حالا برو جلو تا بازی جادوت کنه، خیلی اعتیاد آوره این بازی مخصوصا وقتی لولت میره بالاتر،منم تا باس اول بازی کردم. برای منی که nioh1 رو هم بازی نکرده بودم فوق العاده بودخیلی حال کردم با بازی و این روزای قرنطینه رو جواب میده کاملا + عید
اتفاقا همین سختی و مردنهای توی بازی انگیزه من واسه ادامه و قویتر شدنه،منم میگم بازی سخته ولی ازش لذت میبرم و همین باعث میشه وقتی باسی رو میزنم احساس رضایت کنم،من نمیدونم اگه ملت دوست دارن بازی آسونی رو تجربه کنن چرا اصلا سمت Nioh میان،اینجور بازیها حوصله وصبر زیادی میخواد که متاسفانه اکثر گیمرهای این دوره زمونه که به بازیهای بکش برو جلو عادت کردن ازش بی بهره هستنداشتم یوزر ریویو های سایت متاکریتیک رو میمخوندم. یه عده به بازی صفر دادن. توی توضیحاتشون نوشتن بازی به شدت سخته)) عاشق اون لحظه ام که سختی بازی حرص یه عده نوب رو در میاره و مجبورشون میکنه صفر بدن .
یکی گقته بود بازی یه تیکه اشغاله چون ایده هاش رو از دارک سولز کپی کرده. من نمیفهمم جز یه بون فایر و لول اپ کردن با سولز مگه چیشون شبیه هست? اصا هسته و مکانیزم گیم پلی فرق داره. یعنی اولین کسی که قابلیت کوییک سیو توی بازیش گذاشت پس همه ی بازی سازها از اون تقلید کردن? خوب اینم یه سبک بازی سازیه دیگه. تقلید کیلو چنده? مثل این میمونه که بگیم که میازاکی برا ساخت بازی سریعی مثل سکیرو از نی اوه ۱ تقلید کرد.
این که یه سری نوبو این جور بازیا اذیت می کنه واقعا خنده دارهداشتم یوزر ریویو های سایت متاکریتیک رو میمخوندم. یه عده به بازی صفر دادن. توی توضیحاتشون نوشتن بازی به شدت سخته)) عاشق اون لحظه ام که سختی بازی حرص یه عده نوب رو در میاره و مجبورشون میکنه صفر بدن .
یکی گقته بود بازی یه تیکه اشغاله چون ایده هاش رو از دارک سولز کپی کرده. من نمیفهمم جز یه بون فایر و لول اپ کردن با سولز مگه چیشون شبیه هست? اصا هسته و مکانیزم گیم پلی فرق داره. یعنی اولین کسی که قابلیت کوییک سیو توی بازیش گذاشت پس همه ی بازی سازها از اون تقلید کردن? خوب اینم یه سبک بازی سازیه دیگه. تقلید کیلو چنده? مثل این میمونه که بگیم که میازاکی برا ساخت بازی سریعی مثل سکیرو از نی اوه ۱ تقلید کرد.
تا بوده همیشه این بحث های نخ نما مطرح بودهداشتم یوزر ریویو های سایت متاکریتیک رو میمخوندم. یه عده به بازی صفر دادن. توی توضیحاتشون نوشتن بازی به شدت سخته)) عاشق اون لحظه ام که سختی بازی حرص یه عده نوب رو در میاره و مجبورشون میکنه صفر بدن .
یکی گقته بود بازی یه تیکه اشغاله چون ایده هاش رو از دارک سولز کپی کرده. من نمیفهمم جز یه بون فایر و لول اپ کردن با سولز مگه چیشون شبیه هست? اصا هسته و مکانیزم گیم پلی فرق داره. یعنی اولین کسی که قابلیت کوییک سیو توی بازیش گذاشت پس همه ی بازی سازها از اون تقلید کردن? خوب اینم یه سبک بازی سازیه دیگه. تقلید کیلو چنده? مثل این میمونه که بگیم که میازاکی برا ساخت بازی سریعی مثل سکیرو از نی اوه ۱ تقلید کرد.