Xbox Perfect Dark

Hero-4234347e43e543540c4f.jpg

Developer: The Initiative , Crystal Dynamics
Platforms: Xbox Series X|S , PC
Genre: First Person Shooter/Stealth
Release Date: TBA​

"Perfect Dark" یک بازی هیجان‌انگیز اول شخص است با محوریت عناوین جاسوسی که در آینده نزدیک اتفاق میوفتد. با تأیید استودیوی اصلی بازی، Rare، و برخی از سازندگان اصلی عناوین قبلی، تیم "Perfect Dark" از عناصر دو بازی اول الهام گرفته اند و داستان و دنیای کاملاً جدیدی را برای این بازسازی خلق کرده‌ اند . این بازی برای طرفداران قدیمی و بازیکنان جدید تجربه‌ای تازه از ژانر جاسوسی ارائه می‌دهد پس نیازی به آشنایی با بازی‌های قبلی نیست.

"Perfect Dark" یک تجربه تک‌نفره با مجموعه‌ای از مأموریت‌ها است که انتخاب‌های مختلفی برای انجام آن‌ها وجود دارد. تریلر نشان می‌دهد که جابجایی و گجت‌ها نقش مهمی دارند؛ توانایی‌های جدید پارکور برای حرکت و مبارزه استفاده می‌شود. توسعه‌دهندگان بر ایجاد یک سیستم حرکت روان تمرکز کرده‌اند که به بازیکنان امکان می‌دهد راه‌های جالبی برای رسیدن به اهداف خود پیدا کنند. سیستم مبارزه شامل مبارزات تن‌به‌تن و تیراندازی، مکانیک‌های مخفی‌کاری و استفاده آزادانه از گجت‌هاست. به طور کلی سازندگان بازی نمی‌خواهند بازی به یک ژانر خاص محدود شود؛ بلکه عناصر تیراندازی اول شخص، ایمرسیو سیم و اکشن مخفی‌کاری را به طور یکپارچه ترکیب کرده اند . هدف ارائه یک فانتزی واقعی از ژانر جاسوسی است و اجازه می‌دهد بازیکنان از ابزارها و توانایی‌های خود به شیوه‌ای که می‌خواهند استفاده کنند.

در این بازسازی، جوآنا (با صداپیشگی الیکس ویلتون ریگان و قیافه اسکن شده الیسا بیباود) یک مأمور برای شرکت dataDyne است . جوآنا ارتباط عمیقی با وقایع دور و اطراف خود دارد. در این نسخه، عنوان "Perfect Dark" بیشتر به عنوان یک هدف مطرح شده است؛ در این سفر جوآنا از اشتباهاتی خود درس خواهد گرفت . او کامل نخواهد بود، اما در تلاش برای Perfect و کامل شدن است. به طور کلی شناخت شخصیت جوآنا به همان اندازه که داستان جذاب است پر پرکشش خواهد بود.

در "Perfect Dark دنیای بازی توسط رخدادهایی به نام "The Cascade" تحت تأثیر قرار گرفته که باعث وقوع بلایای محیطی شده و مناطق بزرگی را غیرقابل سکونت کرده است. پس از این فجایع، یک ابرشرکت به نام Core Mantis راه‌ حلی به نام "The GEN Network" ایجاد میکند و آن را در قاهره پیاده‌سازی می‌کند که با ایجاد تعادل زیست‌محیطی و ساخت یک شهر دیوارکشی شده، این منطقه را به مرکز نوآوری‌های تکنولوژیکی تبدیل می‌کند.



در ادامه بقیه ابر شرکت‌ها هم برای این بازسازی وارد می‌شوند، که طبق معمول بعضی از ان ها با هدف سوء استفاده از اهداف بشر دوستانه به فعالیت میپردازند . بازی سعی داره یک آینده امیدوارکننده را برا دنیای تاریک و غیر قابل سکونت نشان بده . اینکه همچنان آینده روشن وجود داره .

قاهره به عنوان یک نقطه مقابله با دیگر داستان‌های جاسوی در بقیه مدیوم ها انتخاب شده است. مصر باستان و مدرن به چشم بسیاری دیده شده، اما دیدگاه آینده‌ نگرانه از این کشور سابقه نداشت و واقعاً چیز جدیدی است. قاهره به دلیل ترکیب عناصر قدیمی و جدید به خوبی با داستان علمی-تخیلی "Perfect Dark" سازگار است.

جوآنا به قاهره فرستاده می‌شود تا دنیل کارینگتون را پیدا و دستگیر کند. او وارد منطقه‌ای به نام گاردن سیتی می‌شود (که در واقعیت نیز منطقه‌ای از قاهره است). در "Perfect Dark"، این منطقه یک منطقه مرفه نشین و جهانی است که توسط Core Mantis برای احیای فرایندهای اکولوژیکی جدید انتخاب شده است.

جوآنا پناهگاهی را پیدا می‌کند که توسط کارینگتون استفاده می‌شود. اما ناگهان کارینگتون به سیستم واقعیت افزوده (AR) جوآنا نفوذ می‌کند و اطلاعات بیشتری را برایش فاش می‌کند، و سوالات بیشتری را در مورد اسرار بزرگ‌تر قاهره مطرح می‌کند. جوآنا باید بفهمد به چه کسی می‌تواند اعتماد کند و چه کسی ممکن است علیه اهدافش کار کند.به طور کلی نقش کارینگتون در این ماجرا بسیار مهم خواهد بود.

گجت‌ها یکی از ارکان اصلی ژانر جاسوی هستند. در تریلر بازی، ما می‌بینیم که جوآنا از گجتی برای تحلیل صدای NPC‌ها و ایجاد "دیپ‌فیک"‌های صوتی برای فریب سیستم‌های امنیتی و تقلید از شخصیت‌های دیگر برای ایجاد حواس‌پرتی‌ بهره می‌برد.

گجت‌ها می‌توانند برای انحراف و دستکاری استفاده شوند، یا با استفاده از ابزاری، NPC‌ها را اسکن کرده و جزئیاتی درباره آن‌ها یاد گرفت. توسعه‌دهندگان می‌گویند که بررسی محیط اطراف شما بخش کلیدی درک نحوه رسیدن به اهداف شما خواهد بود.

در تریلر، ما سلاح‌های کشنده و غیر کشنده، مبارزات نزدیک، توانایی‌های متنوع برای از بین بردن چندین دشمن به‌طور همزمان و موارد دیگر را می‌بینیم. ما می‌توانیم به صورت پر سر و صدا یا بی‌صدا عمل کنیم که هر کدام ریسک و پاداش خود را دارند. تیم "Perfect Dark" می‌خواهد یک "سمفونی" از مکانیک‌های بازی ایجاد کند که جابجایی، مبارزات نزدیک، تیراندازی، توانایی‌های قابل بازگشا، عناصر محیطی و گجت‌ها را به یک تجربه یکپارچه برای بازیکنان تبدیل کند.


[Timeline]

بازی در مراسم Game Awards به صورت رسمی معرفی شد.

Microsoft and The Initiative announce Perfect Dark for Xbox Series, PC



Crystal Dynamics از همکاری خودش با استدیو The Initiative خبر داد

Perfect Dark – Crystal Dynamics to collaborate with The Initiative on development

اولین گیم پلی بازی در مراسم E3 سال 2024 نمایش داده شد

Perfect Dark – gameplay reveal trailer, screenshots

Perfect-Dark_2024_06-09-24_007.jpg Perfect-Dark_2024_06-09-24_006.jpg Perfect-Dark_2024_06-09-24_005.jpg Perfect-Dark_2024_06-09-24_004.jpg Perfect-Dark_2024_06-09-24_002.jpg Perfect-Dark_2024_06-09-24_003.jpg

 
آخرین ویرایش:
اگه اشتباه نکنم چن تن از افرادی که روی بازی Agent کار میکردن الان دارن روی پرفکت دارک کار میکنن و بعید نیست یه سری از گجتایی که قرار بوده تو agent ببینیم رو توی پرفکت دارک ببینیم...
جالبه که agent توی مصر هم جریان داشت و سبک بازی مخفی کاری بود!
تو تاپیک خود بازی میذارم شاید تاپیک از این سکوت در بیاد :D
یه استدیو خفن با پروژه و ip خفن تر
اطلاعات جالبی در مورد بازی کنسل شده راکستار بیرون اومده که در نهایت بنظرم با کنسل شدن ایجت و تجربه گلگر با مدیریت پروژه ای که دست گرفته علاقه داشته جو مورد دلخواهش رو حالا با پرفکت دارک به کانسپت و ستینگ دلخواهش برسونه
188797
طبق گزارش وب‌سایت Game Informer، بخشی از داستان بازی Agent در کشور مصر و شهر قاهره جریان داشت. استودیوی راک‌استار سن دیگو در آن زمان با کمبود تصاویر مرجع از شهر قاهره روبه‌رو بود. در نتیجه تیمی از این استودیو برای گرفتن تصاویر به آن شهر اعزام شدند. این تیم متشکل از جوزف سانابریا (Joseph Sanabria) و ویلیام کیدول (William Kidwell) به عنوان طراحان محیط، چارلز مورو (Charles Morrow) به عنوان کارگردان هنری و درل گلگر (Darrell Gallagher) به عنوان طراح ارشد بخش هنری بودند. در حالی که این تیم در مورد مسائل قانونی عکس گرفتن در قاهره تحقیق کرده و همچنین رانندگانی را استخدام کرده بود که می‌توانستند به عنوان مترجم نیز خدمت کنند، اما اعضای آن برای مسائل و مشکلات بعدی آماده نبودند.

در این میان، جوزف سانابریا به دستور پلیس مجبور شد تا یک تصویر را حذف کند. همچنین درل گلگر نیز به جرم حمل اسلحه در فرودگاه دستگیر شد و مورد بازجویی قرار گرفت. سایر اعضای تیم نیز در یک هتل، در حبس خانگی قرار داشتند. در پایان پس از گذشت مدتی، اعضای این تیم توانستند به خانه بازگردند؛ اما به دنبال این اتفاق، راک‌استار سن دیگو مجبور شد تا سفر به شهر سنت پترزبورگ کشور روسیه را لغو کند.
@John-117 محمد الان دارم این اطلاعاتو میخونم که شما میگفتی :D
 
تو تاپیک خود بازی میذارم شاید تاپیک از این سکوت در بیاد :D
یه استدیو خفن با پروژه و ip خفن تر
اطلاعات جالبی در مورد بازی کنسل شده راکستار بیرون اومده که در نهایت بنظرم با کنسل شدن ایجت و تجربه گلگر با مدیریت پروژه ای که دست گرفته علاقه داشته جو مورد دلخواهش رو حالا با پرفکت دارک به کانسپت و ستینگ دلخواهش برسونه
View attachment 188797
طبق گزارش وب‌سایت Game Informer، بخشی از داستان بازی Agent در کشور مصر و شهر قاهره جریان داشت. استودیوی راک‌استار سن دیگو در آن زمان با کمبود تصاویر مرجع از شهر قاهره روبه‌رو بود. در نتیجه تیمی از این استودیو برای گرفتن تصاویر به آن شهر اعزام شدند. این تیم متشکل از جوزف سانابریا (Joseph Sanabria) و ویلیام کیدول (William Kidwell) به عنوان طراحان محیط، چارلز مورو (Charles Morrow) به عنوان کارگردان هنری و درل گلگر (Darrell Gallagher) به عنوان طراح ارشد بخش هنری بودند. در حالی که این تیم در مورد مسائل قانونی عکس گرفتن در قاهره تحقیق کرده و همچنین رانندگانی را استخدام کرده بود که می‌توانستند به عنوان مترجم نیز خدمت کنند، اما اعضای آن برای مسائل و مشکلات بعدی آماده نبودند.

در این میان، جوزف سانابریا به دستور پلیس مجبور شد تا یک تصویر را حذف کند. همچنین درل گلگر نیز به جرم حمل اسلحه در فرودگاه دستگیر شد و مورد بازجویی قرار گرفت. سایر اعضای تیم نیز در یک هتل، در حبس خانگی قرار داشتند. در پایان پس از گذشت مدتی، اعضای این تیم توانستند به خانه بازگردند؛ اما به دنبال این اتفاق، راک‌استار سن دیگو مجبور شد تا سفر به شهر سنت پترزبورگ کشور روسیه را لغو کند.
@John-117 محمد الان دارم این اطلاعاتو میخونم که شما میگفتی :D
دنباله معنوی ایجنت (هرچند ایجنت اصلا نیومد که بخواد دنبالش بیاد loool)
جالبه agent انحصاریps3 بود این انحصاری امس باکس سری.
 
  • Like
Reactions: AmirPh78
تو تاپیک خود بازی میذارم شاید تاپیک از این سکوت در بیاد :D
یه استدیو خفن با پروژه و ip خفن تر
اطلاعات جالبی در مورد بازی کنسل شده راکستار بیرون اومده که در نهایت بنظرم با کنسل شدن ایجت و تجربه گلگر با مدیریت پروژه ای که دست گرفته علاقه داشته جو مورد دلخواهش رو حالا با پرفکت دارک به کانسپت و ستینگ دلخواهش برسونه
View attachment 188797
طبق گزارش وب‌سایت Game Informer، بخشی از داستان بازی Agent در کشور مصر و شهر قاهره جریان داشت. استودیوی راک‌استار سن دیگو در آن زمان با کمبود تصاویر مرجع از شهر قاهره روبه‌رو بود. در نتیجه تیمی از این استودیو برای گرفتن تصاویر به آن شهر اعزام شدند. این تیم متشکل از جوزف سانابریا (Joseph Sanabria) و ویلیام کیدول (William Kidwell) به عنوان طراحان محیط، چارلز مورو (Charles Morrow) به عنوان کارگردان هنری و درل گلگر (Darrell Gallagher) به عنوان طراح ارشد بخش هنری بودند. در حالی که این تیم در مورد مسائل قانونی عکس گرفتن در قاهره تحقیق کرده و همچنین رانندگانی را استخدام کرده بود که می‌توانستند به عنوان مترجم نیز خدمت کنند، اما اعضای آن برای مسائل و مشکلات بعدی آماده نبودند.

در این میان، جوزف سانابریا به دستور پلیس مجبور شد تا یک تصویر را حذف کند. همچنین درل گلگر نیز به جرم حمل اسلحه در فرودگاه دستگیر شد و مورد بازجویی قرار گرفت. سایر اعضای تیم نیز در یک هتل، در حبس خانگی قرار داشتند. در پایان پس از گذشت مدتی، اعضای این تیم توانستند به خانه بازگردند؛ اما به دنبال این اتفاق، راک‌استار سن دیگو مجبور شد تا سفر به شهر سنت پترزبورگ کشور روسیه را لغو کند.
@John-117 محمد الان دارم این اطلاعاتو میخونم که شما میگفتی :D
عرض کرده بودم خدمتت :D
 
شبیه لارا هستش منتهی به شدت خشمگین و عصبانیه انگار :D
فكر نميكم اين طرح اصلا ربطي به طرح اصلي داشته باشه. پريروز تريلر اين بازي رو ديدم تو يوتوب و ايجنت دارك كاملا موهاي كوتاه داره
اين فن آرت رو من قبلا واسه لارا كرافت ديدم

البته چند ساليه ارزو ما شده يه شخصيت اصلي محبوب دلها
با كسايي مثله الوي (هورايزن) و جس (كنترل) واقعا مزه بازيهاي از بين ميره

ماله اساسين ها هم كلا شخصيت مرد بهتره :D
 
Drew Murray کارگردان طراح استودیو هم بعد 2 سال بخاطر مشکلات خانوادگی از استودیو جدا میشه...
خیلی رفتن ناگهانیش نگرانم میکنه!
ای کاش بازی ب مراحل پایانی ساختش و نسخه نهایی ایده ها نزدیک شده بود تا نگران ای هم بطور جدی وجود نداشته باش!
حالا نمیدونم چ اتفاقی‌ با رفتنش میوفته اما امیدوارم کمترین آسیب به پروژه و تیم ساخت بخوره
به امید موفقیت استدیو و تیم سازنده :x
 
مایکروسافت Tradmark بازی رو تجدید کرده
Perfect Dark - Trademark Details
قبل از Tradmark های استارفیلد میگفتم که حتما خبریه ولی به احتمال زیاد خبری نیست و همینطوری تجدید کردن :D :D
همچنین وقتی تو Artstation داشتم صفحه کارکنان استودیو رو نگاه میکردم اینو دیدم

SharedScreenshot.jpg
The Initiative واسه ساخت جلوه های بصری بازی با Digital Domain همکاری میکنه و چندین عضو استخدامی واسه نظارت بر کارهای استودیوهای پشتیبان رو دارن
جالبه بدونین Digital Domain جلوه های بصری فیلم ها و بازی هایی چون Titanic ، Pirates of the Caribbean ، X-Men ، Avengers ، Ghost of Tsushima و ... رو طراحی کرده

SharedScreenshot2.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or