Resistance 3

x to the z

کاربر سایت
Aug 20, 2009
507
نام
Sandis Khor Hunter
دوستان من فقط يه چيزي بگم بنظرم اين سيستم قديمي خيلي خوبه حداقلش فهميدم چقدر بازيم نسبت به قديم افت كرده چون تو COD يا هر بازيه ديگه با سيستم جديد ميشه همه نوع حركت زد و اگه اشتباه باشه به راحتي جبران ميشه;)
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
این همه بازی دارن تولید میشن در سال ، همشون ویروس تو بدن شخصیتشون هست ؟! :D الآن مثلا الآن مکتاویش ویروس داره احسان جان ؟:D ! نُچ ؛ من بهت قول میدم اینسامنیاک تصمیم گرفته این سیستم رو توی بازی بیاره ، بعد یه بهونه براش جور کرده ... :D !
کل بحث اینه که این سیستم خوبه یا بد ؟!:D
به مکتاویش و بقیه چه ربطی داره :D می خوام بگم اینا با دلیل و آگاهانه این کار رو کردن نه از روی هوا :D الان مثلاً توی هیلو میگن میولنیر یه شیلد محافظتی داره که به نسبت یه تعداد گلوله مقاومه بعد از بین میره و دوباره شارژ میشه الکی بهونه آوردن چون مکتاویش شیلد نداره ؟! :D اون همه بازی ای هم که میگی از لحاظ دقت کشک تشریف دارن که می خوان چون فلان بازیا این سیستم رو دارن ما هم داشته باشیم مثل کیلزون که با تیشرت وسط میدون جنگن ولی ترمیم میشن :D
یعنی می خوای بگی اینسمنیاک 3 تا بازی رو هوا ساخته واسه چهارمی گفته دور همی یه چیز بگیم حال کنیم :D چـی میـــگی :D
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
نه من دارم میگم این تصمیم که از فلان سیستم توی بازی استفاده کنیم ، به خاطر این بوده که به این نتیجه رسیدن که این مکانیزم توی بازی بهتر جواب میده ؛ نه این که چون داستان بازی میطلبه پس بیایم ازین سیستم استفاده کنیم :D !
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
نه من دارم میگم این تصمیم که از فلان سیستم توی بازی استفاده کنیم ، به خاطر این بوده که به این نتیجه رسیدن که این مکانیزم توی بازی بهتر جواب میده ؛ نه این که چون داستان بازی میطلبه پس بیایم ازین سیستم استفاده کنیم :D !
احتمال داره اینجوری هم بوده باشه ولی می خوام بگم با دلیل این کار رو کردن :D این هم یه امر بدیهیه که اول بازیساز میاد مکانیزم های مورد استفادش رو مشخص میکنه بعد با دلیل تکمیلش میکنه :D البته بازی نشون داده با هر دوسیستم به شدت خوب کار میکنه پس دلیلی هم نداره قطعاً نیاز به این سیستم بوده باشه :D
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
دوستان من فقط يه چيزي بگم بنظرم اين سيستم قديمي خيلي خوبه حداقلش فهميدم چقدر بازيم نسبت به قديم افت كرده چون تو COD يا هر بازيه ديگه با سيستم جديد ميشه همه نوع حركت زد و اگه اشتباه باشه به راحتي جبران ميشه;)
حمید یکی این حرف رو میزنه که بازی کردن بلد باشه :lol:
 

x to the z

کاربر سایت
Aug 20, 2009
507
نام
Sandis Khor Hunter
حمید یکی این حرف رو میزنه که بازی کردن بلد باشه :lol:
i60476_steven-seagal-zoomed.gif
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: dr.ice

dr.ice

کاربر سایت
Dec 17, 2010
2,027
نام
میثم
وقتی که تو بازی شما 12 نوع اسلحه به طور همزمان میتونی داشته باشی و انقدر دست بازیباز تو انتخاب اسلحه باز هستش به نظر شما اگه میومدن هلت بازیو مثل cod میکردن دیگه چه چالشی تو بازی بود ...........هلت خودکار که خیلی کارشون رو راحت تر میکرد نسبت به اینکه خوب باید ایتم مربوط به هلت هم تو تمام مراحل بازی بزارن........در کل قکر نمیکنم این سیستم بازی به خاطر بی توجهی بازیساز باشه بلکه به خاطر چالش بیشتر حالا یکی این چالش براش خوشایند نیست و خوشش نمیاد این طبیعیه.......
 
  • Like
Reactions: x to the z

enayati11_ballack1

کاربر سایت
Dec 18, 2007
121
نام
Ramin
تو بازی های دیگه هم این جوری می شی؟ اگه نه باسه منم یه بازیی تو موبایل باعث همین چیز می شه.:)
منم اوایل Portal 2 یه سر درد عجیبی میگرفتم که نه قبلش تجربش کرده بودم،نه بعد از تموم کردن پرتال اومد سراغم.
 

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
خوب ما هم امروز بازی رو گرفتیم و سینگل رو تموم کردیم و باید بگم اصلا پایانش اون چیزی نبود که انتظار داشتم یک سری از دشمنانی که در نسخه ی قبل بودن در این نسخه اصلا اثر ازشون دیده نمیشد مثل او کایمرایی که در RESISTANCE 2 در مرحله ی جنگل محو میشد و به سرعت به شما نزدیک میشد که هم حس ترس خاصی رو در بیننده ایجاد میکرد هم کلا کشتنشون جذابیت خاصی داشت . بر عکس من هر چه به پایان بازی نزدیک میشدم بازی ساده تر هم میشد که اصلا انتظارش رو نداشتم . در کل باز هم RESISTANCE و جذابیت های خاص خودش . در مورد گرافیک بازی میشه گفت کیفیت بافت ها بسیار پیشرفت کرده و در بعضی لحظات تصاویر خیره کننده هستند ( نسبت به یک بازی کنسولی) ولی هنوز انیمیشن شخصیت های جای کار بیشتری داشت . ترکیب رنگ بازی به نظر من بسیار بهتر از نسخه ی قبل بود . داستان هم در ابتدا به نظر من خوب شروع شد ولی در ادامه نتونست اون حس ابتدایی رو به بیننده القا کنه . در کل بزرگترین ضعف بازی به نظر من کمبود تنوع دشمنان ( کایمرا ها) بود .
خطر اسپویل داستان
چیزی که من رو خیلی ناراحت کرد مرگ مالیکوف در بازی بود فکر میکردم تا اخر و رسیدن به اون برج ها زنده میمونه ولی خیلی بد کشته شد
 
آخرین ویرایش:

Mr.Ok

کاربر سایت
Nov 9, 2008
2,066
نام
معین
چیزی که من رو خیلی ناراحت کرد مرگ مالیکوف در بازی بود فکر میکردم تا اخر و رسیدن به اون برج ها زنده میمونه ولی خیلی بد کشته شد


و متاسفانه انقد بد مرگش نشون داده شد که تاثیر خیلی کمی روی گیمر میذاشت . اون صحنه میتونست نقطه اوج بازی بشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر