Quantum Break بطور رسمی برای PC تایید شد

Fenris Wolf

کاربر سایت
طبق توضیحات وبسایت رسمی QB ، با پیشخرید نسخه دیحیتالی این بازی برای Xbox one ، نسخه ویندوز 10 را به طور مجانی دریافت خواهید کرد .
سیستم مورد نیاز بازی را میتوانید در عکس زیر ملاحظه کنید :


3004850-quantum.jpg



هردو نسخه PC-XB1 در تاریخ 5 آپریل منتشر خواهند شد و این خبر توسط مایکروسافت و استدیو Remedy تایید شده است .

{اطلاعات زیر قبل از انتشار عکس بالا ثبت شده است }

طی گفتگوی مطبوعاتی اخیر هنگامی که نسخه pc تایید شد، رمدی جزئیات پورت نسخه PC را اعلام نکرد و مشخص نیست که بازی توسط خود تیم پورت میشه یا به دست یک تیم دیگر سپرده خواهد شد .

نسخه PC کوانتوم بریک ، جزو تلاش های اخیر مایکروسافت برای گسترش بازیهایش برای کنسول و ویندوز است . درحال حاضر غیر از QB بازیهای ReCore - Sea of Thieves - Fable Legends نیز برای هردو پلتفرم در دست ساخت هستند .

اطلاعاتی راجع به اینکه بازی از نظر گرافیکی چه تفاوت هایی بر روی هردوپلتفرم خواهد داشت ارائه نشده است . همچنین رمدی اعلام کرد نسخه X1 شامل دانلود نسخه کامل عنوان قبلی این استدیو یعنی Alan Wake و دو DLC آن یعنی The Writer و The Signal خواهد شد . و کسانی هم که نسخه دیسکی را از یک سری فروشگاه خاص پیشخرید کنند ، نسخه American Nightmare الن ویک را دریافت خواهند کرد

آپدیت خبری 1 :

از سیو بازی بین دو پلتفرم PC و XBOXONE میشه به صورت مشترک استفاده کرد ! بنابراین بازیکن میتونه از هر پلتفرمی خواست بازی را ادامه بده .
پورت بازی هم به عهده خود رمدی و ماکروسافت هست
https://twitter.com/remedygames/status/697794314634711041

آپدیت خبری 2 :


Remedy در سایت خودش لیست سیستم مورد نیاز رو آپدیت کرده .


quantumbreak.png

Quantum Break pre-orders and previews launch, Windows 10 version announced | Remedy


منبع
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman
جدا از اینکه واسه یه پی سی گیمر بازیی مثل quantum break ارزش چندانی نداره و اکثرا مخاطب سبک های دیگه هستن خواستم اشاره کنم که همین الان با یه cpu نسل جدید i3 و 8 گیگ رم و یک کارت گرافیک انویدیا مدل 760 یا 770 کیفیت به مراتب بهتری میشه از کنسول به خصوص xbox1 گرفت .
همه اینا با هم قیمتش شاید یه مقدار بیشتر بشه ولی ارزش و زمینه استفادش خیلی بیشتر و بهتر از یه کنسول هست .
 
برای رسیدن به هدف بزرگتر (تبدیل کردن W10 و استورش به یک پلتفرم و استور مطرح برای بازیها)
ویندوز 10 کیفیتش مشخصه بحثی توش نیست و الان دیگه برای ساختن "یه استور مطرح" خـــیـــلی دیره!. (البته اگر بدونی منظورم چیه :دی).
 
این نسل سونی هم خیلی از بازیهاش رو داره روی PC میاره
به شخصه منم فکر میکنم خرید کنسول خیلی به صرفه تره. زیاد فن QB نیستم ولی یه موقع هوس کردم بازیش کنم حتما وان میخرم.
در کل سیاست بدی نیست ولی به شرطی اینکه مایکروسافت مثل سونی انحصاریهای کنسول خودش رو زیاد کنه که کم و کاستی ای احساس نشه. این راهی که الان مایکروسافت درپیش گرفته به نظرم اشتباهه.
این وسط نینتندو هم در حالی که اکثر 3rd party ها ولش کردن داره انواع و اقسام ماریو و زلدای ناب انحصاری برای Wii U میده و سیاست دو شرکت دیگه رو در پیش نگرفته:دی
امیدوارم NX نینتندو یه کنسول قوی باشه و با همین سیاستهای انحصاری جلو بره تا همون اوایل کار بخرمش:دی
من نمی‌دونم یه عده کی می‌خوان بفهمن که مخاطبای کنسولی و PC کلاً با هم فرق دارن. هنوز عده بسیار زیادی از مشتری‌های دنیای گیم، ترجیح می‌دن یه دستگاه بخرن و یه دیسک بزارن داخلش و بشینن راحت و بدون دردســر بازی کنن. خودتون رو نبینید که یه عده گیمرِ هاردکـــــــور هستید که توی یه فروم اختصاصی گیم عضو هستید و سر کوچکترین اختلافِ گرافیکیِ کنسول بحث می‌کنید! خیلی‌ها اصلاً خبر ندارن کدوم کنسول چه بازی‌های انحصاری داره!

خلاصه اون پدری که می‌ره برای بچه 10-15 سالش کنسول می‌خره، هیچ وقت بخاطر اومدنِ بازی‌هایِ انحصاری XBox رو Windows Store نمی‌ره یه سیستم ببنده برا بچش! مایکروسافت با این کار فقط باعث می‌شه محتوای نرم‌افـــزاریش بیشتر فروش کنه، کمی از اون اعتماد از دست رفتش (بین PC Gamerــها) برگرده و در نهایت اکوسیستمِ خودشون رو قوی می‌کنه.

البته دارنده های کنسول هم بچه 10 الی 15 ساله نیستن، کسایین که حداقل از 10-15 سالگی 10-15 سال پای کنسول بازی کردن فقط:دی اگه غیر از این بود تو نت راه نمیوفتادن دنبال اسپنسر.
این سیاست مایکروسافت هم تا وقتی که نخواد در کنار مالتی کردن بازیاش انحصاری هم بسازه (به قدر کافی-جوری که مثل الان نباشه وضعش) غلطه. به هر حال هر چقدر هم اکوسیستم خوبی بسازه برای بخش عمده ای از خریدارای کنسول بازی انحصاری مهمه و زده میشن. برعکس چیزی که شما گفتین باید بگم تو خارج عده ی زیادی گیمر هاردکور هستن که دقیقا مثل بچه های اینجا اینکه کنسولشون بازی انحصاری داشته باشه براشون خیلی فاکتور مهمیه. الانم حتی بچه 10-15 ساله شم میدونه بازی انحصاری چیه والا:دی یه نکته دیگه اینکه من مجله های گیم قدیمی (انگلیسی البته نه فارسی) رو زیاد خوندم و به نظرم منتقدا و گیمرا همیشه توجه ویژه ای به بازیهای انحصاری داشتن. حالا مایکروسافت بیاد بهترین اکوسیستم ممکن رو بسازه، باز صدای مردم درمیاد.
 
آخرین ویرایش:
برای چی تاخیر بزنن وقتی میدونن فروش نسخه PC میلیونیه :d

اینا کل نسل هفتمو تلاش کردن پی سی گیمر جماعتو بکشونن سمت کنسول نتونستن الان به این نتیجه رسیدن بهتره از خر شیطون پیاده بشن و خودشون بازیشونو رو PC عرضه کنن. امار گیمرهای ویندوز 10 بیشتر کنن.
این که بخوایم پیش خودمون فکر کنیم چون بازی سیستم خفن میخواد پسPC گیمرها میرن سمت کنسول کلا اشتباس حتی در حد توهم هم نیست .
با بیل الکتریکی هم نمیشه پی سی گیمر هارو از پشت سیستمشون بلند کرد.

جدا از اینکه اواتارت منو کشته .... کسی اعتراض نکرد ؟ .. اگه کسی حوصله داره بگرده تاپیک هاش موجوده که ملت چطوری بیلزارد رو لعن و نفرین میکردن
اواتار که عشقه تازه اولشه
yahoo_4.gif
..... اگه منظورت از اعتراض تاپیکهای بازی سنتره که کلا بیخیالش شو ... ولی اکثرا اعتراض به این بوده که چرا بازی روی PC دائم انلاین بوده . ولی روی کنسول میشده افلاین هم بازی کرد . که خوب طبیعی هم هست.
ولی بشخصه ندیدم پی سی گیمری بخاطر پورت شدن دیابلو3 روی کنسول اعتراضی کرده باشه.
 
آخرین ویرایش:
WTF?

پلتفرم فیچییر یعنی هرچی بازی روی استور و وان عرضه بشه Cross-Buy باشه.امکان نداره همچین چیزی

نه، فکر نمیکنم منظورش این باشه. پلتفرم فیچر یعنی مثل سایر امکانات از پیش ساخته شده بازیسازها بتونن با کمترین دردسر از این قابلیت توی بازیهاشون استفاده کنن. البته من بیشتر منظورم توهمش در خصوص وجود داشتن اکوسیستم بود، یادت باشه اساتید بازیسنتر فرمودن که این توهم هست.

ویندوز 10 کیفیتش مشخصه بحثی توش نیست و الان دیگه برای ساختن "یه استور مطرح" خـــیـــلی دیره!. (البته اگر بدونی منظورم چیه :دی).

اتفاقاً مایکروسافت تازه داره استورش رو راه میندازه و برنامه های زیادی هم براش داره. میدونم منظورت چیه ولی خیلی فرقه بین Origin و Steam و استور ویندوز. مایکروسافت اینجا صاحب پلتفرم ویندوز هست (مثل گوگل و اپل)، از منوی استارتش گرفته تا ... .مخاطب های این استورها هر کسی میتونه باشه و هر چیزی رو هم میتونه توی استور پیدا کنه و دامنه نفوذش هم بالطبع بیشتره. مایکروسافت چیزی داره به اسم Xbox با کلی استدیو و سابقه و رابطه با پابلیشرهای مطرح و بازیسازهای بزرگ و کوچک. ضمناً همگی متفق القول هستیم که بزرگترین و توانمندترین شرکت نرمافزاری حاضر در صنعت بازی هم همین مایکروسافت هست مثلاً همین آپدیتهای ماهانه XB1 و Xbox app رو ببینید یا توانایی آوردن BC و عناوین 360 روی XB1 یا در نظر گرفتن اینکه MS خالق DX12 هست، متوجه میشی که چی میگم.

اینکه دارن بازیهاشون رو میارن روی Store ویندوز 10 هم دلیل داره. 32 درصد دانلود appهای استور (مکان دوم در اختیار حوزه‌ی نقشه و ابزارها هست که %15ـه) از محل بازیها هست و مهمتر از اون 85% خریدهای از داخل app ها هم مربوط به بازیها هست و هنوز هم خیلی جا دارن برای پیشرفت (بازیها رتبه سوم رو برای چشم انداز پیشرو و امکان پیشرفت دارن). پس طبیعی هست که الان Xbox خیلی بیشتر از قبل برای مایکروسافت حائز اهمیت باشه چون واقعاً میتونه حکم یک گنجینه رو برای کل شرکت داشته باشه. میتونید تحلیل دقیقتر این اطلاعات رو در اینجا (سایت رسمی مایکروسافت برای راهنمایی دادن به دولوپرها ببینید):


اگر هم که برگردید به عقب و به تاریخ یه نگاه بندازید مایکروسافت گیمرها رو با DirectX از MS-DOS آورد روی ویندوز (اون موقع MS-DOS پلتفرم برتر برای بازی بود) و چند سال بعدش هم Xbox رو آورد توی خونه‌‎های مردم و تبدیلش کرد به یک تجارت چند میلیارد دلاری. تا الان چند بار کارشون رو در حوزه‌های جدید از صفر شروع کردن و به نتیجه رسیدن و این بار هم فکر نمیکنم در صورت بکارگیری درست منابعشون و اتخاذ سیاستهای درست چیزی مانعشون بشه، بخصوص که این بار ابزارها و منابع خیلی خوب هم در اختیار دارن (استدیو، IP شناخته شده، پلتفرم خوب و ... ). مثلاً برنامه مایکروسافت برای GDC 2016 رو ببینید که در راستای چندتا کنفرانس و همایش قبلیش در زمینه بازیها هست:

DirectX 12 Advancements (presented by Microsoft)

Max McMullen | Principal Development Lead, Microsoft

DirectX12 can unlock incredible performance in your games and help you build your content pipelines for the future of gaming (including 4K), which we will demonstrate using real-world examples. We will cover the key concepts to get your existing DirectX Game ported to DirectX 12 and looking great and up and running as quickly as possible.

Game Developer Success & Opportunities with gaming on Windows (presented by Microsoft)

Chris Charla | Director, Microsoft

Not only is Microsoft investing in making UWP the ultimate game development platform, there are already developers successfully making games built in the UWP environment today. Come learn how everything we discussed at GDC 2016 comes together to get you into the right program, with the right materials, to build your first UWP game for PC and console today!

The Future of Xbox Game Development for Windows (presented by Microsoft)

Team Xbox | Xbox Platform Team, Microsoft

Windows and Team Xbox talked at GDC in 2015 about how we were building the world’s most accessible and powerful game development platform that spans across consoles, PC, tablets, phones, and more. Come join us in 2016 to see how we are delivering on our vision & are empowering game developers to reach billions of customers around the world, connected through the power of Xbox Live and our Universal Store, plus a host of new platform innovations for games in every genre.

The Windows Universal Store (presented by Microsoft)

Windows Universal Store | Windows Platform Team, Microsoft

The Xbox and Windows Stores deliver huge opportunity and distribution potential for game and app developers. Come learn how we are taking everything we have learned from years of building a successful game marketplace and weaving that into a universal storefront that can deliver your games, to every Windows 10 device on the planet, plus lighting up innovative new business opportunities that benefit how you want to sell your games and how customers want to buy them.

Universal Windows Platform (UWP) Game Development (presented by Microsoft)

Chuck Walbourn | Software Design Engineer, Microsoft

The Universal Windows Platform (UWP) is at the core of our vision for the future of game development. UWP powers games & apps on our most innovative operating system yet: Windows 10. Windows 10 powers Xbox One consoles, PCs, tablets, Phones, and even our upcoming HoloLens device. Come learn from our experts how we’re pulling out all the stops, to make UWP the best choice for making games in the future; a great game developer experience with great performance and cross-platform capabilities.

Xbox Live for Windows (presented by Microsoft)

Brian Tyler | Engineering Manager, Microsoft

Xbox Live connects hundreds of millions of gamers around the world, as part of the largest social multiplayer network ever. With Windows 10, we have brought the magic of Xbox to break down the walls between consoles and PCs, expanding the ways that players can interact both in and outside of games. Whether you build for console, PCs, tablets, phones, or HoloLens devices, Xbox Live has features that can add fun and drive player engagement in your game.

Sony and Microsoft will Talk PlayStation VR, PSN, DirectX 12, Windows, Xbox Live and More at GDC | DualShockers
 
آخرین ویرایش:
آگه ممکنه ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﯾﻪ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﺤﻮﻩ ﺧﺮﯾﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺘﻮﺭ ﺭﻭ ﺑﺪﻥ ﮐﻪ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﻫﺴﺖ
ﺁﯾﺎ ﻣﺜﻞ ﺍﺳﺘﯿﻢ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﮔﯿﻔﺖ ﻣﯿﺸﻪ ﺧﺮﯾﺪ ﮐﺮﺩ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﻭ ﯾﺎ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﺷﺎﺭﮊ ﺑﺸﻪ
ﻭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﮐﺎﻧﺖ live Xbox ﺑﺎ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﺍﺳﺘﻮﺭ win10 ﯾﮑﯽ ﻫﺴﺖ؟
ﺑﺮﺍ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﭙﺮﺳﻢ ﮐﻪ ﺍﮐﺎﻧﺖ live ﺭﻭ ﻣﯿﺸﻪ ﺭﺍﺣﺖ ۶۰ ﺩﻻﺭ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﺮﺩ
 
من بعنوان یک PC گیمر اعتراف میکنم که مقدرترین مدیری که تا حالا تو صنعت بازی شناختم فیل اسپنسر بوده. واقعا تا حالا نشده تصمیمی بگیره که من بعنوان کسی که پیگیر اخبار بازی ها هست، از خودم بپرسم این چه تصمیم احمقانه ای بود.

به نظرم تنها کسی که بعد از افتضاح دن ماتریک میتونست مدیریت اکس باکس رو به عهده بگیره و از اون وضعیت بیاره بیرون همین اسپنسر بود. کسی هست که خیلی خوب صحبت میکنه، من تا حالا وعده دروغ ازش ندیدم، کارهایی که تا الان انجام داده رو اگر سه سال قبل بهش فکر میکردم فقط باید می خندیدیم بهش ولی واقعا انجامشون داده.

من به اسپنسر اعقاد دارم و به نظرم بهتر از من (شاید ما) می دونه داره چکاری انجام میده، نتیجه تصمیماتش هم در آینده مشخص میشه و به نظر من کاملا مثبت هست.
 
تایید شده که نسخه Pc توسط هیچ استودیوی دیگه ای در حال ساخت نبوده و کاملا در داخل خود Remedy و با همکاری ماکروسافت مراحل ساخت رو سپری میکنه.

The Windows 10 version of [MENTION=17261]Quantum[/MENTION]Break is being developed by Remedy and Microsoft. A lot of effort is going into it. Stay tuned for more.
— Remedy Entertainment (@remedygames) February 11, 2016
https://twitter.com/remedygames/status/697794314634711041
 
عالیه که بازیهای xbox one و pc کم کم دارن به اشتراک کامل میرسن این یعنی میتونید بازی روی lcd پذیراتیون شروع کنید و تو اتاق خوابتون رو pc تون ادامه بدید و درنهایت توی مسافرت با لپ تاپتون و ویندوز 10 تمومش کنید این یعنی تجربه شگفت انگیزی که فقط مایکروسافت میتونه برای گیمرای حرفه ای ارایه بده.این واقعا بی همتاس، تحول و ارتقا گیمینگ شگفت انگیزه
 
اتفاقا یکی از دلایلی که باعث شد PC GAMER بشم همینه که حیات پلتفروم محبوبم PC بستگی به هیچ عنوان انحصاری نداره .

کما اینکه اومدن عناوین انحصاری کنسولی روی PC باعث فروش بیشترشون شده به ناشرینشون بیشتر کمک کرده .
مثلا دیابلو 3 برای کنسولها منتشر شد ( هیچ پی سی گیمری حتی اعتراض هم نکرد اصلا براش مهم نبود ) ولی باز هم PC محبوبیت خودشو داره اگرم عرضه نمیشد تو ماهیت کلی داستان فرقی نداشت.

همونطور که سالها پیش پیشبینی کرده بودم دوران طلایی PC GAMING ( نسل بی پایان ) شروع شده و مطمئن باشید این پیشرفت برای همیشه ادامه خواهد داشت .

جدا از اینکه اواتارت منو کشته .... کسی اعتراض نکرد ؟ .. اگه کسی حوصله داره بگرده تاپیک هاش موجوده که ملت چطوری بیلزارد رو لعن و نفرین میکردن
 
خبر خیلی خوبیه.
چند سال پیش به خاطر بازی کردن آلن ویک مجبور شدم اکس باکس 360 بخرم.
الان خوشحالم که دیگه اکس باکس وان مجبور نیستم بخرم.
فقط به نظرتون ممکنه از این قفل های DRM استفاده کنن رو بازی و بازم تو حصرت بمونیم؟
 
فقط به نظرتون ممکنه از این قفل های DRM استفاده کنن رو بازی و بازم تو حصرت بمونیم؟
بنظر من هر بازی که واسه ما ایرانیهای فلک زده ارزش 60$ رو نداشته باشه و زورمون بیاد پولشو بدیم ، فکر کنم qb واسه یبار هم که شده ارزش اینو داشته باشه که اصلشو بخریم. عوضش REMEDY یه کاری کرده که جبران میشه... مطمعنا با یه غول تمام عیار طرفیم ، با یه غول تخریب پذیری!
از دست این قفل مریض هم راحت میشید ..
 
فیل اپنسر گفته ما میخواستیم بازی رو برای gamescom معرفی کنیم که نشد
و 25 فوریه هم همایش مشترک xbox و ویندوز 10 هست ،بهتر بود اونجا معرفی میکردن
قطعا خبرهای زیادی هست احتمالا تاریخ geow هم داده میشه با fable
شاید یدفعه دیدی sunset و crackdown و scale bound تایید شدن رو pc
 
فیل اپنسر گفته ما میخواستیم بازی رو برای gamescom معرفی کنیم که نشد
و 25 فوریه هم همایش مشترک xbox و ویندوز 10 هست ،بهتر بود اونجا معرفی میکردن
قطعا خبرهای زیادی هست احتمالا تاریخ geow هم داده میشه با fable
شاید یدفعه دیدی sunset و crackdown و scale bound تایید شدن رو pc
از sunset overdrive که گذشت ولی احتمال cd خیلی خیلی بالا هست برای ویندوز ده هم بیاد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or