PlayStation Ratchet And Clank: Rift Apart

تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
146610

Ratchet & Clank: Rift Apart
استدیو سازنده: Insomniac Games
ناشر: Sony Interactive Entertainment
سبک: Third Person Shooter - Platformer
تاریخ عرضه: June 11, 2021
۲۱ خرداد ۱۴۰۰

146618
 
آخرین ویرایش:
آقا ویدئو مقایسه این تریلر دیشبی با. Reveal اومده.

یه سری چیزاش به شکله پشم ریزون بهتر شده
دقیقا!!!
مخصوصا وقتی بین دنیا‌ها جابجا میشد قشنگ روونتر شده بود
قسمت هیجان انگیزشم اینجاست که بازم بهتر از این میشه قطعا
امیدوارم ماهم بتونیم تجربه کنیم این بازیو
-----
نسخه قبلیشو که بازی کردم، خیییلی لذت بردم. یکی از بهترین بازی‌های نسل پیش بود برام.
بی‌صبرانه منتظر نسخه نسل بعدم.
 
کسی که به قدرت نسل بعد شک داشت ، با دیدن نمایش گیم پلی R&C با خیال راحت میتونه PS5 رو به عنوان کنسول نسل بعدیش انتخاب کنه :)
و

این حجم از افکت رو من فقط تو Quantum Break دیده بودم ولی این حتی بهتر هم بود و چه میکنه Ray Tracing!
 
یکی از معدود بازی‌های کنسول‌های نسل بعد که گرافیک نسل بعدی داره همین R&C هست. یعنی بازی زیاد داشتیم که می‌گن نمی‌دونم تریلرشون in-game هست و in-engine و فلان و چنان، ولی توی گیم‌پلی کمتر بازی‌ای تونسته به اندازه R&C اون حس و حال خفن رو بهم بده!
رسماً جشنواره افکت‌های مختلف هست و هر گوشه و کنارش کلی اتفاقات مختلف داره می‌افته با کیفیت بالا. اون Depth of Field خفن هم یه حس CGمانند باحالی بهش میده که خیلی خوشگلش می‌کنه! :D مثلاً این صحنه (توی اون عکس شاید زیاد معلوم نباشه و باید داخل ویدیو دیده بشه) با ترکیب انواع و اقسام افکت‌ها و Depth of Field رسماً شبیه یه انیمیشن سطح بالا هست تا یه بازی ویدیویی:



gif این صحنه (۱۶ مگ هست)

این وسط DualSense هم تجربه بازی رو خیلی جالب‌تر از قبل می‌کنه. تریگرهای کنترلر یه حالتی دارن که بازیساز می‌تونه یه سری تنظیمات براشون در نظر بگیره و مثلاً اون طور که توضیح دادن، یه سلاح شاتگان مانند توی بازی هست که وقتی R2 رو فشار می‌دیم، تا یه جای خاصی پایین میاره و یه تیر می‌زنه و بعد به یه حالت مقاومتی می‌رسه. حالا اگه بخوایم از قدرت بیشتر اسلحه استفاده کنیم، باید اون مقاومتی که توی R2 ایجاد شده رو پشت سر بذاریم و با فشار بیشتر، شاتگان از هر دو لوله‌ش شلیک می‌کنه! بازیسازها می‌تونن استفاده‌های خیلی خفنی از این قابلیت بکنن و امیدوارم سریع بی‌خیالش نشن مثل بعضی چیزهای دیگه که فقط اوایل کار سراغش میرن و بعد ولش می‌کنن.
 
اون تیکه که دایناسور 2 تا از دایناسورها از پرتاله افتادن. بهترین لحظش بود

فقط قیافه گودزیلا گندهه!:D خیلی بامزه است موقعی که داره سقوط میکنه:D قشنگ یه عجب گیری افتادیما تو صورتش هست:دی
 
واقعا تنها بازی هست که ارزش داره فعلا بهش فکر کرد برای نسل بعد. البته چندتا بازی بوده که نظرم را جلب کرده ( Hellblade2 ,Horizon2, Demon Souls, Fable, Res8, Everwild) ولی اونا خیلی نمایش درست حسابی گیم پلی نداشتن و فعلا باید منتظر بود دید که اصلا کی قراره عرضه بشن به خاطر همین به نظر فعلا رچت اولین بازی نسل بعدی واقعی هست.

نسخه قبلی هم روی PS4 گرافیک فوق العاده ای داشت که فکر کنم به جرات بهترین گرافیک بین بازی های انمیشن استایل را داشت و اینم واقعا زیباست. به خصوص رشد افکت های فیزیکی نشون میده که قراره این CPU های خفن بیشترین تاثیر را بر روی نسل بعد داشته باشن
 
حالت ۶۰ فریم با رزولوشن پایینتر از Native 4K هم تایید کردن! :Smoke:

I understand. Also, what frame rates and resolutions are supported?

Increasing the beauty of the microphone image reduces the frame rate, which is a difficult balance to achieve in any game. In this game, we've focused on balancing the comfort of the action with beautiful graphics while allowing players to choose between two different resolutions and frame rates. One is a 4K resolution at 30FPS, and the other is a lower resolution at 60FPS. We're planning to offer either of these two options.

Ishitate-I'd like to add that in Ratchet & Clank, starting in the latter half of the PS3 era, we've chosen to ditch the 60FPS of the PS2 era for 30FPS in order to make the graphics more beautiful, and the actual gameplay has been made at 30FPS. This time around, players can choose whether to go the 60FPS route of the PS2 era or the high resolution & 30FPS route of the PS3 and beyond.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or