Need for Speed Rivals در هر دو کنسول 1080p و 30 فریم اجرا میشود

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Gartall

کاربر سایت
با توجه به خبر سایت eurogamer توسط سازنده بازی Ghost تائید شد که هر دو نسخه به صورت رزولوشن 1080p native و در 30 فریم اجرا میشود این در حالیست که Need for Speed Rivals از انجین bf4 که Frostbite 3 نام دارد استفاه میکند .

سایت eurogamer تصاویر مقایسه هر دونسخه را که از دموی ان تهیه شده در سایت قرار داده :



Need for Speed Rivals runs at 1080p on Xbox One and PS4 • News • Xbox One • Eurogamer.net
 
عكس اخرو ببينيد !
پلاك ماشين توي PlayStation 4 خيلي از پلاك توي XOne واضح تره !
 
هیچ تفاوت خاصی که با چشم بشه روش زوم کرد وجود نداره به نظرم اگر یک کنسولی می خواد حداقل 50 درصد قوی تر باشه باید خودشو کامل نشون بده
 
اگه قرار باشه بخاطر 4تا دونه درختی که بزور دیده میشه که علتش pop-in هست که باعث میشه اشیا دوردست هرچی بهشون نزدیک میشیم بهتر میشن بگیم Draw Distance بهتر پس ورژن XB1 هم چندجا تکسچر بهتر داره که باید بگیم نسخه X1 هم بافت بهتری داره که اصلا درست نیست چون این هم مربوط به تکسچر لودینگ میشه. AO هم تو نسخه PS4 خیلی تاثیرش خفیفه و کیفیتش پایین تر از نوع AOـه X1 به نظر میرسه جوری که حتی DF هم فکر کرده AO نداره.
 
هیچ تفاوت خاصی که با چشم بشه روش زوم کرد وجود نداره به نظرم اگر یک کنسولی می خواد حداقل 50 درصد قوی تر باشه باید خودشو کامل نشون بده

آخه 40 درصد قوی بودن PS4 به این زودیا و اول نسلی به چشم نخواهد آمد. فعلا زوده. وقتی که بازیا میان نسلی هستند هیچ چیز قابل درک نیست.
 
Df هم زير سوال رفت أيا؟

٤تا دونه درخت؟

- - -ویرایش - - -

Df هم زير سوال رفت أيا؟

٤تا دونه درخت؟
 
اگه قرار باشه بخاطر 4تا دونه درختی که بزور دیده میشه که علتش pop-in هست که باعث میشه اشیا دوردست هرچی بهشون نزدیک میشیم بهتر میشن بگیم Draw Distance بهتر پس ورژن XB1 هم چندجا تکسچر بهتر داره که باید بگیم نسخه X1 هم بافت بهتری داره که اصلا درست نیست چون این هم مربوط به تکسچر لودینگ میشه. AO هم تو نسخه PS4 خیلی تاثیرش خفیفه و کیفیتش پایین تر از نوع AOـه X1 به نظر میرسه جوری که حتی DF هم فکر کرده AO نداره.

اون 4 تا دونه درخت تفاوت ریزی هست که زیاد مهم نیست و فقط بهش اشاره شده ! عکسها هم تو یه فریم گرفته شده و خبری از دوری و نزدیکی و اینا نیست!
این تکسچر بهتر کجاست که ما نمی بینیم؟
 
overall image quality is aided on both next-gen consoles by use of post-processing anti-aliasing, equivalent to the best possible in existing Frostbite 3 PC titles. This treats most jagged edges without decimating texture detail, though curiously, the Xbox One version's approach comes with unique permutations; edging on transparencies such as tree leaves are softened, and very distant hill-side details lack the definition seen on PS4​
 
یاد بازی که میگفت تفاوت دوتا عکسو پیدا کنید افتادم:dیادش بخیر!
 
هیچ تفاوت خاصی که با چشم بشه روش زوم کرد وجود نداره به نظرم اگر یک کنسولی می خواد حداقل 50 درصد قوی تر باشه باید خودشو کامل نشون بده
خودشو کامل نشون بده هم تو قبول نمیکنی . این برتریهای که DF شمرده کم نیستن . البته میدونم تو انتظار تفاوتی در حد بازیهای PS1 و PS3 داری
 
هیچ تفاوت خاصی که با چشم بشه روش زوم کرد وجود نداره به نظرم اگر یک کنسولی می خواد حداقل 50 درصد قوی تر باشه باید خودشو کامل نشون بده
متاسفانه 50% درصد ps4 به 600% درصد cloud نمیرسه:( فکر کنم بازم cloud قطع بوده[-(
 
خوشم مياد ديگه حر ف هاي df رو هم قبول ندارن :))
با اين اپديتش كه df داد تفاوت دو نسخه نمايان تر شد البته باتوجه به حرف سازندش كه گفته بود يكي از نسخه ها بهتر مشخص بود كه اين دو نسخه با هم تفاوت دارن.
خب پس حرف دوستان تا اخر نسل هم مشخص شد ؛ مثلا df برتري نسخه ps4 رو ميشمره و ليست ميكنه و دوستان ميگن ما قبول نداريم و دو نسخه در يه حدن يا df اشتباه ميكنه يا df فكر ميكنه x1 فلان چيز نداره و در نهايت ما كه تفاوتي نمي بينيم و....:-j
 
overall image quality is aided on both next-gen consoles by use of post-processing anti-aliasing, equivalent to the best possible in existing Frostbite 3 PC titles. This treats most jagged edges without decimating texture detail, though curiously, the Xbox One version's approach comes with unique permutations; edging on transparencies such as tree leaves are softened, and very distant hill-side details lack the definition seen on PS4​

two key differences between the PS4 and Xbox One versions do bear mention. The first is that Sony's platform makes use of a bokeh depth-of-field effect

The second difference is in the Xbox One's utilisation of ambient occlusion
که دومی هم حل شد !
 
Df هم زير سوال رفت أيا؟

٤تا دونه درخت؟

- - -ویرایش - - -

Df هم زير سوال رفت أيا؟

٤تا دونه درخت؟
کجا DF زیر سوال رفت دقیقا؟ و کجا DF گفته Draw Distance بهتره؟
Up close, there's no difference in assets between the two either. Textures appear just as sharp, rain effects, motion blur and destruction physics are each fully instated, while town and car detailing is like-for-like. You can judge this for yourself with our 30-strong Need for Speed: Rivals image gallery, taken from the tutorial section where day-night cycles and weather are uniquely synchronised. It's worth noting, however, that landscapes are still occasionally toned differently due to randomised cloud positions, which affects the lighting in spots.​
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or