PC Ready or Not

سازنده
VOID Interactive
تاریخ انتشار
TBA - In Early Access
ناشر
VOID Interactive
پلتفرم‌ها
  1. PC
Ro_N_Promo_11_STACK1.png


سبک بازی :Tactical FPS

استودیوی سازنده : VOID Interactive

پلتفرم : فعلا PC

تاریخ انتشار : 2018
بازی با موتور UE4 ساخته میشه، ار 2016 داره روش کار میشه، برنامه ریزی برای 2018 هست.
المانهای تاکتیکی فوق العاده از R6 بیشتر داره،با توجه به سبک گیم پلی یکجورائی میشه گفت نسخه بعدی و غیررسمی Swat 4 تلقی میشه:-bd
از قابلیتهای بازی میشه از چند توع Peak کردن نام برد، بسته به ارتفاع دیوار،اجسام و...
حتی میشه پشت اجسام با ارتفاع کم هم Duck کرد.سیستم Lean بازی چیزی مثل ARMA 3 هست.
بسته به نوع درهای ساحتمان میشه اونها رو با سرعتهای مختفلف بازو بسته کرد.
سرعت حرکتی کارکتر رو میشه با دکمه وسط موس "Middle Mouse Button" کنترل کرد (مثل Splinter Cell های قدیمی).
برای نمایش کلی ویژگیهای بازی به این تصویر توجه کنید:
2017_05_0511_45_48_nvr7spu.jpg
سیستم دمیج بازی بگونه ای هست که مثلا اگه به پای شما شلیک بشه، سرعت حرکت شما کم میشه.
به دست شما شلیک بشه، دقت هدفگیری شما کم میشه.
اگر به سرِ شما شلیک بشه (بسته به نوع برخورد، اگر زنده موندین!) قدرت بینائی شما مختل میشه و حالت "مه آلود و مبهم" میگیره.
خشونت بازی هم که تو تریلر کاملا مشهوده، تو ایجاد جای اصابت گلوله، پاشیدن خون به اطراف،
قرار هست قابلیتی مثل قطع عضو و متلاشی شدن بدن هم اضافه بشه.
بازی روی سرورهای آمازون (Amazon Gamelift API) اجرا میشه و درعین حال همچنان بازیکنها میتونن برای بازیهای Custom Match هاست بشن.(بهترین قابلیتش همینه!).
-----------------------------
آپدیت اول

تیم بازیسازی تو این چندوقته داشتن روی موارد پایه ای بازی کار میکردن، یکی از اون موارد AI هست.

AI



    • در بخش سینگل پلیر تیم شما شامل نفر میشه، که تا افسر تحت فرماندهی شما هستن.
    • اعضای تیم شما دارای هوش مصنوعی بالائی هستن که میتونن بطور مستقل هم شروع به فعالیت کنن، از این موارد میشه به تکنیک های ورود (Breach) واقعی،هدف گیری در زوایای مختلف وقتی منتظر دستور هستن و ... نام برد.
    • تیم شما براساس دستوری که شما میدید، بعد از پاکسازی تو هر اتاق chemlight (لایت استیک) میندازه، مظنونین دستگیر و شروع به جمع آوری مدارک میکنه.
در توضیحی برای AI بازی این ویدئو میبینیم که بعد از شروع تیراندازی توسط مامور Swat، دشمن میوفته رو زمین و میخزه پشت کاور و تو فرصت مناسب شروع به حمله میکنه.
Motion Capture
استودیو تونسته از پس مخارج ابزار موکپ بر بیاد و اونهارو خریداری کنه، و براساس اونها تعداد بیشماری انیمیشن واقعی ضبط کنه.

Animations
همچنین انیمیشن های بازی کلی تغییرات داشته، یکی از اون موارد انیمیشن شلیک اسلحه در حالت اول شخص هست، اینکه بر اثر شلیک اسلحه چطور تو دست کرکتر شروع به لرزش کنه، که براساس وزن اسلحه و متعلقات اون میتونه متفاوت باشه.

در بخش انیمیشن های سوم شخص هم تغییرات ریز و درشتی داشته، برای مثال انیمیشن اثابت گلوله و مرگ دشمن.

Gameplay



    • در این بخش از موارد جدید میشه به بخش شوتینگ اشاره کرد.
مثلا هنگام ریلود کردن با یک بار فشردن دکمه (R)، خشاب عوض میشه، ولی با دوبار فشردن اون کرکتر خشاب خالی روی زمین میندازه تا با سرعت بیشتری اون عوض کنه، با این جرکت چیزی بین 35 تا 60 درصد سرعت تعویض خشاب بیشتر میشه، در ادامه پاکسازی منطقه از دشمن، میشه خشابهای خالی از روی زمین حمع کرد.




    • علاوه بر اون با نگه داشتن دکمه R کرکتر خشاب رو چک میکنه و از ظرفیت و نوع گلوله های داخل اونم مطلع میشه.



    • همینطور خشابها براساس خالی،نیمه پر و پر بودنِ گلوله ها مقدار وزنِ کم یا زیاد شده رو هم نشون میدن، که خوب در وزن کلی اسلحه و احساس استفاده از اسلحه تاثیر داره.
در توضیح موارد بالا این 2 ویدئو گویای همه چیز هست :

UI



    • از تغییرات دیگه میشه به بروز کردن UI (رابط کاربری) بازی اشاره کرده، که اضافه شده قطب نما به HUD بازی هست، از اونجائی که هدف سازنده هر چه واقعی تر بودن بازی نهائی هست از اضافه کردن موارد زیاد به HUD اجتناب میکنن و در حد امکان میخوان که ساده باشه.
Speed



    • قبلا توضیح دادم که سیستم سرعت کرکترها کاملا با R6 Siege متفاوت هست و به چیزی شبیه به سری کلاسیک Splinter Cell هست که با چزخوندن اسکرول موس سرعت کرکتر کم و زیاد میشه، این تغییرات سرعت کلا 5 مرحله داره که از خیلی آهسته تا دویدن کامل پوشش میده.
===========
موارد دیگه ای هم هست که انشالله بعدا با آپدیت خبری جدیدتر از سمت استودیو با هم مرور میکنیم.



Apartment.jpg

Breach.jpg

Dead.jpg

Header.jpg

Killhouse.jpg

MPL.jpg

Ro_N_Promo_3_Alt.png

Ro_N_Promo_6.png

Ro_N_Promo_10.png

Ro_N_Promo_11_STACK1.png

Ro_N_Promo_11_STACK2_V2.png
پست اول بزودی بروز میشه.

 
آخرین ویرایش:
شرمنده اگه سوال تکراری میپرسم
بازی کمپین یا سینگل داره یا فقط مولتی هست ؟
هدف استودیو اول یخش کمپین بود،همینطور برنامه هاشون برای مولتی پلیر هم پارسال توضیج دادن.
من از کمپین مطمئنم حالا مولتی هم دادن که چه بسا بهتر.

فردا تریلر جدید میاد، خبرهای بیشتری هم به بیرون میاد.
 
  • Like
Reactions: HIGH VOLTAGE
خب اینهم تریلر بازی که توضیحات کامل در مورد بخش سینگل پلیر، شخصی سازی و... میده.


همونطور که انتظار میرفت بازی ادامه معنوی Swat 4 هست، از عناصر گیم پلی گرفته که همون تیم ضربت پلیس بر ضد جنایتکاران و تروریست ها بگیرید تا باقی عناصر همه و همه منو یاد Swat میندازه، که خب چی از این بهتر.
نسخه Early Access برای ماه آگوست (مرداد 98) و همینطور نسخه بتا برای June 2020 (خرداد 99) تایید شد.
پس همونطور که فکر میکردم بازی برای 2020 برنامه ریزی شده.
 
آخرین ویرایش:
تاریخ عرضه نسخه کامل Q4 2020!
در صورت موفقیت بازی بر روی پی سی به فکر پورت نسخه کنسولی هم خواهند افتاد
نسخه استاندارد هم اکنون برای پیش خرید روی وبسایت سازنده با قیمت 40 دلار دردسترس هست و عجیبه فعلا روی استیم نیست و نیامده!
در کل به نظرم بهتر طمع نکنند و با یک شرکت بزرگ با حفظ حق مالکیت معنوی وارد همکاری بشن
 
View attachment Ready or Not - Partnership Announcement Trailer.mp4


















خب تو این 2سال کلی آپدیت خبری از گیم پلی اومده بود، بازی وارد فاز بتای خصوصی شده بود و...
بازی روند توسعه خیلی کندی طی میکرد و نسخه ای هم که وارد فاز بتا شد و در دسترس خریداران قرار گرفته بود خیلی ضعف داشت و از نمایشها مشخص بود که اصلا آماده انتشار نبوده.

اما خبر مهمی که یکی 2 روز پیش منتشر شد، اینکه بالاخره استودیو با یک ناشر وارد همکاری شد.
ناشر بازی Team17 هست و خب شوتر بازها مخصوصا طرفدارهای Hell Let Loose میدونن بعد وارد شدن Team17 چقدر پروسه ساخت بازی پیشرفت کرد و به چیزی که الان هست تبدیل شد.
نکته خیلی خوب اون این هست که این ناشر خودش تیم داخلی هم داره که میتونن به پروسه ساخت اضافه بشن ، مثل همکاری که با HLL کردن و سرعت توسعه و آپدیتهای بازی چند برابر شد.

طی این خبر بازی قرار هست بزودی وارد فاز Early Access بشه.
 
آخرین ویرایش:
خب بالاخره گیم پلی فاز آلفای بازی از بخش PVE منتشر شد:

View attachment Ready or Not [PC] Alpha PvE Gameplay Footage.mp4


==========
تو این مرحله بنظرم خیلی خوب اومدن جلو، بازی همون چیزی هست که قولش به طرفدارها داده بودن.
احتمالا نهایتا تا آخر تابستون وارد فاز early access میشه ، اما از طرف دیگه کمِ کم یکسالی باید تو این دوره باشه تا اونچیزی که باید بشه.
خلاصه ادامه دهنده معنوی Swat4 هست ، پیاده سازی اون ویژگیها و AI عالی + بخش کمپین زمانبر و هزینه بر هست.
اما به لطف ناشر خوبی که پیدا کردن و تیم داخلی که تو مراحل توسعه میتونه به کمک استودیوی VI بیاد ، مسئله فقط زمان هست که بازی کامل بشه.
 
خب بالاخره گیم پلی فاز آلفای بازی از بخش PVE منتشر شد:

View attachment 204110


==========
تو این مرحله بنظرم خیلی خوب اومدن جلو، بازی همون چیزی هست که قولش به طرفدارها داده بودن.
احتمالا نهایتا تا آخر تابستون وارد فاز early access میشه ، اما از طرف دیگه کمِ کم یکسالی باید تو این دوره باشه تا اونچیزی که باید بشه.
خلاصه ادامه دهنده معنوی Swat4 هست ، پیاده سازی اون ویژگیها و AI عالی + بخش کمپین زمانبر و هزینه بر هست.
اما به لطف ناشر خوبی که پیدا کردن و تیم داخلی که تو مراحل توسعه میتونه به کمک استودیوی VI بیاد ، مسئله فقط زمان هست که بازی کامل بشه.
بازی بخش داستانی داره؟
یا pve مثل رینبو هست
 
S.W.A.T/R6 بازهای قدیمی این ویدئو از بیلد جدید از دست ندین:

بازی فوق العاده شده.
چقدر گرافیک خوب، صداگذاری ها عالی کار شده.
تماما هاردکور، از لحاظ اتمسفر هم عالی ،بس که پیش روی تو مپ استرس زاست اصلا رزیدنت اویلی شده برا خودش :x :x
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or