آخرین ویرایش:
اون دوستمون اومده میگه فروش کلی کم شده من گفتم نه این آمار فقط برا فروش فیزیکیه
بازی به صورت کلی به نظرم موفق بوده چون بیشتری افرادی که دیدم حال کردن باهاشاون دوستمون اومده میگه فروش کلی کم شده من گفتم نه این آمار فقط برا فروش فیزیکیه
این لینکی هم که گذاشتی دقیقا همونه دیگه:
?Why is Need for Speed Unbound bombingداره میگه فروش فیزیکی نمیتونه دلیل بر شکست کامل بازی باشه چون مردم نسبت به 2019 که Heat اومد خیلی بیشتر متمایل به دیجیتالی شدن.
There are several factors to consider here
Firstly, the UK games charts only include boxed sales. The disc version of NFS Unbound came out on 2 December, so it’s only been out for a few day
It’s no secret that digital game sales have overtaken physical game sales and have become more popular since the pandemic after NFS Heat launched
در کل گفتم که این بازی رو هرکس تجربه کرده خوشش اومده و میگه از Heat بهتره، خودمم چند ساعت بازی کردم المان های جذاب بیشتری داشت نسبت به Heat.
اگه تو فروش شکست بخوره که البته بعید هم نیست، اول بخاطر مارکتینگ EA هست.
بازی کردی خودت یا از رو تریلر ها میگی؟دقیقا کجاش شبیه NFS هستش؟ شخصیت های انیمه ش یا گرافیک عجیب و غریبش؟ هیچیش شبیه نسخه های قبل نیست. کلا NFS نیست یعنی.
ایراد پلیس هارو همه قبول دارن. منم تجربه کردم.پلیس های هیت 5 که با ضربه هم از بین نمیرن و میوفتن دنبالتون (خوشبختانه یه وسیله میشه گرفت انداخت رو ماشین که این دیده شدن توسط پلیس رو 2 برابر کندتر می کنه). فیزیک بازی واقعا رو مخه! به یک ماشین میخوری با هر سرعتی درجا میترکی و شروع مجدد داره! یعنی قشنگ برای من این بخش مثل نسخه 2012 بازی Most Wanted بود که یه کوچولو دوزش کمتر شده.
منظور من این جایی بود که ماشین های توی مسیر مسابقه (ترافیک) با کمترین سرعت بهشون میخوری اون انیمیشن نشون میده، اما ماشین های رقبا و پلیس شاملش نمیشه! این قضیه بالانس نیست. ماست وانتد 2012 هم همین بود، هنوز راه نیوفتادی سرعت نگرفتی تق میخوری به ترافیک و انیمیشن!ایراد پلیس هارو همه قبول دارن. منم تجربه کردم.
اما درباره مشکل برخورد که گفتی، اولا اون اسمش فیزیک نیست چیزی که اشاره میکنی صرفا مکانیسم ریکاوری بازی هست که موقع تصادف یه صحنه نشون میده و بعد تو حالت صاف و درست میذارتت که ادامه بدی.
حالا اینکه به این شکل باشه یا مثل بقیه بازی ها یه بحث سلیقه ای هست. اما شما طوری گفتی که انگار این سیستم غیر واقع گراست و وقتت رو هم تلف میکنه. که طبق تجربه ای که من داشتم اینطور نیست. میزانی که با هر تصادف از مسابقه عقب میوفتی فرقی با بازی مثل فورزا هورایزون نداره. همچنین با سرعت کمتر اگه تصادف کنی اون انیمیشن رو نشون نمیده. از نظر واقع گرایی هم میشه گفت هم سیستم و هم بازی هایی که ماشین با هر تصادف چهار چرخشون رو زمین میمونه و پرت نمیشن به یک اندازه غیر واقع گرا و آرکیدیه. واقعیت یک چیزی بینابین این دو صحنه هست و مچاله شدن و از کار افتادن ماشین رو بدنبال داره.
مثل اینکه release windowsـی که کرایتریون واسه بازی در نظر داشت 2023 بود ولی ea به زور مجبورشون کرد بازی رو هر طور شده به کریسمس برسونن. نبود تنوع تو ایونت ها هم واسه همینه. رو همه اینا فشار کاری رو staff هم اضافه کن. داستان mw2012 دقیقا دوباره تکرار شد. الان هم موفقیت بازی دقیقا بخاطر این پنج نفره.واقعا چرا؟
اگه بخاطر این بازی میخوای EA play بگیری بیخیالش شو چون علاوه بر محدودیت زمانی محتوی هم از یه جایی قفل میشه جای حساسی هم قفل میشه بیشتر اعصابت خورد میشه. ینی خیلی زرنگ بازی دراوردن سر ترایال این بازی. من تو Fifa 23 همچین محدودیتی ندیدم.با اشتراک Ea Play چند ساعت به بازی دسترسی داریم؟
اگه بخاطر این بازی میخوای EA play بگیری بیخیالش شو چون علاوه بر محدودیت زمانی محتوی هم از یه جایی قفل میشه جای حساسی هم قفل میشه بیشتر اعصابت خورد میشه. ینی خیلی زرنگ بازی دراوردن سر ترایال این بازی. من تو Fifa 23 همچین محدودیتی ندیدم.
ترایال های EA همیشه ده ساعت است.
بین حالت هایی که گفتی بهترینش این بود که دیسک بخری بفروشی. الان که دلار 40 تومنه دیسکو یگیر تو دلار 50 تومنی بفروشروی گیمپس ea play هست. کلا من از آرت استایل بازی خوشم اومده ریویو های مثبت زیادی هم ازش خوندم خیلی دارم تستش کنم. موندم دیسک بازی رو تهیه کنم و بفروشم یا اینکه ترایال بزنم بعد دیجیتالی بخرم!