Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,809
نام
مهراد
Godzilla VS Kong 2021

5/10

من از Kong Skull Island خوشم اومد اونم به خاطر بازی و قیافه و تیپ شبیه به نیتن دریک تام هیدلستون و خب عظمت جناب کونگ ... ولی اینجا با یکسری بازیگر روی مخ مواجه بودم که در 99 درصد اوقات خاموش بودن انگار و دو تا بچه و یک آدم پارانویا که همین آدما مکاگودزیلا رو شات داون کردن ولی هیچکس به هیچ کجاش اینا رو نگرفت! مبارزات فیلم بدک نبودن ولی بهتر از این هم میشد درش آورد. در نهایت ایده میلک شده رباتی که قدرتش از DNA موجودات دیگه میگیره و کنترلش یهو از دست آدما خارج میشه برای همون سال های 2000 تا 2005 جواب می داد :)
 

Mehrdad Bayern

کاربر سایت
Mar 29, 2009
1,125
نام
مهرداد
200481


Godzilla VS Kong 2021
6/10
خب خب، متاسفانه قسمتای انسانیش اصلا خوب نبود و همینجور رد کردم فقط مبارزشون رو دیدم و این دختره چقدر نچسب بازی میکنه ?‍♂️
اما بنازم ب بخشندگی گودزیلا ابهت ازش میباره :D
 

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,329
نام
امیر
دوستانی که به فیلم ها امتیاز میدن خواهشا دقت بیشتری کنن ..اخه این چی بود خداییش.یکی 9.5 داده بود بهش!!!!!!

Rate your last seen movie (قوانین:اسم فیلم را بنویسید، عکس کم حجم باشد، امتیاز از 10)

این پستی که لینکش رو گذاشتم برای 4 سال و خورده ای قبل هست ولی جواب شما و امثال شما که چنین نظراتی رو میدن هم هست! :)
 

mohsen2019

کاربر سایت
Jun 14, 2019
2,191
دقیقا همینه، اینجا تاپیک نمراته و هر کس با توجه به تجربه شخصیش از فیلمی که دیده نمره می ده، اینکه یک سری افراد از نمره ای که "یک نفر‌" با توجه به همین کامنت (من) دادم اعتراض دارن قابل قبول نیست! الان منم می تونم با دلیلو منطق به کسی که به همین فیلم 6 و زیر 6 داده براش مثال بیارم و دلایل منطقی هم داشته باشم، ولی حال نکردن مخاطب باعث نمی شه به تجربه من از دیدن این فیلم لطمه بزنه یا برعکس تجربه من باعث بشه کسی رو مجاب کنم که حتما باید از فیلم خوشش بیاد! در مورد نمرات تعارف نداریم که درموردش تجدید نظر کنیم! تحت تاثیر قرارم بده نگاه نمی کنم چون به Parasite بونگ جون هو امتیاز 10 رو دادم یا کینگ کونگ پیترجکسون برام خفن بوده افت داره بیام به این فیلم نمره 9.5 بدم، یا فیلم TENET نولان، چون نولان رو دوسش دارم به فیلمش باید نمره بالایی می دادم! بدون هیچ پیش زمینه و مقایسه ای فیلم رو می بینم و با توجه به تاثیرگذاریش امتیاز می دم. خوب یا بد نظرتو بگو، نه اینکه با توجه به نظر شخص دیگه ای مثل من تصمیم گیری کنی که نظر من اشتباه بوده یا نه، تجربه ما به خودمون مربوطه نه فرد دیگه ای
برادر من 9.5 رو به فیلمی مثل mad max میدن که از اول تا اخر فیلم سراسر اکشن و هیجان داشت....
شما ربع ساعت اخر فیلم رو ازش جدا کن بقیه فیلم خداییش چه جذابیتی داشت......ولش کن تاپیک به بیراهه رفت
 

Evil

||| ǝʌıןɐ ןןıʇs ɯ,ı |||
کاربر سایت
Oct 2, 2005
938
نام
هادی
200496

Godzilla vs. Kong (2021)
6/10

در کل من از دیدن فیلم لذت بردم ولی چندتا نکته به نظرم اگر بیشتر بهشون پرداخته میشد فیلم بهتری رو تجربه میکردیم. مبارزات گودزیلا و گونگ خوب کار شده بود و میشه گفت از نقاط قوت این فیلم به تصویر کشیدن مناسب همین دو مانستر به لطف جلوه های ویژه خوب بود. ولی خط داستانی مدیسون، برنی و جاش بشدت احمقانه، بچگانه و پوچ بود تا جایی که حذف این کارکترها تاثیر زیادی در روند فیلم ایجاد نمیکرد و چه بسا به بهبود آن نیز کمک میکرد. سه نفر با کمترین امکانات و شناختی وارد ساختمانی بشدت امنیتی میشوند و خیلی راحت تا عمق ساختمان نفوذ میکنند و در نهایت با یک بطری آبجو بشریت رو از خطری بزرگ نجات میدهند، همینقدر احمقانه
شخصیت پردازی کارکترها سطحی است و صرفا جهت پر کردن خلاء داستانی و بخش درام فیلم حضور دارند. در کل با توجه به جلوه های ویژه، مبارزات خوب. و خصوصا خود گودزیلا فیلم ارزش یکبار دیدن رو دارد و مطمئنا برای بسیاری لذت بخش خواهد بود.​
 

TWO-FACE2

کاربر سایت
Jun 21, 2013
165
Saint maud
4/10
خیلی کلیشه ای بود ترسشم که بچه 4ساله هم نمیتونه بترسونه

Godzilla vs kong
7/10
اکشن و جلوه های خوبی داشت طنزشم بجا و خوب بود اما بازی بازیگرها و نقششون تو فیلم به عنوان پشمک بد بود
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,809
نام
مهراد
خب دوستان عزیز میدونم دلتون برام تنگ شده بود :) یک مدتی فیلم هایی که دیدم به دلیل ایام عید نشد بیام و نظرمو اینجا بنویسم اما here i am again :))

Mother! (2017)

6/10

فیلم واقعا رو مخ بود و اصلا به اندازه سایر آثار آرنوفسکی منو نگرفت! بازیگر نقش مرد هم واقعا بد قیافه بود و باهاش حال نکردم کلا محصول نهایی یه چیزی بود که خیلی صحنه های روی مخی داشت یا شاید هم فرای درک من بود همین!

Mulan (2020)

6/10

اگه همین تگ PG-13 رو نداشت عالی میشد اما تعجبم که چجوری فیلم هایی میسازن با موضوع جنگ که خشونت توش نداره! داستان فیلم سر راست بود و مبارزات هم کم و بیش خوب اما تغییر نظر کاراکتر ها یه کم غیر قابل باور بود برام.

Predestination (I) (2014)

8/10

یکی از سر راست ترین فیلم های سفر در زمان که واقعا باهاش حال کردم و از اوناس که در انتهای فیلم خودتون جواب خودتون رو میگیرید... روایت داستانی خیلی خوبه و می تونه شما رو حتما شگفت زده کنه، توصیه میکنم حتما تماشاش کنید (برای همین بولدش کردم).

Zack Snyder's Justice League (2021)

نمره ای که توی imdb دادم 10 (گفتم شاید به ساخت یونیورس زک اسنایدر کمک کنه!)
نمره ای که واقعا به فیلم میدم 7.5

موافقم که نسبت به افتضاح اول که اصلا یک آش شلم شوربایی شده بود ، این یکی داستان سرگرم کننده و مفهوم درستی داره اما خب همچنان قهرمان های داستان با هیچ تهدید واقعی مواجه نمیشن که آدم غصه بخوره (مثل از دست دادن ناتاشا رومانوف یا غیب شدن اسپایدرمن توی اونجرز). فیلم سعی می کنه بکگراند شخصیت ها رو نشون بده اما تمرکزش بیشتر روی سایبرگ هست که البته کلا ترجیح میدادم جای بعضی کاراکتر ها رو کاراکتر های دیگه ای بگیرن. در نهایت، یکی از روی مخ ترین قسمت های فیلم موسیقی اون بود و مخصوصا موسیقی حماسی که دائما موقع نمایش حرکات واندروومن پخش میشد که دیوانه م کرده بود. همچنین اسلوموشن تا بیخ! ولی پایان فیلم (نه اون تیکه پایانی) عالی بود اما ایده مولتی ورس رو بهتر هم میشد در آورد.

پ.ن: دوست دارم واقعا یک سه گانه ببینم از زک اسنایدر و با حمایت کمپانی فیلمسازی نولان از این قضیه و هشتگ و درگیری اخیرش سر پخش همزمان فیلم ها از HBO Max و نمایش توی سالن سینما و تمایلش به همکاری با سونی ، امیدوارم که این اتفاق بیوفته و به این بهانه نولان رو برگردونن برادران وارنر.
 

mahdi-xbox

کاربر سایت
Dec 24, 2010
1,603
نام
Leo Fitz
Godzilla vs. Kong
7/10

200567

تنها مبارزه اول جالب بود ولی بعدش سر مبارزات بعدی احساس خنثی ـی داشتم!
ضمن اینکه کیفیت صدا چه تو نسخه 7 گیگی و چه تو نسخه 2 گیگی کاملا نامتوازن بود...صدای دیالوگ ها بشدت پایین بود!
 

Sir Daniel

کاربر سایت
Mar 22, 2017
1,101
Soul 2020

6/10
وقتی اسم پیکسار میاد همه آماده دیدن یک انیمیشن با موضوعی خاص و یه سر و گردن بالاتر از سایر انیمیشن های سینما میشیم! پیکسار توی انیمیشن Soul دست روی یک موضوع نو (البته در عالم انیمیشن) میذاره! اما لقمه ای که برمیداره به لحاظ عمق موضوعی خیـــــلی بزرگتر از چارچوب و مخاطبان یک انیمیشنه! من موقع تماشای Soul، انیمیشن Inside Out خیلی برام تداعی شد که یه جورایی خیلی شبیه این کار بود و یک ایده کاملا نو و موضوع خوب در چارچوب یک انیمیشن (که بیشتر مخاطباش بچه ها هستن) گنجانده شده بود.
موضوع Soul به صورت خلاصه بگم مشابه اون شعر مولاناست با این مضمون که ما از کجا آمده ایم؟، به کجا میرویم؟ و آمدن ـمون بهر چه بوده؟!! به جرات میشه گفت عمیق ترین سوال و بزرگترین چالش فلسفی زندگی هر انسان! که پیکسار اونو با چاشنی طنز موضوع یک انیمیشن یک ساعت و نیمی کرده!
اینکه از کجا آمدیم و به کجا میرویم در انیمیشن تا حد زیادی از تعالیم ادیان مختلف و تجربه های نزدیک به مرگ افراد (گذر از یک تونل تاریک که انتهاش نوره) الهام گرفته شد اما حرف اصلی Soul پیدا کردن معنا و هدف زندگی یک انسان نوعی بود!
من با کاراکتر اصلی ارتباط نگرفتم و به نظرم یکی از نچسب ترین نقش اول های های پیکسار بوده! واقعا برای پرداخت به همچین موضوعی چرا موزیسین جَز؟؟! خیلی گزینه های بهتری میشد انتخاب کرد. پرداخت جهانی که ارواح قبل از به دنیا اومدنشون در اونجا آماده میشن هم واقعا برام غیر قابل قبول و عجیب بود! در مجموع با وجود شروع بد و توسعه نه چندان جالب مفاهیم، پایان و جمع بندی Soul برام قابل قبول بود.

Godzilla vs Kong

دیگه قبل از تماشای فیلم می دونستم که باید سطح توقعمو خیلی بیارم پایین، انقدر پایین که دیگه رسما چیزی جز 2 ساعت هیجان و زد خورد به سبک فیلمای رولند امریک و مایکل بی نخوام! دیگه حتی اسم فیلمم داره داد میزنه که این فیلم هیچ هدفی جز نمایش گلاویز شدن گودزیلا و کُنگ نداره و تکلیفش با مخاطب کاملا روشنه! توی سال 2021 هم بعد از این همه سال باید به این سبک فیلما عادت کرده باشیم دیگه از روز استقلال بگیر تا ترنسفرمرزها و ... همگی فیلمنامه های آبکی، شخصیت های به قول فراستی ماقبل مقوا و فقط هیجان و آدرنالین برای سرگرم کردن بیننده ای که دنبال چیز دیگه ای جز 2 ساعت هیجان هم نیست!

خب ازونجایی که این فیلم رسما فاقد فیلمنامه و روایت بود و شخصیت ها کلا مثل من و شما تماشاچی بودن ناچارا بریم سراغ کیفیت تصویر و جلوه های ویژه! :))، یکی از دوستان میگفت فیلم تاریکه که اصلا اینطور نبود و در قیاس با گودزیلا 2014 که موقع تماشاش چشمام یه شماره ضعیف شد این فیلم خیلی خوب بود و صحنه های نبرد این دو تا وسط نورهای شهری هنگ کنگ واقعا عالی و چشمگیر بود. کلا از جلوه های تصویری فیلم خوشم اومد (هر چند توی این مدل زد و خوردها و تخریب ساختمان ها کارگردانی مایکل بی تکه!) و واقعا باید فیلم روی یه نمایشگر بزرگ دیده بشه نه لپ تاپ و تبلت و ... . گودزیلا و کنگ کلا دیگه بیش از حد نسبت به اون چیزایی که از فیلمای قدیمی تر به یاد داریم قُلچماق شدن و عملا هیچ گونه سلاحی بهشون کارگر نیست. دیگه واقعا نمی دونم توی فیلمای بعدی چجور هیولایی میخوان بسازن بندازن به جون هم دیگه!
اما چه امتیازی بدم؟! اینطوری بگم که اگه مثلا ترنسفرمرز سال 2007 و گودزیلای سال 1998 و حتی Skull Island رو از این سبک فیلما به عنوان رفرنس در نظر بگیرم!! و بهشون 10/10 بدم!! در بهترین حالت به لطف 20 دقیقه آخر به این فیلم نمره 6/10 رو تقدیم می کنم.
اما اگر کلا بخوایم با استاندارد یک فیلم سینمایی مقایسه کنیم که طبیعتا باید یک فیلمنامه خوب داشته باشیم، کاراکترها چیزی فراتر از تماشاچی کاغذی باشن و کلا فیلم چیزی بیشتر از 2 ساعت زد و خورد باشه با ارفاق زیاد به خاطر گُل روی کینگ کنگ به فیلم نمره 0.5/10 میدم!
 
آخرین ویرایش:

Mehrdad 7

کاربر سایت
Sep 18, 2010
1,186
Godzilla vs Kong
فیلمنامه ای وجود نداره و انتظاریم نیست که وجود داشته باشه. اما فیلمی که توش مانستر داره باید ترسناک باشه یا حدقل دلهره آور.
منطقی تو داستان و حرکات هیولاهای گوگولی وجود نداره. در همین راستا، پایان فیلم هم نابوده حتی با توجه به خود فیلم های یونیورس.
تو یوتوب تیکه های فایت فیلم رو ببینین کفایت میکنه.
2/10
با توجه به روند کونگ احتمالا قسمت بعد میخونه برامون.
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,486

notanotherteenmovie-chrisevans-photo-700x342.jpg


not another teen movie 2001

5/10
نشستم فیلمای که تو هارد خاک میخوره رو ببینمو بپاکم
این فیلم هم به خاطر بانوی دل ها jamie pressly دانلود کردم
یه چند وقتی بود هوس دوران تینیجری و دبیرستان و اینجور چیزا کردمو فیلمای دبیرستانیو دنیای پر از رویا و فانتزی
به نظر من به عنوان یه فیلم تینجری قابل قبول بود و تو سبک خودش نسبت به سال ساختش 5 یا 6 مناسبشه​
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,809
نام
مهراد
A Quiet Place (2018)

5053083153991_T1


10/10

Bird Box (2018)

1548055945_a-copy.jpg


7/10

هر دو فیلم رو به فاصله یک شب از هم دیگه همین دیشب دیدم و باید بگم که دنیای فیلم های ترسناک به هیچ عنوان Meh نشده و لازم نیست برای ترسوندن ملت از روح و جن و هیولا و آدمخوار و موجودات عظیم الجثه و قاتلان شرور استفاده بشه... ایده هایی مثل "یک مکان ساکت" و "جعبه پرنده" واقعا فوق العاده هستن مخصوصا اولی که حقیقتا با جامپ اسکیر هاش تشتکم پرید! امیدوارم سیکوال فیلم به اندازه نسخه اول عالی باشه. حقیقت اگر بخوام بگم که چندتا فیلم ترسناک درست و حسابی که از شیش ماه پیش تا الان دیدم ، این دو تا فیلم در کنار the rental و the cabin in the woods واقعا ایده های توپی داشتن.
 

mahdi-xbox

کاربر سایت
Dec 24, 2010
1,603
نام
Leo Fitz
Freaky Friday 2003
8/10

Untitled.jpg

فیلمی با موضوع محبوب Body Switch که تو نیمه اولش و مخصوصا بازی لینزی لوهان بشدت جالب و خنده داره...مخصوصا اگه تو خانواده یا اطرافیانتون کل کل های مادر و دختری داشته باشین!

دیزنی یه فیلم دیگه با همین موضوع داره با نام The Swap ولی با اینکه دو تا شخصیت روحشون جابجا میشه ولی بازیگر دختره اصلا اکتش عوض نمیشه:|:|:|

notanotherteenmovie-chrisevans-photo-700x342.jpg


not another teen movie 2001

5/10
نشستم فیلمای که تو هارد خاک میخوره رو ببینمو بپاکم
این فیلم هم به خاطر بانوی دل ها jamie pressly دانلود کردم
یه چند وقتی بود هوس دوران تینیجری و دبیرستان و اینجور چیزا کردمو فیلمای دبیرستانیو دنیای پر از رویا و فانتزی
به نظر من به عنوان یه فیلم تینجری قابل قبول بود و تو سبک خودش نسبت به سال ساختش 5 یا 6 مناسبشه​

این فیلم نسخه پارودی فیلم She's All That ـه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • M4JiD
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر