PC Ready or Not

سازنده
VOID Interactive
تاریخ انتشار
TBA - In Early Access
ناشر
VOID Interactive
پلتفرم‌ها
  1. PC
Ro_N_Promo_11_STACK1.png


سبک بازی :Tactical FPS

استودیوی سازنده : VOID Interactive

پلتفرم : فعلا PC

تاریخ انتشار : 2018
بازی با موتور UE4 ساخته میشه، ار 2016 داره روش کار میشه، برنامه ریزی برای 2018 هست.
المانهای تاکتیکی فوق العاده از R6 بیشتر داره،با توجه به سبک گیم پلی یکجورائی میشه گفت نسخه بعدی و غیررسمی Swat 4 تلقی میشه:-bd
از قابلیتهای بازی میشه از چند توع Peak کردن نام برد، بسته به ارتفاع دیوار،اجسام و...
حتی میشه پشت اجسام با ارتفاع کم هم Duck کرد.سیستم Lean بازی چیزی مثل ARMA 3 هست.
بسته به نوع درهای ساحتمان میشه اونها رو با سرعتهای مختفلف بازو بسته کرد.
سرعت حرکتی کارکتر رو میشه با دکمه وسط موس "Middle Mouse Button" کنترل کرد (مثل Splinter Cell های قدیمی).
برای نمایش کلی ویژگیهای بازی به این تصویر توجه کنید:
2017_05_0511_45_48_nvr7spu.jpg
سیستم دمیج بازی بگونه ای هست که مثلا اگه به پای شما شلیک بشه، سرعت حرکت شما کم میشه.
به دست شما شلیک بشه، دقت هدفگیری شما کم میشه.
اگر به سرِ شما شلیک بشه (بسته به نوع برخورد، اگر زنده موندین!) قدرت بینائی شما مختل میشه و حالت "مه آلود و مبهم" میگیره.
خشونت بازی هم که تو تریلر کاملا مشهوده، تو ایجاد جای اصابت گلوله، پاشیدن خون به اطراف،
قرار هست قابلیتی مثل قطع عضو و متلاشی شدن بدن هم اضافه بشه.
بازی روی سرورهای آمازون (Amazon Gamelift API) اجرا میشه و درعین حال همچنان بازیکنها میتونن برای بازیهای Custom Match هاست بشن.(بهترین قابلیتش همینه!).
-----------------------------
آپدیت اول

تیم بازیسازی تو این چندوقته داشتن روی موارد پایه ای بازی کار میکردن، یکی از اون موارد AI هست.

AI



    • در بخش سینگل پلیر تیم شما شامل نفر میشه، که تا افسر تحت فرماندهی شما هستن.
    • اعضای تیم شما دارای هوش مصنوعی بالائی هستن که میتونن بطور مستقل هم شروع به فعالیت کنن، از این موارد میشه به تکنیک های ورود (Breach) واقعی،هدف گیری در زوایای مختلف وقتی منتظر دستور هستن و ... نام برد.
    • تیم شما براساس دستوری که شما میدید، بعد از پاکسازی تو هر اتاق chemlight (لایت استیک) میندازه، مظنونین دستگیر و شروع به جمع آوری مدارک میکنه.
در توضیحی برای AI بازی این ویدئو میبینیم که بعد از شروع تیراندازی توسط مامور Swat، دشمن میوفته رو زمین و میخزه پشت کاور و تو فرصت مناسب شروع به حمله میکنه.
Motion Capture
استودیو تونسته از پس مخارج ابزار موکپ بر بیاد و اونهارو خریداری کنه، و براساس اونها تعداد بیشماری انیمیشن واقعی ضبط کنه.

Animations
همچنین انیمیشن های بازی کلی تغییرات داشته، یکی از اون موارد انیمیشن شلیک اسلحه در حالت اول شخص هست، اینکه بر اثر شلیک اسلحه چطور تو دست کرکتر شروع به لرزش کنه، که براساس وزن اسلحه و متعلقات اون میتونه متفاوت باشه.

در بخش انیمیشن های سوم شخص هم تغییرات ریز و درشتی داشته، برای مثال انیمیشن اثابت گلوله و مرگ دشمن.

Gameplay



    • در این بخش از موارد جدید میشه به بخش شوتینگ اشاره کرد.
مثلا هنگام ریلود کردن با یک بار فشردن دکمه (R)، خشاب عوض میشه، ولی با دوبار فشردن اون کرکتر خشاب خالی روی زمین میندازه تا با سرعت بیشتری اون عوض کنه، با این جرکت چیزی بین 35 تا 60 درصد سرعت تعویض خشاب بیشتر میشه، در ادامه پاکسازی منطقه از دشمن، میشه خشابهای خالی از روی زمین حمع کرد.




    • علاوه بر اون با نگه داشتن دکمه R کرکتر خشاب رو چک میکنه و از ظرفیت و نوع گلوله های داخل اونم مطلع میشه.



    • همینطور خشابها براساس خالی،نیمه پر و پر بودنِ گلوله ها مقدار وزنِ کم یا زیاد شده رو هم نشون میدن، که خوب در وزن کلی اسلحه و احساس استفاده از اسلحه تاثیر داره.
در توضیح موارد بالا این 2 ویدئو گویای همه چیز هست :

UI



    • از تغییرات دیگه میشه به بروز کردن UI (رابط کاربری) بازی اشاره کرده، که اضافه شده قطب نما به HUD بازی هست، از اونجائی که هدف سازنده هر چه واقعی تر بودن بازی نهائی هست از اضافه کردن موارد زیاد به HUD اجتناب میکنن و در حد امکان میخوان که ساده باشه.
Speed



    • قبلا توضیح دادم که سیستم سرعت کرکترها کاملا با R6 Siege متفاوت هست و به چیزی شبیه به سری کلاسیک Splinter Cell هست که با چزخوندن اسکرول موس سرعت کرکتر کم و زیاد میشه، این تغییرات سرعت کلا 5 مرحله داره که از خیلی آهسته تا دویدن کامل پوشش میده.
===========
موارد دیگه ای هم هست که انشالله بعدا با آپدیت خبری جدیدتر از سمت استودیو با هم مرور میکنیم.



Apartment.jpg

Breach.jpg

Dead.jpg

Header.jpg

Killhouse.jpg

MPL.jpg

Ro_N_Promo_3_Alt.png

Ro_N_Promo_6.png

Ro_N_Promo_10.png

Ro_N_Promo_11_STACK1.png

Ro_N_Promo_11_STACK2_V2.png
پست اول بزودی بروز میشه.

 
آخرین ویرایش:
کلا بازی تاکتیکی اونهم اگه مولتی پلیر اونچنانی نداشته باشه خیلی برای پلیرها جذاب نیست، دیگه پلیرهای ایرانی که بماند.

منم تا حالا اصلا مولتی بازی نکردم.
فقط سینگل پلیر.
بیشترین تمرکز استودیو هم روی همین بخش هست ، خب حتما Coop با دوستها خیلی باحال تر میتونه باشه ولی سینگل پلیر به اندازه کافی جذاب هست.
ارزش تکرار خیلی بالایی هم داره.

دیگه مود و... که بماند.
 
بازی به استیم برگشت ؟

این گیمپلی خودت بود ؟
بازی lvl up خاصی داره یا نه ؟ مثلا باز شدن سلاح ها با افزایش لول ؟!
اره برگشته
نه از یوتیوب دانلودش کردم، مپش اینه :
Old Wenderley Psych Hospital

همه چیش بازه از همون اول فقط مد های مختلف هر مپ بستس که باید مد قبلیشو انجام بدی تا بعدیش باز شه (مثلا گروگان و بمب)
 
اره برگشته
نه از یوتیوب دانلودش کردم، مپش اینه :
Old Wenderley Psych Hospital

همه چیش بازه از همون اول فقط مد های مختلف هر مپ بستس که باید مد قبلیشو انجام بدی تا بعدیش باز شه (مثلا گروگان و بمب)
به نظرت داخل تخفیفات استیم چند روز دیگه ممکنه آف بخوره ؟
گیمپلی اش خسته کننده نمیشه ؟؟؟
 
  • Like
Reactions: TeTration
به نظرت داخل تخفیفات استیم چند روز دیگه ممکنه آف بخوره ؟
گیمپلی اش خسته کننده نمیشه ؟؟؟
بعید میدونم بیشتر از 20% آف بخوره
من هفته ای نهایت 2-3 ساعت بازیش میکنم ولی بخوای هر روز بازی کنی چرا تکراری میشه
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™
فرصت شد چند دست با چندتا پلیر جدید دیگه که تو دیسکوردشون پیدا کردم بازی کنم، فکر کنم آپدیت AI فعلا روی نسخه استاندارد نیومده ولی خود بازی خیــلی جای کار داره. ترجیح میدم وقتی کاملتر شد بازیش کنم چون اینجوری یا بعد یه مدت بیخیالش میشم یا به بازی عادت میکنم و بعد اینقدر تغییر میکنه تا بیخیالش بشم.
باید ببینیم الان که توی این حراج پلیرهاش زیاد شدن، ساختش توی چند ماهه آینده چطور پیش میره.
یه red flag دیگه هم که دودلم کرده نسبت به آیندش اینه که فهمیدم ناشر اصلی بازی Team17 بوده و بخاطر اینکه با عرضه نسخه supported راضی نبودن VI باهاشون فسخ کرده و خودشون ناشر بازی شدن. Team17 خیلی ناشر خوش‌نامیه توی این ژانر بازی‌ها و خیلی بازیای ناقص تر از اینو از مراحل ابتدایی رشد داده، هم به قضاوتشون بیشتر از دولوپرهاش اعتماد دارم هم اینکه درآمد تیمشون و توانایی تبلیغ بازی خیلی کمتر میشه الان. امیدوارم ساخت بازی خوب پیش بره چون خیلی پتانسیل داره.

به هر حال اگه کس دیگه‌ای هم دوست داره بگیره به این نکات توجه کنه.
 
فرصت شد چند دست با چندتا پلیر جدید دیگه که تو دیسکوردشون پیدا کردم بازی کنم، فکر کنم آپدیت AI فعلا روی نسخه استاندارد نیومده ولی خود بازی خیــلی جای کار داره. ترجیح میدم وقتی کاملتر شد بازیش کنم چون اینجوری یا بعد یه مدت بیخیالش میشم یا به بازی عادت میکنم و بعد اینقدر تغییر میکنه تا بیخیالش بشم.
باید ببینیم الان که توی این حراج پلیرهاش زیاد شدن، ساختش توی چند ماهه آینده چطور پیش میره.
یه red flag دیگه هم که دودلم کرده نسبت به آیندش اینه که فهمیدم ناشر اصلی بازی Team17 بوده و بخاطر اینکه با عرضه نسخه supported راضی نبودن VI باهاشون فسخ کرده و خودشون ناشر بازی شدن. Team17 خیلی ناشر خوش‌نامیه توی این ژانر بازی‌ها و خیلی بازیای ناقص تر از اینو از مراحل ابتدایی رشد داده، هم به قضاوتشون بیشتر از دولوپرهاش اعتماد دارم هم اینکه درآمد تیمشون و توانایی تبلیغ بازی خیلی کمتر میشه الان. امیدوارم ساخت بازی خوب پیش بره چون خیلی پتانسیل داره.

به هر حال اگه کس دیگه‌ای هم دوست داره بگیره به این نکات توجه کنه.
درسته T17 واقعا ناشر خوبیه ، با کارمندهایی که داره خیلی به روند توسعه بازیها هم کمک میکنه.
ولی اینها فقط یک دوره چند ماهه ناشر VOID Interactive شدن و بخاطر مسایل پشت پرده (یکسری میگن خشونت بازی و...) باهاشون به هم زدن یا خود استودیو تصمیم گرفت جدا بشه.
اینکه T17 از استودیو خواسته از شدت این موارد کم کنه تا بازی در دسترس تر باشه (مخصوصا در مورد مپ تیراندازی در مدرسه).

بازی بیشتر از 5-4 سال توسط استودیو در دست ساخت بوده.
در برابر وسعت بازی به جرات میتونم بگم هیچ کار خاصی این ناشر انجام نداد.

خداروشکر بازی در فروش اینقدر موفق بود که فکر نکنم حالا حالاها نیاز به ناشر داشته باشن.
آمار نمیدن ولی فکر کنم خیلی بیشتر از اونچیزی که فکر میکنیم فروخته.

ولی در مورد اینکه بازی کامل نیست کاملا درسته ، بازی خیلی جای کار داره.
ناسلامتی EA هست.
دست خودشون بود هنوز تو مرحله بتا می بود ، بخاطر قوانین استیم مجبور شدن زودتر وارد EA کنن.
حساب کن بازی کامل قرار هست کمپین داشته باشه، امکانات و ویژگیهای SWAT 4 بهش اضافه بشه.
PVP اضافه میشه.
وخب اونموقع حتما گرونتر هم قیمت میخوره.

در مورد تعداد پلیر هم بخاطر این 10 درصد زیاد تاثیر نداشته ، آمار فعلی تقریبا همون تعداد پلیرهای ماه های قبل هست.
البته بنظر من بیشتر سینگل بازی میکنن.
بخش مولتی هنوز خیلی ابتدایی هست و خب فقط COOP هست.
=========================
ولی جدا تجربه عجیب خوبیه، تو همین شرایطی که داره.
تاکتیکی ، اکشن ، گاها ترسناک (شاید هم کاملا :)) ) ، دقت در جزئیات ، صداگذاری اسلحه ها و....و ... و .... اون مگنوم فوق العاده بازی که عاشقشم :x :x
اسلحه اصلی من همین معبود می باشد.
یادش به خیر تو R6 Vegas هم یک بار کل بازی با همین رفتم، خیلی حس خوبی داره.
===========
همین چند روز پیش هم از مپ جدید رونمایی کردن به اسم Data Center که هدف بدست آوردن مدارک از یک کمپانی هست.
تصاویر اولیه و خام مپ در حال تکمیل
1.JPG 2.jpg 3.jpg
4.jpg 5.jpg 6.jpg
 
آخرین ویرایش:
درسته T17 واقعا ناشر خوبیه ، با کارمندهایی که داره خیلی به روند توسعه بازیها هم کمک میکنه.
ولی اینها فقط یک دوره چند ماهه ناشر VOID Interactive شدن و بخاطر مسایل پشت پرده (یکسری میگن خشونت بازی و...) باهاشون به هم زدن یا خود استودیو تصمیم گرفت جدا بشه.
اینکه T17 از استودیو خواسته از شدت این موارد کم کنه تا بازی در دسترس تر باشه (مخصوصا در مورد مپ تیراندازی در مدرسه).

بازی بیشتر از 5-4 سال توسط استودیو در دست ساخت بوده.
در برابر وسعت بازی به جرات میتونم بگم هیچ کار خاصی این ناشر انجام نداد.

خداروشکر بازی در فروش اینقدر موفق بود که فکر نکنم حالا حالاها نیاز به ناشر داشته باشن.
آمار نمیدن ولی فکر کنم خیلی بیشتر از اونچیزی که فکر میکنیم فروخته.

ولی در مورد اینکه بازی کامل نیست کاملا درسته ، بازی خیلی جای کار داره.
ناسلامتی EA هست.
دست خودشون بود هنوز تو مرحله بتا می بود ، بخاطر قوانین استیم مجبور شدن زودتر وارد EA کنن.
حساب کن بازی کامل قرار هست کمپین داشته باشه، امکانات و ویژگیهای SWAT 4 بهش اضافه بشه.
PVP اضافه میشه.
وخب اونموقع حتما گرونتر هم قیمت میخوره.

در مورد تعداد پلیر هم بخاطر این 10 درصد زیاد تاثیر نداشته ، آمار فعلی تقریبا همون تعداد پلیرهای ماه های قبل هست.
البته بنظر من بیشتر سینگل بازی میکنن.
بخش مولتی هنوز خیلی ابتدایی هست و خب فقط COOP هست.
=========================
ولی جدا تجربه عجیب خوبیه، تو همین شرایطی که داره.
تاکتیکی ، اکشن ، گاها ترسناک (شاید هم کاملا :)) ) ، دقت در جزئیات ، صداگذاری اسلحه ها و....و ... و .... اون مگنوم فوق العاده بازی که عاشقشم :x :x
اسلحه اصلی من همین معبود می باشد.
یادش به خیر تو R6 Vegas هم یک بار کل بازی با همین رفتم، خیلی حس خوبی داره.
===========
همین چند روز پیش هم از مپ جدید رونمایی کردن به اسم Data Center که هدف بدست آوردن مدارک از یک کمپانی هست.
تصاویر اولیه و خام مپ در حال تکمیل
View attachment 261679View attachment 261680View attachment 261681
View attachment 261682View attachment 261683View attachment 261684
آره این که بخاطر خشونت و جزئیات زیاد بعضی NPCها (:D) بوده رو هم دیدم ولی بیشتر قضیه‌ی عرضه‌ی این نسخه رو گفته بودن اما چون رسمی نگفتن نمیشه مطمعن شد قضیه چی بوده.
درباره تجربه‌اش هم موافقم VI خیلی راه خوبی داره میره و معلومه دولوپرهاش دارن بازی میسازن که دوست دارن خودشون بازی کنن نه چیزی که Hotـه.
منو هم بیشتر از SWAT و R6های کلاسیک یاد دوران آلفا و بتای R6S انداخت و مسیری که ساخت بازی اونموقع داشت میرفت(نه محصول نهایی). کامیونیتش هم پر از پلیر جدی و کاردسته که خودش خیلی مهمه برای همچین بازیی. من رندوم رفتم توی یه چنل EU 4نفر بودن، سناشونو گفتن همه بالای 24 بودن، همه تیم ورک میکردن، بااینکه 2-3روز بود بازیو خریده بودن جزییات تکنیکای بازی رو باهم شیر میکردن، خیلی جالب بود برام.
بااینحال من از دور پروسه ی بازیو دنبال میکنم فعلا تا ببینیم چی میشه.
 
منم گرفتم
خشونت این بازی بی نهایت عه :D:D
محیط و گرافیک خوبی هم داره
طراحی سلاح ها و صداگذاری معرکست

تنها بدی که داره اینکه اگه ی نفر از هم تیمی ها بمیره failed میشه ! :|
 
  • Like
Reactions: TeTration
منم گرفتم
خشونت این بازی بی نهایت عه :D:D
محیط و گرافیک خوبی هم داره
طراحی سلاح ها و صداگذاری معرکست

تنها بدی که داره اینکه اگه ی نفر از هم تیمی ها بمیره failed میشه ! :|
مطمئنی؟
من هر راند چه آفلاین چه آنلاینش هم تیمیم یا خودم میمیرم چیزی نمیشه
تیم کیل هم بماند :-"
 
  • Poker Face
Reactions: Annunaki ™

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or