آخرین ویرایش:
فرقی نکرده، جفتش رو PS2 میاد بالا...
Ray tracing به کار گرفته شده در Ratchet & Clank: Rift Apart
View attachment 150140
کنسول های نسل هشتم این صحنه رو بخوان رندر کنن یعنی فرم ریت میره پایین 15 به راحتی هر چه تمام تر . فیزیک تو نسل نهم داره بر میگرده . واقعا امیدوارم نسل فیزیک باشه و بازی هایی منتشر بشه که از فیزیک به بهترین شکل ممکن استفاده کنن . سی پی یو های نسل هشتم واقعا سرطان بودن .
View attachment 150141
و اینم قدرت SSD . واقعا چنین چیزی در نسل هشتم اصلا حتی اجراش هم امکان پذیر نیست .
قشنگ بخوای چنین صحنه ای رو روی کنسول های نسل هشتم اجرا کنی . یا بازی کرش میکنه به صورت کامل . یا افت فرم وحشتناک با لود نشدن تکسچر ها و کرش مقطعی . خوش بینانه ترین حالتش میشه تازه . .
تازه اینا بازی های دست گرمی و اول نسلن .
View attachment 150142
ممنون از توضیحاتت .البته ری تریسنگ رفلکشن تو تریلر گیم پلی این بازی باگ داشت یا هرچی دیگه که بشه اسمشو گذاشت منبعش هم DF
خلاصه مشکل داشت و بطور کامل ریل تایم نبود
View attachment 150152
بقیه موارد آیم اَگری
کدوم گیم پلی؟ کجا دیدی؟! همه تیزر و CG بود والا![]()
