البته ری تریسنگ رفلکشن تو تریلر گیم پلی این بازی باگ داشت یا هرچی دیگه که بشه اسمشو گذاشت منبعش هم DF
خلاصه مشکل داشت و بطور کامل ریل تایم نبود
View attachment 150152
بقیه موارد آیم اَگری
ممنون از توضیحاتت .
من دیگه خیلی خلاصه توضیح دادم . وگرنه تو همون بخش SSD هم یه صحنه یه مشکل ریزی داشت . Ray tracing هم خبرش رو گذاشته بودن در یه جای دیگه ای که یه سری مشکلات داشت و به هر حال بازی در دست توسعه هستش .
موضوع مهم اینه همون اول نسل دارن تو یه بازی از هر دو ویژگی استفاده میکنن . و اما درباره Ray tracing که تو بازی داره روی بدن clank و همین طور تو بازتاب دنیای بازی هم در قسمت هایی البته مورد استفاد قرار میگیره . اون انتظار رو نداشته باشین بازی ای بیاد در تمامی بخش های بازی مو به مو Ray tracing رو مورد استفاده قرار بدن ( یعنی از 100 Ray tracing تصمیم میگیرن که در چه بخش های میزان درصدرش رو تو یه بازی مورد استفاده قرار بدن . چون بازی چیزای دیگه ای هم داره . کلی افکت گرافیکی و نورپردازی و موتور فیزیک و انیمیشن و استفاده از SSD در نسل نهم و .... ) سازنده میاد از توانایی های مختلف سخت افزار تو بخش های مختلف پخش میکنه .
یه بخشی از توانایی های SSD و بخشی از توانایی های Ray tracing و همین طور فیزیک تخریب پذیری که در این بازی دارید مشاهده میکنین و معجونی از همه چیز دارن در کنار هم استفاده میکنن . این طوری فکر نکنین سازنده ها بیان تو یه بازی به صورت 100 درصد Ray tracing تو یه بازی مورد استفاده قرار بدن . با توجه به سبک بازی و خیلی چیزای دیگه تصمیم میگیرن از چه بخش هایی از Ray tracing تو بازی استفاده کنن . به طور مثال تو بازی های ریسنیگ میتونن از این ویژگی خیلی زیاد استفاده بیشتری کنن تا سبک های دیگه .
این که اول نسل داره از این ویژگی ها استفاده میشه به خودی خود خبر خوبیه و زمان بره جلو و دور بعدی بازی ها سازنده ها با سخت افزار های نسل بعد آشنایی بیشتری پیدا میکنن و از این ویژگی ها بهتر و مفید تر استفاده میکنن .
Digital Foundry then continues by stating that “
From a technological point of view, the real change is probably the mechanics of the dimensional fractures, through which Ratchet and Clank teleport almost instantly to very different environments characterized by great visual fidelity and without signs of loading or pop-in, thus giving real reason to Sony's choice to opt for a super-specialized SSD, capable of transmitting up to 5.5 GB / s of data. Interestingly, there are small flaws, something that we expect Insomniac systems in time for launch, but that allows us to understand that it is an authentic movie. "
Finally,
DF also talks about ray-tracing explaining that, as seen in the trailer for Ratchet and Clank Rift Apart,
ray-tracing will be exploited on Clank's body (as also indicated by Insomniac) but it will probably also be used for reflections in the game world. When seen, however, it indicates some limitations as it seems that not everything is reflected. The result is however remarkable, especially considering that it is still a work in progress.
Ratchet and Clank Rift Apart at 4K Ray-Tracing is "better than the movie"