TheGodfather

ALI
Gold User
Jun 21, 2011
1,070
نام
Ali
اینجا کسی "خانه گوچی" رو دیده؟
چرا ریدلی اسکات این قدر ضعیف شده؟
من آخرین فیلمی که ازش دیدم گنگستر امریکایی بود. اون کجا، این کجا!
البته دوستان اهل فن باید نقد کنن، اما به نظرم فیلمنامه خیلی مشکل داشت!
عجب گروه قوی‌ای جمع شده بودند برای این فیلم، حیف...
در بین تمام گروه بازیگرا این فقط جرد لتو بود که حسابی همه چی توی مشتش بود به نظرم. هیچ وقت ازش خوشم نمی‌اومده اما فکر کنم باید نظرم رو در موردش تغيیر بدم!!
 

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,381
اقا من فیلم میخوام سطح فیلمه خونم به پایین ترین حدش از بدو تولدم رسیده اخرین فیلم درست حسابی که دیدم last night in soho بود این spiderman و scream لعنتی پس کی میان؟
 

doug ratman

کاربر سایت
Mar 12, 2016
193
اذیت نکنین انصافاً! :D
جریان امتیاز دادن به «پهلوانان» این بود که یه سری از کانال‌های تلگرامی مثل «مووی کاتیج» یه کمپین برای امتیاز دادن به این انیمیشن راه انداختن. نقطه شروعش هم اینجا بود:

y463914_.jpg


اگه به تصویر که برای کانال مووی کاتیج هست دقت کنین، اون زمان که کمپین شروع شد فقط ۳۲۹ نفر به پهلوانان امتیاز داده بودن و بعدش تعداد انقدر بالا رفت و تبدیل به موج شد که الآن به ۱۳۸ هزار نفر رسیده. یعنی کوچیک‌ترین ربطی به اصغر فرهادی و شرکت تبلیغاتی (lol) نداشت.
انصافاً چطوری می‌شه پذیرفت که دست‌اندرکاران «قهرمان» می‌خواستن فیلم توی IMDb امتیاز بگیره و رفتن پول دادن و اشتباهی یه چیز دیگه امتیاز گرفته! داستان فیلم‌های وودی آلن هم این مدلی نیست دیگه! :D
یعنی رفتن به یه شرکت تبلیغاتی پول دادن و بعد اون شرکت تبلیغاتی به جای امتیاز دادن به فیلمی که هم کارگردانش معروف هست و هم خود فیلم توی دنیا معروف شده و از کن تا گلدن گلوب شرکت کرده، رفته به انیمیشنی امتیاز داده که تا دو روز پیش توی IMDb سرچ می‌کردی، به عنوان نتیجه صدم هم نمی‌اومد و کلاً ۳۰۰ تا دونه رأی داشت؟
این جناب علی بیطرفان که توئیت رو زده و مثلاً افشاگری کرده هم آدم جالبیه. ایشون با ۵۰ هزارتا فالوئر از پیروان راه حضرت رائفی‌پور هست و اصلاً توئیت پین‌شده علی بیطرفان در مورد ارادتش به رائفی‌پوره و نحوه آشنایی با استاد:

m556532_.jpg


رائفی‌پور هم مثل خیلی‌های دیگه حالش از اصغر فرهادی و قهرمان به هم می‌خوره و طرفدارهاش هم به خاطر همین قضیه با این توئیت خیلی حال کردن و به همین راحتی یه توئیت خنده‌دار تبدیل می‌شه به یه خبر معتبر و الآن احتمالاً داره توی اینستاگرام و تلگرام دست به دست می‌شه، با تیترهایی مثل «یک رسوایی دیگر برای اصغر فرهادی»! :D
رائفی پور خیلی رو مخه‌. من موندم با این حجم چرتو پرت ملت چرا طرفدارشن. تتلو بهتره خب
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,513
نام
سپهر
خلاصه اخبار سینمایی چند ساعت پیش:


حدود یک ساعت پیش، خبر ساخت Scream 6 به طور رسمی اعلام شد.

نامزدهای بفتا اعلام شدند و متاسفانه فیلم قهرمان، نماینده ایران نتوانست در فهرست نامزدهای نهایی بهترین فیلم غیر زبان انگلیسی نامزد شود. از نکات جالب توجه نامزدهای امسال بفتا، اهمیت زیاد آکادمی فیلم و هنر بریتانیا به آثار غیرانگلیسی بود (کارگردان تیتان و ماشین مرا بران نامزد بهترین کارگردانی شدند). فیلم Don't Look Up علی رغم دریافت بازخوردهای منفی، در چندین رشته از جمله بهترین فیلم و فیلمنامه نامزد شد.

تیزر معرفی فیلم انولا هولمز 2 با حضور میلی بابی براون و هنری کویل منتشر شد.

همچنین به بهانه معرفی محصولات نمایشی نتفلیکس در سال 2022، اولین تصاویر و تیزر از فیلم Gray Man ، با بازی رایان گاسلینگ، کریس ایوانز، آنا دی آرماس، واگنر مورا و .... منتشر شد.
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,513
نام
سپهر
جریانش چیه تاپیک نمره دهی پریده بود؟
باگ بود؟
@Origami 2008 بهترینشو نمیدونم ولی تخصصی قطعا نبود :)) البته همینشو دوس داشتیم.

بخش عمده فعالیت مستمر من در انجمن بازی سنتر در طی شش سال اخیر، به تاپیک «ارزیابی فیلم ها» مربوط می شود، اگر این تاپیک به دلایلی به انجمن بازنمی گشت، شاید از مراجعه پی در پی به خود انجمن دیگر سرباز می زدم. در بین تاپیک های سینما و تلویزیون، تاپیک «ارزیابی فیلم ها» ویژه است، زیرا در تاپیک «مووی سنتر»، بازتاب اخبار سینمای جهان است که می توان بهتر و روشن تر در سایت های مرجع سینمایی یافت و مطالعه کرد. تاپیک «گفتگو در مورد سریال ها» رنگ و بوی پنج یا چهار سال پیش را ندارد، چون تماشای سریال وقت گیر است و معمولا سریال های کنونی، آنچنان کاربران را جذب نمی کنند. اگر به دنبال پست های بهتر در تاپیک «گفتگو در مورد سریال ها» هستی، باید به پست های بین سال 94 تا 97 مراجعه کنی؛ وقتی که سریال Better Call Saul منتشر شد، GOT تاپیک جداگانه نداشت و بحث ها در آن تاپیک شکل می گرفت، اوضاع TWD رو به سراشیبی مطلق نبود. همزمانی Twin Peaks Return و Leftovers S3 هم از دوران اوج سریال سازی بود که در موردش بحث می شد.

در تاپیک «ارزیابی فیلم ها»، می توانم یادداشت های خوبی را پیرامون اثر سینمایی پیدا کنم، به جرئت می توانم بگویم که این تاپیک، سبک نگارشی من و خیلی از کاربران را تغییر کرد؛ از نگاه خیلی کلی جلوگیری کردیم و توانستیم تا حدودی نکات جزئی فیلم هم در یادداشت هایمان بگنجانیم. کاربرانی همچنان هستند که با قلم شیوا و جذاب، پیرامون اثری که دیدند، یادداشتی می نویسند. این یادداشت ها به مراتب بیشتر از سایت هایی بولد شده مثل لترباکس و IMDB، مرا به تماشای اثری مشخص ترغیب کردند. در اکثر تاپیک ها بیشتر از جنس «گیس و گیس کشی» است، اگر در تاپیک «ارزیابی فیلم» مخالفتی با نظر یک کاربر ایجاد شود، معمولا تبدیل به یک «مناظره» مفید می شود تا آن لفظ «گیس...».

پ.ن: 70 درصد یادداشت های کاربران در تاپیک «ارزیابی فیلم» بازی سنتر، به کلیت کامنت های سایت لترباکس می ارزد.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر