Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 
میرسی تو Ashina Castle اون ژنراله با 4-5 تا نوچه هاش رو زدم در قلعه هم که بستس کدوم وری برم؟:Dهمینطور دارم دور خودم میچرخم.
برو سمت راست همونا و از قلعه برو بالا و سمت چپ. در واقع باید بری از بالای همین قلعه ای که روبروت هست واردی بشی.
 
واااااای بازم کمک میکنید:Dبعد این که گنیچیرو رو میزنی میری پشت قلعه ادامه میدی میری تو Sunken Valley اون باسه که چنگک بسته تو غاره هست رو شکست میدی باید کدوم وری بری؟ پریدم تو سوراخی که کف زمینه اما هر ور میرم یا بن بسته یا بر میگردم ورودی باس.
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
واااااای بازم کمک میکنید:Dبعد این که گنیچیرو رو میزنی میری پشت قلعه ادامه میدی میری تو Sunken Valley اون باسه که چنگک بسته تو غاره هست رو شکست میدی باید کدوم وری بری؟ پریدم تو سوراخی که کف زمینه اما هر ور میرم یا بن بسته یا بر میگردم ورودی باس.
وقتی گنیچیرو رو زدی، باید بری پیش کورو توی کتابخونه (همون زیر محل مبارزه با گنیچیرو) و کلید ورود به Sunken Valley رو بگیری (فکر کنم کنارش روی میز باشه) که در واقع میشه پشت همون مجسمه ای که اون یارو چنگکی رو میزنی. توی اون سوراخ کف زمین نباید بری.
 
دوستان بازی ارزش تکرار مثل بلاد بورن داره؟
در کل ارزش دیجیتالی گرفتن داره برای ارشیو کردن؟
و ی چیز دیگه:مثل نیو مراحل جانبی که نداره؟
اصلا مثل بلاد بورن ارزش تکرار نداره. یا مثل دارک سولز 3 که قسمت انلاینش هزاران ساعت مشغولت می کنه. احساس می‌کنم این بازی رو آبدارچی شرکت فرام سافت ور درست کرده.

فرستاده شده از BND-L21ِ من با Tapatalk
 
بالاخره بازیو برای بار اول تموم کردم! خسته نباشم!:دی بازی بهتر از اون چیزی بود که اولش فکر میکردم! توی رانه دوم رنده میکنم میریزم پایین! نحوه ی گنجوندن سختی تو بازی خیلی باحال کار شده. دیمن بل و اینکه اول رانه دومم میشه انتخاب کنی که بازی سخت تر بشه. قطعا گستردگی و ارزش تکرار بلادو نداره اما گیم پلی بازی خیلی خوبه. شاید حتی بهتر از بلاد!
 
بالاخره بازیو برای بار اول تموم کردم! خسته نباشم!:D بازی بهتر از اون چیزی بود که اولش فکر میکردم! توی رانه دوم رنده میکنم میریزم پایین! نحوه ی گنجوندن سختی تو بازی خیلی باحال کار شده. دیمن بل و اینکه اول رانه دومم میشه انتخاب کنی که بازی سخت تر بشه. قطعا گستردگی و ارزش تکرار بلادو نداره اما گیم پلی بازی خیلی خوبه. شاید حتی بهتر از بلاد!
من چند روز پیش روی NG+5 و Demon Bell و Kuro's Charm تمومش کردم، به شدت چسبید:D دقیقا به خاطر همین گیم پلی بود که دوباره رفتم سراغش چون واقعا لذت بخشه وقتی کاملا بهش مسلط باشی. اصلا جایی برای اشتباه وجود نداره چون حتی دفاع کردن هم باعث میشه نصف جونتون با یه ضربه بره و فقط پری کردن تنها انتخابتونه لول:D
 
من چند روز پیش روی NG+5 و Demon Bell و Kuro's Charm تمومش کردم، به شدت چسبید:D دقیقا به خاطر همین گیم پلی بود که دوباره رفتم سراغش چون واقعا لذت بخشه وقتی کاملا بهش مسلط باشی. اصلا جایی برای اشتباه وجود نداره چون حتی دفاع کردن هم باعث میشه نصف جونتون با یه ضربه بره و فقط پری کردن تنها انتخابتونه لول:D
حتما میرم سراغش! فعلا یکم دیگه باید قلق بیاد دستم هنو کامل نشده قلقش برام!:دی
 
  • Like
Reactions: Safety & Peace
سلام بازی رو تازه امروز شروع کردم این ایتم ‌ها که از دشمن ها لوت میکنی به چه درد میخوره من تو مکان ابی ها هم میرم دو بخش REST و TRAVEL بیشتر نداره چجور باید از این Xpها ‌استفاده کنم
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or