PC Ready or Not

سازنده
VOID Interactive
تاریخ انتشار
TBA - In Early Access
ناشر
VOID Interactive
پلتفرم‌ها
  1. PC
Ro_N_Promo_11_STACK1.png


سبک بازی :Tactical FPS

استودیوی سازنده : VOID Interactive

پلتفرم : فعلا PC

تاریخ انتشار : 2018
بازی با موتور UE4 ساخته میشه، ار 2016 داره روش کار میشه، برنامه ریزی برای 2018 هست.
المانهای تاکتیکی فوق العاده از R6 بیشتر داره،با توجه به سبک گیم پلی یکجورائی میشه گفت نسخه بعدی و غیررسمی Swat 4 تلقی میشه:-bd
از قابلیتهای بازی میشه از چند توع Peak کردن نام برد، بسته به ارتفاع دیوار،اجسام و...
حتی میشه پشت اجسام با ارتفاع کم هم Duck کرد.سیستم Lean بازی چیزی مثل ARMA 3 هست.
بسته به نوع درهای ساحتمان میشه اونها رو با سرعتهای مختفلف بازو بسته کرد.
سرعت حرکتی کارکتر رو میشه با دکمه وسط موس "Middle Mouse Button" کنترل کرد (مثل Splinter Cell های قدیمی).
برای نمایش کلی ویژگیهای بازی به این تصویر توجه کنید:
2017_05_0511_45_48_nvr7spu.jpg
سیستم دمیج بازی بگونه ای هست که مثلا اگه به پای شما شلیک بشه، سرعت حرکت شما کم میشه.
به دست شما شلیک بشه، دقت هدفگیری شما کم میشه.
اگر به سرِ شما شلیک بشه (بسته به نوع برخورد، اگر زنده موندین!) قدرت بینائی شما مختل میشه و حالت "مه آلود و مبهم" میگیره.
خشونت بازی هم که تو تریلر کاملا مشهوده، تو ایجاد جای اصابت گلوله، پاشیدن خون به اطراف،
قرار هست قابلیتی مثل قطع عضو و متلاشی شدن بدن هم اضافه بشه.
بازی روی سرورهای آمازون (Amazon Gamelift API) اجرا میشه و درعین حال همچنان بازیکنها میتونن برای بازیهای Custom Match هاست بشن.(بهترین قابلیتش همینه!).
-----------------------------
آپدیت اول

تیم بازیسازی تو این چندوقته داشتن روی موارد پایه ای بازی کار میکردن، یکی از اون موارد AI هست.

AI



    • در بخش سینگل پلیر تیم شما شامل نفر میشه، که تا افسر تحت فرماندهی شما هستن.
    • اعضای تیم شما دارای هوش مصنوعی بالائی هستن که میتونن بطور مستقل هم شروع به فعالیت کنن، از این موارد میشه به تکنیک های ورود (Breach) واقعی،هدف گیری در زوایای مختلف وقتی منتظر دستور هستن و ... نام برد.
    • تیم شما براساس دستوری که شما میدید، بعد از پاکسازی تو هر اتاق chemlight (لایت استیک) میندازه، مظنونین دستگیر و شروع به جمع آوری مدارک میکنه.
در توضیحی برای AI بازی این ویدئو میبینیم که بعد از شروع تیراندازی توسط مامور Swat، دشمن میوفته رو زمین و میخزه پشت کاور و تو فرصت مناسب شروع به حمله میکنه.
Motion Capture
استودیو تونسته از پس مخارج ابزار موکپ بر بیاد و اونهارو خریداری کنه، و براساس اونها تعداد بیشماری انیمیشن واقعی ضبط کنه.

Animations
همچنین انیمیشن های بازی کلی تغییرات داشته، یکی از اون موارد انیمیشن شلیک اسلحه در حالت اول شخص هست، اینکه بر اثر شلیک اسلحه چطور تو دست کرکتر شروع به لرزش کنه، که براساس وزن اسلحه و متعلقات اون میتونه متفاوت باشه.

در بخش انیمیشن های سوم شخص هم تغییرات ریز و درشتی داشته، برای مثال انیمیشن اثابت گلوله و مرگ دشمن.

Gameplay



    • در این بخش از موارد جدید میشه به بخش شوتینگ اشاره کرد.
مثلا هنگام ریلود کردن با یک بار فشردن دکمه (R)، خشاب عوض میشه، ولی با دوبار فشردن اون کرکتر خشاب خالی روی زمین میندازه تا با سرعت بیشتری اون عوض کنه، با این جرکت چیزی بین 35 تا 60 درصد سرعت تعویض خشاب بیشتر میشه، در ادامه پاکسازی منطقه از دشمن، میشه خشابهای خالی از روی زمین حمع کرد.




    • علاوه بر اون با نگه داشتن دکمه R کرکتر خشاب رو چک میکنه و از ظرفیت و نوع گلوله های داخل اونم مطلع میشه.



    • همینطور خشابها براساس خالی،نیمه پر و پر بودنِ گلوله ها مقدار وزنِ کم یا زیاد شده رو هم نشون میدن، که خوب در وزن کلی اسلحه و احساس استفاده از اسلحه تاثیر داره.
در توضیح موارد بالا این 2 ویدئو گویای همه چیز هست :

UI



    • از تغییرات دیگه میشه به بروز کردن UI (رابط کاربری) بازی اشاره کرده، که اضافه شده قطب نما به HUD بازی هست، از اونجائی که هدف سازنده هر چه واقعی تر بودن بازی نهائی هست از اضافه کردن موارد زیاد به HUD اجتناب میکنن و در حد امکان میخوان که ساده باشه.
Speed



    • قبلا توضیح دادم که سیستم سرعت کرکترها کاملا با R6 Siege متفاوت هست و به چیزی شبیه به سری کلاسیک Splinter Cell هست که با چزخوندن اسکرول موس سرعت کرکتر کم و زیاد میشه، این تغییرات سرعت کلا 5 مرحله داره که از خیلی آهسته تا دویدن کامل پوشش میده.
===========
موارد دیگه ای هم هست که انشالله بعدا با آپدیت خبری جدیدتر از سمت استودیو با هم مرور میکنیم.



Apartment.jpg

Breach.jpg

Dead.jpg

Header.jpg

Killhouse.jpg

MPL.jpg

Ro_N_Promo_3_Alt.png

Ro_N_Promo_6.png

Ro_N_Promo_10.png

Ro_N_Promo_11_STACK1.png

Ro_N_Promo_11_STACK2_V2.png
پست اول بزودی بروز میشه.

 
آخرین ویرایش:
S.W.A.T/R6 بازهای قدیمی این ویدئو از بیلد جدید از دست ندین:

بازی فوق العاده شده.
چقدر گرافیک خوب، صداگذاری ها عالی کار شده.
تماما هاردکور، از لحاظ اتمسفر هم عالی ،بس که پیش روی تو مپ استرس زاست اصلا رزیدنت اویلی شده برا خودش :x :x
عجب چیزی شده
قشنگ نسخه AAAی zero hourئه :D
پابلیشرش هم که team17 پابلیشر HLLئه، چی میخوایم دیگه :D
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
عجب چیزی شده
قشنگ نسخه AAAی zero hourئه :D
پابلیشرش هم که team17 پابلیشر HLLئه، چی میخوایم دیگه :D
دقیقا از وقتی ناشر گرفتن سرعتشون خیلی بهتر شده، همونطور که گفتی ناشر خوبی هم هستن، خیلی به توسعه HLL کمک کردن.
ببینیم نهایتا میرسن برای 2022 بازی منتشر کنن یا نه.
 
  • Like
Reactions: TeTration
خب ویدئوی قبلی فقط Coop بود، گفتم بد نیست از سینگل پلیر که هم تیمی ها AI هستن هم یک چیزهایی ببینیم.
اگه ندیدین حتما توصیه میکنم.

خب بازی آلفاست و AI مطمئنا جای کار داره، ولی دقیقا داره میشه تجربه S.W.A.T که سالهاست منتظرشیم.
 
یعنی اینقدری که این بازی اعتیاد داره، متامفتامینی که تو مرحله اول بازی باید کشف کنیم نداره :D

من عاشق اون مگنوم شدم
Ready Or Not1.jpg Ready Or Not2.jpg Ready Or Not3.jpg

اسلحه اصلی هم Hk416 :x

لعنتی صدای اسلحه ها، گان پلی سنگین و ریتم کند و با حوصله گیم پلی خیلی دوست دارم.
با Swat4 که مقایسه میکنم به نسبت اون خیلی خیلی هاردکورتر هست.

الان که واقعا از اون هایپ روزهای اول دور شدیم باید بگم واقعا این تیم کوچیک این سبک بازی رو وارد مرحله جدیدی کردن.
امیدوارم مابقی توسعه بازی هم با همین کیفیت پیش بره که اگه این بازی اونی که باید نشه، دیگه مطمئن نیستم بازی دیگه ای بتونه با حفظ این حد از کیفیت همچین محتوایی ارائه بده.
 
یک نکته جالب اینکه VI سازنده بازی تو این چند روز از ناشری که چند ماه پیش پیدا کرده بودن جدا شده (Team17 ناشر Hell Let Loose )

بنظرم یک احتمال بیشتر نمیتونه داشته باشه، اونم اینکه احتمالا ناشر داشته فشار میاورده که تمرکز ببرن روی بخش مولتی پلیر و آب بستن به مکانیکهای بازی ، VI هم گفته توش باشه و برگشته به حالت قبل و مستقل موندن.

بازی اینقدر فروش خوبی داشته که این اعتماد به نفس به استودیو بده.
شب تا صبح که میرم چک میکنم بین 7تا 15 هزار نفر پلیر داره!
IMG_20211224_132626.jpg

خب معلوم که با این شرایط VI همچین اعتماد به نفسی پیدا میکنه.
 
کجا تخفیف خورده؟ :D
فکر کنم در نهایت رینبو بازها رو هم به سمت خودش بکشونه ی جورایی !
دو دل ام تهیه کنم یا نه ! تخفیف خوبی هم خورده به نسبت !
فکر نکنم، چون این استودیوهای ایندی نمیتونن با سرمایه و نفرات اون استدیوهای AAAساز رقابت کنن.
برای همین دست میزارن روی نقاط هاردکورتری که اون استودیوها ریسک نمیکنن بردارن.
نتیجه اینکه پلیرهای R6 این سمت نمیان ، اون گیم پلی یونیک خودش داره و همینطور طرفدارهای خودش.

برای همین دلیل نمیشه که پلیرهای R6 کم بشه، چون اون گیم پلی یونیک و دوست داشتنی خودش داره (یک گیم پلی آرکید + کمی هاردکور)

اما اون عده که عاشق تریلر فیکی که Ubi برای R6 Siege منتشر کرده بود شدن و R6 خریدن(یکیش خود من :-" ) ، حتما RoN دنبال میکنن و میان سمتش.
============
کرکیش برای تست دانلود کن، اگه خوشت اومد بخر.
در غیر اینصورت تو این تخفیفات برو یک چیز دیگه بخر.

من خودم با اینکه 5 سال منتظرشم و پیگیر اخبارش بودم ، انجمن، ویدئو و... دنبال میکردم ، باز همینکارو کردم.
البته من برای اینکه ببینم از لحاظ پرفورمنس و... در چه حد هست و اینکه قابل بازی هست یا نه، که خب دیدم واقعا بهینست.
 
  • Like
Reactions: erfank96
چه فایده وقتی نه آنلاین نداره و نه رو کنسول میاد
واقعا چیزی که من از r6 میخواستمو این داره ولی حیف که مولتی و قطعا سرور درست درمون نداره و نخواهد داشت
 
چه فایده وقتی نه آنلاین نداره و نه رو کنسول میاد
واقعا چیزی که من از r6 میخواستمو این داره ولی حیف که مولتی و قطعا سرور درست درمون نداره و نخواهد داشت
حقیقتش این که بازی در مرحله دسترسی زودهنگام هست، میشه گفت حداقل یک سال دیگه هم تو این شرایط میمونه، پس معرفی برای کنسولها در این زمان معنی نداره.
فکر میکنم استودیو نهایتا بدش نمیاد که برنامش برای کنسولها اعلام کنه ولی الان یک بازی دارن که در ابتدا باید بسازن.

در مورد مولتی هم که بخواد رقیب R6 بشه یا جایگزین اون ، اصلا فکرش نکن.
PVP این بازی برای جذب اون حجم از پلیر جذابیت کافی نمیتونه داشته باشه، چون خیلی گیم پلی سنگینی داره و نیاز به حوصله زیاد داره.
جز اینکه هر مچ کمِ کم بالای 5 دقیقه باشه، که باز هم بنظرم کم هست.
با این حال اون حالت رقابتی هم از بین میره.

بنظرم نقطه قوتش همین سینگل/Coop هست و ارزش تکرار بالا.
جدای اون بخش مودینگ بازی که اگه منتشر بشه، دیگه بازی منفجر میشه از محتوا.
 
  • Like
Reactions: TeTration
بنظرم نقطه قوتش همین سینگل/Coop هست و ارزش تکرار بالا.
جدای اون بخش مودینگ بازی که اگه منتشر بشه، دیگه بازی منفجر میشه از محتوا.
نمیدونم از نظر تکنیکی چقدر امکان پذیره ولی اگر مپ های بازی procedural generate باشن خیلی خیلی میتونه این تکرار پذیری رو بالاتر ببره و عملنا چیزی به اسم تکرار توی بازی از بین میره
کنارش ایونت های ماهانه + محتوای فصلی میتونه بازی رو به یه هیولا توی شوتر تکتیکال تبدیل کنه
دقیقا ماد و ورکشاپ استیم هم اگر براش عرضه بشه (یه چیز مثل insurgency)، دیگه حتی به ساپورت dev هم نیاز نداره
امیدوارم از این پلیربیس بزرگی که دارن بتونن بهترین استفاده رو ببرن واقعا
من قبل از اینکه بازی رو پلی بدم خیلی مشتاقش نبودم بخاطر نداشتن pvp ولی الان خوشحالم که pvp نداره و امیدوارم هیچوقت هم اضافه نشه( اگرم میخواد بشه به شکل یه مد tdm طور باشه و تمرکز اصلی روی همون co op و عدم تکرارپذیریش بمونه)
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or