Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 
بله!
چند تا از پایان های بازی، مسیرشون به کل با پایان بندی های دیگه عوض میشه، این موضوع شامل حال باس فایت ها، محیط ها، و توانایی ها میشه! یعنی اگر حدقل بخوای کل بازی و تموم خط های داستانی اصلی و فرعی رو تموم کنی باید 4 بار بازی رو تموم کنی!
بعد از اون هم یک ایتم دلبخواهی میده که بعد از نیو گیم پلاس با استفاده از اون سختی بازی بیشتر میشه و به کل چچلنج بازی مثل سری دارک سولز کم نمیشه!
کل توانایی ها با یک بار و دو بار و سه بار پلی دادن به دست نمیاد بلکه با فارم کردن بشدت زیاد میتونی توانایی های اخر که بهترین توانایی های بازی هستند رو گرفت!
اینا رو بیخیال بشیم برای کامل کردن اخرین سطح ارتقا های دست مصنوعی اش، باید هم چند بار دیگه بازی رو تموم کنی تو بتونی اون ایتم های مورد نیاز رو فارم کنی!
________
بنا بر توصیه 50 هزار نقد مثبت استیم بیش از 90 درصد پلیر ها در حد تموم کردن همون یک بار بازی هم یک بار تو باس فایت اصلی اشین موندند و نتونستند بازی رو حتی یکبار تموم کنند یا بیشترشون پایان بندی های غیر معمول رو تموم کردند :D:-j
دمت گرم داداش فقط من ds3 رو معمولی بازی میکنم ولی nioh رو خوب بازی میکنم
حالا به نظرت ارزش خرید داره برا من؟
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
دمت گرم داداش فقط من ds3 رو معمولی بازی میکنم ولی nioh رو خوب بازی میکنم
حالا به نظرت ارزش خرید داره برا من؟
همه چیز به سطح بازی کردن شما بستگی داره!
مثلا من Nioh برام بشدت سخت هست، در حد دارک سولز 1 در صورتی که دارک سولز 3 اب اشامیدنی هست برایم و سیکرو هم غیر از 3 تا از باس هاش برام سختی نداشت! :D
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
دوستان کی پایان purification رو رفته یه سوال دارم.

تو راهنما خوندم بعد کشتن owl بر با پسره حرف بزنم و بعد اما میره طبقه بالا بعد باهاش حرف بزنم. مشکل اینجاست که نمیره ....من رفتم چند تا دشمن کشتم اسکیل گرفتم تو این مدت بیشتر از 10 بار idol های مختلف استراحت کردم اما این دختره خبر مرگش نه پیش اون مجسمه سازه میره نه سر قبر میره نه طبقه بالا.
 
باس فایت اخری رو امروز زدم دقیقا 30 دقیقه طول کشید:|
اون 2 فاز اخرش اینقدر دور زمین چرخیدم اخرش وقتی باس فایت رو اعدام کردم تا یک ساعت بعدش سرگیجه داشتم!
ولی در کل دست مریزاد میازاکی، واقعا مرد عمل خودتی و بس بقیه فقط حاشیه هستند:D
 
خب بالاخره وقتش رسید برم سراغ این دست‌رنج میازارکی
اصن جیگرم حال اومد اینقدر که این بازی به دلم نشست! بنظرم نقطه اوج کار استاد، سکیرو هست.
فعلاً تا اواسط بازی رفتم و تا اینجای کار بهترین سیستم مبازره و گرافیک فنی رو بین تمام کارهای میازاکی واسه من داشته
چقدر طراحی محیط و موسیقی به دل من میشینه و منو شیفته فرهنگ ژاپن کرده در صورتی که هیچ مطالعه و علاقه قبلی نسبت به این فرهنگ دیرینه نداشتم. آفرین به این بازی ساز
بازی از لحاظ داستان واقعاً سر راست تر شده و سختیش هم تا اینجای کار بنظرم از بلادبورن و دارک سولز 3 کمتر بوده (من قبل از سکیرو فقط همین دو عنوان رو تجربه کرده ام) دلیلش هم فک میکنم مخفی کاری، آزادی عمل، داشتن تجهیزات بسیار و تاکتیکی بودن باس فایت هاس
انصافا توی بلادبورن و دارک سولز 3 خیلی وقتا به ناحق میمردم اونم از طریق سورپرایز های توی مپ و یا مسخره بازی ـه باس فایت ها، اما توی سکیرو اصن انگار اون سختی های بی مورد و بی جهت وجود نداره در حدی که میشه یه باس رو با تاکتیک مناسب و بدون دریافت دمیج شکست داد.
مورد بعدی فارم کردن راحت الحلقوم ـه :D من یه نقطه ای رو گیر آوردم دشمن های معمولی نزدیک به هم هستن و sen و xp خوبی دراپ میکنن واسه همین هی میکشمون هی لول آپ میکنم و آیتم میخرم از فروشنده ها و هی دوباره rest و ادامه ماجرا :D

خلاصه تا اینجای کار حداقل واسه من بهترین بازی میازاکی ـه چون خیلی خوب باهاش ارتباط برقرار کردم

بنظرم حتی گیمرهای Core هم نباید اینو از دست بدن
 
باس فایت اخری رو امروز زدم دقیقا 30 دقیقه طول کشید:|
اون 2 فاز اخرش اینقدر دور زمین چرخیدم اخرش وقتی باس فایت رو اعدام کردم تا یک ساعت بعدش سرگیجه داشتم!
ولی در کل دست مریزاد میازاکی، واقعا مرد عمل خودتی و بس بقیه فقط حاشیه هستند:D

من تو یوتوب دیدم اینجوری میجنگید اما اصلا از این سبک خوشم نمیاد...میخوام برم تو دل دشمن همش deflect کنم اتک بدم 20 بار اول که مردم بخاطر این بود که میخواستم از راه این فیلم ها برم اما بار آخر همون سبک خودم رو پیش گرفتم جوری زدمش که 10 تا spirit و 3 تا گارد برام مونده بود
 
خب بالاخره وقتش رسید برم سراغ این دست‌رنج میازارکی
اصن جیگرم حال اومد اینقدر که این بازی به دلم نشست! بنظرم نقطه اوج کار استاد، سکیرو هست.
فعلاً تا اواسط بازی رفتم و تا اینجای کار بهترین سیستم مبازره و گرافیک فنی رو بین تمام کارهای میازاکی واسه من داشته
چقدر طراحی محیط و موسیقی به دل من میشینه و منو شیفته فرهنگ ژاپن کرده در صورتی که هیچ مطالعه و علاقه قبلی نسبت به این فرهنگ دیرینه نداشتم. آفرین به این بازی ساز
بازی از لحاظ داستان واقعاً سر راست تر شده و سختیش هم تا اینجای کار بنظرم از بلادبورن و دارک سولز 3 کمتر بوده (من قبل از سکیرو فقط همین دو عنوان رو تجربه کرده ام) دلیلش هم فک میکنم مخفی کاری، آزادی عمل، داشتن تجهیزات بسیار و تاکتیکی بودن باس فایت هاس
انصافا توی بلادبورن و دارک سولز 3 خیلی وقتا به ناحق میمردم اونم از طریق سورپرایز های توی مپ و یا مسخره بازی ـه باس فایت ها، اما توی سکیرو اصن انگار اون سختی های بی مورد و بی جهت وجود نداره در حدی که میشه یه باس رو با تاکتیک مناسب و بدون دریافت دمیج شکست داد.
مورد بعدی فارم کردن راحت الحلقوم ـه :D من یه نقطه ای رو گیر آوردم دشمن های معمولی نزدیک به هم هستن و sen و xp خوبی دراپ میکنن واسه همین هی میکشمون هی لول آپ میکنم و آیتم میخرم از فروشنده ها و هی دوباره rest و ادامه ماجرا :D

خلاصه تا اینجای کار حداقل واسه من بهترین بازی میازاکی ـه چون خیلی خوب باهاش ارتباط برقرار کردم

بنظرم حتی گیمرهای Core هم نباید اینو از دست بدن

بهترین جا برای فارم قسمت آخر هست foundtion یه همچین چیزی بود ...600 تا xp با سه تا اتک هم میمیرن
 
من تو یوتوب دیدم اینجوری میجنگید اما اصلا از این سبک خوشم نمیاد...میخوام برم تو دل دشمن همش deflect کنم اتک بدم 20 بار اول که مردم بخاطر این بود که میخواستم از راه این فیلم ها برم اما بار آخر همون سبک خودم رو پیش گرفتم جوری زدمش که 10 تا spirit و 3 تا گارد برام مونده بود
والله من تو یو تیوب ندیدم و خودم همین طوری هم OWL رو شکست دادم، هم اشین، هم گنچیرو وسط بازی این جاخالی دادن ها و ضربه زدن با مورتال بلید جز کلیدی ترین اجزاری گیم پلی بازی هست پس ممکنه 99 درصد پلیر ها همین طوری پیش برند و ممکنه هم سبک دیگه ای که با توجه به N تا توانایی برای مبارزه داره :D
 
باس فایت آخر (سینت سوارد ایشین ) همه اون ویدیوهای یوتیوب گمراه کننده ان. خود بازی تقریبا راهکار شکستش را مشخص میکنه. منم اول اونا را دیدم اصلا نمیتونستم بزنم بعد روش خودم را پیدا کردم خیلی راحت زدمش. هرچهارتا فاز راهکار راحت خودش را داره
 
راه کارش برای من کلا عقب نشینی بود اصلا نزدیک که میشدم استرس میگرفتم نمیشد دفاع کنی کلا باید بیای عقب بعد که پرید هوا اومد بزنت باید جاخالی بدی بعد ضربه بزنی
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
میشناسم شروع کرده بازیو تهش تزریقاتی دراومده!:دی خودمو نمیگم البته!:دی یعنی دیمن آو هیتردو من گریم گرفت تا زدمش!:| آخراش خون گریه میکردم وقتی مرد به ترتیبه حروف الفبا هرچی فحش بلد بودم دادم بهش!:|
 
  • Smile
  • Like
Reactions: WTF?, blak and db07
میشناسم شروع کرده بازیو تهش تزریقاتی دراومده!:D خودمو نمیگم البته!:D یعنی دیمن آو هیتردو من گریم گرفت تا زدمش!:| آخراش خون گریه میکردم وقتی مرد به ترتیبه حروف الفبا هرچی فحش بلد بودم دادم بهش!:|
بازی سختر از بلاد و دارک سولز هست؟
حقیقتش وقتی که بلاد و دارک سولز روتموم کردم حوصلم بیشتر بود
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or