Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,634
نام
Ali
8fv9yny87f.jpg


بالاخره یه فیلم سوپرهیرویی درست حسابی از dc...

عالی بود واقعا. بقیه دوستان در مورد فیلم توضیح دادن فقط بگم که برای من 2 مورد فیلم رو خیلی با ارزش تر کرد:
1. شوخی های بجا و واقعا خنده دار، (بر عکس بقیه فیلم های سوپرهیرویی اخیر، لعنتی بدن ادم کهیر میزد وقتی wonder woman رو میدیدیم :-")
2. فیلم خودشو جدی نمیگیره :-" همین دیدنش رو خیلی خیلی جذاب تر میکنه.

به امید همکاری بیشتر جیمز گان با dc، واقعا نشون داد که کارگردان کاربلد چقدر اهمیت داره و چطور باید از این دنیای dc و شخصیت هاش استفاده کرد.

9/10
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,808
نام
مهراد
The Suicide Squad (2021)

MV5BNGM3YzdlOWYtNjViZS00MTE2LWE1MWUtZmE2ZTcxZjcyMmU3XkEyXkFqcGdeQXVyODEyMTI1MjA@._V1_UY209_CR0,0,140,209_AL_.jpg


8/10

خب فیلم رو همون دیشب تماشا کردم و باید بگم واقعا سال 2021 سال عجیبی بوده تا اینجا ... این دومین فیلم DC هست که برای بار دوم با همون اسم اکران میشه (منظورم JLSC هست). فیلم به طور کلی فان و سرگرم کننده، کریپی و چندش هست و پر از خون و خون ریزی و قطع عضو و فحش و صحنه های نودیتی. که همین قضیه کمک زیادی بهش کرده تا تبدیل بشه به یک چیزی مثل ددپول 2 و نشون میده که راه درستی رو داره وارنر میره اگه بعدا گند نزنن توش. اما همچنان مشکل اصلی و بزرگ فیلم های DC در مقابل MCU اینه که ویلن فیلم فقط آخر داستان رونمایی میشه و هیچ شخصیت پردازی نداره در صورتی که اینطرف به جز چندین استثناء، همیشه ویلن ها از اول فیلم خودنمایی میکنن و بعد در آخر حالا هر اتفاقی براشون میوفته. شخصا با انتخاب افراد جوخه مشکل داشتم به جز پیس میکر و بلاد اسپورت و کینگ شارک، اون دوتای دیگه واقعا میشد آدمای بهتری جایگزینشون کرد ولی خب قسمت های فان رو هم همینا رقم زدن و بهترین قسمت فیلم به نظرم اون کمپ بود که جان سینا و ادریس آلبا باهم کل کل میکردن و کشتارشون خیلی عالی بود :)

کلا از اینکه فلگ و اون زن سیاه پوسته رو برگردوندن اصلا حال نکردم، تکلیف هارلی هم که مشخص بود کمتر جوک میگفت و نچسب نبود اصلا و خوبی فیلم این بود که چندان فلش بکی نداشت که برعکس تو نسخه 2016 خیلی رو اعصاب بود این قضیه.
در نهایت خوشحال شدم جان سینا زنده بود آخرش و شدیدا منتظر سریالشم تا بهتر این شخصیت بشناسم و امیدوارم که بلاد اسپورت هم بیشتر بهش پرداخته بشه به خاطر این ویژگی تله پورتش خیلی خوشم اومد ازش و ماسکش هم یه جورایی منو یاد ژئومورف های سری بیگانه مینداخت
 

AMIR-R

کاربر سایت
Mar 15, 2020
819
suicide squad 2021

متاسفانه هر چه قدر سعی کردم با دید خیلی مثبت به این فیلم نگاه کنم نشد که نشد
واقعا چیز خاصی نسبت به اون تعریف ها و امتیاز RT و .. گرفته نداشت ! احساس میکنم این فیلم تبدیل شده به قضیه شاگردی که همیشه مردود میشده ولی اینبار با 12 پاس شده ! ولی همه از شدت خوشحالی طوری تشویق میکنن که انگار 20 گرفته !
داستان کلیشه ای - موزیک فیلم قوی - صحنه های اکشن خوب - فقط از کاراکتر بلاداسپورت و پیس میکر خوشم اومد و بقیه چنگی به دل نزدن. جو کلی ارتباط بین کارکتر ها و کینگ شارک و غیره چندین بار منو یاد فیلم نگهبانان کهکشان انداخت - starro و داستانش و مبارزه نهایی اصلا خوشم نیومد انتظار یک چیز اپیک داشتم !
میزان خشونت و قطع عضو و خون و ... هم راضی کننده بود و از نکات مثبت فیلم است.

6.5/10
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
8fv9yny87f.jpg
The Suicide Squad: 1.5/10
جیمزگان گفته بود که فیلم های سوپرهیرو ای اگر تغییر نکن بسیار بسیار خسته کننده می شن.
من نمی دونم چرا اینو خودش موقع ساخت TSS مدنظر نگرفته!!!
فیلم یه Ripoff بد از فیلم های مارول و همون GotG اه با یه داستان کاملا کلیشه ای و با شعار مدرن این که آمریکا کل دنیا رو داره به فنا می ده و فقط منافع خودش مهمه. شعاری که یک مدتیه ترند شده. اون آخر فیلم صحبت رتکچر با پدرش که من رسما فکر کردم فیلم صدا سیما دارم نگاه می کنم.
یک چیزی که من می دیدم خیلی باهاش حال کردن حذف کردن کارکتر ها بود (که خود من همیشه این نقد رو به مارول وارد می کنم) و این که وارنر به جیمز گان گفته هرکی رو می خوای حذف کن. ولی:
۱- حذف کردن یرخی کارکتر ها مسخره ترین کاریه که می شه کرد.
۲- همینجوی به یکی بگی هرچی می خوای حذف کن (وارنر به جیمز گان) یعنی کلا حساب کتاب نداری همینجوری یک چیزی می سازی می دی به خورد بیننده ها. اصلا خودتم نمی دونی دو روز دیگه چی کار می خوای بکنی.
۳- DCEU کلا سر و ته نداره دو روز دیگه از یه فیلم دیگه سر در میارن کسی ککش هم نمی گزه. یه Standalone هم می چسبونن به فیلم برگشت کارکتر توجیه بشه. بر هم نگشت مهم نیست اصلا انقدر اوضاع Unvierse خرابه و فیلم ها بی ربط به همن و انقدر کارکتر هست که جای اینا بیان که یک گله ای هم این تو حذف می کردن اصلا مهم نبود براشون.

کارکتر هارلی کویین که رسما نقش فیلر رو داره. یعنی تنها نکته مثبت SS بدون شک هارلی کویین بود که اینجا فقط زور چپونش کرده بودن.
کینگ شارک هم کارکترش خیلی خوب در اومده بود ولی در واقع جیمزگان نسخه DC اه گروت رو با خشونت بالا در آورده بود. من قشنگ گروت رو جای اون می دیدم که البته از همون تریلر ها هم معلوم بود این.
در کل فیلم خیلی ضعیفی بود. به نظرم انقدر تحویل گرفتن فیلم توسط منتقد ها از چند موضوع نشات می گیره یکی R-Rated بودن فیلم یکی اسم جیمزگان یکی هم اوضاع افتضاح بقیه فیلم های DCEU.
به شخصه اون تغییری که جیمزگان ازش حرف می زد رو من مطلقا توی TSS ندیدم در عوضش توی Joker دیدم. با توجه به تریلر ها امیدوارم توی Batman هم ببینم.
 

FERYGAMER

کاربر سایت
May 5, 2013
372
نام
فرنود
1628371478866.png
The Suicide Squad
6/10
جیمز گان قدرت کارگردانی خودش رو در فیلم‌های کامیک بوکی کاملا در جوخه انتحار نشون داده ولی مشکل اصلی این فیلم، فیلمنامش هست که کاملا بی هدف و صرفا پر شده از دیالوگ‌هایی که باید خنده دار می‌بودن و حضور و تمرکز روی شخصیت‌هایی که قبلا امتحانشون رو پس دادن. به نظرم مقصر اصلی این بی‌هدف بودن فیلمنامه باز برمیگرده به وارنربرادرز و دی سی. ادریس البا (بلاداسپورت) کاملا تو فیلم درخشید و حضورش در برخی صحنه‌ها نجات دهنده بود و از اونور جان سینا نشون داد واقعا بازیگر نیست. من متعجبم چرا رابی اونطور که باید خودشو نشون نداد با اینکه قسمت زیادی از فیلم در انحصار هارلی کوئین بود!
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
1628406570145.png
The Suicide Squad 2021
6/10

فیلم ساز می تواند با بیان یک عقیده خلاف عرف جامعه، منتقد را به سمت ابراز یک نظر منفی پیرامون اثرش سوق دهد. جیمزگان با قضاوت بی ملاحظه و سوءبرداشت از صحبت های مارتین اسکورسیزی پیرامون فیلم های ابرقهرمانی مارول، این کارگردان جاه طلب را از دید من به یک فردی منفور تبدیل کرده است. به هرحال با نفرتی که از جیمزگان دارم، فیلمش را تماشا کردم و نظر منطقی به اثرش می دهم. من به نسخه دیوید آیر امتیاز 6 دادم و انتقادی تند به فیلم نامه و کارگردانی وی کردم (شاید الان 6 را به 4 تبدیل کنم) اما نسخه جیمز گان کمی بهتر است. او در فضاسازی یک فیلم شلوغ ابرقهرمانی تبحر دارد و تسلط کاملی روی جلوه های ویژه بصری و میدانی دارد. اما با تمام ویژگی های خوب فیلم در اجرا، جوخه انتحار جیمزگان از فیلم نامه ضربه می بیند؛ چیزی که در فیلم می بینم، شبیه یک بازی بتل رویال است که شخصیت های زیادی وارد منطقه می شوند و هرکدام به روشی کشته یا از مسابقه حذف می شوند. یعنی این تمام دیدگاه کارگردان در وصف قصه ای در چارچوب جوخه انتحار بوده است؟! فیلم نه جای درخشش مارگو رابی در نقش هارلی کویین است؛ چون گان می داند که مارگو در birds of Prey به اندازه کافی بهش پرداخته شده است و نه جای اهمیت دادن به شخصیت ریک فلگ؛ شخصیتی که مهره اصلی این مجموعه به نظر می رسید که گویا گان علاقه ای به حضور مداوم وی نداشته است. فیلم جای درخشش ادریس البا است و کاملا از همان پرده اول مشخص است که گان قرار است بلاداسپورت را رهبر اصلی گروه بنامد. شخصیتی که از دید من، تنها جای خالی ویل اسمیت را پر کرده است و ویل اسمیت هم می توانست از پس شوخی ها و بیان دیالوگ های Rated R بربیاید.

 

Sir Daniel

کاربر سایت
Mar 22, 2017
1,101
The Suicide Squad
6/10


the-suicide-squad-cast-1269522-1280x0-1.jpg

این فیلمو مثل تمام آثار دیگه میشه از دو جنبه مطلق و نسبی بهش نگاه کرد
جنبه مطلق اینکه کلا بیایم مطابق یک چارچوب کلی فیلمارو از نظر فیلم نامه و بازیگری و کارگردانی و ... محک بزنیم، جنبه نسبی هم اینکه بیایم با جو فعلی حاکم بر سینما و فیلمای هم رده و سبک این فیلم مقایسه ـش کنیم.
از جنبه اول که اصلا این فیلم مرخصه و کلا جای هیچ صحبت و بحثی نداره
اما اگه از جنبه نسبی بهش نگاه کنیم و بیایم در مقایسه با فیلمای قبلی DC و مارول یه مقایسه ای بذاریم میشه یه چیزایی نوشت! (که فکر میکنم امتیازات بالای بعضی دوستان به این فیلم هم قاعدتا باید حاصل این مدل مقایسه باشه)
همونطور که هممون هم میدونیم وارنر/DC بر خلاف مارول هیچ برنامه درست حسابی برای مدیریت و داستان سازی پیرامون ابرقهرمان هاش نداره و الان بعد از 8 سال همچنان داره با آزمون و خطا جلو میره و هر دفعه یه مدل جدیدو امتحان میکنه تا ببینه بالاخره چه فرمولی جواب میده که فکر نمیکنم هنوزم به نتیجه واحدی رسیده باشن. یه طرف فیلمای سوپرمن و بتمن دستپخت اسنایدر (اصلا ازین کارگردان و استایل فیلم سازیش خوشم نمیاد) وجود داره که بیش از حد جدی و تاریکن، این سمتم با امثال جوخه خودکشی و ... طرفیم که ازون طرف بوم افتادن و کلا انگار خودشونم جدی نگرفتن! در نتیجه کلا معلوم نیست تکلیف فیلمای آینده چیه و با خودشون چند چند هستن.
روند شروع فیلم بسیار بسیار سریع بود و تا بیننده به خودش بیاد نصف بیشتر کارکترایی که اصن درست حسابی معرفی هم نشدن به شکل کاملا کامیکی حذف شدن. به نظرم تریلرهای فیلم خیلی خوب تکلیف بیننده رو روشن کردن: شما با یک فیلم تقریبا Parody از ابرقهرمانا مواجهید که همه چیزش شوخی و فانه! (البته کامیک بوک ها معمولا ماهیت ـشون خیلی نزدیک تر به چیزیه که توی این فیلم دیدیم تا چیزایی که اسنایدر میسازه!) در نتیجه ازین جهت که به قول یکی از دوستان، فیلم خیلی خودشو جدی نمی گیره تا حد زیادی انتظارات بیننده هم پایین میاد و اینجا دیگه بحث این میشه که این سبک فیلم رو می پسندید یا خیر؟!
کاراکترا به نظرم به جز ادریس البا بقیه زیاد خوب نبودن و قدرت هاشون هم بسیار چرت و پرت بود، بدمن های فیلمم که کاریکاتور بودن اصلا و داستان هم که طبق معمول Save the F*cking world. تدوین و فیلمبرداری به نظرم جالب بود و کلا فیلم جدی نبود و قصدش فقط 2 ساعت سرگرمی و فان بود! (تا وارنر ببینه این فرمول چقدر جواب میده!)
شاید بشه ددپول ها رو نزدیک ترین فیلم از نظر سبک و سیاق به این نسخه جوخه خودکشی در نظر گرفت که با فرض 10/10 برای ددپول ! امیتازمو به این فیلم دادم!
 

Need4Speed

کاربر سایت
Jan 25, 2021
175
Rurouni Kenshin: The Final
Rurouni_Kenshin_The_Final.jpg

2/10

بدون هیچ پیش زمینه و بدون آشنایی با فیلم های قبلی یا مانگا و انیمه این نسخه رو دیدم. و برای من که همیشه بدلیل آتمسفر و ویژگی های خاص به سینمای ژاپن علاقه داشتم کاملا meh بود. یه اثر فانتزی و کلیشه ای. از سینمای ژاپن فیلم های بسیار بهتری سراغ داریم مثل هفت سامورایی، هاراگیری، زاتو ایچی، اونی بابا، کورونکو و... . اینکه دیدم پای امثال وارنر بروس پیکچرز و نتفلیکس هم در میونه دیگه یقین حاصل کردم که فیلم فقط یه اثر پُرخرج و با بودجه بالا اما توخالی بیش نیست.
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,401
Suicide squad 2021​

با وجود داستان خیلی تکراری ،که فک کنم ویژگی همیشگی کار های قهرمانی است، فیلم فان و جالبی بود، شخصیت و دیالوگ ها فان بودن و جلوه های ویژه همون طور که انتظار میره خوب بود.
من آخرین کیفیت موجود رو دانلود کرده بودم و نشسته بودم جفت تلویزیون که با کیفیت تصویر ذوق کنم :D
در کل طبیعتا کسی نباید با دید بقیه فیلما اینجور فیلما رو ببینه و تو ذهنش تحلیل کنه.
از یارو کوسه ام خیلی خوشم اومد، مارگو رابی ام خیلی خوب بود، دختر موشی ام خوب در کل از کاراکترا راضی بودم و میشه گفت نکته مثبت فیلم بود.
تنها چیزش که واقعا رو اعصابم بود این پ٪رن خشونت بودن بود. نمیدونم چرا برا خیلیا دیدن تیکه تیکه شدن اعضای بدن تفریح شده، و همین باعث شده ترند بشه تو فیلما و یه سری گیم ها. مخصوصا اینکه اینطور فیلمها بیشتر مخاطبشون نوجوانان هستن که اصلا خوب نیست اون قضیه.
اگه این ویژگی نبود نمره بالاتری میدادم.

۶/۱۰
 

TheGodfather

ALI
Gold User
Jun 21, 2011
1,066
نام
Ali
3dbbaf09a6852eb82ac432e7646d5206.jpg
هفتمین اثری که از استاد بلامنازع سینمای مستقل دیدم.
خوش به حال جیم جارموش، کلا توی یه دنیای دیگه سیر می‌کنه!
گوست داگ هم مثل بقیه آثاری که از جیم جارموش دیدم تنهایی توش مشهوده
ولی در این اثر زیاد خبری از اون شوخ طبعی خشک و تلخ نیست.
کاری به نقد‌ها و بررسی‌های فیلم ندارم که بیشتر در مورد روش سامورایی بودن حرف می‌زنن
پیشنهاد می‌کنم ببینید؛ چرا که این اثر استاد هم از همه نظر نمره‌ی قابل قبولی می‌گیره!
آثاری که قبلا دیدم:
Stranger Than Paradise 1984
Down By Law 1986
Mystery Train 1989
Night on Earth 1991
Dead Man 1995
Coffee and Cigarettes 2003
.
7/10​
 

TheGodfather

ALI
Gold User
Jun 21, 2011
1,066
نام
Ali
Rain-Man.jpg
از بری لوینسون قبلا چند اثر شامل: تو جک را نمیشناسی و خفتگان رو دیده بودم.
دیروز نوبت به مرد بارانی رسید.
این قدر دیگه فیلم با این موضوع دیدم که مرد بارانی برام هیچ جذابیتی نداشت.
شاید اگر من هم برای اولین بار ۱۹۸۸ فیلم رو می‌دیدم الان کلی ازش تعریف می‌کردم اما الان ۳۲ سال بعده!
در حین تماشای فیلم فقط از موسیقی هانس زیمر و گهگاهی از بازی داستین هافمن لذت می‌بردم، همین...
Rain Man
6/10​
 

TheGodfather

ALI
Gold User
Jun 21, 2011
1,066
نام
Ali
l_1020530_22f209ec.jpg
در تاپیک فیلم، این هفته یکی از انتخاب‌ها برای بهترین فیلم ژانر ترسناک/وحشت؛ دریاچه‌ی بهشته
من هم به تماشا نشستم...
انتظار یه فیلمی در حد یا حتی ضعیف‌تر از بازی‌های مسخره از هانکه رو داشتم.
اما با پایان فیلم متوجه شدم کار هرکسی نیست پا جا پای بزرگان بزاره!
هر هنرمند بزرگی کشکی بزرگ نمیشه...
هانکه یک استاد تمام عیاره اما سازنده‌ی دریاچه‌ی بهشت در حد یک شاگرد تنبله!
از فیلم اصلا لذت نبردم. بعد از سال‌ها که از تماشای بازی‌های مسخره و ویدئوی بنی گذشته، هنوز سکانس‌ها رو به یاد دارم
و موهای تنم سیخ میشه هر وقت در موردشون فکر می‌کنم اما تماشای دریاچه‌ی بهشت برام فقط اتلاف وقت بود...
3/10​
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
1628834288639.png

The Conversation - 1974
9.5/10

نکته برجسته فیلم «گفتگو» کاپولا، نمایش «تعلیق» و «اضطراب» بدون به کارگیری موسیقی متن ملتهب در تمام سکانس های فیلم است. کارگردان تزبین مانند کاپولا می تواند پدیده «سکوت» را در سکانس های مهیج فیلم پیاده کند و طوری دوربین را جلو ببرد تا مخاطب قدم به قدم با کاراکتر اصلی حوادث را جلو ببرد. پرده سوم فیلم «گفتگو»، بی شک اوج درخشش فیلم نامه نویس است؛ نحوه پایان بندی را به خوبی می شناسد و می گذارد در لحظه «توییست» (یکی از بهترین توییست های تاریخ سینما!)، هم مخاطب و هم شخصیت اصلی شوکه شوند. تدوین هم بی نظیر است، ترنزیشن ها درست و با ریزکاری صورت گرفته است. یک فیلم درجه یک!​
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر