Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,662
نام
طاها
فیلمی اسلشر و هیجانی و البته جالب که قاتلین دو فرد مسن رو به موت هستند . فیلم جالبی هست . ژانر اسلشر مخصوصا کلاسیک مانند که به دهه ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۶ نزدیک هست را خیلی دوست دارم . تلفیقی از جنوب آمریکا و مزرعه ای پرت و فردی روان پریش و یک عده جوان عالی می شود .
نمره من : ۶ از ۱۰
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
1650143846827.png
the Northman

حدود 1-2 هفته پیش من توی تاپیک فیلم اومدم ابراز نگرانی کردم در مورد این فیلم (بخاطر یه مصاحبه رابرت اگرز در مورد پروسه تدوین و... فیلم)،
و تقریبا از همون موقع یه مقدار انتظاراتم از فیلم رو اوردم پایین و حتی منتظر بودم با فیلم متوسطی روبرو باشیم.

خوشبختانه نگرانی ها تا حد زیادی بی مورد بود :-" فوق العاده بود فیلم و بدون شک بهترین فیلم وایکینگی بود که تا حالا دیدم و حتی تا حالا ساخته شده.
از طراحی عالی صحنه، لباس ها و گریم بازیگر ها بگیر تا خود موسیقی و صداگزاری و حتی نحوه مبارزه، زندگی و نشون دادن عقاید مردم اون زمان و اون منطقه.

هر دو فیلم قبلی رابرت اگرز پروژه های کوچکتری بودن که میشه گفت به اون صورت عامه پسند نبودن، موارد عجیب و غریب هم کم نبود توی اون فیلم ها.
همونطور که خیلی از نقدهای فیلم هم اینو میگن، فیل بالانس خیلی خوبی بین یه فیلم اکشن/بلاک باستر و یه فیلم عجیب و هنری هست. صحنه های نبرد (اونم از نوع خفن و با خشونت بالا :-") توی فیلم زیادن ولی به همون اندازه سکانس های عجیب و غریبو رابرت اگرزی :D توی فیلم هستن.

ولی با اینکه فیلم خیلی خوبی هست میشه ازش ایراداتی گرفت،
اول انگلیسی حرف زدن شخصیت ها هست. من کلا با انگلیسی با لهجه که الکی به فیلم ها و سریال ها اضافه شده باشه مخالفم. حالا چه لهجه روسی باشه (که خیلی زیاد دیده میشه)، چه لهجه آسیای شرقی و ... . توی این فیلم هم این نحوه حرف زدن شخصیت ها برای من زیاد جالب نبود.
دوم، فیلم مقداری از هم گسسته هست، زیاد حرفی نمیزنم که اسپویل نشه فقط بعضی از کات ها و ... عجیب بودن.

و سوم، با ااینکه 2 ساعت و 20 دقیقه زمان نسبتا زیادی برای یه فیلم هست، به نظر میاد فیلم نیاز داشت که مقداری طولانی تر باشه تا به بعضی از موارد بیشتر یا بهتر پرداخت بشه.

و در اخر اگه بخوام Northman رو با فیلم های قبلی رابرت اگرز مقایسه کنم، با اینکه مقایسه مستقیم درست نیست (بخاطر تفاوت اندازه و بودجه فیلم ها) به نظرم فیلم های قبلی ایشون از Northman مقداری بهتر و پولیش شده تر بودن، که شاید تا حد زیادی به این بر میگرده که فیلم های قبلی به مراتب کوچیکتر بودن.

در کل از بهترین فیلم های امسال هست و این ایرادات کوچیک هم بخاطر اینه که انتظارامون از عاقای رابرت اگرز خیلی بالا بود، ولی بدون شک ثابت کرد که میتونه یه فیلم با وسعت بزرگ تر رو کارگردانی کنه و همچنان یه فیلم خوب تحویلمون بده.

8.5/10

+

امیدوارم بعدا نسخه directors cut یا extended و ... از فیلم منتشر بشه :-"

یه بنده خدایی میگفت چرا اینا هر وقت فیلم در مورد اسکاندیناوی میسازن انقدر عجیب و fu cked up هست فیلماشون :-" :-" :-" (اشاره به Midsommar :-")
 
آخرین ویرایش:

InAnyCase

کاربر سایت
Feb 24, 2022
53
Jackass Forever
7/10

برای منی که اوج این سری رو با 3D و Bad Grandpa تجربه کردم (به اون دو نسخه از سری 10/10 میدم) و واقعا چیز جدید و نوآورانه ای بودن اون موقع برام، نسخه چهارم حرف جدیدی برای گفتن نداشت. فقدان حضور Ryan و Bam کاملا احساس میشد. اما باز هم امضای "جَک اَزز" پای فیلم هست و لحظات خاص خودش رو میتونه رقم بزنه. توی این نسخه بیش از هر نسخه دیگه ای "تخم" انسان حضور پررنگی داره. :D که میتونه نقطه ضعف یا قوت قلمداد بشه. بستگی به بیننده داره. بعضی شوخیا به حدی خرکی هستن که دچار دلهره و واکنش بشید و بعضیاش به حدی لوس و بی مزه که از این مجموعه بعید بنظر میرسن. در کل بعد از 10 سال مثل بازگشت Dumb and Dumber (اون بعد از 20 سال) تجربه خوبی بود با برخی کاستی ها.
 

AMIR-R

کاربر سایت
Mar 15, 2020
837
Don't Look Up
220px-Don%27t_Look_Up_2021_film.jpg


4/10

ایده کلی فیلم رو دوست داشتم و به نظرم عین واقعیت هست که مردم به قدری مشغول فضای مجازی شدن که دیگه به مسائل جدی اهمیتی که باید رو نمیدن.
و اما چون فیلم زمان ترامپ ساخته شده این جرائت رو به اسکل های دموکرات و جریان حاکم بر هالیوود داده که ایلان ماسک و ترامپ اینجوری در فیلم کوبیده بشه !
چون در این یک سال این جو خواب الو تپه ای سالم در دنیا نذاشته ! و اتفاقا رفتار این دموکرات ها در قبال بحران چی بوده ؟!! پست گذاشتن در توییتر و اینستا و حمایت های الکی !

یه پیامی هم دارم به جناب دی کاپریو !
درسته که برای حفظ زمین خیلی زحمت میکشی
ولی دیگه اینقدر در مقابل حقوق بشر افغانستان و هزاران کشته اوکراین و ویروس چینی و رکورد تورم 50 ساله امریکا و این مسائل کور نباش!! ماله کشی دموکرات ها هم حدی داره عزیز !
 

TW0-FACE2

کاربر سایت
May 24, 2021
100
The batman
بهترین و کمیکی ترین بتمن و دومین فیلم خوب از بتمن بعد دارک نایت بازی پتینسون خوب بود اما از اون بهتر کتوومن زوئی کراویتز بود
همه چیز خوب بود اما فک کنم خوب به شخصیت های فرعی و از جمله ویلن فیلم پرداخته نشد اما با توجه به اولین فیلم بودن و مدت زمانش نمیشد به این چیزا پرداخت
8.5/10
 
آخرین ویرایش:

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,662
نام
طاها
فیلم رو دیدم . زیبا و دارک و خشن بود ( فیلم ابر قهرمانی باید درجه آر باشد) ولی به سه گانه نولان نمی رسد . بعضی شاهکارها تکرار نشدنی هستند ولی فیلم قابل احترامی هست . (نمره فیلم هم یک دهم کاهش پیدا کرده و 8.2 از 10 شده)

نکات منفی : رابطه بتمن و زن گربه ای مصنوعی و زورکی بود . ماسک زن گربه ای مسخره بود . صورتش معلوم بود . رییس پلیس گوردون ابهت نداشت . آلفرد خیلی معمولی بود . شخصیت منفی فیلم چالش برانگیز نبود . پایان فیلم مبارزه خیلی عظیم و پر خرج نداشت (سکانس های اکشن نولان واقعی و میخکوب کننده هستند ولی این جمع و جور بود با اینکه حدود 200 میلیون دلار بودجه داشته) . ماشین بتمن هم خیلی خفن و جالب و عجیب نبود . یک ماشین کلاسیک تقویت شده !!!! به گذشته بروس پرداخته نشده . بیننده سریع وسط ماجرا قرار گرفت در صورتی که نولان از پایه شخصیت و زندگی خصوصی بروس را به تصویر کشید . ضد گلوله بودن بتمن هم زیادی اغراق شده بود . نه به قبلی ( کریستین بیل) که لباسش ضد چاقو بود و آسیب پذیر نه به این . مخفی کاری هم نداشت . از در جلویی وارد کلاب خلافکارها می شد .

نکات مثبت فیلم بازی خوب رابرت و پنگوئن و فضای فوق العاده شهر بود . امیدوارم در شماره های آینده فیلم نامه های قوی تری شاهد باشیم .

نمره من ۷ از ۱۰
 
آخرین ویرایش:

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,729
نام
nucky thompson
fresh 2022
فرش از اون فیلم های عجیبیه که قشنگ خیلی درباره اش ندانید به نظر میرسه با یک اثر درام رومانس طرفید . اولین عکس ها که از فیلم پخش شد نوید یک اثر رومانتیک رو میداد که روی جذابیت ظاهری سباستین استن مانور میداد . حتی 30 دقیقه آغازین فیلم هم شمارو به این اشتباه می اندازه که همچین فیلمی رو قراره ببینید اما از 30 دقیقه ورق برمیگرده و با ما یک اثر اسلشر روبرو می شیم . فیلم به تمام معنا نسخه ی بروز شده هانیباله و اما فرقش با اون اثر و اقتباس تلویزیونی مریضی که ازش شد اینه که شما رو در یک حالت تعلیق و تشویش نگه میداره بدون این که به ورطه دل و روده پاشی بیفته . شما تو ذهنت میدونی چه اتفاقات وحشتناکی افتاده اما فیلم نتیجه نهایی رو نشون میده . به خاطر همین که همه چیز رو خیلی عادی و کول نشون میده همواره یک طنز سیاه در سکانس هاش حس میشه . روایت مطابق کلیشه های ژانر جلو میره اما بیننده رو اذیت نمی کنه . بازی ها مهمترین نقطه قوت فیلم هستن . استن که هم تو این فیلم هم با اون حضور دیوانه وارش در مینی سریال پم و تامی نشون میده چیزی فراتر از نقش نچسبش در دنیای سینمای مارول در چنته داره تو این فیلم به خوبی در نقش یک هیولا خون سرد می درخشه . در مقابل اش دیزی ادگار جونز که قبلا در سریال مردم معمولی خوش درخشیده بود در نقش قهرمانی معمولی و نه چندان از نظر ذهنی نرمال خوب ظاهر شده و شیمی خوبی با استن ایجاد کرده . فیلم برداری و کارگردانی هم در سطح خوبی قرار داره . داستان کلیشه ای است و پیچش داستانی خاصی در اون دیده نمیشه و یک سری ضعف در کاراکترپردازی ها و اسکی رفتن بیخود رو ترندها داره ولی اون قدر نیس که دیدن اش رو به یک تجربه عذاب آور تبدیل کنه در کل فیلم fresh یا تازه رو می توان یک نفس جدید در کالبد آثار این چنینی دونست که با روایت و ساختار خلاقانه تونسته از کلیشه های ساختاری دمده و از نفس افتاده این سال ها بگذره و واقعا فیلمی در این ژانر تحویل بده که بیننده به پیگیری "داستان" فیلم علاقه داشته باشه نه این که رو دور تند دل و روده رو ببینه و بره
امتیاز 8 از 10
 

mahdi-xbox

کاربر سایت
Dec 24, 2010
1,623
نام
Leo Fitz

Ambulance 2022​

5/10​


Untitled.jpg

از نظر من تنها نکته مثبتش اکشن ـش بود. 2 ساعت تعقیب و گریز ماشینی واقعا حوصله آدمو سرمیبره!
یکی دوتا چیز فوق العاده مسخره هم وجود داشت این وسط :
این که بیای از وسط تعقیب و گریز و سرقت بانک یهو شیفت بشی به جلسه مشاوره دوتا گی واقعا مضخرف بود! حالا یکی از این گی ها میشه یه آدم کل گنده! باشه بابا قبول اصلن رئیس جمهورتون هم گی! لازم نبود وسط هیجان فیلم اینجوری فرهنگ سازی بشه...
مورد دیگه هم کل کل و مزه ریختن بین اون دختر nerdـه و کاپیتان مونرو که بدشت لوس و مصنوعی بود!
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,662
نام
طاها
فیلم زیبایی در ژانر اکشن از کارگردان افسانه ای فیلم های اکشن = مایکل بی
تلاش یک پدر به هر نحوی برای نجات فرزندش / فقط می شد مدت فیلم کمی کمتر باشد / سبک فیلم کمی منو یاد فیلم های تونی اسکات فقید می انداخت .
جز فیلم های زیبای مایکل بی مخصوصا بعد از سری Transformers (مخصوصا شماره اول) می باشد . (البته همه فیلم هاش زیبا هستند)

نمره من : 6.5 از 10
 

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,720
نام
وحید
The Batman
8/10
فیلم خوش ساخت هست ولی عیبهایی هم داره که با ماهیت بتمن در تضاد هست به نسخه های بعدیش امیدوارم

Ambulance 2022
6.5/10
اکشنشو دوست داشتم ولی منطقش یه جاهایی خیلی خنده دار بود و بدون دلیل تبدیل به فیلم هندی میشد
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ

Ambulance 2022​

5/10​


View attachment 252734

از نظر من تنها نکته مثبتش اکشن ـش بود. 2 ساعت تعقیب و گریز ماشینی واقعا حوصله آدمو سرمیبره!
یکی دوتا چیز فوق العاده مسخره هم وجود داشت این وسط :
این که بیای از وسط تعقیب و گریز و سرقت بانک یهو شیفت بشی به جلسه مشاوره دوتا گی واقعا مضخرف بود! حالا یکی از این گی ها میشه یه آدم کل گنده! باشه بابا قبول اصلن رئیس جمهورتون هم گی! لازم نبود وسط هیجان فیلم اینجوری فرهنگ سازی بشه...
مورد دیگه هم کل کل و مزه ریختن بین اون دختر nerdـه و کاپیتان مونرو که بدشت لوس و مصنوعی بود!

فیلم جدید بتمن با بازی رابرت پتینسِن 7/10

تمام این هفت نمره هم فقط شامل داستان و پرداختن به کرکتری که تو سری های قبل اشاره ای بهش نشده بود یعنی ریدلر به فیلم میدم .
بقیه اش بولشت اِوور محض بود . البته نقش کاراگاه پلیس رو هم دوست داشتم هنرپیشه محبوبم در سریال وست ورلد یعنی Jeffrey Wright هرچند که ایفای نقشش باز اینجا چندان جالب توجه نبود .

گِی به از سیاه پوست ! والا ! کم مونده تو فیلم های فضایی آدم فضایی ها و ای تی ها رو هم از وحشت اینکه بهشون انگ نژاد پرستی نزنن سیاه پوست کنن ! کِی طلبِ این سیاه پوست ها از دنیا تموم میشه
 
آخرین ویرایش:

PPPPPishrOOOOO

کاربر سایت
Aug 23, 2012
322
نام
بهروز
Ambulance

تو مودبانه‌ترین حالت ممکن هم اگه بخوام نظرمو بنویسم بن میشم. اون یه نمره هم فقط بخاطر جیک جیلنهال دادم، که البته حتی اونم زورش نرسید سطح فیلمو یکم حداقل ببره بالا. برعکس فیلم اونو دو دستی کشیده بود پایین. آمبولانس حتی با در نظر گرفتن این جمله معروف که جدیدا همه میگن "بابا فیلم مایکل بی‌ ـه دیگه، سخت نگیر" باز هم ارزش دیدن نداره.

۱ از ۱۰
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,418
4-21-2022-1-35-54-AM.jpg

The Batman 2022

یک فیلم قهرمانی خیلی خوب، چیزی که خیلی کم پیش میاد.
تو این متن لدرباکسد توضیح دادم که چرا این فیلم رو به دارک نایت ترجیح میدم

تنها مشکلاتی که با فیلم داشتم:
رومنس بین دختر گربه ای و بتمن خیلی بی مقدمه و پاپکرنی بود،
همچنین سکانس های پایانی فیلم خیلی جنبه تجاری داشت انگار فقط راهو برای دنباله باز کردن و به کلیت فیلم کمکی نمیکرد


8.5/10
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,662
نام
طاها
فیلم زیبا و نفس گیری بود . سکانس اکشن و ... عالی بودند و پر خرج .
فقط دو تا سوال برام پیش اومد : یکی اون اتاق زیر فاضلاب بارسلونا که داخلش نمک بود چرا دولت تا حالا بازش نکرده بود چون درش پیزوری بود ! . دوم اون دو تا کشتی طلا چجوری پانصد سال پیش وارد اون غار شده بودند که ورودی غار کوچک و تنگ بود . نهایت بشود یک قایق عبور کند !!!

نمره من : ۷.۵ از ۱۰
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • mla
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر