بازگشت جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون و مورگان فریمن به فیلم Now You See Me 3 تأیید شد.
عه یه فیلم جدید دادن که بازیگر سفید برفی سفید پوست بود(باورتون میشه) ولی یوتیوبر بود نگو که از اون ترسیدن آخه هم زمان قرار بود اکران شن (چپ و راست وارد جدال مستقیم شدن )جدیدترین شاهکار دیزنی یعنی فیلم سفید برفی که قرار بود اوایل ۲۰۲۴ بیاد، یک سال تأخیر خورده و مارس ۲۰۲۵ اکران میشه.
فضای اون اوایلش آدم رو یاد RE4 مینداخت؛ بهخصوص دهکدهش.
درجه خشونتش خیلی بالاست ؟فضای اون اوایلش آدم رو یاد RE4 مینداخت؛ بهخصوص دهکدهش.
نسبتاً. بیشتر از نوع حالبههمزندرجه خشونتش خیلی بالاست ؟
گویا فیلم هرکول دیزنی رو هم میخوان سیاهش کنن با بازی michael B jordan
خوبه ایران الان زیاد محبوبیت نداره وگرنه اینا میرفتن فیلم درمورد کوروش و داریوش و زرتشت میساختن که همه توش آفریقایی باشن.
گمان میکنم همون زمان این فیلم توسط شما معرفی شد و منم دیدمش.It Follows پس از گذشت تقریبا 10 سال ادامه ای برایش ساخته می شود، همچنین تایید شده نویسنده/کارگردان فیلم David Robert Mitchell و همچنین ستاره فیلم Maika Monroe در این قسمت بازخواهند گشت. اطلاع زیادی از تاریخ انتشار در دسترس نیست، برای 2024 فیلمبرداری آن آغاز می شود. این فیلم ترسناک روانشناختی در سال 2014 منتشر شد و توانست به سرعت نظر منتقدین و مخاطبین را به خودش جلب کند و به موفقیت تجاری بزرگی با توجه به بودجه اختصاص داده شده رسید
هیچ فیلمی در ژانر ترس نتونسته از هر لحاظ به اندازه ایشون نظرمو جلب کنه و با اختلاف در صدر جدول تمام فیلم های این ژانر در تمام عمرمه. امیدوارم جادو نسخه اول رو همچنان حفظ کنه و دوباره کرک و پرم بریزه
View attachment 317134
خیلی خوب بود این فیلم. میخواستم بگم یکی از متفاوتترین ایدهها رو داشت که الآن سپهر گند زد به ماجرا! ولی باز هم حتی با در نظر گرفتن اون قضیه، جزو بهترین فیلمهای ترسناک این سالها بود.It Follows پس از گذشت تقریبا 10 سال ادامه ای برایش ساخته می شود، همچنین تایید شده نویسنده/کارگردان فیلم David Robert Mitchell و همچنین ستاره فیلم Maika Monroe در این قسمت بازخواهند گشت. اطلاع زیادی از تاریخ انتشار در دسترس نیست، برای 2024 فیلمبرداری آن آغاز می شود. این فیلم ترسناک روانشناختی در سال 2014 منتشر شد و توانست به سرعت نظر منتقدین و مخاطبین را به خودش جلب کند و به موفقیت تجاری بزرگی با توجه به بودجه اختصاص داده شده رسید
هیچ فیلمی در ژانر ترس نتونسته از هر لحاظ به اندازه ایشون نظرمو جلب کنه و با اختلاف در صدر جدول تمام فیلم های این ژانر در تمام عمرمه. امیدوارم جادو نسخه اول رو همچنان حفظ کنه و دوباره کرک و پرم بریزه
View attachment 317134
من خودم به هیچ وجه با اینکه مخاطب فیلم باربی خانم ها بودن مشکلی نداشتم و ندارم اتفاقا خیلی هم جسارت سازندگانش رو دوست داشتم و همون موقع که تو همین تاپیک دوستان میگفتن چرا برای دیدن فیلم باربی باید وقت گذاشت، من منتظر اکرانش بودم. ولی حقیقتا وقتی فیلم رو دیدم خورد تو ذوقم.Fight Club سال 1998 درباره خودشناسی" ما نسلی از مردان هستیم که زنان مارا بزرگ کرده اند. فکر نمیکنم زن دیگری جوابی باشد که با به آن احتیاج داشته باشیم"
Barbie سال 2023 درباره خودشناسی" تو به خودی خود ارزشمند هستی Barbie (زن) برای معنا داشتن احتیاجی به Ken (مرد) نداری"
منم بالاخره حسش شد و Barbie رو دیدم. بنظرم در هدفی که کارگردان داشت موفق بوده و اون پیام رو به مخاطب میرسونه و نباید کیفیت چیزی که ساخته شده رو زیر سوال برد صرفا چون مخاطب اصلی فیلم زن ها هستن.
منم نگفتم Fight Club صرفا یه فیلم برای دفاع از حقوق مردان هستش و با Barbie در یه لیگ قرار دارن.من خودم به هیچ وجه با اینکه مخاطب فیلم باربی خانم ها بودن مشکلی نداشتم و ندارم اتفاقا خیلی هم جسارت سازندگانش رو دوست داشتم و همون موقع که تو همین تاپیک دوستان میگفتن چرا برای دیدن فیلم باربی باید وقت گذاشت، من منتظر اکرانش بودم. ولی حقیقتا وقتی فیلم رو دیدم خورد تو ذوقم.
همون موقع هم که فیلم رو تازه دیده بودم یه نیمچه نظری هم در این رابطه دادم ولی الان که شما با Fight Club مقایسه کردینش برام جالب بود. به نظرم فایت کلاب عمدتا یه فیلم با بن مایه روانشناختی هست و بیشتر به ذات انسان و جنبه های مثبت و منفیش اشاره داشت و میشه این رو به هر گروهی بسط داد تا اینکه صرفا یه فیلم برای دفاع از حقوق مردان باشه! صرفا طبق جمله ای که نقل کردید هم، درسته، هر دو فیلم پیام های تقریبا یکسانی برای دو جنس مختلف داشتند و هر دو به گونه ای این پیام ها رو انتقال دادن ولی خداوکیلی کدوم تاثیرگذاری بیشتری داشت؟
خودتون دارید میگید "Fight Club سال 1998" یعنی بعد از گذشت 25 سال از ساخت فیلم هنوزم جزئیات و پیام فیلم رو نه تنها شما بلکه همه به خاطر میارن در صورتی که من به شخصه یک ربع بعد از دیدن Barbie به کل فراموش کردم که اون شب اصلا فیلمی دیدم (معمولا در روزهای عادی با شرایط نرمال هرشب یک فیلم رو حتما میبینم)
یا اینکه عمدا یا سهوا جوری وانمود کردن که باربی ها فقط به واسطه زن بودن و ویژگیهای زنانشون تونستن به کن ها غلبه کنن. درسته که زنانگی هم جزئی از قدرت زن هاست ولی تمام اون نیست. مثلا چرا باربی سیاستمدار با شم و قوه سیاسی خودش نتونست راه به جایی برسونه. این میتونه برای مخاطب این پیام رو داشته باشه که خانم ها اگر هم سیاست مدار و... باشن باز هم قدرتی ندارند و فقط یک زن هستن.
یا این قضیه که برای پرفکت نشون دادن باربی ها، کن ها رو تا حدودی احمق نشون دادن که به هیچ وجه حریف قدر یا تهدیدی محسوب نمیشدن. چرا اصلا برای نشان دادن ارزش یک جنس باید جنس دیگه کوبیده بشه تا اون یکی ارزشمند جلوه کنه. مگه هرکدوم به تنهایی ارزش خاص خودشون رو ندارن؟ اصلا چرا باید بگیم که ما به اون یکی ها نیاز نداریم؟ فرقی هم نداره، چه مرد باشه، چه زن. مگه در کنار هم پیش رفتن چه اشکالی داره؟ چرا به دید یک انسان به دو طرف قضیه نگاه نمیکنن؟
در کل فیلم که فقط این نیست که بیاد مستقیم و بدون ذره ای خلاقیت یه پیامی رو به کرّات تکرار کنه یا به عبارتی به خورد مخاطبین بده؛ به هر حال فیلم نامه قوی هم میخواد، صرفا نمیشه بار این رو به دوش دوتا بازیگر خوش چهره و معروف گذاشت. به نظرم اگر تبلیغات قوی ای نداشت و انقدر ذخایر رنگ صورتی جهان رو خرجش نمیکردن، هیچ وقت به این فروش هم نمیرسید. انتظار هم نداشتم که حالا باربی یه فیلم فلسفی با جنبه های مخفی زیادی باشه که برای درک بهترش مجبور به خوندن نقدهای مختلف بشیم، ولی دلم نمی خواست انقدر سطحی باشه و حداقل بتونه یه پیام تروتمیزی رو برسونه که به نظر من نتونست.
فکر کنم شاید این مدل موارد دلایلی بود که از دید دو طرف قضیه، باربی چندان موفق نبود، نه اینکه صرفا برای مخاطب زن ساخته شده.