Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 
بنده به یه نتیجه رسیدم در مورد بازیایه میازاکی! اینجوریه که شما اولش یه بار سرویس میشی تا بازیو تموم کنی! بعدش قلق میگیری تویه رانه دوم و از ران سوم به بعد رنده میکنی و تازه بازی حال میده و اون حس انتقامی که از باسایی که تویه رانه اول سرویست کردن!:دی
 
بازي در كل خيلي متوسطه يعني از نظر داستاني كه اصلا توقع منو براورده نكرد مثلا تو انيمه هايي مثله ناروتو و بليچ و دث نوت داستان سرايي هيجان اگيز ژاپني رو ميشد ديد و اين هم مي توسن خيلي مهيج تر و با تعداد كات سين هاي بيشتر و بهتر داستانو روايت كنه.
از لحاظ گيم پلي هم واقعا متوسط بود فريم دراپها بشدت رو مخ بود و تغيير زاويه دوربين هم كه ضعيف بود .
انجين گرافيكي هم كه ضعيفه و اصلا توقعي كه از يه بازي سال ٢٠١٩ ميره رو براورده نكرده بيشتر من رو ياد باريهاي پلي ٢ مي انداخت
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
بازی می شه با موس و کیبورد رفت یا سخته ؟ مسیر بازی و نحوه پیشروی معلومه یا جهان بازه ؟؟؟
بازی کاملا با موس و کیبورد قابل بازی هست. مسیر بازی میشه گفت جهان بازه، ماموریت فرعی به شما میده ولی به حالت اینکه معلوم کنه کجا بری نیست و خودت باید پیگیری کنی! ولی اونقدارا بزرگ نیست که آدم گم بشه توش.
 
  • Like
Reactions: kamyy
بازی کاملا با موس و کیبورد قابل بازی هست. مسیر بازی میشه گفت جهان بازه، ماموریت فرعی به شما میده ولی به حالت اینکه معلوم کنه کجا بری نیست و خودت باید پیگیری کنی! ولی اونقدارا بزرگ نیست که آدم گم بشه توش.
شما با موس و کیبورد بازی کردید ؟؟؟ به صورت پیش فرض پراکندگی دکمه روی کیبورد بود یا راحت بود ؟؟ معمولا این بازی با دسته راحت تره !
 
بازی کاملا با موس و کیبورد قابل بازی هست. مسیر بازی میشه گفت جهان بازه، ماموریت فرعی به شما میده ولی به حالت اینکه معلوم کنه کجا بری نیست و خودت باید پیگیری کنی! ولی اونقدارا بزرگ نیست که آدم گم بشه توش.
شما با موس و کیبورد بازی کردید ؟؟؟ به صورت پیش فرض پراکندگی دکمه روی کیبورد بود یا راحت بود ؟؟ معمولا این بازی با دسته راحت تره !
 
  • Like
Reactions: ArefTheGreat
شما با موس و کیبورد بازی کردید ؟؟؟ به صورت پیش فرض پراکندگی دکمه روی کیبورد بود یا راحت بود ؟؟ معمولا این بازی با دسته راحت تره !
بازی برای من با کیبورد راحت بود. بعضی وقتی شاید وسط باس فعال کردن یک آیتم یا سویچ کردن بین آیتم های مختلف سخت باشه ولی از نظر من جوری نیست که اذیت بکنه، ولی خوب بدیهی هست که با کنترلر بازی خوش دست تر هست.
 
  • Like
Reactions: kamyy
من تازه رسیدم‌‌ به باس

کینگ کونگ برا بار دوم که شمشیر داره چجور باید زدش
اين كلا cheese نداره و به همون شكلي كه بار اول زديش بايد مبارزه كني و مي تونم بگم سخترين باس بازي بود واسه من.
 
من تازه رسیدم‌‌ به باس

کینگ کونگ برا بار دوم که شمشیر داره چجور باید زدش
وقتی با شمشیر شیرجه میزنه بپر روش ضرباتش دفع کنی اخرش شمشیرش میبره بالا یه ضربه محکم میزنه بت اونم دفع کنی بیحرکت میمونه میتونی بش ضربه بزنی برای بار دوم زودتر میمیره
 
وقتی با شمشیر شیرجه میزنه بپر روش ضرباتش دفع کنی اخرش شمشیرش میبره بالا یه ضربه محکم میزنه بت اونم دفع کنی بیحرکت میمونه میتونی بش ضربه بزنی برای بار دوم زودتر میمیره

الان من زدمش الان باید کجا برم ؟
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
سلام
با پیشروی کارکتر اینقدر قوی میشه که دیگه احتیاجی به مخفی کاری نباشه ؟ یا اگه خیلی قوی بشه یعنی ماکزیموم بشه بازم مجبوریم مخفی کاری بریم ؟
بلادبورن نیم ساعت اولش سخت بود ولی این بازی با سختیه بیش از حدش ادمو دیوانه میکنه سختیش تمومی نداره
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or