Ready At Dawn : "میخواهیم کاری متفاوت با صحنه های سینمایی بکنیم"

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
y08mvq18n4l93n2765dw.jpg


درود

Ready At Dawn می خواهد در بازی The Order: 1886 کاری کند که در نگاه اول نتوانید فرق بین گیم پلی و صحنه های سینماتیک را تشخیص دهید .صحنه هایی که تعداد زیادی از آنها در بازی وجود دارد و مقدار زیادی از این صحنه ها هم اینتراکتیو هستند.

بر اساس صحبت های آقای Ru Weerasuriya کارگردان خلاق بازی نگرانی آنها این بود که به این هدف برسند .

وی ادامه داد:

ما ریسک اینکه می خواهیم کار متفاوتی را ارائه کنیم را پذیرفتیم اما واقعیت این است که این جزئی از بازی است و یکی از چیزهای بزرگی است که می خواستیم در بازی قرار دهیم. این حس که یک لحظه شما از خود بپرسید: "آیا این صحنه ای که دیدم بازی بود یا صحنه سینمایی؟"


وی اظافه کرد که:
این یک آزمایش سخت هست ولی ارزشش را داره که ببینیم جواب میده یا نه؟ ما این را به بازی اضافه کردیم و می خواهیم ببینیم که مردم چی میگند ولی برای ما این خیلی مهم بود حالا که نسل جدید امد یه کار متفاوتی انجام دهیم و یه کار تکراری انجام ندیم که مجبور بشیم به مردم بگیم که "این یه موردی هست که تاحالا تو همه بازی ها بوده و حالا ما یک دستی به سر و روش کشیدیم". ما یه چیز نو میخواستیم و برای همین این کار رو انجام دادیم.

منبع
 
بنده خودم به 8 ساعت زمان بازی راضیم با توجه به اینکه اولین بازی این سری هستش. امیدوارم مثل Uncharted در قسمت های بعدی کانتنت بیشتر و توجه بیشتر به دیزاین داشته باشند.
 
در مورد این قضیه 5 ساعت و خبری که Gamespot درباره مدت زمان Playthrough گذاشته، تو این چند روز جسته گریخته چند تا از Walkthrough ـها رو دیدم وسوای مدت زمان کلی و کم بازی اگه همه روند بازی رو مشابه پارت هایی که به تور من خورد کارگردانی شده باشه اون مدت زمانی که از TO تحت عنوان گیم پلی ـش انتظار دارین فکر کنم حتی کمتر هم بشه البته بازی خیلی خوب 2 ساعته هم نسل قبل داشتیم ولی شرایطش با TO فرق داشت آخه.

منظور کارگردان از کار متفاوت با صحنه های سینمایی رو متوجه نشده بودم ولی الان خیلی بهتر توجیه شدم دقیقاً منظورشون از ریسک چی بوده و فکر میکنم تو نسخه بعدی یا کارگردان عوض بشه یا کارگردان طرز نگاهش رو به کل عوض کنه، چون مرزی بین کات سین و زمانی که کنترل تمام و کمال قراره دست بازیکن بشه انگار وجود نداشت و مدت زمانی که بازیکن کنترل گالاهاد رو داره بیشتر شبیه یه سری وقفه بنظر میرسید گاهی جاها. یه جورایی R@D احساس کرده با اضافه کردن یه سری تعاملات میتونن طوری بنای بازی رو بزاره که همیشه جا واسه کات دادن و شرح بیشتر داستان و رد و بدل شدن دیالوگ باشه و نتیجه اینکار با چیزی که تو ذهنم بود فرق داشت اونم وقتی که TLOU رو الگو و منبع الهام گیری های خودشون گفته بودن ولی برعکس بمن یه جاهایی حس و حال کارهای QD به خصوص Beyond رو میداد که حالا این مزیت حساب میشه یا ضعف دیگه با خودتون:d

از یه سری کارهای متداول و ساده گرفته تا نبردهای تن به تن و ... بنا به تصمیم من بود هیچ کدوم رو سعی نمیکردم حالت سینمایی بهشون بدم، کاری که کارگردان بنظرم درش خیلی زیاده روی کرده که البته وقتی بنا رو روی QTE گذاشتن چاره دیگه ای هم نمیمونده، یه جورایی یه دومینو بوده.
روی هم رفته به شدت گیم پلی بنظر میرسه جای کار داره حالا از کارگردانی گرفته تا ایرادهای تکنیکی و مدت زمانی هم که میتونه واسش مشکل ساز بشه مگه اینکه تنوعش تو مابقی بازی و داستانی که بنظر درگیرکننده میرسه و همین گرافیک فنی ـش بتونه ضعفهاش رو پوشش بده و وضعیتش رو بهتر کنه که اینا هم بستگی به آدمش داره.

@Dreamy
من این ویدیوهایی که گفتی رو ندیدم ولی برداشت من از این پست این بود که گیم پلی زیاد کات میشه و میره رو صحنه های سینمایی که QTE داره و برمیگرده دوباره رو گیم پلی! اگه اینجوری باشه که از نظر من جالب نیست با توجه به اینکه میگی زیاده روی هم کرده کارگردان! من از همون اول هم که Order رو با TLOU مقایسه نمیکردم چون نتیجه ی مقایسه چیزی خوبی درنمیومد ولی درکل امیدوار بودم که گیم پلی خوبی داشته باشه و هنوزم امیدوارم که خوب باشه اما این چیزی که تو گفتی واسه من به شخصه خیلی ناامید کننده ـست.

ببین گیم پلی آمیخته شده با صحنه های سینمایی، یعنی صرف همون QTE ـها و حرکاتی که توی کات سینها به بازیکن اجازش داده میشه کارگردان اون دقایق رو دیگه بحساب کات سین بحساب نیاورده و اونا رو هم گیم پلی میدونه و وقتی این اتفاق میوفته طبیعتاً طولانی میشن این قسمتها در حدی که بازیکن حس یه کات سین غیر قابل رد شدن رو پیدا میکنه، واسه یه تصویر ذهنی نزدیک واقعاً مثالی بهتر از کارهای QD پیدا نمیکنم، بعضی سکانسهاش عین به عین حس کارهای QD رو داره با این تفاوت که کارهای QD بعد از نیم ساعت روندش تا اخر ثابته و میدونی دیگه همش همینه ولی اینجا یخورده سردرگم کننده تر چون یه جاهایی تیراندازی های طولانی تری پیدا میکنه یه جاهایی حس RE و بازیهای S/H رو داره و ....

البته من شاید جمعاً 2 ساعتش رو دیده باشم و نظر اصلی رو منتقدها و شماها باید بعداً بدین ولی حداقل میتونم اینو بگم پارت هایی که دیدم ناامیدم کردن و این سبک کارگردانی رو به هیچ وجه دوست ندارم چون واقعاً بسترهای داستانی خوبی داشتن که نتونستن از دلش گیم پلی خوب دربیارن
 
آخرین ویرایش:
@Dreamy
من این ویدیوهایی که گفتی رو ندیدم ولی برداشت من از این پست این بود که گیم پلی زیاد کات میشه و میره رو صحنه های سینمایی که QTE داره و برمیگرده دوباره رو گیم پلی! اگه اینجوری باشه که از نظر من جالب نیست با توجه به اینکه میگی زیاده روی هم کرده کارگردان! من از همون اول هم Order رو با TLOU مقایسه نمیکردم چون نتیجه ی مقایسه چیزی خوبی درنمیومد ولی درکل امیدوار بودم که گیم پلی خوبی داشته باشه و هنوزم امیدوارم که خوب باشه اما این چیزی که تو گفتی واسه من به شخصه خیلی ناامید کننده ـست.
 
میگن The Order 1866 فقط 5 ساعت گیم پلی داره که از این 5 ساعت هم نصفش فقط کات سین هست یعنی عملا 2 ساعت و نیم :|
 
آخرین ویرایش:
Last week I had a chat with Ru Weerasuriya, founder, CEO and creative director of Ready at Dawn, to discuss The Order's length after a previous report indicated it could be completed in just a few hours.

"I know there are numbers out there," he said. "I know why the question comes up. I know numbers have been put out there that are actually not right. It's impossible to finish the game in that time, so we know the numbers are wrong.

بعد میاد کلی حرف می زنه مثل ادم نمیگه چند ساعته!

Game length is important," he said. "Every game has to take its own time to tell its story. Some games can be short. Some games can be long. I still remember the first time I picked up Modern Warfare, I finished the campaign in about three-and-a-half or four hours. And it was fun because they made that campaign work for that because they had something else.


"Do we all need to do the same thing? I hope people who do like these kind of games, do play them. But I also want to be in an industry where me as a gamer, I'm given the choice to do that. I've played games that lasted two hours that were better than games that I played for 16 hours. That's the reality of it.
"I've had many more experiences of very short games that have floored me, that have left me dreaming of the things I could do after, more than the games that have lasted 15, 16, 20 or 30 hours, where I've just been like, okay, I played it through and I got what I wanted, but I didn't get more than what I was expecting. Sometimes I want to be floored, even if it's for a short amount of time.

با مشت بزنیش ها، اینهمه حرف مفت می زنه آخرش هیچ چی نمیگه. تو Comment ها هم یک گفته 9 ساعته تمومش کرده بازی رو...

کلا حالا که Bloodborne داره میاد، من یکی که نمیام این رو بگیرم. شاید بعدا!
 
این بازی واسش DLC هم اعلام کردن؟ راستی من هیچ وقت Uncharted بازی نکردم اون چند ساعت طول می کشید بازیش؟
 
Last edited by a moderator:
این بازی واسش DLC هم اعلام کردن؟ راستی من هیچ وقت Uncharted بازی نکردم اون چند ساعت طول می کشید بازیش؟
رو درجه نرمال بار اول UC1 حدود 7-8 ساعت، UC2 حدود12 ساعت و UC 3 هم 8 ساعت
 
Last edited by a moderator:
رو درجه نرمال بار اول UC1 حدود 7-8 ساعت، UC2 حدود12 ساعت و UC 3 هم 8 ساعت
خب پس بدک نیست، بین 10-15 ساعت باشه کاملا نرماله نسبت به اونا. اینجوری که خوندم اونی که 5 ساعته تموم کرده رو easy رفته و همش داشته تند تند می دویده تو بازی یه چیزی مثل Speed Run.
 
خب پس بدک نیست، بین 10-15 ساعت باشه کاملا نرماله نسبت به اونا. اینجوری که خوندم اونی که 5 ساعته تموم کرده رو easy رفته و همش داشته تند تند می دویده تو بازی یه چیزی مثل Speed Run.
نسبت به اینکه اول نسل هستش بدک نیست ولی نسبت به اینکه 4 سال تو پروداکشن هستش و تیم RAD هم 120 نفر هستند و بازی مولتی هم نداره یک مقدار بدک هستش. زمانی که ND بازی UC1 رو ساخت 80 نفر بودند و 3 سال کار کرده بودند رو بازی و به خاطر اشتباه سونی انجین رو از پایه ساختند و انجین دوران PS2 رو ریختند دور همین باعث شد کلی نیرو از دست بدن و کلی وقت و نیرو روی ساخت انجین، تول ها و ... بشه. یک جای این که چرا بعد از 4 سال پروداکشن بازی 6 ساعته میلنگه
 
walkthrough کل بازی اینجا لیک شده
حدود 5 ساعتم هست همه چی باهم
1ساعت اولشو دیدم گرافیک عالی بود گیم پلی بدک نبود
 
اگه واقعا جریان 5 ساعت درست باشه فوق العاده به بازی ضربه میزنه مخصوصا که مولتی هم نداره آدم بگه عوضش تو اون قسمت سرگرم میشیم

امیوارم اینطور نشه که علاوه بر ناامید و دلسرد شدن ما به عنوان طرفدارا , برای خود تیم سازنده هم دردسر ساز خواهد بود


.
 
بعد میاد کلی حرف می زنه مثل ادم نمیگه چند ساعته!





با مشت بزنیش ها، اینهمه حرف مفت می زنه آخرش هیچ چی نمیگه. تو Comment ها هم یک گفته 9 ساعته تمومش کرده بازی رو...

کلا حالا که Bloodborne داره میاد، من یکی که نمیام این رو بگیرم. شاید بعدا!


مگه یه فیلم سینمایی چند ساعته؟
 
پیگیر موضوع اصلی تاپیک باشید و اینقدر اسپم ندید و همدیگه رو مسخره نکنید.
استفاده از الفاظ "سوزش" و "میسوزید" و ... هم جاش اینجا نیست.
 
هی امیدوار میشم که متا میاد بالای 85 دوباره یه خبر بد میاد که انتظارم رو تا 70 میاره پایین
راستی نمرات بازی کی میاد؟
 
من که حس میکنم کار اینا خیلی مشابه بازی های دیوید کیج هست الانم که Dreamy توضیح داد برام کاملا مشخص شد و بیشتر بر پایه همون Qte بازی انگار بنا کردن و یجورایی به نظرم order حکم یجور معرفی گرافیک سینمایی هست ..ولی اگه کلا 5 ساعت درست باشه من خودم روی متا زیر 70 پیش بینیم هست کلا به نظر نمیومد سونی هم رو متای این بازی زیاد حساب کرده باشه و همون مانور گرافیکی هست
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or