Quest of Persia يك بازي كاملا ايراني

  • Thread starter Thread starter mosi
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
شرمنده ها ولی اگه میشه یه جوری به من ثابت کنید که اینها ریل تایم نیستن و موتورش ساخت خودشون نیست
1 - برنامه نويسش رو می شناسم و می دونم که با چی کار می کردند
2 - هيچ شرکتی screenshot بازی رو از روی ويديو نمی گذاره
3 - ويديو رو اگه ببينی تابلو هست، چون دقت سايه ها و رندرهای صحنه برای يک برنامه نويس تابلو هست که pre-render شده هست، همون کاری که سونی هم در بعضی نمايش های بازی های خودش نشون می ده رو اينها انجام دادن.
4 - مطمئن باش اگه موتورشون رو خودشون ساخته بودند مشخصات موتور رو اينقدر سطحی و بدون پشتوانه تکنيکی نمی نوشتن، مخصوصا در قسمت
It consist of the following main classes: CEngine, CNode, CModel, CCamera, CGUI, CTerrain, CWorld, CObject, CParticle, CCharacter, CBullet, CPlayer.
اين کلاس هايی که ليست کرده که کاملا خنده دار هست !!! کافيه به يک برنامه نويس ديگه نشون بدی تا همين حرف رو بزنه.

در واقع اين نکته ای که شما می گيد عکسش رو نمی شه ثابت کرد که real-time باشه و از موتور خودشون باشه، بهتره در مورد تمام Developer های ايرانی همين ديدگاه رو داشته باشيد و گير بدهيد اگر می خواهيد آبروی ايران حفظ بشه ، وگرنه با اين زود باوری ها آبروی ايران که حفظ نمی شه هيچی ، نمونه هايی مثل سميع رايان (رانندگی در تهران) زياد می شوند فقط.
 
Sepul حرفهایی که می زنی عجیبه، همه شما رو به عنوان یک آدم صاحب نظر می شناسند، تو وحید کاظمی رو می شناسی... راجع به چگونگی نوشتن موتور پایان معصومیت هم همه چی رو می دونی... این خیلی زشت که کار عظیمی رو که این آدم یکنفری انجام داده، با مسخره کردن Classهای موتورش بی ارزش جلوه بدی...

شما چه احساسی داری اگه دیگران زحمتهایی رو که شما برای hammerEngine کشیدی بی ارزش جلوه بدن... اگر هر کی هر حرفی بزنه می شه به حساب این گذاشت که نمی دونه ! ولی شما که همه چی رو می دونی...

راجع به بازی بعدی QoP قضاوت زوده، بذار بازی ساخته بشه ، بعد بهش گیر بده! بذار لااقل Demo فنی اش بیاد بعد انتقاد کن... اینطور که به نظر می رسه اصلا بازی انقام قاجار قرار نیست تو ایران بیاد که اینقدر نگرانشی!

راجع trailer هم فکر کنم، Demo Real-time خیلی بهتر از این باشه چون هیچکدوم از Effectهای HDR، Motion Blur و ... که راجع به صحبت کردند، توی این دیده نمیشه!

البته این فقط نظر منه، باید منتظر بود و کار رو دید....
 
راجع به بازی بعدی QoP قضاوت زوده، بذار بازی ساخته بشه ، بعد بهش گیر بده! بذار لااقل Demo فنی اش بیاد بعد انتقاد کن... اینطور که به نظر می رسه اصلا بازی انقام قاجار قرار نیست تو ایران بیاد که اینقدر نگرانشی!
من نظرم رو از روی اطلاعاتی که در اين باره دارم، و اون چيزهايی که روی سايت گذاشتند ، رو دادم
در ضمن بازی هم برای خارج نمياد و cancel شده و برای همون ايران مياد، اخبار جديد رو بخونيد نوشتند، دليلش هم واضحه

این خیلی زشت که کار عظیمی رو که این آدم یکنفری انجام داده، با مسخره کردن Classهای موتورش بی ارزش جلوه بدی...
اين خيلی زشت هست که نظرت رو نگی و سعی کنی هميشه "بچه خوبه" باشی ! و گرنه من چيزی جز واقعيت رو نگفتم، اون کلاس ها برای کسی که موتور می نويسه مسخره هست. زشت در اون صورت هست که مسخره باشه و من بگم "خيلی جالب و خوب است"
در ضمن جالب هست که شما اين "کار عظيم" يک نفره رو با ديدن چند عکس 320x200 پيکسل که مانند شات های qop1 مال gameplay نيست، رو متوجه می شويد و هيچ شکی هم به خود راه نمی دهيد.

شما چه احساسی داری اگه دیگران زحمتهایی رو که شما برای hammerEngine کشیدی بی ارزش جلوه بدن
بی ارزش نشون بده يا نده فرقی برای من نمی کنه، چون نه از جايی پول می گيرم، نه تو کف تحويل گرفتن کسی هستم، و نه منتظر کمک از طرف شرکت های اين چنينی هستم که موتور های سورس باز رو به اسم خودشون رد می کنند. اون هم به عنوان "next-gen"
 
راجع trailer هم فکر کنم، Demo Real-time خیلی بهتر از این باشه چون هیچکدوم از Effectهای HDR، Motion Blur و ... که راجع به صحبت کردند، توی این دیده نمیشه!
كوچكترين شكي در مورد pre-render بودن اين تصاوير به خودت راه نده

راجع به بازی بعدی QoP قضاوت زوده، بذار بازی ساخته بشه ، بعد بهش گیر بده! بذار لااقل Demo فنی اش بیاد بعد انتقاد ک
اين اتفاق نخواهد افتاد
تا قبل از ريليز پايان معصوميت هم هيچ دمو يا حتي اسكرين شاتي از بازي نيومد و همه فكر ميكردن كه مثلا اين تصاوير مال گيم پليه :

qop_ania.jpg


qop_ani5.jpg


اسكرين شاتهاي (!) انتقام قاجار هم همين وضعيت رو دارن ، شما از لحاظ تكنيكي فرقي بين تصاوير پايين و تصاوير بالا ميبينيد كه ميگيد پاييني ها ريل تايمه ؟!

qop2_ss2.jpg


qop2_ss4.jpg


پ.ن :
- كسي نميخواد كار اونها رو بي ارزش كنه ، البته تا وقتي كه اونها نخوان خودشون رو بزرگتر از چيزي كه هستن نشون بدن ، در اينصورت اونها هستن كه خودشون رو بي ارزش كردند !
- نمرديم و معني اسكرين شات رو هم فهميديم
- يه چيزي كه حال من رو از اين شركت به هم ميزنه اينه كه سايت انگليسي و تريلر زير نويس ژاپني ! ميسازن اونوقت حتي يه سايت فارسي درست حسابي هم ندارن . اسم بازي هم كه انگليسيه .اونوقت همين شركت داعيه ساخت بازي اصيل ايراني با فرهنگ ايراني رو داره
خاك بر سر ما كه بعضي هامون رو خيلي جو ميگيره .
 
آخرین ویرایش:
Sepul همه مون می دونیم که این screenshot ها مال آرت بازیه... همه مون بازی پایان معصومیت رو دیدیم... من هیچ کدوم از حرفهایی رو که تو می زنی رد نمی کنم...

به جزء اینکه حرفهایی که راجع به موتور بازی QoP1 می زنی خیلی کم لطفیه... همه دوست دارند که کار وحید رو بی اهمیت جلوه بدن.... ولی تو که در جریان همه چی هستی...

من راجع QoP2 صحبت نمی کنم... وقتی اومد، راجع به اش صحبت می کنیم. به نظر تو موتور QoP1 رو وحید از جایی دزدیده؟
 
Sepul همه مون می دونیم که این screenshot ها مال آرت بازی
فکر نمی کنم همه بدونن چون بحث اصلا سر همين موضوع شروع شد

من راجع QoP2 صحبت نمی کنم... وقتی اومد، راجع به اش صحبت می کنیم. به نظر تو موتور QoP1 رو وحید از جایی دزدیده؟
نه ندزديده کسی هم همچين چيزی نگفت، ولی qop1 رو حتی نميشه گفت که موتور بود !
سيستمش اينجوری بود که برای محيط های داخلی از فرمت فايل های quake3 استفاده می کرد و خودش فرمت خاص نداشت که در اين فايل ها همه چيز آماده هست و نيازی هم به اديتور نيست، فيزيک نداشت، تشخيص برخورد پر از ايراد بود، هوش مصنوعی نداشت و حتی الگوريتم های ساده مسيريابی هم پياده نکرده بودند ، اسکريپت نويسی نداشت و تمام وقايع در بازی hardcode شده بود، گرافيک بازی هيچ گونه نورپردازی و افکت خاصی نداشت، ....
فقط در حد يک دمو ساده بود که فايل های quake3 رو به ساده ترين شکل ممکن رندر می کرد که نتيجه اش رو هم در بازی ديديد، و به اين نمی گن موتور بازی !
من اگه جای اون شرکت بودم اولا همچين چيزی رو اسمش رو موتور نمی گذاشتم و اصلا بازی رو با اين خصوصيات فنی و گرافيکی ضعيف اصلا منتشر نمی کردم.
 
اين بازي حتي از يك نور پردازي ساده هم عاجز بود . تصوير زير يك اتاق كاملا تاريكه اما صندلي معلومه

46y57xy.jpg


در مورد هو شمصنوعي هم بهتره چيزي نگم !
 
این هم همه چیز در مورد این بازی و ی بازی دیگر !

معرفي بازي عصر پهلوانان

ايراني ها و پيشرفت در بازي ............

اين هم بازي ديگر از ايراني ها كه خدا كنه ي بازي خوب بشه ! اما از عكس هاي اين بازي نشون ميده كه روي اون خيلي كار شده ! و گرافيگ 128 به بالا ميخواد !‌اين ي Game Play از بازي كه براي دانلود هست !

http://www.orient-thegame.com/downlo...-trailerV1.avi

اين هم چند عكس از بازي

Orient-game-scshot-1024-game2006-2007_D3D0330.jpg


Orient-game-scshot-1024-game2006-2007_D3D0307.JPG


و براي ديدن عكس هاي بيشتر به اينجا برويد :

http://www.orient-thegame.com/ScreenshotTN.html

اين هم Conceptual Arts

Orient-game-scshot-1024-game2006-2007_D3D_0367.jpg


براي ديدن كامل Conceptual Arts به اينجا برويد :

http://www.orient-thegame.com/conceptTN.html
 
معرفي بازي Quest Of Persia

اين هم چند تا عكسي كه نشون ميده بازي بايد خيلي جالب باشه !

qop_ani1.jpg


qop_ani2.jpg


qop_ani4.jpg


qop_ania.jpg


و.....

QoP Engine

QoP Engine Version 0.7 has been designed to support low profile graphic cards. The Engine has been optimized to work with 16MB and 32MB Graphic cards.

Fast Loading time, detail Textures, static lights, optimized scene management and a dynamic sound system are just some of the features that the QoP ENGINE offers.The engine supports all video and hardware currently on the market, and new hardware support will be constantly added as it becomes available.

Terrain Editor

A MFC based game editor offering a way to design complicated high quality levels. It supports height map, and Alpha Blending.

It will also provide an option for specifying the behaviors of the objects in the scene

vkm.gif


Renderer

Integrates indoor and outdoor technology flawlessly while offering rendering support for OpenGL.

The renderer has been designed to work efficiently with mid-size bsp based levels. It will also support various number of objects in the scene

bsp_level.gif


Various Types of FPS Game play

QoP Engine supports various type of FPS Game plays, ranging from basic FPS behaviors to advance interactions with other objects.

Enemy and friend AI in QoP Engine Version 0.7 was in a very early stage. More advance AI algorithm has been designed in the latest Version of the Engine

bsp_level2.gif


DG Terrain

Uses an advanced height-map system and polygon reduction to create massive, realistic environments. The view distance can be maximized to 100m when converted from game units.

The Driving Game also supports real-time physics for all the objects in the scene

dg.gif


Object-Oriented Design & Code

QoP Engine have been designed Object-Oriented using UML, and written entirely in Object-Oriented C++.

It consist of the following main classes: CEngine, CNode, CModel, CCamera, CGUI, CTerrain, CWorld, CObject, CParticle, CCharacter, CBullet, CPlaye

class.jpg



اين همTrailer اين بازي

http://www.questofpersia.com/QoP_Japanese_trailer.avi
 
ين هم شخصيت هاي بازي :

Arashk

Age: 29
Education: MS in Petrochemical Engineering
Occupation: Engineer

Arashk is a hero character which can be played. Arashk uses a wide range of weapons, to fight Iraqi army and their various arsenal of weapons.

arashk.gif


Leyla

Age: 27
Education: BS in Archeology
Occupation: Archeologist

Leyla is a Hero character, who helps Arashk in the game, in order to overcome the enemies.The Game will be over if Leyla gets killed.

Leyla.gif


Iraqi Infantry

Age: Unknown
Education: Unknown
Occupation: Soldier

Standard Iraqi Infantry Soldier, who Arashk needs to take care of. There are quite a lot of them appearing in the game

iraqi_infantry.gif


Iraqi Republican Guard

Age: Unknown
Education: Unknown
Occupation: Commander

Powerful Iraqi Soldier who commands Infantry soldiers. Despite providing great treat to Arashk, and Leyla, they have to find a way to take care of them

iraqi_rep_guard.gif
 
Truck

Arashk uses this Truck in the beginning of the game in order to escape from the Iraqi Helicopter, and its rockets.

truck.gif


Landrover

Leyla and Arashk have to drive this landrover while, Iraqi Jeeps and Helicopter will attack them from different directions.

Leyla drives the Landrover, while Arashk try to shoot the Jeeps, and Helicopter with RPG.

landrover.gif


Iraqi Tank

Standard Iraqi Tank, which Arashk has to take care of bunch of them before they reach city.

Iraqi Tanks are all over the Game, in most levels Arashk can avoid them, since they are slow, but very powerful

tank.gif


Iraqi Figther Jet

Iraqi MIG Figthers are both powerful, and fast. Hopefully in the" QoP:The End of Innocence", they will just show up in cut-scenes

mig29.gif


Iraqi Military Jeep

Iraqi Jeeps are fast, but not that powerful, Arashk can destroy them with RPG, in the final Driving Game

jeep.gif
 
Moarefi Aslahehaye Bazi

Axe

Will be used to open up ways for escape. It can be used as a weapon against enemies

Pistol

Massive caliber semi-automatic handgun, with low range

AK47

Standard assault rifle. Offers high rate of fire and reasonable accuracy over medium ranges.

Uzi

A Fully Automatic Rifle, and a great assault weapon for mid-to-long range combats in open terrain.

G3 Sniper

Equipped with a scope device, this weapon has a very low ROF but causes massive amounts of damage to organic targets. Its extreme range and accuracy balance its slow reload speeds

RPG7

Slow and heavy weapon capable of dealing massive damage at long ranges. A good weapon for destroying tanks, and heavy

Lotfali Khan Sword (Secret Weapon)

An Ancient weapon, that Arashk uses to destroy the enemies
 
ُSepul من نخواستم از اونها دفاع کنم. اگر پستهای من رو در بازی کده می خوندی می دونستی که من اولین منتقدشون بودم. من به عنوان کسی که از هیچ جایی پولی نمی گیره و با کار وحید آشنا هستم گفتم که دوست دارم اول کارشون رو ببینم.

وحید سورس تمام برنامه هاش رو بصورت باز برای همه گذاشته و من خیلی چیزها ازش یادت گرفتم و احساس می کنم که حرفهایی که زدی بی انصافی. تو اگه با سازندهای QoP مشکل داری ... دلیل نمی شه وحید رو اینجوری خراب کنی....

کار هر کسی از اون دفاع می کنه و بس!

امیدوارم که تو هم تو کارت موفق باشی.
 
وحید سورس تمام برنامه هاش رو بصورت باز برای همه گذاشته و من خیلی چیزها ازش یادت گرفتم و احساس می کنم که حرفهایی که زدی بی انصافی. تو اگه با سازندهای QoP مشکل داری ... دلیل نمی شه وحید رو اینجوری خراب کنی....
اولا اگه دقت کنيد من يک کلمه راجع به وحيد کاظمی نگفتم و فقط در مورد بازی qop و شرکتش و چيزهايی که تو سايتش گذاشته بود حرف زدم، منتهی شما دائم تکرار می کنيد که وحيد رو خراب نکن، من اصلا با ايشون کاری نداشتم و ندارم و از اول به شرکت گير دادم.

بازی که هوش مصنوعی ، نورپردازی، مديريت صحنه، اسکريپ نويسی و فيزيک نداره من نمی تونم نه اسمش رو بازی بگذارم ، نه نرم افزارش رو بگم موتور هست، شرمنده ! ولی اگه با اين حرفها کسی خراب می شه ديگه تقصير من نيست .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or