Need for Speed: Unbound

سازنده
Criterion Games
ناشر
Electronic Arts
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
library_hero.jpg
logo.png

سازنده: Criterion Games
ناشر: الکترونیک آرتز
تاریخ عرضه: یازدهم آذر 1401
پلتفرم ها: PC, PS5, XBOX SERIES S/X


تصاویر:

ss_1aa5971ad94c8db58d4736f4d462e79c71f8b037.1920x1080.jpg ss_2ea16ddc0d17eb3fd94cc9051bb9b91bcf315b14.1920x1080.jpg ss_3c3c804fd50f3b76f3dc6cbc82ee78a143e5711c.1920x1080.jpg ss_10f038c463e7f1a3536af06776524baba7da6ce7.1920x1080.jpg ss_53d4bd33f312727fc12bf21496d839478a4f5489.1920x1080.jpg

تریلر:
 
آخرین ویرایش:

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,000
نام
MohammadAli
الان ماشین ها گرافیکش در حد نسل بعدیه و شخصیت ها انیمه ای با کلا انیمه ای؟
ماشین‌ها و محیط گرافیک Realistic دارن ولی احتمالا بعضی افکت‌ها مانند دود لاستیک و افکت نیترو حالت انیمه‌ای داشته باشن. شخصیت‌ها هم انیمه‌ای هستن.
 

alitriple

فعال تالار نینتندو
کاربر فعال
Nov 12, 2008
2,175
نام
Ali
فقط میخوام یه بارم شده نظرم بگم در مورد کل سری این بازی خیلی هم تخصصی نمیخوام بگم اون چیزی که خودم برداشت کردم تو این سالها میگم.

من تو همه این نسخه ها فقط از نسخه پورشه و high stakes برای ps1 و hot pursuit نسخه ps2 بیشتر از همه حال کردم چون محیطهای طبیعی تو مسابقات هست و سبک رانندگی واقعیت پذیرش خیلی میپسندیدم تو این نسخه ها خصوصا high stakes.

از همه مهمتر بخش مولتی پلیر افلاین و حتی single پلیر افلاین در این نسخه ها کامل بود مثل نسخه های فعلی همش محدود شده به بخش انلاین و اصلا مولتی پلیر یا single پلیر افلاین جذابی هم نداره بخاطر مقاصد تجاری و البته نسخه های hot pursuit بعدی برای نصلهای بعد هم خوب بودن کلا اگه بخش مولتی پلیر افلاین داشتن.
اصلا هم با نسخه های اندرگراند یا حتی ماست وانتد و غیره که محیطهای دارک و تیونیگ و غیره و داشتن بر خلاف بقیه حال نکردم خصوصا بخش داستانی بازی و اینکه این فلشهای راهنما که هی مسیر رو نشون میده میگه اینور و اونور برو خیلی رو مخه و صحفه پر شده از hud های چرت و اضافه که غیر طبیعی بازی رو جلوه میده عین بازیهای سطح پایین ریسینگ دیگه که خیلیم زیادن و کلا از شروع ساخت این بازی تا الان هر جور خواستن ساختن به هیچ اصلی هم پایبند نبودند و هدفشون هم فقط دراوردن پول بیشتر بوده و یه اشی بوده که هر کی از راه رسیده یه همیش زده به سبک خودش و برای همین یه عده راضین یا یه عده هم کاملا ناراضی و همه نسخه های جدید به امید اینکه مثل نسخهای قدیمی باشه یه نیم ساعتی بازی کردم و حتی بیشتر ولی بعد دیگه سراغشون هم نرفتم.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
9,747
نام
محمد حسین
فقط میخوام یه بارم شده نظرم بگم در مورد کل سری این بازی خیلی هم تخصصی نمیخوام بگم اون چیزی که خودم برداشت کردم تو این سالها میگم.

من تو همه این نسخه ها فقط از نسخه پورشه و high stakes برای ps1 و hot pursuit نسخه ps2 بیشتر از همه حال کردم چون محیطهای طبیعی تو مسابقات هست و سبک رانندگی واقعیت پذیرش خیلی میپسندیدم تو این نسخه ها خصوصا high stakes.

از همه مهمتر بخش مولتی پلیر افلاین و حتی single پلیر افلاین در این نسخه ها کامل بود مثل نسخه های فعلی همش محدود شده به بخش انلاین و اصلا مولتی پلیر یا single پلیر افلاین جذابی هم نداره بخاطر مقاصد تجاری و البته نسخه های hot pursuit بعدی برای نصلهای بعد هم خوب بودن کلا اگه بخش مولتی پلیر افلاین داشتن.
اصلا هم با نسخه های اندرگراند یا حتی ماست وانتد و غیره که محیطهای دارک و تیونیگ و غیره و داشتن بر خلاف بقیه حال نکردم خصوصا بخش داستانی بازی و اینکه این فلشهای راهنما که هی مسیر رو نشون میده میگه اینور و اونور برو خیلی رو مخه و صحفه پر شده از hud های چرت و اضافه که غیر طبیعی بازی رو جلوه میده عین بازیهای سطح پایین ریسینگ دیگه که خیلیم زیادن و کلا از شروع ساخت این بازی تا الان هر جور خواستن ساختن به هیچ اصلی هم پایبند نبودند و هدفشون هم فقط دراوردن پول بیشتر بوده و یه اشی بوده که هر کی از راه رسیده یه همیش زده به سبک خودش و برای همین یه عده راضین یا یه عده هم کاملا ناراضی و همه نسخه های جدید به امید اینکه مثل نسخهای قدیمی باشه یه نیم ساعتی بازی کردم و حتی بیشتر ولی بعد دیگه سراغشون هم نرفتم.
بخاطر مولتی اومدن نقشه ها رو یکپارچه کردن، برا همین اون مدلی نمیسازن. آره نسخه های 4 و 5 از لحاظ تورنمنتهای آفلاین خیلی خوب بودن
مخصوصا مسابقات امتیازیش و یا مسابقات چند دوره که هر دور نفرات آخر حذف میشدن ولی دو تا مشکل دارن اون مدل ساخت یکیش همین مولتی هست که اون مدلی باید نقشه ها متنوع بشه تا حدی که کارشون رو زیاد میکنه و دومیش ایجاد یه خط داستانیه.
از لحاظ تنوع محیط و چیتها نسخه 2 هم واقعا جذاب بود. درآمد این شکلی قطعا بالاتره که دیگه سراغ اون مدل نمیرن و گر نه میشه اونها رو ریمستر کرد و با یکسری ماشین لایسنس یا حتی غیر لایسنس پرشون کرد.
____________
چیزی که گیم اسپات گفته
Unbound will be revealed via a 90-second trailer, a report said. The game will reportedly be focused on multiplayer and include a feature called "meetups" where players can sync up to compete in races
تریلر فردا 90 ثانیه هیت و تمرکز بازی رو بخش مولتی هست که این چهره های انیمه ای رو توضیح میده و یه مودی یا ویژگی داره به نام meetups
که بازیکنا میتونن برای مسابقه به هم متصل شدن
 
  • Like
Reactions: alitriple

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,000
نام
MohammadAli
تریلر معرفی:





مثل اینکه کراس جن نیست و کاملا نسل بعدی هست. آرت استایل بازی هم خوب به نظر میومد امیدوارم گیم‌پلی‌اش هم بهبود یافته باشه نسبت به گیم‌پلی خسته‌کننده بازیای Ghost Games.
 

oldnoob

کاربر سایت
Jun 25, 2020
34
نام
عرفان
تریلر معرفی:





مثل اینکه کراس جن نیست و کاملا نسل بعدی هست. آرت استایل بازی هم خوب به نظر میومد امیدوارم گیم‌پلی‌اش هم بهبود یافته باشه نسبت به گیم‌پلی خسته‌کننده بازیای Ghost Games.
از NFS 2015 اونفدر با تریلر هایپ شدیم خورده تو ذوقمون که حسش نیست ولی آرتش باحاله، دود لاستیک مثل اینکه بهتر شده، کاستومایز خیلی خیلی خوبه و 144 تا ماشین داره بازی ولیییییییییییییییییییییییییییییییی تویوتا نییسسسسسست!! سوپرا میخوایییم:-w
 
  • Smile
Reactions: arthur97

PsychoX

کاربر سایت
Oct 28, 2018
601
از NFS 2015 اونفدر با تریلر هایپ شدیم خورده تو ذوقمون که حسش نیست ولی آرتش باحاله، دود لاستیک مثل اینکه بهتر شده، کاستومایز خیلی خیلی خوبه و 144 تا ماشین داره بازی ولیییییییییییییییییییییییییییییییی تویوتا نییسسسسسست!! سوپرا میخوایییم:-w
بعضی وقتا شرکتا با سیاستای مسخرشون حال آدمو بهم میزنن. این برمیگرده به زمان nfs heat

tweet-1184096.jpg

آپدیت: مثل اینکه قضیه این بوده. هرجا سخن از انحصار است نام .... میدرخشد :)

1665129015371.png
 
آخرین ویرایش:

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,323
نام
امیر
ایده بازی جالب به نظر میرسه. کرایتریون میسازه امیدوارم برناوت نده به خوردمون جای NFS.
من بنظرم Ghost games داشت راه درست رو میرفت با 2015. یک NFS واقعی بود. واقعا غیر از همیشه آنلاین بودن میخوام ببینم مشکلش چی بود که انقدر متاش اومد پایین! بعد EA مجبورشون کرد میکروترنزکشن بذارن و فاجعه ی payback رو بدند بیرون. با Heat اومد جبران کنه ولی خواست از هورایزن کپی کنه که همون بخش کپی شده هم به بازی ضربه زد. Heat قسمت شبش حرف نداشت و دلیل اینهمه هیت بهش رو متوجه نشدم. البته توی کامیونیتی NFS ازش استقبال شد.
 

porfesor

کاربر سایت
Jan 30, 2013
1,823
نام
Farhad
ایده بازی جالب به نظر میرسه. کرایتریون میسازه امیدوارم برناوت نده به خوردمون جای NFS.
من بنظرم Ghost games داشت راه درست رو میرفت با 2015. یک NFS واقعی بود. واقعا غیر از همیشه آنلاین بودن میخوام ببینم مشکلش چی بود که انقدر متاش اومد پایین! بعد EA مجبورشون کرد میکروترنزکشن بذارن و فاجعه ی payback رو بدند بیرون. با Heat اومد جبران کنه ولی خواست از هورایزن کپی کنه که همون بخش کپی شده هم به بازی ضربه زد. Heat قسمت شبش حرف نداشت و دلیل اینهمه هیت بهش رو متوجه نشدم. البته توی کامیونیتی NFS ازش استقبال شد.
هیت خوب بود ولی یکی از نکتهای خیلی بدش که کلا به تجربه گیم ضربه زد هوش مصنوعی فوق مسخرش بود یا کلا خیلی جلو بودی یا ازت جلو میزدن دیگه بشون نمیرسیدی
کلا بخاطر همین بعد ۵ ساعت گذاشتمش کنار مگرنه خوب بود
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر