PC Ready or Not

سازنده
VOID Interactive
تاریخ انتشار
TBA - In Early Access
ناشر
VOID Interactive
پلتفرم‌ها
  1. PC
Ro_N_Promo_11_STACK1.png


سبک بازی :Tactical FPS

استودیوی سازنده : VOID Interactive

پلتفرم : فعلا PC

تاریخ انتشار : 2018
بازی با موتور UE4 ساخته میشه، ار 2016 داره روش کار میشه، برنامه ریزی برای 2018 هست.
المانهای تاکتیکی فوق العاده از R6 بیشتر داره،با توجه به سبک گیم پلی یکجورائی میشه گفت نسخه بعدی و غیررسمی Swat 4 تلقی میشه:-bd
از قابلیتهای بازی میشه از چند توع Peak کردن نام برد، بسته به ارتفاع دیوار،اجسام و...
حتی میشه پشت اجسام با ارتفاع کم هم Duck کرد.سیستم Lean بازی چیزی مثل ARMA 3 هست.
بسته به نوع درهای ساحتمان میشه اونها رو با سرعتهای مختفلف بازو بسته کرد.
سرعت حرکتی کارکتر رو میشه با دکمه وسط موس "Middle Mouse Button" کنترل کرد (مثل Splinter Cell های قدیمی).
برای نمایش کلی ویژگیهای بازی به این تصویر توجه کنید:
2017_05_0511_45_48_nvr7spu.jpg
سیستم دمیج بازی بگونه ای هست که مثلا اگه به پای شما شلیک بشه، سرعت حرکت شما کم میشه.
به دست شما شلیک بشه، دقت هدفگیری شما کم میشه.
اگر به سرِ شما شلیک بشه (بسته به نوع برخورد، اگر زنده موندین!) قدرت بینائی شما مختل میشه و حالت "مه آلود و مبهم" میگیره.
خشونت بازی هم که تو تریلر کاملا مشهوده، تو ایجاد جای اصابت گلوله، پاشیدن خون به اطراف،
قرار هست قابلیتی مثل قطع عضو و متلاشی شدن بدن هم اضافه بشه.
بازی روی سرورهای آمازون (Amazon Gamelift API) اجرا میشه و درعین حال همچنان بازیکنها میتونن برای بازیهای Custom Match هاست بشن.(بهترین قابلیتش همینه!).
-----------------------------
آپدیت اول

تیم بازیسازی تو این چندوقته داشتن روی موارد پایه ای بازی کار میکردن، یکی از اون موارد AI هست.

AI



    • در بخش سینگل پلیر تیم شما شامل نفر میشه، که تا افسر تحت فرماندهی شما هستن.
    • اعضای تیم شما دارای هوش مصنوعی بالائی هستن که میتونن بطور مستقل هم شروع به فعالیت کنن، از این موارد میشه به تکنیک های ورود (Breach) واقعی،هدف گیری در زوایای مختلف وقتی منتظر دستور هستن و ... نام برد.
    • تیم شما براساس دستوری که شما میدید، بعد از پاکسازی تو هر اتاق chemlight (لایت استیک) میندازه، مظنونین دستگیر و شروع به جمع آوری مدارک میکنه.
در توضیحی برای AI بازی این ویدئو میبینیم که بعد از شروع تیراندازی توسط مامور Swat، دشمن میوفته رو زمین و میخزه پشت کاور و تو فرصت مناسب شروع به حمله میکنه.
Motion Capture
استودیو تونسته از پس مخارج ابزار موکپ بر بیاد و اونهارو خریداری کنه، و براساس اونها تعداد بیشماری انیمیشن واقعی ضبط کنه.

Animations
همچنین انیمیشن های بازی کلی تغییرات داشته، یکی از اون موارد انیمیشن شلیک اسلحه در حالت اول شخص هست، اینکه بر اثر شلیک اسلحه چطور تو دست کرکتر شروع به لرزش کنه، که براساس وزن اسلحه و متعلقات اون میتونه متفاوت باشه.

در بخش انیمیشن های سوم شخص هم تغییرات ریز و درشتی داشته، برای مثال انیمیشن اثابت گلوله و مرگ دشمن.

Gameplay



    • در این بخش از موارد جدید میشه به بخش شوتینگ اشاره کرد.
مثلا هنگام ریلود کردن با یک بار فشردن دکمه (R)، خشاب عوض میشه، ولی با دوبار فشردن اون کرکتر خشاب خالی روی زمین میندازه تا با سرعت بیشتری اون عوض کنه، با این جرکت چیزی بین 35 تا 60 درصد سرعت تعویض خشاب بیشتر میشه، در ادامه پاکسازی منطقه از دشمن، میشه خشابهای خالی از روی زمین حمع کرد.




    • علاوه بر اون با نگه داشتن دکمه R کرکتر خشاب رو چک میکنه و از ظرفیت و نوع گلوله های داخل اونم مطلع میشه.



    • همینطور خشابها براساس خالی،نیمه پر و پر بودنِ گلوله ها مقدار وزنِ کم یا زیاد شده رو هم نشون میدن، که خوب در وزن کلی اسلحه و احساس استفاده از اسلحه تاثیر داره.
در توضیح موارد بالا این 2 ویدئو گویای همه چیز هست :

UI



    • از تغییرات دیگه میشه به بروز کردن UI (رابط کاربری) بازی اشاره کرده، که اضافه شده قطب نما به HUD بازی هست، از اونجائی که هدف سازنده هر چه واقعی تر بودن بازی نهائی هست از اضافه کردن موارد زیاد به HUD اجتناب میکنن و در حد امکان میخوان که ساده باشه.
Speed



    • قبلا توضیح دادم که سیستم سرعت کرکترها کاملا با R6 Siege متفاوت هست و به چیزی شبیه به سری کلاسیک Splinter Cell هست که با چزخوندن اسکرول موس سرعت کرکتر کم و زیاد میشه، این تغییرات سرعت کلا 5 مرحله داره که از خیلی آهسته تا دویدن کامل پوشش میده.
===========
موارد دیگه ای هم هست که انشالله بعدا با آپدیت خبری جدیدتر از سمت استودیو با هم مرور میکنیم.



Apartment.jpg

Breach.jpg

Dead.jpg

Header.jpg

Killhouse.jpg

MPL.jpg

Ro_N_Promo_3_Alt.png

Ro_N_Promo_6.png

Ro_N_Promo_10.png

Ro_N_Promo_11_STACK1.png

Ro_N_Promo_11_STACK2_V2.png
پست اول بزودی بروز میشه.

 
آخرین ویرایش:
از اونجاییکه بازی تاپیک مشکلات نداره سوالمو اینجا مطرح می کنم
کسی مشکل دیر لود شدن تکسچر نداره ؟ اگر تنظیمات رو از Epic تغییر بدیم این اتفاق میفته ولی اگر همون Epic باقی بمونه اوکی میشه.
فکر می کنم باید باگ باشه، امیدوارم سریع برطرفش کنن.
 
از اونجاییکه بازی تاپیک مشکلات نداره سوالمو اینجا مطرح می کنم
کسی مشکل دیر لود شدن تکسچر نداره ؟ اگر تنظیمات رو از Epic تغییر بدیم این اتفاق میفته ولی اگر همون Epic باقی بمونه اوکی میشه.
فکر می کنم باید باگ باشه، امیدوارم سریع برطرفش کنن.
vram کارتت 4گیگ یا کمتر هست؟
اگه آره باید با تنظیمات بزاری روی اپیک بمونه.
این مشکل تو بازیهایی که از UE استفاده میکنن و کارتهای زیر 4گیگ vram رایج هست.
 
vram کارتت 4گیگ یا کمتر هست؟
اگه آره باید با تنظیمات بزاری روی اپیک بمونه.
این مشکل تو بازیهایی که از UE استفاده میکنن و کارتهای زیر 4گیگ vram رایج هست.
آره 970 دارم.
اتفاقا دیدم توی کامیونیتی استیم به این مسئله اشاره کردن ولی حالا اگر بتونن برطرف بکنن خیلی خوب میشه مگر اینکه کلا مشکل به طور پایه ای از انجین باشه و قابل رفع نباشه.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
آره 970 دارم.
اتفاقا دیدم توی کامیونیتی استیم به این مسئله اشاره کردن ولی حالا اگر بتونن برطرف بکنن خیلی خوب میشه مگر اینکه کلا مشکل به طور پایه ای از انجین باشه و قابل رفع نباشه.
فورزا هم همین مشکل رو داره، الترا بذاری از لو بی کیفیت تر میشه
بذار روی همون اپیک بمونه به نظرم، چون از نظر بهینه سازی هم خوبه وضعیتش فکر نمیکنم افت فریم خاصی بگیری
 
اولین کانتنت آپدیت بازی با حجم 3.3 GB منتشر شد
پچ نوتش 500 خطی میشه :)) ولی مهمترینش اضافه شدن 3 تا مپ جدید (valley , fast food , penthouse)
اضافه شدن گان های R7 Launcher - MK16 - BCM MK1-SLR 47
BCM MK1 برای ساپورتر ادیشنه ولی گفتن برتری خاصی نسبت به رایفل های بازی نداره
اضافه شدن 2 اپتیک ATACR / SDR برای رایفل ها
mirror جدید (فکر کنم!)
استفاده از سرویس ارتباط صوتی vivox که ازش توی ولورنت و پابجی و رینبو6 اینا استفاده میشه
تغییراتی توی UI
اضافه شدن free look ، alarm trap ، قابلیت تغییر sight اپتیک ها
هیت باکس ها دقیق تر و بهینه تر شدن ( melee)
ساپورت AMD FidelityFX Super Resolution
یه سری توئیک گرافیکی هم انجام دادن برای بهبود بهینه سازی
کلی تغییر و بهبود توی AI بازی انجام شده (هم برای هم تیمی و هم انمی)
به عنوان مثال ai های دستگیر شده الان میتونن حرکت کنن
یه سری بهبود هم توی network بازی انجام شده
مدل ها و صداها و انیمیشن های یه سری از گجت ها و گان ها هم بهبود و تغییر دادن
اینم لینک پچ نوت کاملش اگر خواستید
Ready or Not - January Content Update - Steam News
دمشون گرم بعد از 1 ماه با همچین آپدیتی اومدن، واقعا راضی کنندست
 
من که بعد از چندتا آپدیت که اون اولا دادن نمیدونم چرا پینگ ام فقط توی این بازی رفته بالا و نمیتونم جوین بشم به کسی :(
عملا فقط میتونم سینگل بزنم
 
من که بعد از چندتا آپدیت که اون اولا دادن نمیدونم چرا پینگ ام فقط توی این بازی رفته بالا و نمیتونم جوین بشم به کسی :(
عملا فقط میتونم سینگل بزنم
بازی هنوز سرور اختصاصی نداره ، ما همه به یک بنده خدای دیگه وصل میشیم (P2P).
بازی هنوز Server Browser نداره ، برای همین امکان داره به یک بنده خدا تو اونور دنیا وصل بشی.

گفتن دارن روی Server Browser کار میکنن و به بازی اضافه میشه ، اونطوری همه چی راحت تر میشه.
 
بازی هنوز سرور اختصاصی نداره ، ما همه به یک بنده خدای دیگه وصل میشیم (P2P).
بازی هنوز Server Browser نداره ، برای همین امکان داره به یک بنده خدا تو اونور دنیا وصل بشی.

گفتن دارن روی Server Browser کار میکنن و به بازی اضافه میشه ، اونطوری همه چی راحت تر میشه.
امیدوارم زودتر Server browser بزارن تا اون موقع عملا باید فقط patch note هاش رو بخونم :D
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
خب تا اونموقع بهترین کار این هست که با دوستهات تو ایران بازی کنی.
مشکل پینگ هم دیگه نداری.
متاسفانه توی فرندلیست ام اونایی که RoN بازی میکنن خارجی ان ایرانیا کم دیدم بازی کنن، حداقل توی فرندلیست من
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or