Xbox Perfect Dark

Hero-4234347e43e543540c4f.jpg

Developer: The Initiative , Crystal Dynamics
Platforms: Xbox Series X|S , PC
Genre: First Person Shooter/Stealth
Release Date: TBA​

"Perfect Dark" یک بازی هیجان‌انگیز اول شخص است با محوریت عناوین جاسوسی که در آینده نزدیک اتفاق میوفتد. با تأیید استودیوی اصلی بازی، Rare، و برخی از سازندگان اصلی عناوین قبلی، تیم "Perfect Dark" از عناصر دو بازی اول الهام گرفته اند و داستان و دنیای کاملاً جدیدی را برای این بازسازی خلق کرده‌ اند . این بازی برای طرفداران قدیمی و بازیکنان جدید تجربه‌ای تازه از ژانر جاسوسی ارائه می‌دهد پس نیازی به آشنایی با بازی‌های قبلی نیست.

"Perfect Dark" یک تجربه تک‌نفره با مجموعه‌ای از مأموریت‌ها است که انتخاب‌های مختلفی برای انجام آن‌ها وجود دارد. تریلر نشان می‌دهد که جابجایی و گجت‌ها نقش مهمی دارند؛ توانایی‌های جدید پارکور برای حرکت و مبارزه استفاده می‌شود. توسعه‌دهندگان بر ایجاد یک سیستم حرکت روان تمرکز کرده‌اند که به بازیکنان امکان می‌دهد راه‌های جالبی برای رسیدن به اهداف خود پیدا کنند. سیستم مبارزه شامل مبارزات تن‌به‌تن و تیراندازی، مکانیک‌های مخفی‌کاری و استفاده آزادانه از گجت‌هاست. به طور کلی سازندگان بازی نمی‌خواهند بازی به یک ژانر خاص محدود شود؛ بلکه عناصر تیراندازی اول شخص، ایمرسیو سیم و اکشن مخفی‌کاری را به طور یکپارچه ترکیب کرده اند . هدف ارائه یک فانتزی واقعی از ژانر جاسوسی است و اجازه می‌دهد بازیکنان از ابزارها و توانایی‌های خود به شیوه‌ای که می‌خواهند استفاده کنند.

در این بازسازی، جوآنا (با صداپیشگی الیکس ویلتون ریگان و قیافه اسکن شده الیسا بیباود) یک مأمور برای شرکت dataDyne است . جوآنا ارتباط عمیقی با وقایع دور و اطراف خود دارد. در این نسخه، عنوان "Perfect Dark" بیشتر به عنوان یک هدف مطرح شده است؛ در این سفر جوآنا از اشتباهاتی خود درس خواهد گرفت . او کامل نخواهد بود، اما در تلاش برای Perfect و کامل شدن است. به طور کلی شناخت شخصیت جوآنا به همان اندازه که داستان جذاب است پر پرکشش خواهد بود.

در "Perfect Dark دنیای بازی توسط رخدادهایی به نام "The Cascade" تحت تأثیر قرار گرفته که باعث وقوع بلایای محیطی شده و مناطق بزرگی را غیرقابل سکونت کرده است. پس از این فجایع، یک ابرشرکت به نام Core Mantis راه‌ حلی به نام "The GEN Network" ایجاد میکند و آن را در قاهره پیاده‌سازی می‌کند که با ایجاد تعادل زیست‌محیطی و ساخت یک شهر دیوارکشی شده، این منطقه را به مرکز نوآوری‌های تکنولوژیکی تبدیل می‌کند.



در ادامه بقیه ابر شرکت‌ها هم برای این بازسازی وارد می‌شوند، که طبق معمول بعضی از ان ها با هدف سوء استفاده از اهداف بشر دوستانه به فعالیت میپردازند . بازی سعی داره یک آینده امیدوارکننده را برا دنیای تاریک و غیر قابل سکونت نشان بده . اینکه همچنان آینده روشن وجود داره .

قاهره به عنوان یک نقطه مقابله با دیگر داستان‌های جاسوی در بقیه مدیوم ها انتخاب شده است. مصر باستان و مدرن به چشم بسیاری دیده شده، اما دیدگاه آینده‌ نگرانه از این کشور سابقه نداشت و واقعاً چیز جدیدی است. قاهره به دلیل ترکیب عناصر قدیمی و جدید به خوبی با داستان علمی-تخیلی "Perfect Dark" سازگار است.

جوآنا به قاهره فرستاده می‌شود تا دنیل کارینگتون را پیدا و دستگیر کند. او وارد منطقه‌ای به نام گاردن سیتی می‌شود (که در واقعیت نیز منطقه‌ای از قاهره است). در "Perfect Dark"، این منطقه یک منطقه مرفه نشین و جهانی است که توسط Core Mantis برای احیای فرایندهای اکولوژیکی جدید انتخاب شده است.

جوآنا پناهگاهی را پیدا می‌کند که توسط کارینگتون استفاده می‌شود. اما ناگهان کارینگتون به سیستم واقعیت افزوده (AR) جوآنا نفوذ می‌کند و اطلاعات بیشتری را برایش فاش می‌کند، و سوالات بیشتری را در مورد اسرار بزرگ‌تر قاهره مطرح می‌کند. جوآنا باید بفهمد به چه کسی می‌تواند اعتماد کند و چه کسی ممکن است علیه اهدافش کار کند.به طور کلی نقش کارینگتون در این ماجرا بسیار مهم خواهد بود.

گجت‌ها یکی از ارکان اصلی ژانر جاسوی هستند. در تریلر بازی، ما می‌بینیم که جوآنا از گجتی برای تحلیل صدای NPC‌ها و ایجاد "دیپ‌فیک"‌های صوتی برای فریب سیستم‌های امنیتی و تقلید از شخصیت‌های دیگر برای ایجاد حواس‌پرتی‌ بهره می‌برد.

گجت‌ها می‌توانند برای انحراف و دستکاری استفاده شوند، یا با استفاده از ابزاری، NPC‌ها را اسکن کرده و جزئیاتی درباره آن‌ها یاد گرفت. توسعه‌دهندگان می‌گویند که بررسی محیط اطراف شما بخش کلیدی درک نحوه رسیدن به اهداف شما خواهد بود.

در تریلر، ما سلاح‌های کشنده و غیر کشنده، مبارزات نزدیک، توانایی‌های متنوع برای از بین بردن چندین دشمن به‌طور همزمان و موارد دیگر را می‌بینیم. ما می‌توانیم به صورت پر سر و صدا یا بی‌صدا عمل کنیم که هر کدام ریسک و پاداش خود را دارند. تیم "Perfect Dark" می‌خواهد یک "سمفونی" از مکانیک‌های بازی ایجاد کند که جابجایی، مبارزات نزدیک، تیراندازی، توانایی‌های قابل بازگشا، عناصر محیطی و گجت‌ها را به یک تجربه یکپارچه برای بازیکنان تبدیل کند.


[Timeline]

بازی در مراسم Game Awards به صورت رسمی معرفی شد.

Microsoft and The Initiative announce Perfect Dark for Xbox Series, PC



Crystal Dynamics از همکاری خودش با استدیو The Initiative خبر داد

Perfect Dark – Crystal Dynamics to collaborate with The Initiative on development

اولین گیم پلی بازی در مراسم E3 سال 2024 نمایش داده شد

Perfect Dark – gameplay reveal trailer, screenshots

Perfect-Dark_2024_06-09-24_007.jpg Perfect-Dark_2024_06-09-24_006.jpg Perfect-Dark_2024_06-09-24_005.jpg Perfect-Dark_2024_06-09-24_004.jpg Perfect-Dark_2024_06-09-24_002.jpg Perfect-Dark_2024_06-09-24_003.jpg

 
آخرین ویرایش:
نفهمیدم!؟
CG که برادر چه اهمیتی داره شکسته یا سالم
خوب مثل اینکه واقعا نگرفتید چی شد

p.jpg p2.jpg p3.jpg p4.jpg

با دیدن تریلر و این عکس ها اون طنابی که در عکس اول از اونجا آویزونه و شکستگی های روی شیشه و گذاشتنشون در کنار صحبت های بچه های استودیو در مورد مخفی کاری و گجت ها شدیدا امیدوار شدم حرکت بر روی سطوح عمودی رو به صورت دینامیک و کامل در بازی داشته باشیم.همین یک مورد در بازی وجود داشته باشه خودش باعث وجود آپشن های بسیار فراوان در مراحل بازی میشه
 
آخرین ویرایش:
خوب مثل اینکه واقعا نگرفتید چی شد

View attachment 186260View attachment 186255View attachment 186256View attachment 186257

با دیدن تریلر و این عکس ها اون طنابی که در عکس اول از اونجا آویزونه و شکستگی های روی شیشه و گذاشتنشون در کنار صحبت های بچه های استودیو در مورد مخفی کاری و گجت ها شدیدا امیدوار شدم حرکت بر روی سطوح عمودی رو به صورت دینامیک و کامل در بازی داشته باشیم.همین یک مورد در بازی وجود داشته باشه خودش باعث وجود آپشن های بسیار فراوان در مراحل بازی میشه
پشمام از این همه دقت:D
 
خوب مثل اینکه واقعا نگرفتید چی شد

View attachment 186260View attachment 186255View attachment 186256View attachment 186257

با دیدن تریلر و این عکس ها اون طنابی که در عکس اول از اونجا آویزونه و شکستگی های روی شیشه و گذاشتنشون در کنار صحبت های بچه های استودیو در مورد مخفی کاری و گجت ها شدیدا امیدوار شدم حرکت بر روی سطوح عمودی رو به صورت دینامیک و کامل در بازی داشته باشیم.همین یک مورد در بازی وجود داشته باشه خودش باعث وجود آپشن های بسیار فراوان در مراحل بازی میشه
تو نحوه حرکت دوربین و شکلی که بسمت این حفره میره مشخص در نظر دارن اینو به بیننده القا کنن که مسیرهای مختلفی رو برای انجام مراحل مختلف با لول دیزاین متفاوتی که میخان انجام بدن در نظر گرفتن!
نمونه دیگش هم وقتی رو بروی آسانسور ایستاده و تصمیم میگیره با سرعت از اکواریوم استفاده میکنه و از مسیری راه فرارو میسازه ک فکرشم نمیشه کرد!!!
اما شکستن شیشه رو دقت نکردم و متوجهنشده بودم بابت استفاده از گجت یا هرچیزی که با استفاده از اون شکسته هیجان زدمون بکنه :D
 
اگه اشتباه نکنم چن تن از افرادی که روی بازی Agent کار میکردن الان دارن روی پرفکت دارک کار میکنن و بعید نیست یه سری از گجتایی که قرار بوده تو agent ببینیم رو توی پرفکت دارک ببینیم...
جالبه که agent توی مصر هم جریان داشت و سبک بازی مخفی کاری بود!
 
اگه اشتباه نکنم چن تن از افرادی که روی بازی Agent کار میکردن الان دارن روی پرفکت دارک کار میکنن و بعید نیست یه سری از گجتایی که قرار بوده تو agent ببینیم رو توی پرفکت دارک ببینیم...
جالبه که agent توی مصر هم جریان داشت و سبک بازی مخفی کاری بود!
ایجنت که تا جایی که یادمه تو دوره جنگ سرد رخ میداد محمد جان !!!
اما همینکه رزومه به این سنگینیه خودش کلی کوئن مثبته
در ضمن در مورد همکاریشون با کولشن چیزی نگفتن؟؟!!
 
  • Like
Reactions: Bax
ایجنت که تا جایی که یادمه تو دوره جنگ سرد رخ میداد محمد جان !!!
اونم تا جایی که یادمه قرار بود یه سری گجتای خفن و جدید داشته باشه?
در ضمن در مورد همکاریشون با کولشن چیزی نگفتن؟؟!!
نه چیزی نگفتن فعلا
احتمالا تو ماه های اینده اطلاعات بیشتری ازش منتشر میشه
 
  • Like
Reactions: g4mer
اونم تا جایی که یادمه قرار بود یه سری گجتای خفن و جدید داشته باشه?

نه چیزی نگفتن فعلا
احتمالا تو ماه های اینده اطلاعات بیشتری ازش منتشر میشه
من فکر کنم با یه بازی دیگه اشتباه گرفتی.

من تا جایی که یادمه تنها چیزی که از Agent منتشر شد کلا یه لوگو بود و چند کلمه حرف توی کنفرانس که در موردش زدن. بعدش به تاریخ سپرده شد.
به همین زودی ۱۱ سال گذشت :D
 
من فکر کنم با یه بازی دیگه اشتباه گرفتی.

من تا جایی که یادمه تنها چیزی که از Agent منتشر شد کلا یه لوگو بود و چند کلمه حرف توی کنفرانس که در موردش زدن. بعدش به تاریخ سپرده شد.
به همین زودی ۱۱ سال گذشت :D
نه خودشه
چیز خاصی ازش منتشر نشد ولی خب شایعات زیادی ازش بیرون اومد
بازیکست خودمون هم یه پرونده دربارش رفته
 
تريلر خيلي خوب و متفاوتي بود و قشنگ سبك بازيهاي ماكرو رو يدك ميكشيد يه مقدار فضاي كوانتوم بريك رو داشت من انتظار معرفي اي پي انيشيتيو رو نداشتم
و الان بيشترين انتظارم ديدن گيم پلي از خود بازيه هر چه زودتر:x
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or