Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 

🅺 🅸 🅻 🅻 🅴 🆁

千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺⏎
ناظم انجمن
Feb 22, 2011
14,938
نام
∂αнмα
qcy8_mqdefault.jpg


Shadows Die Twice - E3 2018 Gameplay Trailer
1080
 

KingAmir

کاربر سایت
Apr 19, 2016
402
گیم‌پلی سریع با هسته‌ی سولز. گرپلینگ گان. ژاپن سنگوکو. میازاکی... بهتر از این داریم؟ فکر کنم بهترین اتمسفری که از ژاپن خلق شده تو بازیا برای Sekiro هست. چون فرام‌سافتور روایت بازیاش با محیط هست. نمی‌شه بد باشه :D درکنار جنبه‌ی هنریش، داستان گویش رو هم داره. خلاصه که هایپ چسبید به سقف. اینم بخونید حال کنید :D : Activision and FromSoftware Announce Sekiro: Shadows Die Twice Set to Arrive in Early 2019
 

Ludens

عضو تحریریه
Dec 7, 2015
3,116
ni oh که نشد، نمیشه اینا دیگه حداقل بیخیال اون قضایا بشن و پشت کنند به فن هاشون؟=))
خدایی ni oh2هه :p
حالا نمیدونم فقط من اینجوری بودم یا نه ولی اتفاقا موقع دیدن تریار این حسو داشتم اینبار قرار نیست موقع بازی کردن اندازه سولز/بورن عذاب بکشیم. :D

مبارزاتش عالی بودن آقا. عالی!:x مخصوصا اینکه یه کلید برای Jump در نظر گرفتن خیلی تصمیم درستی بود بنظرم. (تو بلادبورن هم بود ولی خب تو مبارزه به کار نمیومد. ) وقتی مکانیزم اون طنابه رو دیدم که دیگه رسما اینجوری بودم: :-t :D
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
863
نام
امیر
خوده بازي بي نظير بود..كلي مكانيك جديد كه واقعا اونو از سولزبورن يه جورايي جدا ميكنه!اما فقط من اينطوريم ك اسمه اكتيويژنو ميبينم مور مور ميشم ؟ يه وقت از اون بلاهايي ك سره بانجي اومد سره فرام سافتور نيارن -_-
 

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
2,161
به شخصه زیاد حال نکردم.
گیم پلی بنظر خیلی خوب بود ولی فضای بازی حتی نزدیک اون فضای تاریک و تیره سولز و بلادم نبود. انتظار یه چیز خیلی تاریک‌تری داشتم گرافیکم زیاد دقت نکردم ولی انگار پایینتر از حد متوسط بود درکل انتظار خیلی بیشتری داشتم. حالا صبر کنیم تو تریلرای بعدی ببینیم وضعیت چجوریه
اون اسم اکتیویژنم کنار هرچیزی که میاد قشنگ نصف ارزششو از دست میده
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
6,735
نام
ali
ni oh که نشد، نمیشه اینا دیگه حداقل بیخیال اون قضایا بشن و پشت کنند به فن هاشون؟=))
خدایی ni oh2هه :p
فقط ni oh که نیس:D
ترکیبی از تنچو سولز و محیط ni oh عه ولی اگر دقت کرده باشی به نظرم ازادی عمل زیادی توی محیط داشت
دروغ چرا من تا اخرین لحظه هنوزم امید به BB2 داشتم ولی خب از این هم راضی ام<:-P
ولی اسم اکتی رو که دیدم اینجور شدمB-(
گیم پلی خیلی روان و سریع بود:*
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
1,992
به شخصه زیاد حال نکردم.
گیم پلی بنظر خیلی خوب بود ولی فضای بازی حتی نزدیک اون فضای تاریک و تیره سولز و بلادم نبود. انتظار یه چیز خیلی تاریک‌تری داشتم گرافیکم زیاد دقت نکردم ولی انگار پایینتر از حد متوسط بود درکل انتظار خیلی بیشتری داشتم. حالا صبر کنیم تو تریلرای بعدی ببینیم وضعیت چجوریه
اون اسم اکتیویژنم کنار هرچیزی که میاد قشنگ نصف ارزششو از دست میده
دقیقا منم همین نظر رو دارم!!! انتظار یک بازی سنگین و تاریک مثل دارک یک و بلادبورن داشتم با توجه به اون تیزر تو کنفرانس سونی، این اکتیویژنم قشنگ میشه ناشر هر بازی نمیشه انتظار خوبی داشت، ولی خب این FS هست!!!! تو همین نمایش هم اتمسفر ژاپن و سامورایی ها و ترکیب بلادبورن بشدت توش دیده میشه، مبارزات بازی هم بشدت عمق داشتن، تم اساطیری بازی با اون باس فایت ها هم عالی بود، در کل بازیش بشدت یک عنوان خارق العاده بود و تا الان بعد CP بهترین نمایش کل کنفرانس ها بوده برای من.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر