PlayStation Ratchet And Clank: Rift Apart

تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
146610

Ratchet & Clank: Rift Apart
استدیو سازنده: Insomniac Games
ناشر: Sony Interactive Entertainment
سبک: Third Person Shooter - Platformer
تاریخ عرضه: June 11, 2021
۲۱ خرداد ۱۴۰۰

146618
 
آخرین ویرایش:
Last edited by a moderator:
حالت ۶۰ فریم با رزولوشن پایینتر از Native 4K هم تایید کردن! :Smoke:
خبری بود بسیار عالی! :D این گزینه 60fps اگه به یه استاندارد (حداقل بین انحصاری‌های سونی) تبدیل بشه خیلی عالیه!
Demon's Souls هم حالت 60fps داره و اون یکی بازی Insomniac یعنی Spider-Man: Miles Morales هم همچین حالتی داره که البته اونجا انگار 4K/60fps هست. یعنی توی Spider-Man گرافیک بازی در حالت 60fps احتمالاً خیلی نسبت به 4K/30fps پایین‌تر میاد، ولی من این حالتی که برای R&C گفتن رو بیشتر ترجیح میدم. یعنی گرافیک خیلی دست نخوره یا حداکثر یه ذره پایین بیاد و به جاش تمرکزشون رو بذارن روی پایین آوردن رزولوشن.
حالا من که 4K ندارم، ولی اگه داشتم هم واقعاً تفاوت بین حس و حال 60fps کجا و رزولوشن بالا کجا! :D
 
۶۰فریم تاثیر مستقیم رو گیم‌پلی داره برا همین به شخصه هر بازی همچین آپشنی داشته باشه بدون لحظه‌ای درنگ ازش بهره خواهم برد. شاید یه چکی بکنم ببینم با ۳۰فریم چقدر جزئیات و مخلفات گرافیکی وجود داره اما نهایت چیزی که باعث لذتبخش شدن بازی میشه برام همون ۶۰فریمه :D بعد ۶۰فریمی هم که اینسامنیاک بهمون میده بدون شک ثابت و بدون افت اذیت کننده خواهد بود
 
Last edited by a moderator:
Last edited by a moderator:
چقدر خوب بود نمایش رچت ! بشدت همه چیش خوبه ، از گرافیک و ری-تریسینگ گرفته تا شلوغ پلوغ (!) بودن بیش از پیش بازی ، شات گان و گیم پلی و مهمتر این دیالوگایی که بین رچت و کلنک رد و بدل میشه ، یا حرفایی که رچت وسط کامبت نسبت به اتفاقات مختلف میزنه و این وسط دیگه تغییر دنیاها واقعا فوق العاده است !

پیش زمینه خیلی پویاست و هر کی داره یه کاری میکنه و شهر وسط کامبت برو بیایی که داره قشنگ حس میشه و یه حالت “ زنده “ بودن داره تلفیق همه اینا که تو این شماره بیشتر از همیشه داره خودش رو نشون میده ، موقع دیدن تریلر هم حس میکردم نمایش نسبت به Reveal انگار تغییر پیدا کرده و رنگ ها شارپ تر شدن و کلیت گرافیک بصری انگار بهتر شده که اومدم دیدم اینجا بچه ها به پیشرفت بازی اشاره کردن .

خلاصه که خیلی خوبه ، خیلی زیاد واقعا :D!
 
اَه، بازم اینسامنیاک خراب کرده که ! من اصلاً متوجه نشده بودم ری تریسینگش داره دیر لود میشه ! متاسفانه نمایش بازی با روشن شدن این قضیه برای من تحت الشعاع قرار گرفت و احتمال اینکه بازی رو نخرم خیلی رفت بالا ! واقعاً این بازی ناامیدم کرد :(
 
اَه، بازم اینسامنیاک خراب کرده که ! من اصلاً متوجه نشده بودم ری تریسینگش داره دیر لود میشه ! متاسفانه نمایش بازی با روشن شدن این قضیه برای من تحت الشعاع قرار گرفت و احتمال اینکه بازی رو نخرم خیلی رفت بالا ! واقعاً این بازی ناامیدم کرد :(
میدونی آخه دیر لود شدن ری تریسینگی هم در کار نیست , اگر به عکسی که استاد زحمت کشیده از یک فریم بازی گرفته نگاه کنید کاملا مشخصه که گوشه های تصویر بنفش هستند یعنی هنوز تغییر دنیا اصلا کامل انجام نشده که بخواد ری تریسینگی لود بشه در واقع هنوز کاملا وارد دنیای جدید نشدیم (در عکس هم مشخصه که هنوز خود دنیای بازی کامل و واضح مشخص نی که بخواد ری تریسینگی انجام بشه) حتی افکتی هم که در موقع تغییر دنیاها میبینم (که شبیه تکه های شیشه میمونه) کاملا در عکسش مشخصه

r&c.png

به هر حال این نشون میده که نمایش به اندازه کافی پشم ریزون و نسل بعدی بوده که بعضی ها آتیشی بشن :D
 
آخرین ویرایش:
نمیدونم چرا ولی حس عجیبی دارم که اینسومنیاک حکم استارت رو بر موتور حرکتی دوران درخشان احتمالی PS5 خواهد داشت :x
فک کن واسه لانچ دارن Spider-Man ‌و R&C میدن بازار . پتانسیل اینو دارن که به زودی اسمشون بیاد و بره در کنار ناتی و راکی و سانتا قرار بگیره
خیلی استودیو غولی هستند که IP های خیلی بزرگی دارن ، اصلا اسم اینارو تریلی هم نمیکشه :D

نمایش اخیر رچت اند کلنک ریفت اپارت رسما نسل نهمی ترین چیزی بود که من دیدم تا حالا ، چه از نظر گیم پلی که کاملا تغییر نسل و انقلاب رو القا میکنه و چه از نظر فنی و گرافیکی که واقعا پشمی نمیزاره واسه آدم ،

این قضیه انتخابی بودن 60 فریم یا 4K میزان چسبندگی به مراتب بیشتری از چسب ۱ ۲ ۳ را برای اینجانب به ارمغان آورد :D سبک بازی طوری هست که ۶۰ فریم را طلب میکرد
 
بهبود رزولوشن و کیفیت RT در تریلر جدید :x
View attachment 162639
بدون تعصب خاصی میشه گفت سونی موفق شده به دور از شعار یا هیاهوی خاصی قابلیت اجرای ری تریسنگ بازیها در بازی هارو در کنسول نسل بعدیش به نمایش بذاره که فقط با کمی دقت میشه پی بهشون برد.
خب همه اول فکر میکردیم رچت اند کلنک فقط ری تریس رفلکشن داره اما از دیشب تاحالا هرچی به تریلرش دقت کردم میبینم که تکنیک RT Emissive Lighting هم بخوبی پیاده کردن که این تکنیک رو قبلا فقط توی DLC بازی مترو نسخه PC دیده بودم که شاتهاشو پایین از بازی گرفتم میذارم که این تکنیک یک زیر مجموعه از RTGI هست که ترکیب رنگها و بازتاب اونها روی محیط رو اعمال میکنه.
مثلا اگر دو لامپ آبی و قرمز در کنار هم روشن باشه ترکیب اینها یعنی بنفش روی محیط بازتاب پیدا میکنه و تکنیک سنگینی هم هست حالا چجور دارن روی PS5 اعمال میکنن اونم تو 4K خدا عالم است،تازه اونم اول نسل (:

IMG_20200829_090225_432.jpg IMG_20200829_090223_179.jpg


IMG_20200829_090217_426.jpg IMG_20200829_090215_130.jpg

یک نکته دیگه هم که بنظر میاد اینه که این مود ۶۰ فریم احتمالا با کاهش رزولوشن نیست یعنی احتمالا مثل Morales مود ۶۰ فریم بدون RT هست و با RT روی ۳۰ فریم لاک هست که انتخاب خود من ۱۰۰ درصد با RT هست
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or