Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 
محیط انقدر وسیعه که گم شدم تو بازی :)) با اختلاف بهترین بازی میازاکی تا به این لحظه س. البته فعلا سرگرم بازی هستیم بعدا کاش وقت بشه نظریات رو مرور کنیم :))

اون مار به جرئت میتونم بگم با شکوه ترین چیزی بود که تو بازیای کامپیوتری دیدم. یعنی بی نظیر بود
 
سلام
سلام. بازی چندتا باس و مینی باس داره؟
فکر کنم حدود 27 تا باشن که 20تاش گمانم فرعیه

دلم نیومد این شاتی که گرفتم رو نزارم!
خدایگان ادب!
خدایگان سامورایی!!!
هنوز ورود نکردم به درگاهش و نمیدونم چی در انتظارمه ولی دوست دارم هاراکیری کنم و خودمو خلاص کنم ، تا اینکه اونجا برم:D
103467
پ.ن:میازاکی:Praying:
 
آخرین ویرایش:
این باس monk که تو تریلر ها نشون میداد خیلی کودن بود اینجا دهنه ما رو سرویس کرده :D مردن هم که کار طبیعی تو این بازی اصلا تو بازیای میازاکی آدم دوست داره فقط بمیره :D
بازی هم ۴ تا پایان داره حواستون باشه
 
دلم نیومد این شاتی که گرفتم رو نزارم!
خدایگان ادب!
خدایگان سامورایی!!!
هنوز ورود نکردم به درگاهش و نمیدونم چی در انتظارمه ولی دوست دارم هاراکیری کنم و خودمو خلاص کنم ، تا اینکه اونجا برم:D
پ.ن:میازاکی:Praying:
البته در واقع مینی باسه ولی مبارزه باهاش واقعا لذت بخش و سخته
بالای همین هم یه باس خفن هست:-"
 
پایان های بازی به چه مواردی بستگی داره؟ تعامل با NPC ها، تعداد مردن، لول شخصیت قبل پایان بازی یا ... ؟؟ یکی یه توضیح کوتاه بدون اسپویل بده حواسمون باشه :D
چون مثلا بعضی مواقع که میرم سر یه باس فایت و بد شروع میشه و بقول خارجیا Bad attempt عه وای میستم تا بکشه سریع منو چون میدونم با این جون الانم غیرممکنه به ته باس برسم و بکشمش! میخوام بدونم تاثیر داره؟
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
روش کشتن Headless:

یه فروند Divine Confetti و یک فروند Pacifying Agent بزنید تا بتونید بهش ضربه قوی بزنید و در عین حال یه خرده مقاومت در برابر Terror داشته باشید. خیلی خیلی خیلی مهمه که ضرباتش رو درست Deflect کنید تا دچار Terror نشید. هر وقت هم غیب شد، از پشت سرتون ظاهر میشه. راحت میتونید بزنیدش.
 
دوستان من دوتا مشکل خیلی بزرگ دارم با این بازی اول اینکه نقشه نداره دوم اینکه ابجکتیو رو مشخص نمیکنه من گیر کردم نمیدونم باید کجا بریم
درود:D
فکر میکنم تا الان تجربه ی بازی های مشابه (که سازندشون میازاکی هست) رو نداشتین
توی این سبک ، نه مپ وجود داره و نه آبجکتیو:D
هدف اصلی شما تو این بازی اینه که جان ارباب جوانتون رو نجات بدین و با پیشروی توی بازی و خوندن نامه ها و صحبت با npc ها مسیر و هدفتون رو دنبال میکنید
از طرفی یه حالت تقریبا خطی داره و انقدرها هم گیج کننده نیست که نتونی مسیر رو پیدا کنی:D
نهایت ِ بیراهه رفتنتون شما رو به یه سری باس (معمولا) میرسونه که فرضا بعد از شکست دادنش متوجه میشید مسیر اصلی نبوده و بن بست هستش ، پس تو فکر ابجکتیو و ... نباشید
روش کشتن Headless:

یه فروند Divine Confetti و یک فروند Pacifying Agent بزنید تا بتونید بهش ضربه قوی بزنید و در عین حال یه خرده مقاومت در برابر Terror داشته باشید. خیلی خیلی خیلی مهمه که ضرباتش رو درست Deflect کنید تا دچار Terror نشید. هر وقت هم غیب شد، از پشت سرتون ظاهر میشه. راحت میتونید بزنیدش.
علی وسوسم نکن اسپویلر رو باز کنم:pepsi:
من ضعیفمممممم هنوز زوده:دی
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
نظرات را توی Resetera میخوندم به نظر میاد تعداد افرادی که این سری نظرات Mixed دارن بیشتر از بازیهای قبلی From باشه. یک شکایتی که میبینم اکثرا میکنن اینه که بازی سیستم RPG مثل بازی های قبلی نداره و ارزش تکرار بازی کمتره. و اینکه عملامکانیزم مبارزه فقط براساس سرعت عمل هستش و مثل Dark Soul نیست که افراد سیستم بازی متفاوتی بتونن انتخاب کنن.

حالا ببینم اگه این بازی هایی که رو دستمه را باید اول تموم کنم تا با خیال راحت بیام سراغ این.
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
دوستان من دوتا مشکل خیلی بزرگ دارم با این بازی اول اینکه نقشه نداره دوم اینکه ابجکتیو رو مشخص نمیکنه من گیر کردم نمیدونم باید کجا بریم
نداره کلا اینایی که میگی بازی. کل محیط باز هست اکثرا به هم مرتبط هست از اینور میری میرسی به پل که باسع روش نمیتونی بزنیش میری از اونطرف پیشروی میکنی زیاد گیچ کننده نیست شما فقط برو هرچی دیدی بکش ابجیکتیوه خوده این کار :D
 
نظرات را توی Resetera میخوندم به نظر میاد تعداد افرادی که این سری نظرات Mixed دارن بیشتر از بازیهای قبلی From باشه. یک شکایتی که میبینم اکثرا میکنن اینه که بازی سیستم RPG مثل بازی های قبلی نداره و ارزش تکرار بازی کمتره. و اینکه عملامکانیزم مبارزه فقط براساس سرعت عمل هستش و مثل Dark Soul نیست که افراد سیستم بازی متفاوتی بتونن انتخاب کنن.

حالا ببینم اگه این بازی هایی که رو دستمه را باید اول تموم کنم تا با خیال راحت بیام سراغ این.
مگه وحی نازل شده که هرچی‌ میازاکی میسازه باید همون فرمولو داشته باشه؟ خوب نبایدم مثل دارک سولز باشه. چون اسمش sekiro هست. هیچ‌ربطی به سولز نداره بازی اخه.پس دلیلی نداره مثل اونا باشه.
پایان های بازی به چه مواردی بستگی داره؟ تعامل با NPC ها، تعداد مردن، لول شخصیت قبل پایان بازی یا ... ؟؟ یکی یه توضیح کوتاه بدون اسپویل بده حواسمون باشه :D
چون مثلا بعضی مواقع که میرم سر یه باس فایت و بد شروع میشه و بقول خارجیا Bad attempt عه وای میستم تا بکشه سریع منو چون میدونم با این جون الانم غیرممکنه به ته باس برسم و بکشمش! میخوام بدونم تاثیر داره؟
خیر. تاثیری نداره مردن و ....! پایان بازی در یک مکان مشخص رخ میده گویا )پشت بام(. ۲ تا از پایانا فقط با انتخاب دو گزینه ی متفاوت رقم میخوره. دوتای دیگش هم با انتخاب همون گزینه و انجام یکی دوتا کار .
یه پایان هست که اگر انتخابش کنی بازی زودتر تموم‌ میشه و برخی از باس ها رو نمیتونی ببینی دیگه. بعضی از پایانا کامل تره و اگر انتخاب کنی باید با یکی دوتا باس دیگه هم بجنگی. به لول هم ربطی نداره. به تعامل با شخصیت ها هم فقط در حین انتخاب دیالوگ با ۲ شخصیت اصلی ربط پیدا میکنه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or