RE: Racoon City فقط یک بازی ترسناک دیگر نیست.

TCSCELL

8
کاربر سایت
RE: Raccoon City فقط یک بازی ترسناک دیگر نیست.

Resident-Evil-Operation-Raccoon-City-Teaser-Trailer.jpg



تهیه کننده ی عنوان جدید از سری Resident Evil آقای Masachika Kawata گفت که Capcom با Operation Raccoon City قصد ندارد فقط یک بازی ترسناک دیگر بسازد,بلکه به دنبال ساخت یک بازی "شوتر" خوب نیز هست.

طی صحبت با مجله ی OXM آقای Kawata ادعا کرد که این عنوان جدید که در حال ساخت در استودیوی Slant Six است,قرار است تا مسیر متفاوتی را در سری Resident Evil ایجاد کند که پیروی از استانداردهای معمول بازی های شوتر یکی از آن هاست.ولی بازی همچنان ترسناک است.

Kawata گفت:"ما در مورد المان هایی که نه تنها برای طرفداران Resident Evil بلکه برای طرفداران سبک شوتر مهم است فکر کردیم تا هر دو طیف بتوانند از بازی کردن آن لذت ببرند.با توجه به تجربه ای که Capcom با مکانیزم co-operative در RE5 داشت,وجود بخش Co-op در Raccoon City بدیهی است."

Kawata در بخشی از صحبت هایش گفت که در آینده ممکن است RE های زیادی به سبک کلاسیک ساخته شود,ولی سیاست Capcom این است که Spin off های RE را وارد ژانرهای دیگر کند.

"عنوان های کلاسیک بیشتری ممکن است در آینده ادامه پیدا کند.به هر حال در قسمتی دیگر از دنیای Resident Evil باید چالش های بیشتری وجود داشته باشد,خیلی خیلی متفاوت و خاص باشد.ما سعی در تحقق این امر داریم."
 
آخرین ویرایش:
حداقلش باید میگفت تو اینجا چیکار میکنی؟ اون جمله‌ای که میگه مال اول کار نیست .
باید ؟ :-/
پ.ن : اونو به شوخی گفتم ، گیم اسپات رو خیلی قبول دارم ...
بعد الآن تو داری میگی اله حالش خوب نبود 9.6 نمیداد ... !!!
الآن تو به بازی چندمیدی ؟:دی
 
این مدلی :دی

گرافیک 9.5
گیم پلی 9
داستان 6
صداگذاری 9
ارزش بازی 8

اون رزیدنت ایول بودن رو تو ارزش بازی گنجوندم :دی


--------------

اینو قیاس کن با RE5

گرافیک 9
گیم پلی 7
داستان 10
صداگذاری 9.5
ارزش بازی 8
 
ببین کیوان اینجا بحث تکامل و انقلاب و ... نیست. اینجا بحث سر RE هست. میکامی انقلابش توی بازی های دیگه جواب داد اما توی RE نتیجه ی عکسی نشون داد. من قبلا هم گفتم اگه lost in nightmare رو تجربه کرده باشی میفهمی که لازم نبود میکامی اون مدلیش کنه. میکامی اومد همه ی جنبه های مثبت سری های قبلی رو خط زد و فقط یک نقطه رو برد جلو. اما توی LIN همه چیز متوازن هست. تو توش هم ترس میبینی. هم تکنولوزی هم معما و هم داستان. Lin با اون کوتاهیش نشون داد که RE میتونه زنده باشه.

مشکل میدونی کجاست؟ اگه کسی عمارت اسپنسر و راکون سیتی رو ببینه دهکده‌ي RE4 واسش یه جک میمونه :دی زامبی در زمان خودش خیلی میترسوند. مهمتر از اون اتمسفر اون زمان خیلی رعب‌آور تز از امروزی ها بود. نمسیس و تایرنت‌ های اون زمان خیلی بهتر از مندس یا سلزلار RE4 هستن.

جان هرکی رو دوست داری از دیالوگ‌های RE4 حرف نزن که در برخی از موارد خودشون رو به درجه ی مزخرفی میرسونند. دیالوگ‌های اشلی خوبه یا دیالوگ‌های مواجه‌ی ایدا با لیان؟ ببین اونقده واست نمونه میذارم که خودت از این حرفت پشیمون بشی ها :دی
RE4 بره دعا کنه که اون سناریو رو توی PS2 اضافه کردن. چون در غیر اون صورت بازی اصلا دیالوگ نداشت که توش بحث بکنیم :دی :thanks to wesker‌:دی
متاسفم برا پارازیتی که میدم اگه نگم تو دلم میمونه!:d
دقیقا با تمام این چیزایی ک گفتی موافقم! LIN از هر لحاظ فوق العادست. به همون اندازه که RE5 اشغاله LIN چندین برابر بهتره!
LIN اون حس و حال RE رو میده نه RE4 یا RE5 !
ضمنا دیالوگای مزخرف Hannigan و Leon رو فراموش نکن!:d
 
به نظر من رزیدنت 4 بازی خیلی خوبی بود ، منک لذت بردم و جو بازی هم به نظرم ترسناک بود و صداگذاری خیلی خوبی داشت ! اما داستانش ربطی به سری های دیگه نداشت ولی سعی میشد یک جوری ربطش بدن در کل یکی از بهترین بازی هام روی PS2 بود :دی

رزیدنت 5 عنصری به اسم هیجان و ترس نداشت که محیط توش خیلی دخیل بود ! ولی قسمت تونل های زیرزمینش و شبش خوب بود ! و اینک یک شخصیت ضعیف مونث ملوس (:دی) تو رزیدنت 4 پارتنرت بود که همه جا باید مراقبش بودی و این خودش بازی رو سخت تر میکرد تا یک دخمل جنتلمنگ بزارن کنارت !

تو روز بازی کردن و پارتنر داشتن که همیشه باهات بود به رزینت 5 ضرر زد !

تهش من میگم رزیدنت 4 از 5 بهتر بود ! :دی
 
دوستانی که سری RE هارو بازی کرده باشن میفهمن که RE : REMAKE مزه ی واقعی سری RE هارو میده .ترس یعنی REMAKE آدم ترس تا استخونش نفوذ میکنه.هنوز این جمله ی اول بازی از زبون کریس رو یادم نرفته:Now there are only 3 S.T.A.R.S members left capitan Wesker,Jill,and myself آدم خودش حساب کار میاد دستش.یا او ن جیغهای معروف Lissa الان هم که یادم افتاد دست و پام سر شد#:-s
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Biohazard
ميكامي RE رو تو شماره 4 تغيير داد و شايد اصول RE رو كنار زد ولي يك شاهكار به تمام معنا آفريد كه الان هم خيلي از بازيها تو اينكه كه كدوم زودتر از اون تقليد كردن دعوا دارن.

در ضمن هيچ دليلي نميبينم كه چون RE4 از شماره هاي اصليش دور بود ميكامي ديگه نميتونست RE5 رو يك شاهكار در حد و اندازه هاي ساخته هاي قبلي خودش بسازه.

در ضمن خيلي از افراد دقت نميكنن كه ميكامي كه شخصي گيم پلي محور هستش.يعني اولين چيزي كه بهش توجه ميكنه گيم پلي هستش كه در تمام بازيهايش تا آخريش يعني همين Vanquish به نحو احسن سر جاش نشونده.

در ضمن شما از كجا مطمئن هستين كه اگه ميكامي RE رو تغيير نميداد و با همون سبك قديمي ميساخت بازم همون بازحورد رو داشت.

منكه به شدت به اين شخص اعتفاد دارم و معتقدم كه كاري كه در شماره 4 اين عنوان انجام داد كاري بود كه بايد انجام ميداد و حتما لازم بوده كه خوده خالق بازي دست به اين كار ميزنه.(با اينكه به شخصه شماره 1 تا 3 رو به هزار تا 4و5 نميدم)
 
دوستان چرا مخالفت میکنید راست میگه دیگه من کاملا با حرفش موافقم ! :

RE: Racoon City فقط یک بازی ترسناک دیگر نیست بلکه یک ایده ترسناک هم هست من که برای عاقبت این بازی خیلی میترسم
 
مرگ وسکر به تنهایی 5 نمره از این بخش کم میکنه! :دی
کاملا موافقم اینا خودشونم نمی دونستن چیکار دارن میکنن.یعنی توی اون capcom یه نفر به فکرش نرسید که چرا میکامی توی اون همه سری RE این شخصیت(Wesker)رو نکشت..؟!چون این کاراکتر شدیدآ طرفدار داشت و هنوزم داره.حتی وقتی Wesker رو کشت دوباره با زیرکی تمام اون رو به این سری برگردوند این capcom هم مستقیم زد همین کاراکتر رو کشت=))بین اون همه کاراکتر زد این Wesker رو ناکار کرد=))یعنی اینا میدونستن باید چیکار کنن ولی پدر resident evil نمی دونسته که چیکار باید بکنه..!?به خدا خود میکامی هم از دست این جونورای متفکر capcom از این کمپانی در رفت.!
 
  • Like
Reactions: Tommy Fisher
کاملا موافقم اینا خودشونم نمی دونستن چیکار دارن میکنن.یعنی توی اون capcom یه نفر به فکرش نرسید که چرا میکامی توی اون همه سری RE این شخصیت(Wesker)رو نکشت..؟!چون این کاراکتر شدیدآ طرفدار داشت و هنوزم داره.حتی وقتی Wesker رو کشت دوباره با زیرکی تمام اون رو به این سری برگردوند این capcom هم مستقیم زد همین کاراکتر رو کشت=))بین اون همه کاراکتر زد این Wesker رو ناکار کرد=))یعنی اینا میدونستن باید چیکار کنن ولی پدر resident evil نمی دونسته که چیکار باید بکنه..!?به خدا خود میکامی هم از دست این جونورای متفکر capcom از این کمپانی در رفت.!
باهوش؛ وقتی داستان آمبرلا رو میخوان تموم کنن داستان وسکر رو هم باس تموم کنند دیگه.
 
  • Like
Reactions: Biohazard
کاملا موافقم اینا خودشونم نمی دونستن چیکار دارن میکنن.یعنی توی اون capcom یه نفر به فکرش نرسید که چرا میکامی توی اون همه سری RE این شخصیت(Wesker)رو نکشت..؟!چون این کاراکتر شدیدآ طرفدار داشت و هنوزم داره.حتی وقتی Wesker رو کشت دوباره با زیرکی تمام اون رو به این سری برگردوند این capcom هم مستقیم زد همین کاراکتر رو کشت=))بین اون همه کاراکتر زد این Wesker رو ناکار کرد=))یعنی اینا میدونستن باید چیکار کنن ولی پدر resident evil نمی دونسته که چیکار باید بکنه..!?به خدا خود میکامی هم از دست این جونورای متفکر capcom از این کمپانی در رفت.!
خوب دیگه نمیشه که وسکر تا ابد باشه! هی بمیره 2باره یه جورایی برش گردونن! باید تموم میشد دیگه!
 
متاسفم برا پارازیتی که میدم اگه نگم تو دلم میمونه!:d
دقیقا با تمام این چیزایی ک گفتی موافقم! LIN از هر لحاظ فوق العادست. به همون اندازه که RE5 اشغاله LIN چندین برابر بهتره!
LIN اون حس و حال RE رو میده نه RE4 یا RE5 !
ضمنا دیالوگای مزخرف Hannigan و Leon رو فراموش نکن!:d
در تائید شدید این پست باید بگم Lost In Nightmare نشون داد هنوز هم میشه یه RE با اصالت,حتی با این کنترل جدید داد و لازم نیست واسه القای حس کلاسیک حتما دوربین رو ایزومتریک کرد!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or