Xbox Perfect Dark

Rezaenslaved

کاربر سایت
Aug 25, 2020
857
اتمسفر بازی خیلی شبیه deus ex بود
حدس میزنم گیم پلی بازی شبیه mirror edge باشه
و البته چنتا سوال مهم:
بازی بخش چندنفره داره یا فقط سینگل؟
بازی اپن ورده یا خطی؟
آنلاینه یا آفلاین؟
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
من انتظار نمایش گیم پلی از بازی نداشتم و در همین حد که ستینگ بازی رو نشون دادن برام راضی کننده بود. اتفاقا بهترین تصمیم رو هم گرفتن اینها سر نمایش هیلو به اندازه کافی اشتباه کردن دیگه نمیخوان سر یکی دیگه از بهترین ipهاشون چنین اشتباهی رو بکنن و مطمئنا تا زمانی که بازی در بهترین سطح کیفی قرار نگرفته از گیملی اش چیزی نشون نمیدن
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
به نظر کاملا بازی راه دئس لکس داره میره.
ستینگ سایبرپانکی تو مصر که فوق العاده است. :D
امیدوارم مثل دئس اکس و سایر بازی های ایمرسیو سیم لوب دیزاین باز و کاملا غیرخطی بزارن که خودمون بریم دنبال خلاقیت به خرج دادن برا پیشبرد مرحله. ینی دستمون کاملا باز باشه.
اینکه به استفاده از گجت های مختلف تاکید داشت نشان از همین رویه میده.

راجب اول شخص بودن هم اگه واقعا هدفشون ساختن یه تجربه ایمرسیو سیم باشه، اول شخص بودن بهترین کاریه که میتونستن بکنن...
بایوشاک
سیستم‌شاک
پری
دیسانرد
و البته منبع الهام اصلی ینی دئس اکس


همه اینا اول شخص بودن.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
خب خب خب... بیام یک کامنتی بدم...

اون ویدیوی مصاحبه دولوپر هارو ببینید حتما.

اول در مورد ساخت استدیو حرف میزنن. بعد ip پرفکت دارک (دن نوبورگر -گیم دایرکتور بازی- میگه وقتی فهمیدم داریم PD رو میسازیم... یعنی کلا این استدیو از اولشم قرار بوده اینو بسازه :D احتمالا 3 سال از ساختش میگذره واقعا... ). میگن ایده Secret Agent بودن خیلی پر پتانسیله و در صنعت گیم واقعا زیاد بها داده نشده و از پتانسیلش کامل استفاده نشده.
یک جا درل گلیگر میگه میخوایم داستانی رو بگیم که در میان صنعت فیلم و سریال هم حتی بدرخشه (پ.ن)... و این حرف نوید یک بازی سینماتیک جذابی میده.
بازی گویا میخواد از تمام رنج عظیم گجت ها و ابزار ها و پتانسیل های Secret Agent بودن استفاده کنه و واقعا حس SA بودنو بهتون بده
و ته کار هم باز میگن خیلی انتظارات خودشون بالاست و هدف بزرگی دارن و هایپ مارو میبرن بالا :D

پ.ن. بنظرم واقعا نود درصد صنعت گیم (حتی بسیاری از داستان های فوق العاده صنعت) از نظر داستان گویی نزدیک صنعت فیلم هم نبوده. قطعا بخاطر کمتر بودن پتانسیلشه ولی در کل بنظرم این حرف گلیگر شدیدا بلند پروازانست

پ.ن.2 اقا من بنظرم طرز معرفی دیشب بشدت ضعیف بود... یعنی قشنگ دفن شد وسط مراسم. عوض اینکه بیشتر مورد توجه قرار بگیره. اگر مثل پارسال ماکرو نمایش هاشو پشت هم میزاشت، هایپش خیلی بالا تر میرفت. عین کاری که پارسال با Hell blade شد (بعد نمایش XSX)
پ.ن.3 واقعا کجاش شبیه Control هست؟ :D بازی احتمال قوی تنها شباهتش همون کانسپت ارت هاش باشه... وگرنه سبک، دوربین، داستان همه چیش کاملا متفاوت بنظر میاد :D
 

GGK

کاربر سایت
Sep 21, 2020
467
نام
وحید
خب خب خب... بیام یک کامنتی بدم...

اون ویدیوی مصاحبه دولوپر هارو ببینید حتما.

اول در مورد ساخت استدیو حرف میزنن. بعد ip پرفکت دارک (دن نوبورگر -گیم دایرکتور بازی- میگه وقتی فهمیدم داریم PD رو میسازیم... یعنی کلا این استدیو از اولشم قرار بوده اینو بسازه :D احتمالا 3 سال از ساختش میگذره واقعا... ). میگن ایده Secret Agent بودن خیلی پر پتانسیله و در صنعت گیم واقعا زیاد بها داده نشده و از پتانسیلش کامل استفاده نشده.
یک جا درل گلیگر میگه میخوایم داستانی رو بگیم که در میان صنعت فیلم و سریال هم حتی بدرخشه (پ.ن)... و این حرف نوید یک بازی سینماتیک جذابی میده.
بازی گویا میخواد از تمام رنج عظیم گجت ها و ابزار ها و پتانسیل های Secret Agent بودن استفاده کنه و واقعا حس SA بودنو بهتون بده
و ته کار هم باز میگن خیلی انتظارات خودشون بالاست و هدف بزرگی دارن و هایپ مارو میبرن بالا :D

پ.ن. بنظرم واقعا نود درصد صنعت گیم (حتی بسیاری از داستان های فوق العاده صنعت) از نظر داستان گویی نزدیک صنعت فیلم هم نبوده. قطعا بخاطر کمتر بودن پتانسیلشه ولی در کل بنظرم این حرف گلیگر شدیدا بلند پروازانست

پ.ن.2 اقا من بنظرم طرز معرفی دیشب بشدت ضعیف بود... یعنی قشنگ دفن شد وسط مراسم. عوض اینکه بیشتر مورد توجه قرار بگیره. اگر مثل پارسال ماکرو نمایش هاشو پشت هم میزاشت، هایپش خیلی بالا تر میرفت. عین کاری که پارسال با Hell blade شد (بعد نمایش XSX)
پ.ن.3 واقعا کجاش شبیه Control هست؟ :D بازی احتمال قوی تنها شباهتش همون کانسپت ارت هاش باشه... وگرنه سبک، دوربین، داستان همه چیش کاملا متفاوت بنظر میاد :D
بیشتر بخاطر کروناست که معرفی ها حال نمیده گادآف وار هم چن ماه پیش معرفی شد چن روز بعد فراموش شد کلا همین طور مس افکت ولی وقتی معرفی توییتر ترکید و همه به صفحه initiative هجوم بردن
 
آخرین ویرایش:
  • Love
Reactions: AmirPh78

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
خب خب خب... بیام یک کامنتی بدم...

اون ویدیوی مصاحبه دولوپر هارو ببینید حتما.

اول در مورد ساخت استدیو حرف میزنن. بعد ip پرفکت دارک (دن نوبورگر -گیم دایرکتور بازی- میگه وقتی فهمیدم داریم PD رو میسازیم... یعنی کلا این استدیو از اولشم قرار بوده اینو بسازه :D احتمالا 3 سال از ساختش میگذره واقعا... ). میگن ایده Secret Agent بودن خیلی پر پتانسیله و در صنعت گیم واقعا زیاد بها داده نشده و از پتانسیلش کامل استفاده نشده.
یک جا درل گلیگر میگه میخوایم داستانی رو بگیم که در میان صنعت فیلم و سریال هم حتی بدرخشه (پ.ن)... و این حرف نوید یک بازی سینماتیک جذابی میده.
بازی گویا میخواد از تمام رنج عظیم گجت ها و ابزار ها و پتانسیل های Secret Agent بودن استفاده کنه و واقعا حس SA بودنو بهتون بده
و ته کار هم باز میگن خیلی انتظارات خودشون بالاست و هدف بزرگی دارن و هایپ مارو میبرن بالا :D

پ.ن. بنظرم واقعا نود درصد صنعت گیم (حتی بسیاری از داستان های فوق العاده صنعت) از نظر داستان گویی نزدیک صنعت فیلم هم نبوده. قطعا بخاطر کمتر بودن پتانسیلشه ولی در کل بنظرم این حرف گلیگر شدیدا بلند پروازانست

پ.ن.2 اقا من بنظرم طرز معرفی دیشب بشدت ضعیف بود... یعنی قشنگ دفن شد وسط مراسم. عوض اینکه بیشتر مورد توجه قرار بگیره. اگر مثل پارسال ماکرو نمایش هاشو پشت هم میزاشت، هایپش خیلی بالا تر میرفت. عین کاری که پارسال با Hell blade شد (بعد نمایش XSX)
پ.ن.3 واقعا کجاش شبیه Control هست؟ :D بازی احتمال قوی تنها شباهتش همون کانسپت ارت هاش باشه... وگرنه سبک، دوربین، داستان همه چیش کاملا متفاوت بنظر میاد :D
اول از همه بگم تاپیک حق من بود مال من بود:D:))
نمایش بشدت قوی رو بنظرم شاهد بودیم
هم تاثیر گذار و هم هایپ بر انگیز بود بشدت هم با نمایشش حال کردم:D البته بغیر از مدل موهای بانو:D
اگه دقت کرده باشین تو حرکت دوربین بسمت برج لبه ها و دیواره ها همه حالت ایجاد مسیر برای ورود پلیر به محیطودر نهایت ساختمون رو داشت که نشون میده محیطاپن ورد هست یا دست کم سندباکس!
تو یه صحنه دیگه دوربین رو به جلو میره از آسانسور استفاده نمیکنه و برای سرعت خروج بیشتر میره تو آکواریومو ازش به عنوان تونل استفاده میکنه به طور کل هم راه برای انتخاب چگونگی تجربه احتمالا باید داینامیک و متفاوت باش!! از طرفی قدرت های سوپرنچرالجوانا حالا به لطف گجت ها یا مسیر های مختلفی که تو طول مراحل در نظر گرفتن احتمالا وجود داره!
بشدت با نمایش بازی حال کردم!
بازی همینطور که تریلر نشون میده ستینگ خفن وبشدت اکشنو سینمایی داره
از این تیمو این استدیو چیزیجز ی شاهکار رو انتظار ندارم\m/:D
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
یه چیز خیلی جالب درمورد datadyne بگم که یه شرکت واقعی هست :D اینم وب سایتش DataDyne Web Design – Dublin | Howth
لوگوی شرکت رو میتونید داخل تریلر ببینید، بالای برج. حتی دقت کنید میبینید لوگوی the initiative هم توی همون قاب طراحی شده.

----------
پ.ن.2 اقا من بنظرم طرز معرفی دیشب بشدت ضعیف بود... یعنی قشنگ دفن شد وسط مراسم
تریلر CGI رو میشد توی همون شوکیسی که فیبل معرفی شد پخش کنن. هایپ اوردوز میشدیم با فیبل و avowed و .... .
پ.ن.3 واقعا کجاش شبیه Control هست؟ :D
اگر صورت جوانا مثل صورت این زنه توی کنترل به اندازه صورت فیل باشه، میشه گفت شبیه کنترل هست یه مقدار :D.
و ته کار هم باز میگن خیلی انتظارات خودشون بالاست و هدف بزرگی دارن و هایپ مارو میبرن بالا :D
هایپ بالا مثل هیلو: اخطلاث و سایبرپانک به shitstorm ختم میشه :D. خدا کنه مثل پلی گراند کاملا چراغ خاموش پروسه تولید رو طی کنن.
----------

پ.ن. همه دارن Bio شون رو توی توییتر بروز میکنن :D


سابقه و کیفیت کاری اشخاصی که رو PD کار میکنن فوق تصوره.
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
من الان رفتم دیدم این خانمه که Lead writer بازیه، تو بانجی روی Destiny 2 و قبلش هم روی Star Trek Online کار کرده. حالا نمیدونم یعنی....:-?
ینی بازی بشدت جو سایبرپانک فانتزی داره:x
جدا تو این روزا که ماکرو به اصالتش برگشته و از age of empire بگیر تا FABLE و حالا perfect dark رو داره با ریبوت و تیم قوی با تلاش برلی بهترین نسخه بازسازی میکنه رویای من بود که داره تبدیل به واقعیت میشه:x\:D/
فقط این وسط میمونه conker و banjo kazooei هم ریمیک خفن با دابل فاین یا تیم داخلی RARE انجام بده یا بده همون playtonic یه نسخه ریبوت با آزادی عمل بالا بسازن و بعد موفقیت بازی استدیو رو بخرن نخبه های ریر رو به استدیو برگردونه عالی میشه
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
شبیه کنترل بود یکسری ارت های مفهومی دادن محیط هاش همون حالت کنترل داره
شما از روی ارتهای مفهومی قشنگ حالت کنترل رو تو محیط هاش دیدی دیگه! :D. تنها شباهت این با کنترل اینکه شخصیت اصلیشون زن هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر