PlayStation Ratchet And Clank: Rift Apart

تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
146610

Ratchet & Clank: Rift Apart
استدیو سازنده: Insomniac Games
ناشر: Sony Interactive Entertainment
سبک: Third Person Shooter - Platformer
تاریخ عرضه: June 11, 2021
۲۱ خرداد ۱۴۰۰

146618
 
آخرین ویرایش:
بدون تعصب خاصی میشه گفت سونی موفق شده به دور از شعار یا هیاهوی خاصی قابلیت اجرای ری تریسنگ بازیها در بازی هارو در کنسول نسل بعدیش به نمایش بذاره که فقط با کمی دقت میشه پی بهشون برد.
خب همه اول فکر میکردیم رچت اند کلنک فقط ری تریس رفلکشن داره اما از دیشب تاحالا هرچی به تریلرش دقت کردم میبینم که تکنیک RT Emissive Lighting هم بخوبی پیاده کردن که این تکنیک رو قبلا فقط توی DLC بازی مترو نسخه PC دیده بودم که شاتهاشو پایین از بازی گرفتم میذارم که این تکنیک یک زیر مجموعه از RTGI هست که ترکیب رنگها و بازتاب اونها روی محیط رو اعمال میکنه.
مثلا اگر دو لامپ آبی و قرمز در کنار هم روشن باشه ترکیب اینها یعنی بنفش روی محیط بازتاب پیدا میکنه و تکنیک سنگینی هم هست حالا چجور دارن روی PS5 اعمال میکنن اونم تو 4K خدا عالم است

View attachment 162743View attachment 162744


View attachment 162745View attachment 162746

یک نکته دیگه هم که بنظر میاد اینه که این مود ۶۰ فریم احتمالا با کاهش رزولوشن نیست یعنی احتمالا مثل Morales مود ۶۰ فریم بدون RT هست و با RT روی ۳۰ فریم لاک هست که انتخاب خود من ۱۰۰ درصد با RT هست
توی اسپایدی مایلز هم بود این مورد :D

162748

دوتا بازی دارن میدن لانچ ، جفتشم انواع افکت و RTX و تاثیر SSD توی گیم پلی و ... رو داره عین روز نشون میده :D ولی خب کماکان ناامیدم کرده اینسامنیاک ، یه مقدار توی افکت ها به روز نیستن و تاخیر دارن هنوز :(
 
توی اسپایدی مایلز هم بود این مورد :دی

View attachment 162748

دوتا بازی دارن میدن لانچ ، جفتشم انواع افکت و RTX و تاثیر SSD توی گیم پلی و ... رو داره عین روز نشون میده :دی
اصلا عمدا این عکس را انتخاب کردن برای معرفی بازی که این قابلیت رو نشون بدن که به زیبایی در این شات که مشخصا از ingame هم هست مشخصه این تکنیکها
 
بدون تعصب خاصی میشه گفت سونی موفق شده به دور از شعار یا هیاهوی خاصی قابلیت اجرای ری تریسنگ بازیها در بازی هارو در کنسول نسل بعدیش به نمایش بذاره که فقط با کمی دقت میشه پی بهشون برد.
خب همه اول فکر میکردیم رچت اند کلنک فقط ری تریس رفلکشن داره اما از دیشب تاحالا هرچی به تریلرش دقت کردم میبینم که تکنیک RT Emissive Lighting هم بخوبی پیاده کردن که این تکنیک رو قبلا فقط توی DLC بازی مترو نسخه PC دیده بودم که شاتهاشو پایین از بازی گرفتم میذارم که این تکنیک یک زیر مجموعه از RTGI هست که ترکیب رنگها و بازتاب اونها روی محیط رو اعمال میکنه.
مثلا اگر دو لامپ آبی و قرمز در کنار هم روشن باشه ترکیب اینها یعنی بنفش روی محیط بازتاب پیدا میکنه و تکنیک سنگینی هم هست حالا چجور دارن روی PS5 اعمال میکنن اونم تو 4K خدا عالم است،تازه اونم اول نسل (:

View attachment 162743View attachment 162744


View attachment 162745View attachment 162746

یک نکته دیگه هم که بنظر میاد اینه که این مود ۶۰ فریم احتمالا با کاهش رزولوشن نیست یعنی احتمالا مثل Morales مود ۶۰ فریم بدون RT هست و با RT روی ۳۰ فریم لاک هست که انتخاب خود من ۱۰۰ درصد با RT هست
LB و‌بازتاب‌ نور پرتقالی لباس رچت روی چونه‌اش هم توی‌این عکس جالبه:
90FFAE08-8089-4D46-8AC1-9C22430FB289.jpeg
 
بدون تعصب خاصی میشه گفت سونی موفق شده به دور از شعار یا هیاهوی خاصی قابلیت اجرای ری تریسنگ بازیها در بازی هارو در کنسول نسل بعدیش به نمایش بذاره که فقط با کمی دقت میشه پی بهشون برد.
خب همه اول فکر میکردیم رچت اند کلنک فقط ری تریس رفلکشن داره اما از دیشب تاحالا هرچی به تریلرش دقت کردم میبینم که تکنیک RT Emissive Lighting هم بخوبی پیاده کردن که این تکنیک رو قبلا فقط توی DLC بازی مترو نسخه PC دیده بودم که شاتهاشو پایین از بازی گرفتم میذارم که این تکنیک یک زیر مجموعه از RTGI هست که ترکیب رنگها و بازتاب اونها روی محیط رو اعمال میکنه.
مثلا اگر دو لامپ آبی و قرمز در کنار هم روشن باشه ترکیب اینها یعنی بنفش روی محیط بازتاب پیدا میکنه و تکنیک سنگینی هم هست حالا چجور دارن روی PS5 اعمال میکنن اونم تو 4K خدا عالم است،تازه اونم اول نسل (:

View attachment 162743View attachment 162744


View attachment 162745

یک نکته دیگه هم که بنظر میاد اینه که این مود ۶۰ فریم احتمالا با کاهش رزولوشن نیست یعنی احتمالا مثل Morales مود ۶۰ فریم بدون RT هست و با RT روی ۳۰ فریم لاک هست که انتخاب خود من ۱۰۰ درصد با RT هست
من اتفاقا احتمال میدم وقتی میره رو حالت پرفورمنس 60 فریم رزولوشن داینامیک میشه و فریم بالاتر میره چون بازی های انحصاری ای که از الان میبینیم از طرف سونی با RT گره خورده و بازی اصلا بر اون مبنای نورپردازی ساخته شده و مث بازی های نسل هشت نیس که بعدا بهش این حالت رو اضافه کنن .
 
من اتفاقا احتمال میدم وقتی میره رو حالت پرفورمنس 60 فریم رزولوشن داینامیک میشه و فریم بالاتر میره چون بازی های انحصاری ای که از الان میبینیم از طرف سونی با RT گره خورده و بازی اصلا بر اون مبنای نورپردازی ساخته شده و مث بازی های نسل هشت نیس که بعدا بهش این حالت رو اضافه کنن .
اینم ممکنه که شما میگید.
ولی RT رو هم میشه OFF کرد .
حداقل چیزی که من تو بازیهای PC دیدم براحتی میشد.
ضمن اینکه اگه یادت باشه خود اینزامنیاک واسه اسپایدی دقیقا تاکید کرد که 4K واقعی و ۶۰ فریم یکی از مودها هست. خب این قطعا رزولوشن داینامیک نیست و حتما RT ازش حذف میشه که میتونه تو 4K شصت فریم رو بده
 
اینم ممکنه که شما میگید.
ولی RT رو هم میشه OFF کرد .
حداقل چیزی که من تو بازیهای PC دیدم براحتی میشد.
ضمن اینکه اگه یادت باشه خود اینزامنیاک واسه اسپایدی دقیقا تاکید کرد که 4K واقعی و ۶۰ فریم یکی از مودها هست. خب این قطعا رزولوشن داینامیک نیست و حتما RT ازش حذف میشه که میتونه تو 4K شصت فریم رو بده
تو خبرا تایید شده دو تا مد داره بازی 4K/30 و 60 فریم (به رزولویشن اشاره نشده) یعنی قطعا کاهش رزولویشن ـه RT هم اتفاقا جونش به رزولویشن بستس خلاصه 60 فریم با RT و رزولویشن داینامیکه مطمئن باش
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or