Rage | Xbox 360

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش بینی شما از میانگین امتیازات Rage


  • مجموع رای دهنده‌ها
    94
@Dreadlord
شاید نسخه ی Xbox با نصب روی هارد این مشکل ـش تا حدی رفع بشه. اما همینطور که میدونین نسخه ی PS3 باید بالاجبار 8 گیگ فضا موجود باشه برای نصب روی کنسول. اگه به نصب کردن باشه پس چرا مشکل رفع نمی شه؟!
البته فراموش نشه همه ی Location ها دیر لود شدن Texture هاشون از لحاظ زمانی یکسان نیست.

نقد DF رو بخونی متوجه میشی ! چند اختلاف کلی وجود داره بین دو تا دستگاه و روش اجرای بازی ! سریعتر بودن DVD9 در خوانده شدن روی 360، اینستال کلی و یکپارچه بازی روی 360 و ذخیره شدن کل فایل اینستال شده در یک قسمت و یکجا باعث میشن که دستگاه بتونه خیلی سریعتر اطلاعات رو بازیابی کنه و حتی همون مسأله یک پارچه بودن حافظه داخلی 512MBـی ! برای همین هم 360 بهتر اجرا میکنه بازی رو چون کاملآ اپتمایز شده !
 
آقا گیم اسپات بدبخت که 3 مدال گرافیکی رو کامل به این بازی داده .(نسخه کنسولی) کجا ایراد گرفته ازش آخه ؟؟؟

در ضمن به هیچ عنوان در مورد نسخه pc بحث نکنید نسخه pc یک افتضاح به تمام معناست . خود گیم اسپات هم 1 نمره کمتر بهش داده به خاطر مشکلات خفن گرافیکیش
 
منم یه خورده بازی کردم، یه سری از حرفای دوستان رو تایید میکنم، لود تکستچرها مشکل داره، ولی به اون افتضاحی که بچه ها در مورد PS3 میگن نیست، توی این نسخه قابل تحمله

کیفیت تکستچر ها از نزدیک خیلی بده، ولی Draw Distance فوق العاده کار شده و همچنین نور پردازیش، واقعا ادم یه محیط زنده رو حس میکنه، با توجه به تم خاصی که بازی داره، نور خورشد رنگای خیلی جالبی توی محیط اطراف درست میکنه
در مورد ابرها، من همون اول بازی یه نگاه به آسمون انداختم و یه سری ابر کنار خورشد بود، حدود نیم ساعت یعد، از یه جای دیگه نگاه کردم دوباره همون ابرا به همون شکل کنار خورشید بودن، مجموع ابرها و آسمون رو نمیشه نفکیک کرد و انگار داری به یه عکس نگاه میکنی، انگار ابرها دو بعدی هستن و به آسمون چسبیدن !

گیم پلی که واقعا عالیه،
فک نمیکردم بعضی از این موجودات اینقد روون و سلیس صحبت کنن، و نمیدونم چرا وقتی با اسنایپ هدشاتشون میکنی به همون تیر اول نمیخوابن ! :d
پرتاب اون نارنجکای گرد هم واقعا سخته، حرکت نارنجک بعد از پرتاب غیر قابل پیش بینی به نظر میاد و مثل MW نیست که بعد از پرتاب یه مسیر مشخص و محل توقف مشخص داشته باشه، وقتی نارنجک حرکت داینامیک داره باید مشخصه هایی واسه محل توقفش شخص بشه، مثل GeOW یا AC:R

روند بازی تا الان خیلی آروم بوده، امیدوارم یه کم سریعتر و اکشن تر بشه که در اون صورت یه تجربه ی خوب رو واسه من خواهد داشت .
 
در مورد ابرها، من همون اول بازی یه نگاه به آسمون انداختم و یه سری ابر کنار خورشد بود، حدود نیم ساعت یعد، از یه جای دیگه نگاه کردم دوباره همون ابرا به همون شکل کنار خورشید بودن، مجموع ابرها و آسمون رو نمیشه نفکیک کرد و انگار داری به یه عکس نگاه میکنی، انگار ابرها دو بعدی هستن و به آسمون چسبیدن !
همینه دیگه کلا یه سری افکت اسکریپ شده برای اکثر جزئیات بازی به کار بردن. مشکل دیر لود شدن تکسچرها رو هم که همه نسخه ها دارن .
 
همه خودشون تجربه میکنن میبینن حالا نسخه 360 یه کم وضعش در این رابطه بهتره ولی اینجوری نیست که بگیم نداره ! DF هم توی تحلیلش به این مورد اشاره کرده .
هر وقت دستت خورد به بازی و یه 360 داشتی بیا اینجا نظراتت را بفرما . تاپیک عزیزت یه کوچه بالاتره برو هایپت را انجام بده اینجا را هم خراب نکن . تحمل یک انتقاد به بازیه مورد علاقتون نداری اینجا این تاپیک را خراب نکن .

اینا کافیه برات : اولی ماله df :

Get ready for something special with Rage - the first game from id software in almost six years, and its first multi-platform development project. Introducing its new Mega Texture technology, Rage opens up the possibility of incredibly complex, beautiful environments running at 60 frames per second on both Xbox 360 and PlayStation 3.
The result can be truly remarkable. When the player emerges from his hibernation ark at the beginning of the game and stumbles into the post-apocalyptic Wasteland, first impressions of the world id has created are breathtaking: nothing this rich, so detailed, so nuanced can run at 60FPS on console, right? What we're seeing is the id formula: the technological genius of John Carmack backed by the financial security that allows him and his team to branch out in new directions and only release the result "when it's done".
The beauty of the Wasteland is one of the high points of the game from a visual perspective, and these moments can be equally as breathtaking on Xbox 360 and PlayStation 3. It's a remarkable technical achievement to be running graphics of this quality at a solid 60 frames per second
In many ways, the company itself has sought to avoid these comparisons and strike out with its own unique product - and perhaps that's for the best. Mega Texture technology provides the basis for Rage's unique look and the ability to run so much detail at 60Hz - something no other developer has managed to produce on console
معنیش اونقدر اشکار هست که دیگه حرفی برای گفتن نداشته باشی .

سایت میخوای ؟ بفرما :
gametactics
The one place where RAGE is an exceptional game would have to be the graphics. Plenty of games this year have been gorgeous, namely Crysis 2 and Killzone 3 both pushing the current generation to it’s limit. The limit apparently hasn’t been reached yet as RAGE would have to be the best looking games on any current generation hardware running at a silky smooth 60 frames per second at that
The graphics are gorgeous and once again the bar has been set even higher in a year full of beautiful games.
While the graphics pushes things to entirely new levels the sound doesn’t really do anything for.

gamingtrend
Graphically there is nothing on the console that compares, and in terms of the complete package, it delivers in every way

Game Chronicles
Visually, Rage sets a new standard for Xbox 360 graphics, and I can only hope they market this new engine as aggressively as Unreal has over the past several years. We all saw "megatextures" in action with Quake Wars Enemy Territory but that was nothing compared to the masterful creation of this visionary world that blends the Wild West with Steampunk and a dash of Mad Max. The draw distance is to the horizon, the textures hold up when you have your nose to the wall, the characters look and act very realistically, right down to head tracking if you move around during the conversation. There are some very definitive themes that are consistently used throughout the entire game, very specific to location, clans, and society. But simply put, the game is jaw-dropping gorgeous, even when you have four bandit buggies bearing down on you at 60fps.
Rage looks like a launch title for whatever system Xbox is planning for us next. I still can’t believe my six year old Xbox 360 is capable of delivering the graphics and the gameplay I’ve been enjoying for the past week

ripten
First and foremost, RAGE is the most beautiful game I’ve ever laid eyes upon. In no sense of exaggeration, the game is simply gorgeous in nearly every aspect. It’s very clear that id paid extreme attention to detail as literally nothing goes unnoticed. The character models in particular are absolutely stunning even down to the slightest details. I’m not talking about just the main characters, every single NPC in the game is top notch. There’s dirt in their bloody fingernails.

The overall design of the wasteland, buildings, interiors, characters, vehicles, enemies and weapons give RAGE that sense of realism I’ve been longing for in a post-apocalyptic title. It truly gives you that feeling of a lone wolf doing whatever you must to survive. Not only that, but RAGE also runs at a perfect 60 frames per second, making the overall gameplay experience incredible

digitalspy
id's Tech 5 engine ensures that this is the studio's best-look release to date


msxbox:
RAGE may be the best looking game to ever hit a 360 disc tray to date. As soon as the player enters the world they will be struck with awe at the detail, shading, and enormity of everything around them. Birds flying miles away, the glimmer of the sun cresting through a rocky outcropping, buildings crumbled and aged to perfection will make you appreciate how much love id Software put into this game. The 20+ gig hard drive install may be massive, but it helps the game engine run smoothly and you'll notice zero hiccups when you do so. Playing Mad Max in your dune buggy, popping heads off mutants with your sniper rifle, and watching bandits move away from incoming fire from your weapons are beautifully executed. It is the little things RAGE does like incapacitating an enemy and watching them painfully crawl to cover or the detail put into things like bandage packages that really bring the game to life and make it more realistic than anything I've ever played. .
Matchless visuals transport the player to a world that is so hard to describe in words, but once you see it for your own eyes all you can say is "WOW
نه تنها بهترین گرافیک را داره گفته تصاویری بی همتهایی بوجود میاره که با کلمات هم نمیشه توصیفش کرد! اگر با چشمای خودتون ببینید میگید wow !

GamingBolt:
RAGE is hands down the best graphically built game I have ever seen on a console all in all
بهترین گرافیکیه که توعمرشون بازی کردند .

justpushstart
Phenomenal Presentation
The visuals of Rage are unimaginable

خارق العاده و غیر قابل تصور !

digitaltrends:
When it comes to the consoles, Rage is the best-looking game out there. Period. There will doubtless be some disagreement on that, but the graphics, thanks to the brand new idTech 5 engine are stunning. At first, it isn’t quite apparent what you are seeing. There is an incredible amount of detail everywhere, but the early sections are meant to be barren wasteland. This is something of a setup.

بهترین گرافیک با جزئیات باور نکردنی
capsulecomputers
Console gamers have it tough. Most games on consoles never really have that beautiful finish that some games see on the PC but RAGE is by far the best looking game that I have ever seen on the Xbox 360 or even the PlayStation 3. There is such a massive amount of detail in every aspect of the world. Most environmental aspects that are simply written off by other developers are given painstaking care that deserves to be seen.
بهترین گرافیکی روی هر دو کنسول دیده شده .

gamesradar
[The most graphics ever? Rage sports something called the megatexture – it uses a single texture for the entire game and then continuously streams it. The result is a world without repeating tiles and also a bit of magic: for the console versions, you get a game that simply looks better than anything yet achieved this generation. Rage has the best-looking rocks we’ve ever seen, and man we never knew rocks could look so cool. As a side bonus, Rage has a framerate that just won’t quit – we’re talking 60 frames-per-second, no matter how amazing things look or how far the draw distance gets or how many enemies clog the screen. It’s just flat-out amazing what this tech has achieved[/QUOTE

psxextreme
The Good: Best graphics of 2011 (possibly of the generation
این گرافیک تمام اسکریپت شده این گرافیک نسل بعد این گرافیک با تکسچرهای افتضاح این گرافیک دو بعدی و...........همگی باعث شدند که بازی بهترین گرافیک را داشته باشه !

------------------------------------------
تو تاپیک انچارتد 3 که به صورت بسیار قوی مدیران انجمن و ناظمین فعالیت میکنن و تحمل شنیدن یک انتفاد را ندارند اینجا هر نظری دادن و کوبش بازی ازاد هست !
 
آخرین ویرایش:
در مورد ابرها، من همون اول بازی یه نگاه به آسمون انداختم و یه سری ابر کنار خورشد بود، حدود نیم ساعت یعد، از یه جای دیگه نگاه کردم دوباره همون ابرا به همون شکل کنار خورشید بودن، مجموع ابرها و آسمون رو نمیشه نفکیک کرد و انگار داری به یه عکس نگاه میکنی، انگار ابرها دو بعدی هستن و به آسمون چسبیدن !
ابر ها تصویر هستند هیچ خبری از ابر های حجیم و اینا نیست :دی یه سری عکسن که به شکل سه بعدی در اومدن مثلا میتونی همین رو توی UDK پیاده کنی :دی. اون که تازه UDK هست :-".

=====================
ندارن. حداقل 360 نداره یا خیلی کم دارهو اطلاعات غلط ندید.
داره فریدون جون، داره ...
اگر بازی رو روی هارد نصب نکنی قشنگ مشکل دیر لود شدن تکستچر رو داره ...
یعنی حداقل برای من که اینجوری شد :|.

پ.ن : بازی رو روی X360 گرفتم یک ساعت بازی کردم، خب من درک میکنم چرا ملت دارن تو سر و کول هم دیگه میزنند بازی روی 360 در صورتی که روی هارد نصب کنی خیلی بهتر از نسخه ی PC بدون پچ هست. یعنی در اصل نسخه ی 360 الان در سطح نسخه ی PC با یک پچ 1 گیگ هست :دی.
اما خب در ماهیت کار تغییری نمیکنه باید بازی رو بزن و برو جلو بازی کنی وگرنه حالت حسابی گرفته میشه.
 
دوستان من هم کامل تست کردم مشکلی نداره و در حد همین سخت افزار موجود عالی هست !اما در بعضی جاها مشکل کم کیفیتی وجود داره و نمیشه گفت کلا مشکلی وجود نداره !در کل بازی در حد همین سخت افزار موجود خوب و عالی کار شده !

دوستانی که بازی رو رفتن راهنمایی کنن لطفا :

من تو اون قسمتی که برای اولین بار باید سوار ماشین بشی و بری به سمت دیگه بازی اونجا که سه 4 تا ماشین با تیر میزنن به ماشینت بعد از رسیدن به اون قسمت و صحبت با نگهبان و وارد شدن به اون قسمت اونجا گیر کردم در اون قسمت یه مسابقه ماشین سواری هم رفتم اما توفیقی حاصل نشد و چیزی یا در خاصی باز نکرد نقشه هم وجود نداره و اون قسمت !فقط روی دیوار یه قسمت که یه سری نوشت هست a رو زدم یه ماموریت جدید داد که بدون ماشین نمیشه از اونجا خارج بشی !بعد از خروج هم ماشین نبود که سوارش بشم یه زره هم که میرم جلو پیاده همون ماشینا با تیر میزنن و نمیشه از اونجا رد شد؟!!! نمی دونم داستان چیه و چرا ماشینم غیب شده عجیبه !!!!!! دوستان که اونجا رو رد کردن راهنمایی کنن ممنون میشم !
 
هر وقت دستت خورد به بازی و یه 360 داشتی بیا اینجا نظراتت را بفرما . تاپیک عزیزت یه کوچه بالاتره برو هایپت را انجام بده اینجا را هم خراب نکن . تحمل یک انتقاد به بازیه مورد علاقتون نداری اینجا این تاپیک را خراب نکن . تو تاپیک انچارتد 3 که به صورت بسیار قوی مدیران انجمن و ناظمین فعالیت میکنن و تحمل شنیدن یک انتفاد را ندارند اینجا هر نظری دادن و کوبش بازی ازاد هست !
نه فقط و فقط شما 360 داری!! آها پس شما دستور میدی کی اینجا نظر بده کی نده؟! ضمنا من دلیلی نمیبینم وقتی نسخه برتر از لحاظ گرافیکی( PC ) وجود داره نسخه های کنسولی رو تجربه کنم . DF هم خلاصه حرفش اینه که این گرافیک با 60 فریم روی کنسول عالیه و کاری هست که سازنده های دیگه نتونستن تا حالا انجام بدن . البته دنبالش به بی کیفیت بودن تکسچرها و رزولِیشن پایین و مشکلات لود تکسچرهاش هم اشاره کرده که طبق معمول شما فقط اونجاهایی که دوست داشتی رو کات کردی گذاشتی . در رابطه با اون جمله دومت هم فقط میتونم بگم خجالت بکش خوبه من سالی یه دفعه هم تو تاپیک U3 پست نمیدم این حرف رو برو به طرفدارای پرو پا قرصش بزن نه به من . انتقاد هم در صورتی که منطقی و درست باشه قابل قبوله . فکر میکنم تفاوت اینها رو بتونی درک کنی .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Amino-Danger

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or