من زیاد آشنا نیستم!میشه 6% بیشتر؟
وای وای وای !
اینجا آخرشه !!
تو فریم و .. کم آوردن !!!
گیر دادن به نوار های سیاه !!!!
دمتون گرم بابا شب جمعه خیلی خندیدیم !!!!!
فیلم سینمایی که دیدی ! همون خط سیاه که بالا و پایین فیلم هستش !این داستان نوار سیاه دیگه چیه؟؟؟
یکی درست توضیح بده منم بفهمم!
رزولیشن استاندارد که نوار سیاه نداره....![]()
این داستان نوار سیاه دیگه چیه؟؟؟
یکی درست توضیح بده منم بفهمم!
رزولیشن استاندارد که نوار سیاه نداره....![]()
منظورت اینه که: قضیه 800ـه 100% تایید شده؟:dShinobi 602 اون كاربر معروفه گف يه تاپيك زده كه اين قضيه 800 بودن رزولوشن كلا احتمالا منتفي ميشه
Ryse از SMAA 1TX استفاده میکنه:dدر ضمن AA هم 4xMSAA اعلام كرده
The Order 1886 runs 4xMSAA; 1920x800 vs 1920x1080 "not set in stone yet" - NeoGAF
اين افشينين( دو افشين) بلاخره كار خودشونو كردن:d
Shinobi 602 اون كاربر معروفه گف يه تاپيك زده كه اين قضيه 800 بودن رزولوشن كلا احتمالا منتفي ميشه و حالا يا گزينه تو آپشن ميزارن يا كلا حذفش ميكنن
در ضمن AA هم 4xMSAA اعلام كرده
The Order 1886 runs 4xMSAA; 1920x800 vs 1920x1080 "not set in stone yet" - NeoGAF
اين افشينين( دو افشين) بلاخره كار خودشونو كردن:d
جالبه که Andrea Passino نظرش شبیه نظر کرایتکه که میگه 900p با AA قوی بهتره از 1080p بدون AA
من زیاد آشنا نیستم! مثل اینه که Ryse رو توی TV کوچکتر بازی کنی که تراکم پیکسل بیشتر شه؟:dآقا جان بازم میگم، این بازی The Order یه مقدار قضیش فرق میکنه. 800x درسته که تمام صفحه نیست، ولی جاهایی که تصویر داره، از نظر تراکم پیکسل دقیقاً مثل 1080pـه! یعنی اگه شما بالا و پایینِ تصویر رو با دست بپوشونید و به بازی Ryse نگاه کنید، از نظر رزولوشن ضعیفتر از The Order هست. اون 6%ـی که در موردش بحث کردیم در مورد پیکسلهای پردازش شده در یک فریم بود، ولی تراکم پیکسل به ازای واحد سطح، توی 800x خیلی بیشتر از 900pـه. دقیقاً مثه اختلاف 1080p و 900p!
حالا چرا همه نمیان با 6% با پردازشی بیشتر رزولوشنی با تراکم پیکسلی معادل 1080p تولید کنن؟ علتش اینه که این رزولوشن استاندارد نیست و توی تلوزیونهای با استاندارد 16:9 به صورت تمام صفحه نخواهد بود! حالا سوال اصلی اینه که این سازندهها کدوم رو ترجیح میدن!
این 4xMSAA خیلی به کیفیت تصاویر کمک میکنه.در کل MSAA کارش مربوط میشه به کیفیت لبه ها هست و تجریه ی و شفاف کردن اونا رو برعهده داره.حالا x2 با رزولوشن دوبرابر بهتر این کار رو میکنه و تصویر رو دوباره باتوجه به صفحه نمایش Rescale میکنه. x4 ـش رو دیگه خودتون حساب کنین!کیفیت 4 برابر,دندونه های کم تر برروی اشیا 3 بعدی که همین باعث پایین اومدن فریم ریت یا حتی رزولوشن میشه.
ولی ملت اکثرا راضین از این تصمیم.
من زیاد آشنا نیستم! مثل اینه که Ryse رو توی TV کوچکتر بازی کنی که تراکم پیکسل بیشتر شه؟:d
اینجوری به نظر میاد بستگی به ذوق و استایل سازنده, تراکم پیکسلی بیشتر باشه یا کل صفحه پیکسل داشته باشه![]()
عه زرنگي؟منظورت اینه که: قضیه 800ـه 100% تایید شده؟:d
جالبه که Andrea Passino نظرش شبیه نظر کرایتکه که میگه 900p با AA قوی بهتره از 1080p بدون AA
Ryse از SMAA 1TX استفاده میکنه:d
![]()
البته خود Andrea Pessino گفته هنوز قطعی نشده که چه میکنیم. بعد گفته که 1080pـه خالی نسبت به 800*1920+4XMSAA پهنای باند کمتری احتیاج داره. ولی اگه بخوان 1080p رو به عنوان آپشن گرافیکی اضافه کنن، احتمالاً 1080p به همراه 4XMSAA نخواهد بود. من ترجیح میدم 800x + 4XMSAA باشه تا 1080p و بدون AAـه درست و حسابی. به نظر من IQ خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی مهمه! :d
همه چیو دیگه VS نکنیم:dگفتم که جالبه راه حلشون شبیه کرایتک (AA قوی و رز پایینتر) هست!عه زرنگي؟
مياي SMAA رو با يه دونه MSAA مقايسه ميكني نه داداش گلم MSAA رو در 4 ضرب كن
بعد هم اين Ryse يهو از كجا پيداش شد؟ مگه ما از رايز صحبتي به ميون آورديم؟:d
عه زرنگي؟
مياي SMAA رو با يه دونه MSAA مقايسه ميكني نه داداش گلم MSAA رو در 4 ضرب كن
بعد هم اين Ryse يهو از كجا پيداش شد؟ مگه ما از رايز صحبتي به ميون آورديم؟:d
صحبتي نشده كه اگه رزولوشن رو بالا ببرن لزوما AA رو دست ميزنن اون كاربر مورد نظر گفته MSAA4X قطعيه رزولوشن فعلا مشخص نيست حتي شايعاتي هست كه از اول هم حق انتخاب وجود داشته و اگه اون نوارها رو بزاري يا برداري فرقي نميكنه يعني به بيان ساده تر بازي واقعا 1080 نيتيوه فقط در صورت نياز نوار اضافه ميشه