Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 
خیلی مسخرست این :| نمیدونم دسته من خرابه؟!؟! میبینی گارد رو نگه داشتم یه لحظه هم ول نمیکنم، یهو وسط فایت میبینم گاردم باز شده 3-4 تا کمبو پشت سر هم میخورم :|:| یا میبینی یهو لاک میره و کرکترت برمیگرده به دیوار نگاه میکنه! تا برگردی پیداش کنی کجاست دوباره لاک کنی میزندت :| سر باس های دیگه شده یک ساعتم معطل شدم ولی اعصابم خورد نشد چون میدونستم سر ارور های خودم مردم! ولی این لیدی باترفلای رسما این مشکلات نمیدونم دسته من یا خود بازی هر سری منو میکشه :| یا گاردم یهو باز میشه و خودم نمیفهمم یا یهو لاک از بین میره و ... واسه شمام اینجوریه؟ :|
پ.ن: میدونم Posture م پر نشده و بخاطر اون نیست که گاردم باز میشه! یهو انگار دستتو از رو دکمه برمیداری :|
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
همون بهتر بازی بخش انلاین نداره تا توسط پلیر هاش به گند کشیده نشه...
دارک سولز 3 همون روزی که اومد رو 265 تومن خریدمش بعد از چند هفته بازی خود به خود بخش انلاینش به خاطر مشکلات فنی منو و هزاران نفر دیگر رو بن کرد
بعد ها که دی ال سی ها هم اومد من هر دو شون رو به قیمت 125 تومن خریدم دو باره بازی منو به علت این که کسی که همراه من COOP بود چیت زده بود بن کرد! :|
چند ماه پیش هم بخاطر ایتمی که ماد شده بود و از یکی از پلیر های PVP من گرفته بودمش بازم 3 هفته منو بن کرد :|
درسته بازی کو اپش قویه، خیلی جالب و فانه، و رفتن با دوستان خیلی لذت بخشه ولی وقتی حتی یک قفل انلاین برای بازی نذاری هر ننه قمری کل ایتم های بازی رو تغییر میده :| وقتی حتی یک سیو انلاین نداری همه میرن سیو مکس لول میارن بالا بازی به گند کشیده میشد! این وسط اون کسایی که هیچ وقت چیت نمیزدن مثل من بدبخت هم بخاطر یک عده نامرد بن میشدن دیگه تو این سه سال ساپورت باندی نامکو این قدر از من معضرت خواهی کرد، وسط معضرت دونیش پاره شد:D در کل بنظرم کار جالبی کردن که بخش مولتی پلیر رو در این نسخه بکلی حذف کردن و امیدوارم برای بازی هاش بعدشی هم نزاره تا یکسری بدبخت بیچاره با ماد درست کردن بقیه پلیر ها رو از بازی بن نکنن مثل من :|
103449
 
همون بهتر بازی بخش انلاین نداره تا توسط پلیر هاش به گند کشیده نشه...
دارک سولز 3 همون روزی که اومد رو 265 تومن خریدمش بعد از چند هفته بازی خود به خود بخش انلاینش به خاطر مشکلات فنی منو و هزاران نفر دیگر رو بن کرد
بعد ها که دی ال سی ها هم اومد من هر دو شون رو به قیمت 125 تومن خریدم دو باره بازی منو به علت این که کسی که همراه من COOP بود چیت زده بود بن کرد! :|
چند ماه پیش هم بخاطر ایتمی که ماد شده بود و از یکی از پلیر های PVP من گرفته بودمش بازم 3 هفته منو بن کرد :|
درسته بازی کو اپش قویه، خیلی جالب و فانه، و رفتن با دوستان خیلی لذت بخشه ولی وقتی حتی یک قفل انلاین برای بازی نذاری هر ننه قمری کل ایتم های بازی رو تغییر میده :| وقتی حتی یک سیو انلاین نداری همه میرن سیو مکس لول میارن بالا بازی به گند کشیده میشد! این وسط اون کسایی که هیچ وقت چیت نمیزدن مثل من بدبخت هم بخاطر یک عده نامرد بن میشدن دیگه تو این سه سال ساپورت باندی نامکو این قدر از من معضرت خواهی کرد، وسط معضرت دونیش پاره شد:D در کل بنظرم کار جالبی کردن که بخش مولتی پلیر رو در این نسخه بکلی حذف کردن و امیدوارم برای بازی هاش بعدشی هم نزاره تا یکسری بدبخت بیچاره با ماد درست کردن بقیه پلیر ها رو از بازی بن نکنن مثل من :|
View attachment 103449
آخه مشکل چیت زدن و این چیزها تو پلی استیشن نبود.

فرستاده شده از BND-L21ِ من با Tapatalk
 
اگر طبقه پایین توی Dojo دقت میکردی، یه تابلو بودن که در مورد رعد و برق و این چیزا نوشته بود. بازم قبل از فاز دوم میگه چجوری باید با رعد و برقش مقابله کنی. هر وقت دیدی نوشته خطر اومد و خواست رعد و برق بزنه، بپر روی هوا و ضربه بزن. رعد و برق رو میگیره و پرت میکنه به سمت خودش:D
اگر احساس میکنی این باس سخته، فکر تموم کردن بازی رو از سرت بیرون کن چون این باس شوخیه جلوی سه چهارتای آخری:D
راستی یه سوال خود آقای میازاکی چجوری این بازی رو تا آخر میره؟ برام جالبه بدونم

فرستاده شده از BND-L21ِ من با Tapatalk
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
راستی یه سوال خود آقای میازاکی چجوری این بازی رو تا آخر میره؟ برام جالبه بدونم

فرستاده شده از BND-L21ِ من با Tapatalk
با جادوی سیاه:D
===========
خب منم بازی رو تموم کردم و به عمیق ترین ارضای روحی روانی (:D) رسیدم. باس آخر به شدت چالش برانگیز و سخت بود و به شدت دقت و عکس العمل میخواد. در کنارش باید به طرز وحشتناکی صبور باشید. این بازی معادله بازی های میازاکی رو برای من به هم زد و از الان معادله به این صورته:D:
Sekiro > Bloodborne = Dark Souls > Dark Souls III > Demon's Souls > Dark Souls II
 
http://uupload.ir/files/gie0_3333.jpg


اوفففف این Sekiro Shadows Die Twice چقدر خوبه از تمام ساخته های قبلیشون بهتره چه اتمسفر خفنی داره . گرافیک فنی بازی هم قابل ستایشه
http://uupload.ir/files/dagi_bf43ccc7a8ecc303f3d6e869ab5995ff.jpg

منو بشدت یاد قهرمان Kenji Oja تو بازی Battle Realms میندازه
 
  • Like
Reactions: kamyy
خیلی مسخرست این :| نمیدونم دسته من خرابه؟!؟! میبینی گارد رو نگه داشتم یه لحظه هم ول نمیکنم، یهو وسط فایت میبینم گاردم باز شده 3-4 تا کمبو پشت سر هم میخورم :|:| یا میبینی یهو لاک میره و کرکترت برمیگرده به دیوار نگاه میکنه! تا برگردی پیداش کنی کجاست دوباره لاک کنی میزندت :| سر باس های دیگه شده یک ساعتم معطل شدم ولی اعصابم خورد نشد چون میدونستم سر ارور های خودم مردم! ولی این لیدی باترفلای رسما این مشکلات نمیدونم دسته من یا خود بازی هر سری منو میکشه :| یا گاردم یهو باز میشه و خودم نمیفهمم یا یهو لاک از بین میره و ... واسه شمام اینجوریه؟ :|
پ.ن: میدونم Posture م پر نشده و بخاطر اون نیست که گاردم باز میشه! یهو انگار دستتو از رو دکمه برمیداری :|
فقط داج بزن و یه ضربه بزن بهش،اینطوری اصلا بدون اینکه یه دمیج بخوری میزنیش:))
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
با جادوی سیاه:D
===========
خب منم بازی رو تموم کردم و به عمیق ترین ارضای روحی روانی (:D) رسیدم. باس آخر به شدت چالش برانگیز و سخت بود و به شدت دقت و عکس العمل میخواد. در کنارش باید به طرز وحشتناکی صبور باشید. این بازی معادله بازی های میازاکی رو برای من به هم زد و از الان معادله به این صورته:D:
Sekiro > Bloodborne = Dark Souls > Dark Souls III > Demon's Souls > Dark Souls II

به لحاظ سختی یا کیفیت؟ به لحاظ کیفیت تقریبا نظر منم عین اینه با این تفاوت Dark Souls >Bloodborne> Dark Souls III . حالا باید Sekiro را بازی کنم ببینم کجا قرار میگیره.
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
به لحاظ سختی یا کیفیت؟ به لحاظ کیفیت تقریبا نظر منم عین اینه با این تفاوت Dark Souls >Bloodborne> Dark Souls III . حالا باید Sekiro را بازی کنم ببینم کجا قرار میگیره.
سختی که اون 5تا جلوش شوخین:D از نظر کیفیتی هم واقعا یه سر و گردن توی گیم پلی ارتقا پیدا کردن. شنیدم برای طراحی مبارزات بازی از اساتید شمشیرزنی واقعی کمک گرفتن:D خوبیش اینه که مهارت آدم رو به چالش میکشه و باجی به آدم نمیده. از نظر اتمسفر که خب ستینگ ژاپنی جوریه که اتمسفر خاص خودش رو داره و واقعا خوب کار شده اینجا و عطر و بوی ژاپن توی بازی پیچیده:D ولی سنگینی اتمسفر BB به نظرم خیلی بالاتره و قشنگ آدم رو تحت تاثیر قرار میده. البته DS1 هم اتمسفر به شدت ناامید کننده ای داشت و برای من یه چیز خیلی خاص بود که فقط BB تونست در اون حد ظاهر بشه. Sekiro رو حتما بازی کن تا ببینی پیشرفت توی طراحی گیم پلی به معنای واقعی کلمه چیه.
 
سختی که اون 5تا جلوش شوخین:D از نظر کیفیتی هم واقعا یه سر و گردن توی گیم پلی ارتقا پیدا کردن. شنیدم برای طراحی مبارزات بازی از اساتید شمشیرزنی واقعی کمک گرفتن:D خوبیش اینه که مهارت آدم رو به چالش میکشه و باجی به آدم نمیده. از نظر اتمسفر که خب ستینگ ژاپنی جوریه که اتمسفر خاص خودش رو داره و واقعا خوب کار شده اینجا و عطر و بوی ژاپن توی بازی پیچیده:D ولی سنگینی اتمسفر BB به نظرم خیلی بالاتره و قشنگ آدم رو تحت تاثیر قرار میده. البته DS1 هم اتمسفر به شدت ناامید کننده ای داشت و برای من یه چیز خیلی خاص بود که فقط BB تونست در اون حد ظاهر بشه. Sekiro رو حتما بازی کن تا ببینی پیشرفت توی طراحی گیم پلی به معنای واقعی کلمه چیه.
پلات بازی شدنی هست ؟:D
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
پلات بازی شدنی هست ؟:D
آره بابا راحته. هم تروفی/اچیومنت های کمتری نسبت به قبلیا داره و هم اینکه به خاطر نبود سلاح های دیگه و ...، توی همون دفعه اول 70% رو میگیری به صورت طبیعی:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or