خب خب خب... بیام یک کامنتی بدم...
اون ویدیوی مصاحبه دولوپر هارو ببینید حتما.
اول در مورد ساخت استدیو حرف میزنن. بعد ip پرفکت دارک (دن نوبورگر -گیم دایرکتور بازی- میگه وقتی فهمیدم داریم PD رو میسازیم... یعنی کلا این استدیو از اولشم قرار بوده اینو بسازه
احتمالا 3 سال از ساختش میگذره واقعا... ). میگن ایده Secret Agent بودن خیلی پر پتانسیله و در صنعت گیم واقعا زیاد بها داده نشده و از پتانسیلش کامل استفاده نشده.
یک جا درل گلیگر میگه میخوایم داستانی رو بگیم که در میان صنعت فیلم و سریال هم حتی بدرخشه (پ.ن)... و این حرف نوید یک بازی سینماتیک جذابی میده.
بازی گویا میخواد از تمام رنج عظیم گجت ها و ابزار ها و پتانسیل های Secret Agent بودن استفاده کنه و واقعا حس SA بودنو بهتون بده
و ته کار هم باز میگن خیلی انتظارات خودشون بالاست و هدف بزرگی دارن و هایپ مارو میبرن بالا
پ.ن. بنظرم واقعا نود درصد صنعت گیم (حتی بسیاری از داستان های فوق العاده صنعت) از نظر داستان گویی نزدیک صنعت فیلم هم نبوده. قطعا بخاطر کمتر بودن پتانسیلشه ولی در کل بنظرم این حرف گلیگر شدیدا بلند پروازانست
پ.ن.2 اقا من بنظرم طرز معرفی دیشب بشدت ضعیف بود... یعنی قشنگ دفن شد وسط مراسم. عوض اینکه بیشتر مورد توجه قرار بگیره. اگر مثل پارسال ماکرو نمایش هاشو پشت هم میزاشت، هایپش خیلی بالا تر میرفت. عین کاری که پارسال با Hell blade شد (بعد نمایش XSX)
پ.ن.3 واقعا کجاش شبیه Control هست؟
بازی احتمال قوی تنها شباهتش همون کانسپت ارت هاش باشه... وگرنه سبک، دوربین، داستان همه چیش کاملا متفاوت بنظر میاد