آخرین ویرایش:
توی اسپایدی مایلز هم بود این موردبدون تعصب خاصی میشه گفت سونی موفق شده به دور از شعار یا هیاهوی خاصی قابلیت اجرای ری تریسنگ بازیها در بازی هارو در کنسول نسل بعدیش به نمایش بذاره که فقط با کمی دقت میشه پی بهشون برد.
خب همه اول فکر میکردیم رچت اند کلنک فقط ری تریس رفلکشن داره اما از دیشب تاحالا هرچی به تریلرش دقت کردم میبینم که تکنیک RT Emissive Lighting هم بخوبی پیاده کردن که این تکنیک رو قبلا فقط توی DLC بازی مترو نسخه PC دیده بودم که شاتهاشو پایین از بازی گرفتم میذارم که این تکنیک یک زیر مجموعه از RTGI هست که ترکیب رنگها و بازتاب اونها روی محیط رو اعمال میکنه.
مثلا اگر دو لامپ آبی و قرمز در کنار هم روشن باشه ترکیب اینها یعنی بنفش روی محیط بازتاب پیدا میکنه و تکنیک سنگینی هم هست حالا چجور دارن روی PS5 اعمال میکنن اونم تو 4K خدا عالم است
View attachment 162743View attachment 162744
View attachment 162745View attachment 162746
یک نکته دیگه هم که بنظر میاد اینه که این مود ۶۰ فریم احتمالا با کاهش رزولوشن نیست یعنی احتمالا مثل Morales مود ۶۰ فریم بدون RT هست و با RT روی ۳۰ فریم لاک هست که انتخاب خود من ۱۰۰ درصد با RT هست
اصلا عمدا این عکس را انتخاب کردن برای معرفی بازی که این قابلیت رو نشون بدن که به زیبایی در این شات که مشخصا از ingame هم هست مشخصه این تکنیکهاتوی اسپایدی مایلز هم بود این مورد
View attachment 162748
دوتا بازی دارن میدن لانچ ، جفتشم انواع افکت و RTX و تاثیر SSD توی گیم پلی و ... رو داره عین روز نشون میده
LB وبازتاب نور پرتقالی لباس رچت روی چونهاش هم تویاین عکس جالبه:بدون تعصب خاصی میشه گفت سونی موفق شده به دور از شعار یا هیاهوی خاصی قابلیت اجرای ری تریسنگ بازیها در بازی هارو در کنسول نسل بعدیش به نمایش بذاره که فقط با کمی دقت میشه پی بهشون برد.
خب همه اول فکر میکردیم رچت اند کلنک فقط ری تریس رفلکشن داره اما از دیشب تاحالا هرچی به تریلرش دقت کردم میبینم که تکنیک RT Emissive Lighting هم بخوبی پیاده کردن که این تکنیک رو قبلا فقط توی DLC بازی مترو نسخه PC دیده بودم که شاتهاشو پایین از بازی گرفتم میذارم که این تکنیک یک زیر مجموعه از RTGI هست که ترکیب رنگها و بازتاب اونها روی محیط رو اعمال میکنه.
مثلا اگر دو لامپ آبی و قرمز در کنار هم روشن باشه ترکیب اینها یعنی بنفش روی محیط بازتاب پیدا میکنه و تکنیک سنگینی هم هست حالا چجور دارن روی PS5 اعمال میکنن اونم تو 4K خدا عالم است،تازه اونم اول نسل (:
View attachment 162743View attachment 162744
View attachment 162745View attachment 162746
یک نکته دیگه هم که بنظر میاد اینه که این مود ۶۰ فریم احتمالا با کاهش رزولوشن نیست یعنی احتمالا مثل Morales مود ۶۰ فریم بدون RT هست و با RT روی ۳۰ فریم لاک هست که انتخاب خود من ۱۰۰ درصد با RT هست
من اتفاقا احتمال میدم وقتی میره رو حالت پرفورمنس 60 فریم رزولوشن داینامیک میشه و فریم بالاتر میره چون بازی های انحصاری ای که از الان میبینیم از طرف سونی با RT گره خورده و بازی اصلا بر اون مبنای نورپردازی ساخته شده و مث بازی های نسل هشت نیس که بعدا بهش این حالت رو اضافه کنن .بدون تعصب خاصی میشه گفت سونی موفق شده به دور از شعار یا هیاهوی خاصی قابلیت اجرای ری تریسنگ بازیها در بازی هارو در کنسول نسل بعدیش به نمایش بذاره که فقط با کمی دقت میشه پی بهشون برد.
خب همه اول فکر میکردیم رچت اند کلنک فقط ری تریس رفلکشن داره اما از دیشب تاحالا هرچی به تریلرش دقت کردم میبینم که تکنیک RT Emissive Lighting هم بخوبی پیاده کردن که این تکنیک رو قبلا فقط توی DLC بازی مترو نسخه PC دیده بودم که شاتهاشو پایین از بازی گرفتم میذارم که این تکنیک یک زیر مجموعه از RTGI هست که ترکیب رنگها و بازتاب اونها روی محیط رو اعمال میکنه.
مثلا اگر دو لامپ آبی و قرمز در کنار هم روشن باشه ترکیب اینها یعنی بنفش روی محیط بازتاب پیدا میکنه و تکنیک سنگینی هم هست حالا چجور دارن روی PS5 اعمال میکنن اونم تو 4K خدا عالم است،تازه اونم اول نسل (:
View attachment 162743View attachment 162744
View attachment 162745
یک نکته دیگه هم که بنظر میاد اینه که این مود ۶۰ فریم احتمالا با کاهش رزولوشن نیست یعنی احتمالا مثل Morales مود ۶۰ فریم بدون RT هست و با RT روی ۳۰ فریم لاک هست که انتخاب خود من ۱۰۰ درصد با RT هست
اینم ممکنه که شما میگید.من اتفاقا احتمال میدم وقتی میره رو حالت پرفورمنس 60 فریم رزولوشن داینامیک میشه و فریم بالاتر میره چون بازی های انحصاری ای که از الان میبینیم از طرف سونی با RT گره خورده و بازی اصلا بر اون مبنای نورپردازی ساخته شده و مث بازی های نسل هشت نیس که بعدا بهش این حالت رو اضافه کنن .
تو خبرا تایید شده دو تا مد داره بازی 4K/30 و 60 فریم (به رزولویشن اشاره نشده) یعنی قطعا کاهش رزولویشن ـه RT هم اتفاقا جونش به رزولویشن بستس خلاصه 60 فریم با RT و رزولویشن داینامیکه مطمئن باشاینم ممکنه که شما میگید.
ولی RT رو هم میشه OFF کرد .
حداقل چیزی که من تو بازیهای PC دیدم براحتی میشد.
ضمن اینکه اگه یادت باشه خود اینزامنیاک واسه اسپایدی دقیقا تاکید کرد که 4K واقعی و ۶۰ فریم یکی از مودها هست. خب این قطعا رزولوشن داینامیک نیست و حتما RT ازش حذف میشه که میتونه تو 4K شصت فریم رو بده
عکس اول ماله تریلره ps5ـه که