیداست به شدت از Blur و Chromatic aberration استفاده میکنه همه اینا دست به دست هم میده تا جزئیات صورت سنوا فلت به نظر بیان . بدبختی ماجرا اینجاست که اسکرین شاتایی که خود NT بیرون داده هم همه نابودن :

FGSPCtVWYAIJjky.jpg



Film Grain و Blur هرچی دندونه و جزئیات بوده رو نابود کرده !!!!


یـ لحظه برگردیم به نسخه اول :

https___vgdb.pl_photos_072017_hellblade_ss_001.jpg

Hellblade- Senua's Sacrifice - Accolades Trailer - (Music- VNV Nation - Illusion).MP4_20211008...jpg

این جاینت بزرگوار رو با Hela از نسخه اول ملاحضه بفرمایید :

FGSPDMcWU436436AA5KlP.jpg

Euxn84QVcAI0u7F.jpg

به نظر شما منطقیه جزئیات تو نسخه دوم بدتر از نسخه اول به نظر بیاد ؟ اونم یـ بازی تمام نسل بعدی ؟ قضاوت با خودتون !!
 
آخرین ویرایش:

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,280
نام
علیرضا
اتفاقا بسیار طبیعی و یکپارچه زمین میخورد نیزه رو از از زمین میکشید بیرون و بسیار عالی با کمرا ورک عالی برمیگشت هدف میگرفت .زمین خوردن و غلط زدنش یا گرفتن نیزه پرتاب شده از طرف یارش ... همه چی عالی بود اصلا مشکلی نبود که شما بزرگترین مشکلات میدونیدش .
شما اون هنگامی که مخواد نیزه رو برداره نگاه کن به نیزه

البته راست میگی ایراد عجیبی نبود اوایل توسعه است اون یخورده ناهنجاری تو نسخه نهایی نخواهد بود و فیکس خواهد شد

نیزه ها که رو زمینن میگفتم

راه رفتنش ولی قبول کنید خوب نبود حسش موقع دویدن ولی عالی بود انیمیشنش چند صفحه پیش همینا گفتم
 
  • Like
Reactions: darksider666

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,165
نام
∂αнмα
حالا بحث های گرافیکی رو اگر کنار بزاریم خود تریلر صحبت های نهفته ی زیادی درش هست(چرا چسبیدین به گرافیک:|)
منتهی نمیشه 100 درصد تاییدشون کرد


ولی چیزی که مطمئنم اینه که این سمبل (یا صورت فلکی) به زبان نوردیک خونده میشه:

"Ad stilla alla reidi"
به معنی : خشم خودت رو کنترل کن!
این سمبل رو هم توی تریلر اول دیدیم، هم تریلر دوم، پس فک کنم به عنوان شعار و نماد سنوا و همراهانشه!

پ.ن: از طرفی یه سری تئوری جالب دیگه هم‌ خوندم که بگم‌برگا میریزه:D
منتهی فعلا زوده واسه بیانشون😼
خیلی از این سمبل ها طبق معمول دوباره ساخته ذهن سنوا خواهند بود . تو نسخه اول یـ چیزی که کامل و واضح مشخص نشد این بود که چقدر از لوکیشن هایی که تو بازی میدیدیم واقعی بودن چقدرش تخیلی ! یـ سری قسمتا واضح بود که کامل حاصل تخیل خود سنوا هستش ولی یـ سری دیگش میخورد واقعی باشن و واقعا سنوا اونا تجربه کرده باشه. یعنی ما ذهنی رو داشتیم که واقعیت رو با تخیل قاطی کرده بود . حالا ما اینجا دوباره سنوایی رو داریم که بر خلاف گذشته از اون گوشه گیری فاصله گرفته و داره با بقیه انسان ها زندگی میکنه . از اون ور همچنان Druth رو داریم که یـ جورای کاتالیزگر تصویر سازی ذهن سنوا بود (سنوا تو نسخه اول درد و رنجش رو با حرفای Druth قاطی کرد و نتیجش شد مرز بین تخیل و واقعیت) حالا این رو بزاریم کنار جاینتی که دائم اسم سنوا رو صدا میزنه و سنوا هم میگه میشناسمت تا به یـ سری سرنخ واضح برسیم. اگه نسخه اول حاصل ذهن گوشه گیر و خسته و درمونده سنوا بود این نسخه حاصل تفکر به شدت اجتماعی ، شجاع و به دنبال انتقام سنوا ـست .

اگه درست یادم باشه کارگردان بازی در مورد این نسخه میگه تم اصلیش حول و حوش خرافات ـه خرافاتی که باور های مردم رو تو طول زمان شکل میده .
ویرایش : متنش رو پیدا کردم

"While Hellblade gave us a very personal insight into psychosis, this sequel builds on that to show how madness and suffering shapes myths, gods, and religion," Ninja Theory co-founder Tameem Antoniades said. "Our goal is to make an experience comparable to the epic myths and sagas of old."

اگه از این زوایه نگاه کنیم میشه گفت این جاینتی که تو نمایش بازی دیدیم بخشی از همین خرافات ـه و واقعی نیستش !! خرافاتی که سنوا این بار نه تنها قرار به خورد خودش بده بلکه قرار ـه به خورد بقیه هم بده. خلاصه روایت بازی همچنان پیچ در پیچ و گنگ خواهد .
پ.ن : یـ سریا رو دیدم تو ساب رددیت بازی میگفتن از این که بازی یـ راست و اکشن شده و داستان شده غول کشی و اینا نا امید شدن در صورتی که عمرا اینقدر داستان سراست و هلو برو تو گلو باشه
 
آخرین ویرایش:

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,463
واقعا دارید راجب گیم پلی حرف میزنید که حتی جز کوردن هم تایید کرد که خیلی سنگین اسکریپت شده بود :D

View attachment VID_20211212_230752_193.mp4

Jez Corden from Windows Central:
" Hellblade 2 Trailer is Heavily Scripted With The Lack of Gameplay Elements It's a Walking Simulator, I Wish Xbox Make a Classic 3rd Person Game Like Horizon Zero Dawn "

قبل از حمله اینم بگم اتفاقا باید امیدوار بود این گیم پلی نهایی نباشه و محصول نهایی آزادی عمل بیشتری داشته باشه.
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
این تصویر رو ببنید :

View attachment 236246


یـ سری جزئیات میبیند حالا چرا اینقدر این جزئیات Blur و به قولی Smoth هستن ؟ دلیلش واضحه کیفیت ویدیو اصلا جالب نیست و خود بازی هم اینجوری که پیداست به شدت از Blur و Chromatic aberration استفاده میکنه همه اینا دست به دست هم میده تا جزئیات صورت سنوا فلت به نظر بیان . بدبختی ماجرا اینجاست که اسکرین شاتایی که خود NT بیرون داده هم همه نابودن :

View attachment 236247



Film Grain و Blur هرچی دندونه و جزئیات بوده رو نابود کرده !!!!


یـ لحظه برگردیم به نسخه اول :

View attachment 236249

View attachment 236252

این جاینت بزرگوار رو با Hela از نسخه اول ملاحضه بفرمایید :

View attachment 236266

View attachment 236264

به نظر شما منطقیه جزئیات تو نسخه دوم بدتر از نسخه اول به نظر بیاد ؟ اونم یـ بازی تمام نسل بعدی ؟قضاوت با خودتون
دوست من پست پراسیسینگ بسیار سنگین در این دمو‌بکار رفته بود مخصوصا کروماتیک ابریشین و بلار و ... بخاطر القا حس سینمایی و‌فوتوریلیزم .order هم اول نسل پیش همین کار رو‌کرد با موتورش . اصلا نابود نیست سبک بصری این قسمت اینه بسیار هم بهش میاد مثل اینکه ‌‌‌بگم اوه چرا بوردرلند گرفتیکش سل شید شده و .... بسیار عالی کار شده اصلا. قابل مقایسه نیستن قسمت اول و‌دوم. این بسیار عظیم ترو گسترده تره من همین الان دارم یک‌رو بازی میکنم شوخی میکنید؟؟! نابود ؟؟ استفاده از پست پراسیسنگ بسیار بالا خروجی همینه بسیار سینماتیک‌میشه اتفاقا . افکت اتش و بلار حرکتی نسل جدید رو‌به نمایش گذاشته تسلیشن سنگ های غار رو‌من ندیدم با ریگ های کف غار .خیره کننده است و بسیار بهتر هم خواهد شد .بدون شک . واقعا شما داری از اون جاینت ایرادبصری میگیری ؟؟ اون که از تمام cgi0ها هم زده بالاتر .
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,165
نام
∂αнмα
واقعا دارید راجب گیم پلی حرف میزنید که حتی جز کوردن هم تایید کرد که خیلی سنگین اسکریپت شده بود :D

View attachment 236286

Jez Corden from Windows Central:
" Hellblade 2 Trailer is Heavily Scripted With The Lack of Gameplay Elements It's a Walking Simulator, I Wish Xbox Make a Classic 3rd Person Game Like Horizon Zero Dawn "

قبل از حمله اینم بگم اتفاقا باید امیدوار بود این گیم پلی نهایی نباشه و محصول نهایی آزادی عمل بیشتری داشته باشه.
چشم بسته غیب گفته !! همه میدونیم گیم پلیی که نشون دادن اسکریپ شده بود بعدم جز کوردن یـ روزنامه نگار مثل هر روزنامه نگار دیگه . آیه نیومده که که باید طبق نظر ـش اینجا در مورد دمو حرف بزنیم یا نزنیم بعدشم Tell me you Don't played first game Without Say it در این حد !
بازی قطعا کامبت داره و کامبتش هم گسترده تر از نسخه اول ـه ولی نباید انتظار آزادی عمل بالا رو داشته باشید . به این بازی بیشتر باید به عنوان یـ چیز هیبریدی بین Interactive Drama و اکشن ادونچر نگاه کرد . Narrative و داستان اولویت اصلیش ـه . نسخه قبل چیزی به نام HUD نداشت بازی کومبو داشت ولی سازنده ها حتی نیومدن اون کمبو ها رو به پلیر یاد بدن خودت باید یاد میگفرتی (بازی ز کل Tutorial نداشت) و عمدش پازل بود و Narratives خلاصه نمیدونم چرا یـ سریا فک میکنن همه عناوین باید مثل هم باشن !!! جز کوردون بارها و بارها اومده گفته بیشتر از عناوین RPG و بازیای BGS خوشش میاد یادمه سر قضیه HI و جنجال پارسال اومد گفت XBOX همینی که هست قرار نیست دنبال روی سونی باشه حالا یهو یادش افتاده این بازی Walking Simulator ـه ؟ بماند که بازی خیلی بیشتر از یـ Walking Simulator خشک خالی ـه .

دوست من پست پراسیسینگ بسیار سنگین در این دمو‌بکار رفته بود مخصوصا کروماتیک ابریشین و بلار و ... بخاطر القا حس سینمایی و‌فوتوریلیزم .order هم اول نسل پیش همین کار رو‌کرد با موتورش . اصلا نابود نیست سبک بصری این قسمت اینه بسیار هم بهش میاد مثل اینکه ‌‌‌بگم اوه چرا بوردرلند گرفتیکش سل شید شده و .... بسیار عالی کار شده اصلا. قابل مقایسه نیستن قسمت اول و‌دوم. این بسیار عظیم ترو گسترده تره من همین الان دارم یک‌رو بازی میکنم شوخی میکنید؟؟! نابود ؟؟ استفاده از پست پراسیسنگ بسیار بالا خروجی همینه بسیار سینماتیک‌میشه اتفاقا . افکت اتش و بلار حرکتی نسل جدید رو‌به نمایش گذاشته تسلیشن سنگ های غار رو‌من ندیدم با ریگ های کف غار .خیره کننده است و بسیار بهتر هم خواهد شد .بدون شک . واقعا شما داری از اون جاینت ایرادبصری میگیری ؟؟ اون که از تمام cgi0ها هم زده بالاتر .
اگه این چیزایی که میگی باعث بشه من جزئیات کرکترا رو نبینم واسه اینکه سینمایی تر بشه میخوام صد سال سیاه از این افکت ها استفاده نکنن . من سر همون نسخه اول اولین کاری که کردم افکت Post Processing رو از تو منو خاموش کردم بازی مثل چی شارپ شد یـ دونه Reshade هم نصب کردم تا بیشتر شارپش کنم خلاصه متنفرم از این افکتایی که به بهونه سینمایی تر شدن سازنده ها استفاده میکنن و تا بتونم خاموششون میکنم.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر